yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef An24 het volgende:
morguh
![]()
Tweede nacht zonder hoesten..codeine is fijn! Misschien dat ik morgen kan fotograferen. Nog ff kijken of dat blijdorp wordt, heb nu liever iets rustigers.
Zijn ze al bruin?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
hier snachts totaal geen hoest, alleen overdag, vooral bij lachbuien
tis wel een vies hoestje
nee groenquote:
Oh, ik Google gewoon. Meestal kijk ik ook even hoe en wat. Voor een gewone serie met 10 foto's nabewerken van mensen incluus nabewerking zou ik zo'n 100 euro rekenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, dat bedoelde ik niet. Moet eg wel in zennn![]()
Mij ging het om de prijs wat je vragen kunt voor foto's maken en wat zoal de gangbare prijs is.![]()
Ik ben daar ook een keer geweest met camera, maar vond het fotografisch gezien ook niet echt interessant. In de rest van Clingendael kan je echt veel leukere plaatjes schietenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wiite ding?Ik neem nog een bakje koffie, misschien snap ik 'm dan...
Maar goed, er staat genoeg op het programma om eens flink te oefenen. Dit weekend Aken, volgend weekend de Japanse tuinen in Den Haag.
Die laatste kan voor anderen ook wel een leuke tip zijn trouwens. Die tuinen zijn maar één maand per jaar open voor bezoek.
Linkje voor de geïnteresseerden...
Ik hou 't in gedachte. Mijn vriendin is sowieso groot fan van alles wat met Japan te maken heeft. Dat bezoek ontkom ik dus toch niet aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een keer geweest met camera, maar vond het fotografisch gezien ook niet echt interessant. In de rest van Clingendael kan je echt veel leukere plaatjes schieten![]()
Je kunt het prima aansluitend doen, want je moet voor een deel toch door Clingendael heen wandelen om bij de Japanse tuin te komen. En die tuin is echt niet supergroot ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou 't in gedachte. Mijn vriendin is sowieso groot fan van alles wat met Japan te maken heeft. Dat bezoek ontkom ik dus toch niet aan.
Clingendael doe ik dan gewoon aansluitend of een volgende keer!
Goed om te weten. Doen we dat er meteen bij!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je kunt het prima aansluitend doen, want je moet voor een deel toch door Clingendael heen wandelen om bij de Japanse tuin te komen. En die tuin is echt niet supergroot ofzo![]()
Eigenlijk zou je over een week of 2 moeten gaan, dan staat het Sterrenbos (Rododendrons) in bloei. Da's echt mooiHoewel die misschien nu al wel zijn gaan bloeien door de warme.. geen idee eigenlijk.
Of je doet vandaag iets rustigers. Ik denk aan rond 20.00 de dodenherdenking, is heel rustig, en dan morgen gewoon blijdorpquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef An24 het volgende:
morguh
![]()
Tweede nacht zonder hoesten..codeine is fijn! Misschien dat ik morgen kan fotograferen. Nog ff kijken of dat blijdorp wordt, heb nu liever iets rustigers.
Kwam er net ook achter dat het voor mij best duur is om naar vlissingen te komen. Vanavond de definitieve doorslagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Of je doet vandaag iets rustigers. Ik denk aan rond 20.00 de dodenherdenking, is heel rustig, en dan morgen gewoon blijdorp.
Anders kom ik je wel halen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Kwam er net ook achter dat het voor mij best duur is om naar vlissingen te komen. Vanavond de definitieve doorslag![]()
Volgens mij krijg jij alleen maar moeite met je aandacht bij de beestjes te houden als An mee gaat...quote:
Vlissingenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Kwam er net ook achter dat het voor mij best duur is om naar vlissingen te komen. Vanavond de definitieve doorslag![]()
Op zich ook erg druk, maar grappige is dat ik daar relaxt van wordt als ik alleen de hort op ben...maar gaat het gezien de treinreis toch niet worden denk ikquote:
Welke beestjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij alleen maar moeite met je aandacht bij de beestjes te houden als An mee gaat...![]()
Ik ken dat wel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Op zich ook erg druk, maar grappige is dat ik daar relaxt van wordt als ik alleen de hort op ben...maar gaat het gezien de treinreis toch niet worden denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |