Damn...ik ben betraptquote:Op zondag 6 mei 2007 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Hij is leuk !
[afbeelding]
De linkse en de rechtse tegen de middelste; "met wie bel jij nou?"
[afbeelding]
Met P natuurlijk !
Mij lijken dit geschikte prijzen en zeker niet te duur. Maar, over dat nabewerken nog niets eens nagedacht (stom), wanneer een shoot op diverse locaties is en 20 tot 30 km uit elkaar kunnen liggen, is een prijs van 100 euro laag. TE denk ik, wanneer ik genoeg km's er voor rijden moet met de auto.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:28 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, ik Google gewoon. Meestal kijk ik ook even hoe en wat. Voor een gewone serie met 10 foto's nabewerken van mensen incluus nabewerking zou ik zo'n 100 euro rekenen.
Ik heb binnenkort een glamourshoot, en daar reken ik 75 euro voor, inclusief 5-10 afdrukken op A4 formaat. Redelijk goedkoop imo, maar is ook deel portfolio bouwen voor me.
Yupquote:Op zondag 6 mei 2007 10:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
@P : Heb je al eens die 100mm op portretfotografie losgelaten?
Prachtige foto, die ik al eens gezien had geloof ik ... maar niet wist met welke lens die gemaakt was. Geeft de burger moed om die lens eens op die 400d te laten, i.p.v. standaard die 28-300. Laatste heb ik bijna moeite mee om die niet op de camera te hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupAn was vorig jaar het slachtoffer
[afbeelding]
Damn ik ga echt veel missen de komende week op internet, afkickverschijnselenquote:Op zondag 6 mei 2007 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]160 keer ongeveer
![]()
maar de foto's komen pas als ze in Polen zit
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Damn ik ga echt veel missen de komende week op internet, afkickverschijnselen![]()
Dat is wel gemeenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoor
Heb je mijn nummer dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je wel wat quotes door SMS-en hoor
Stuurt ze haar login-gegevens toch ff deze kant opquote:
Nog niet, maar die mag je ook ff door-SMS-en hoorquote:
zodat je me tot in polen kunt stangen zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet, maar die mag je ook ff door-SMS-en hoor
Ik stang nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 11:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
zodat je me tot in polen kunt stangen zekerNo way
dat maak ik volgende week wel weer goed met jequote:Op zondag 6 mei 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik stang nooitEn ik voel me nu ernstig beledigd
Jij natuurlijk.... klopt, maar een bijdrage eraan maak je me ook al blij meequote:Op zondag 6 mei 2007 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
OK...dit telefoongesprek was grappig
Mijn pa: "jij wilde toch nog een lens hebben of zo"
Ik: "Ja klopt"
Mijn pa: "Wat moet dat kosten"
Ik: "Nou...het is een 24-105 en dat moet ongeveer 900 EUR kosten"
Mijn pa: "hmmm....dat vind ik toch iets teveel voor je verjaardag"
Neuhquote:Op zondag 6 mei 2007 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.... klopt, maar een bijdrage eraan maak je me ook al blij mee
HAHAHAquote:Op zondag 6 mei 2007 14:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ben je als FOTter verplicht appels te eten?
[afbeelding]
oude foto
aaah doe niet zo flauw, gewoon posten die foto/situatie voor de newbiesquote:Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
dat komt door iets van wat jaaaaaaren terug op FOT is voorgevallen!
De mensen die al lang meelopen weten nog precies welke foto/situatie ik bedoel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |