Ik heb de ene keer dat ik gevraagd ben, niet meer gevraagd dan brandstofkosten. Ik vind meer ook niet nodig eigenlijk. Het is tenslotte een hobbyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik denk dat ik zowiezo me reiskosten er uit hebben wil, maar wat kun je rekenen per km?
Hoe doen jullie dat?
Ik wou dat ik al zo goed was dat ik gevraagd werd, ook al was het maar één keer...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb de ene keer dat ik gevraagd ben, niet meer gevraagd dan brandstofkosten. Ik vind meer ook niet nodig eigenlijk. Het is tenslotte een hobby
Nou ja....ik ben ook niet zo goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou dat ik al zo goed was dat ik gevraagd werd, ook al was het maar één keer...
Wiite ding?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja....ik ben ook niet zo goed hoorHet is dat witte ding he
Die doet-et em
![]()
L-lensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wiite ding?Ik neem nog een bakje koffie, misschien snap ik 'm dan...
Have fun in Akenquote:Maar goed, er staat genoeg op het programma om eens flink te oefenen. Dit weekend Aken, volgend weekend de Japanse tuinen in Den Haag.
Thnx Freud. Op de 4Gb die ik nu heb, kan ik in RAW iets van 300+ foto's maken. Dat bleek laatst net genoeg te zijn, iets wat ik niet wil. Zeker niet als ik knijpen moet met het aantal te maken foto's. Ik heb best wel zitten dubben over de grootte en zat eerst aan meerdere kleine te denken, maar uiteindelijk toch voor die 12gb gegaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, 12Gb is wel erg overkill. Dan zou ik met mijn 20D op RAW+large JPG 1400 foto's kunnen schieten. Naast het feit dat zo'n kaartje duurder is dan hetzelfde aantal mb's met kleinere kaartjes... Anyway... Ik kijk meestal online even wat de gangbare prijs is voor een dergelijke shoot, wat ik er aan tijd aan kwijt ben aan nabewerken en de reisafstand. Dat ik iets als hobby doe, betekent niet dat ik gratis ben. Ik pak meestal 70-80% van een pro fotograaf, als ik van mening ben dat ik ook een vergelijkbare kwaliteit aflever.
Een witte L komt binnenkort naast mijn ELle.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
L-lens
[..]
Have fun in AkenVorige keer dat ik in de japanse tuinen was vond ik het fotografisch gezien iets tegenvallen.
Dus naast een pak moet ik ook met een L-lens rond gaan lopen en dan vallen alle vrouwen op mequote:
dat gaat een zware dag wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus naast een pak moet ik ook met een L-lens rond gaan lopen en dan vallen alle vrouwen op meDamn....had ik dat eerder geweten
Link is al tig keer voorbij gekomen, maar hier heb je hem nog een keertjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Waar kan ik het beste online checken wat de gangbare prijs is Freud?
Zie je P, dat is dus ongeveer wat ik dus in vorige reactie probeerde te zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb de ene keer dat ik gevraagd ben, niet meer gevraagd dan brandstofkosten. Ik vind meer ook niet nodig eigenlijk. Het is tenslotte een hobby
Oeps, dat bedoelde ik niet. Moet eg wel in zennnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Link is al tig keer voorbij gekomen, maar hier heb je hem nog een keertjehttp://tweakers.net/pricewatch/cat/300
Ik heb jullie er al vaak genoeg mee op de foto gezien. Maar leg eens uit, wat is er zo bijzonder aan?quote:
De prijs en ze zijn loodzwaar, ik snap niet waarom mensen die dingen kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jullie er al vaak genoeg mee op de foto gezien. Maar leg eens uit, wat is er zo bijzonder aan?
Ik begrijp van P dat 't werkt als een chick-magnet...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
De prijs en ze zijn loodzwaar, ik snap niet waarom mensen die dingen kopen.
om te tonen hoe klein die ander isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
De prijs en ze zijn loodzwaar, ik snap niet waarom mensen die dingen kopen.
chicks begrijpen dat toch niet, omdat hun vriendjes en vriendinnetjes ook met hun compacts foto's maken, die goed genoeg zijn voor hun c2u/hyves/FOK! FoBo sitesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp van P dat 't werkt als een chick-magnet...![]()
Dan zal 't P. zelf wel zijn die die vrouwen aantrekt...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
chicks begrijpen dat toch niet, omdat hun vriendjes en vriendinnetjes ook met hun compacts foto's maken, die goed genoeg zijn voor hun c2u/hyves/FOK! FoBo sites![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal 't P. zelf wel zijn die die vrouwen aantrekt...![]()
niet als je gaat roken hoorquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |