hiih, golfer de gekstequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een prima trainer voor jullie:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef MrSleep het volgende:
Eigelijk worden Ajaxmensen zeer gewaardeerd voor Feyenoordaanhang
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Van Hanegem ziet Feyenoord tijdelijk zitten
Willem van Hanegem heeft tegenover de televisiezender RTL aangegeven dat Feyenoord een serieuze optie is. Donderdagochtend maakte Erwin Koeman zijn vertrek bij de Stadionclub wereldkundig.
Mocht Feyenoord De Kromme benaderen voor het trainerschap tijdens de komende play-offs, dan gaat Van Hanegem dat zeker overwegen. "Als ze mij benaderen zou ik het wel leuk vinden om dat te doen, en er serieus over twijfelen."
Ook liet Van Hanegem weten dat Co Adriaanse een overgang naar Rotterdam-Zuid niet ziet zitten. Dit in tegenstelling met berichten, waarin duidelijk werd dat Adriaanse wél oren zou hebben naar Feyenoord.
In een eerder stadium gaf Van Hanegem nog aan niet naar Feyenoord te willen, zolang Peter Bosz daar werkzaam is. In het verleden lagen beiden geregeld in de clinch.
Zou mooi zijn als hij dat wil doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Van Hanegem ziet Feyenoord tijdelijk zitten
Willem van Hanegem heeft tegenover de televisiezender RTL aangegeven dat Feyenoord een serieuze optie is. Donderdagochtend maakte Erwin Koeman zijn vertrek bij de Stadionclub wereldkundig.
Mocht Feyenoord De Kromme benaderen voor het trainerschap tijdens de komende play-offs, dan gaat Van Hanegem dat zeker overwegen. "Als ze mij benaderen zou ik het wel leuk vinden om dat te doen, en er serieus over twijfelen."
Ook liet Van Hanegem weten dat Co Adriaanse een overgang naar Rotterdam-Zuid niet ziet zitten. Dit in tegenstelling met berichten, waarin duidelijk werd dat Adriaanse wél oren zou hebben naar Feyenoord.
In een eerder stadium gaf Van Hanegem nog aan niet naar Feyenoord te willen, zolang Peter Bosz daar werkzaam is. In het verleden lagen beiden geregeld in de clinch.
nee, dus tyf nou maar weer opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef MrSleep het volgende:
Eigelijk worden Ajaxmensen zeer gewaardeerd voor Feyenoordaanhang
Je hebt ze gesproken? Of doel je op die randdebiel van een Lucius? De stem van het elftal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
De spelers hebben zich uitgesproken voor Co Adriaanse, laten we het hopen
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik reageer niet veel in dit topic, maar dit moet ik even kwijt...
Oke ik zal best dronken zijn, maar dit willlen jullie vast wel weten en daarom deel ik dit met jullie.
Ik studeer zelf in eindhoven en ik was vanavond in de stad. Zoals de meeste weten zijn de kroegen hier op donderdag al om 2 uur gesloten dus ik besloot om met mijn vriendin naar discotheek de Liquid te gaan (eindhovenaren weten wel wat ik bedoel).
Dit is dus een discotheek vanaf 21 jaar die tot 4 uur open is, maar dit als extra informatie.
Ik kreeg al bij binnenkomst van vrienden te horen dat ERWIN KOEMAN binnen was, maar dit geloofde ik natuurlijk niet. Totdat een maat van mij, mij meenam door de discotheek en daar zat hij dan als een zoutzak hoor. -edit- Koeman!
Ik werd dus gewoon gek, en wilde hem op zijn bek timmeren maar zijn zoontje en een stevige vriend van koeman hielden mij tegen. Toen begon zijn zoontje, die dus zei dat hij jarig is en daarom met zijn vader in de LIQUID was, met mij te praten en ik begon dat ik net als duizenden andere mensen honderden euro's uitgeef per jaar om Feijenoord te zien en te steunen. En ik begon over Heerenveen, en toen kwam hij met zijn -edit-kop dat hij daar ook bij was, maarja gratis en niet zoals velen een kaartje van rond de 20 euro en dan nog de rit er naar toe. Hier wist hij geen antwoord op en koeman begon met zijn vriend te praten en zat te gebaren dat ik op moest rotten.
Hierop werd ik helemaal gek en stormde op koeman af en gaf hem een harde tik tegen zijn gezicht aan. Toen werd ik dus gepakt door zijn vriend en later kwamen de uitsmijters erbij en gooide mij eruit...
-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.
quote:‘Adriaanse hebben we hier nu nodig’
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Volgens speler Danny Buijs kan Erwin Koeman over zijn periode bij Feyenoord een bestseller schrijven ...
Co Adriaanse. FOTO: MILAN RINCK
... ’die dikker is dan het dossier-Holleeder’. Het vertrek van de trainer kwam voor velen niet onverwacht. Wie hem moet opvolgen? ,,De discipline moet in elk geval worden aangehaald.’’
Voor Theo Lucius kwam de mededeling dat trainer Erwin Koeman opstapt niet echt als een verrassing. ,,Na alles wat hij hier heeft meegemaakt, verbaast het me dat hij het nog zo lang heeft volgehouden,’’ zegt de Feyenoord-aanvoerder.
Dat de relatie tussen Feyenoord en Koeman op zijn einde liep, voelde Lucius al langer. Hij had ook niet raar opgekeken als de trainer zou zijn ontslagen.
,,Dat is een gegeven in de voetballerij als de resultaten slecht zijn, hoe jammer ik dat ook vind. Het gebeurt bij elke club. Ik denk dat de samenwerking na de play-offs sowieso was opgezegd. Dat gevoel heb ik tenminste.’’
Pierre van Hooijdonk denkt niet dat de clubleiding zo ver was gegaan. ,,Maar ik had wel het gevoel dat Koeman na dit seizoen zelf zou opstappen. Ik heb ook niet geprobeerd om hem over te halen. Hij klonk zo stellig toen hij het me vertelde. Of ik teleurgesteld ben? Nee, want ik kan het me wel voorstellen. Bovendien moet een trainer dat voor zichzelf bepalen.’’
De ervaren Lucius en Van Hooijdonk hebben Koeman altijd verdedigd. ,,En ik verdedig hem nog steeds,’’ zegt Lucius. ,,Het ligt ook niet aan de trainer. Ondanks de druk, de slechte resultaten en de vervelende randverschijnselen zoals dat gedoe in Nancy is hij altijd positief gebleven. Dat vind ik knap.’’
Het enige dat Koeman wellicht valt te verwijten is dat hij meer van zich had moeten afbijten. Lucius: ,,Hij is in elk geval te aardig geweest. Koeman heeft de spelers te lang de hand boven het hoofd gehouden. En niet alleen de spelers, ook anderen binnen de club heeft hij altijd beschermd. Hij had wel iets harder mogen zijn.’’
,,Ik vind dat je als spelersgroep naar jezelf moet kijken,’’ zegt Van Hooijdonk. ,,Iedereen moet zich afvragen of hij er alles aan heeft gedaan om de trainer te steunen. Ook de club moet de hand in eigen boezem steken.
,,De voorwaarden om te presteren waren dit seizoen niet aanwezig. Ook in de communicatie zijn dingen fout gegaan waardoor de emmer bij Koeman is volgelopen.’’
Danny Buijs denkt dat Koeman met gemak een bestseller kan schrijven. ,,De trainer heeft alles wat hier de afgelopen twee jaar is gebeurd, voor zichzelf bijgehouden,’’ zegt de verdediger. ,,Die map is volgens mij nog dikker dan het dossier-Holleeder. Als hij dat zou uitbrengen, vliegt het over de toonbank.’’
Met eigen ogen zag Buijs hoe zondag bij terugkeer uit Heerenveen weer een nieuw hoofdstuk werd geschreven.
,,Een groep supporters stond ons bij de Kuip op te wachten. Koeman kreeg toen zo veel naar zijn hoofd geslingerd dat hij wegliep. Op dat moment dacht ik: het kon wel eens afgelopen zijn.’’
Over een opvolger hebben de meeste spelers nog niet nagedacht, maar ze zijn het er over eens dat er behoefte is aan een harde hand.
,,Van mij mag Co Adriaanse komen,’’ zegt Lucius. ,,De discipline moet in elk geval worden aangehaald. Of hij past bij Feyenoord? Een trainer van dat formaat past bij elke club. Als de resultaten onder hem goed zijn, wordt Adriaanse hier echt wel geaccepteerd.’’
,,Co zou voor Feyenoord zeer geschikt zijn,’’ beaamt Stein Huysegems, die eerder bij AZ werkte met Adriaanse. ,,Hij houdt van fris aanvallend voetbal en is in staat om een groep bij elkaar te houden. We hebben het soms te makkelijk opgevat. Co is daar heel scherp in. Hij staat hoog boven de spelersgroep en is echt de baas. Dat hebben we hier nodig.’’
Directie: Wij zien nog voldoende perspectief
De directie van Feyenoord ziet na het vertrek van Erwin Koeman nog voldoende perspectief op betere tijden. ,,Zijn vertrek staat los van de investeringplannen die we afgelopen vrijdag hebben gepresenteerd,’’ stelde financieel directeur Onno Jacobs.
Feyenoord wil via het oprichten van een spelersfonds en het uitgeven van certificaten van aandelen 26 miljoen euro binnenhalen voor een kwaliteitsimpuls van de selectie. Een week na de presentatie van de plannen heeft Jacobs ‘nog geen harde toezeggingen binnen van partijen.’ ,,Maar ik houd wel een goed gevoel over aan een aantal gesprekken. We zetten bewust hoog in, maar ook met 13 miljoen euro kun je al goede dingen doen.’’
Jacobs bevestigt dat Peter Bosz klaar is met zijn scoutingswerk en dat het wachten puur is op de centen. Bosz zelf maakte duidelijk dat hij geen kandidaat is om Koeman als trainer te vervangen.
’Ook hier slaan we ons wel doorheen’
Feyenoord-supporters blijven vertrouwen houden in hun club, met of zonder Erwin Koeman. Ze zijn de harde kern van Feyenoord, verzekert de 66-jarige Herman.,,We staan hier elke dag.’’
Hij gebaart naar zijn leeftijdsgenoten die druk aan het discussiëren zijn voor de ingang van de Kuip. Met vandaag maar één onderwerp natuurlijk: het vertrek van trainer Erwin Koeman.
,,Ik dacht dat-ie al veel eerder weg zou gaan,’’ zegt Herman.
,,Ach, weet je, het is een sympathieke man, maar hij is veel te soft geweest,’’ reageert zijn maat Cor Simon (65). ,,Het is jammer hoor. Maar goed, Feyenoord doet het rot, daar moet de trainer voor boeten.’’
Is het nog wel leuk om Feyenoord-fan te zijn, met zo veel tegenslag? ,,Voor ons wel,’’ zo lacht Herman. ,,Hebben we lekker veel om op te schelden. Maar niet op zondag hè, dan zit je er natuurlijk met zo’n sik.’’
Een nieuwe trainer, een nieuw begin dan? ,,Ach, meissie, daar hebben we toch helemaal geen geld voor,’’ verzucht Ton, ook een van de pensionado’s.
Toch blijft hij vertrouwen houden: ,,Als kleine jongen ging ik al naar Feyenoord. We hebben al het een en ander meegemaakt. Ook hier slaan we ons wel doorheen.’’
Bij de jonge garde is de liefde voor de club op Zuid er ook niet minder op geworden. Wanneer de spelers het hek uit komen lopen, rennen de in blauw gehulde jongetjes op hen af.
Met of zonder Koeman, het handtekeningjagen gaat gewoon door.
Raymond Diks (35) en zijn zoon Kevin (11) uit Apeldoorn staan al te wachten op het trainingsveld. ,,Nee, ik zie het niet als verraad dat Koeman nu weggaat,’’ zegt Diks. ,,Die man zit er gewoon doorheen.’’
Wie het team niet meer kan motiveren, moet weg, is zijn stelling. Al schuift hij niet alle schuld op de trainer. ,,De spelers moeten natuurlijk ook eindelijk eens kwaliteit gaan leveren.’’
roflquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:
--verhaal--
Want er gebeuren rare dingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Willem kom naar huis!!
Ckers, was blij toen ik gisteravond vanuit brabant langs de kuip kwam met de trein dattie nog niet afgebroken wasquote:
Dat vind ik ook vreemd inderdaad. Alhoewel, straks wordt van Hanegem trainer in de playoffs, daarin spelen ze Groningen en Utrecht/Roda helemaal weg, waardoor ze uiteindelijk toch nog Europees voetbal halen. Het bestuur ziet in dat van Hanegem de ideale trainer voor Feyenoord is, en vraagt hem of hij ook volgend seizoen wil blijven. Van Hanegem wil dit wel, maar alleen als Bosz eruit gegooid wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:51 schreef MrSleep het volgende:
Iemand die de voetballerlij nog begrijpt? Niemand lijkt zich me eigen uitspraken en principes. Nu Van Hanegem die echt niet wil komen zolang Bosz er zit, maar nu blijkbaar wel oren heeft
Bierflesje of steen... Komt beide hard aan. Stelletje kneuzenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Om nog even terug te komen op die steen op de auto van charisteas, dat was geen steenmaar een bierflesje. Het werd gegooid omdat die laffe honden weer eens via de achter uitgang weg gingen! Het had overal kunnen neerkomen maar toevallig was het zijn auto, dat kon je vanaf waar het gegooid werd niet eens zien.
Verder een waardeloze niets zeggende poll!
Jij zou best wel een steen voor je bakkes mogen krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef
JoeyT het volgende:
[..]
Bierflesje of steen... Komt beide hard aan. Stelletje kneuzen![]()
En een bierflesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij zou best wel een steen voor je bakkes mogen krijgen.
Sterke input. Reageer dan niet. Speciaal voor jou hoop ik dat Co naar de Kuip komtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Als Vogelzang het dan maar doetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Bosz zal Van Hanegem never binnenhalen, helaas voor club.
Dat verhaal is idd hilarisch, zeker weten dat je het niet gedroomd hebt hippoquote:
Dat zou dan wel een ervaren Engels/Duits/NLtalige trainer moeten zijn die zich al bewezen heeft. Met buitenlandse talenten gaan we al vaak genoeg de fout in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef Happel het volgende:
Een buitenlandse trainert inderdaad.
5 maandenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hoe lang blijft Vogelzang nu eigenlijk aan?
Dat is voor mij ook de ideale constructie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed nieuws, alleen het liefste niet tijdelijk maar gewoon hoofdtrainer voor een paar jaar, en anders op z'n minst assistent onder Mario Been ofzo. Die vullen elkaar ook goed aan.
Een bierfles ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Sukkel dat je bentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:
Oke ik zal best dronken zijn, maar dit willlen jullie vast wel weten en daarom deel ik dit met jullie.
Ik studeer zelf in eindhoven en ik was vanavond in de stad. Zoals de meeste weten zijn de kroegen hier op donderdag al om 2 uur gesloten dus ik besloot om met mijn vriendin naar discotheek de Liquid te gaan (eindhovenaren weten wel wat ik bedoel).
Dit is dus een discotheek vanaf 21 jaar die tot 4 uur open is, maar dit als extra informatie.
Ik kreeg al bij binnenkomst van vrienden te horen dat ERWIN KOEMAN binnen was, maar dit geloofde ik natuurlijk niet. Totdat een maat van mij, mij meenam door de discotheek en daar zat hij dan als een zoutzak hoor. -edit- Koeman!
Ik werd dus gewoon gek, en wilde hem op zijn bek timmeren maar zijn zoontje en een stevige vriend van koeman hielden mij tegen. Toen begon zijn zoontje, die dus zei dat hij jarig is en daarom met zijn vader in de LIQUID was, met mij te praten en ik begon dat ik net als duizenden andere mensen honderden euro's uitgeef per jaar om Feijenoord te zien en te steunen. En ik begon over Heerenveen, en toen kwam hij met zijn -edit-kop dat hij daar ook bij was, maarja gratis en niet zoals velen een kaartje van rond de 20 euro en dan nog de rit er naar toe. Hier wist hij geen antwoord op en koeman begon met zijn vriend te praten en zat te gebaren dat ik op moest rotten.
Hierop werd ik helemaal gek en stormde op koeman af en gaf hem een harde tik tegen zijn gezicht aan. Toen werd ik dus gepakt door zijn vriend en later kwamen de uitsmijters erbij en gooide mij eruit...
-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.
Want ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Booy? Dat Nooi (t)
Wat een bloedhond is dat zeg!!
Hij is arrogant en Amsterdams maar ik link hem eerder aan AZ of W2 dan Ajax. Altijd 200% gemotiveerd als ze tegen Ajax moesten spelen. Ben er nog niet helemaal uit maar liever hem dan weer zo'n zoutzak die niet kan afbreken&bouwen/trainen/coachenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de ideale constructie.
Co is goed, héél goed, maar joods dus valt af.
Eindelijk! Eindelijk iemand die het ook ziet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor mijn gevoel heeft een nieuwe trainer trouwens helemaal geen zin.
Zolang het maasgebouw zit zoals het erbij zit krijg je nooit een verandering voor elkaar. Woerts, Jacobs, Bosz, Jansen... Varkenoord... Die fantastische scouting van ons, onder leiding van Beukers. Het is toch allemaal niks. Daar doet een trainer helemaal niets aan. Misschien een seizoen, dat het weer wat beter gaat maar op de lange termijn blijven we gewoon dezelfde invalide club naar mijn idee.
Wat ben jij een ongelooflijk trieste lamstraal zeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:
Triest verhaal
Ach die heb je helaas overal tussen lopenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk trieste lamstraal zeg.
En toen ging de wekker?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, je bent dronken en doet wat, boeiend. Hij zal er nu wel spijt van hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die had een kater van de verjaardag van z'n neefje denk ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ronald Koeman ontbrak op de traning van psv vanochtend. Zou het een teken zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Die had een kater van de verjaardag van z'n neefje denk ik!
Jammer, had van mij zeker naar Feyenoord mogen komen...quote:Cruz blijft: "Altijd gelukkig bij Inter"
Internazionale hoeft niet te vrezen dat Julio Ricardo Cruz na dit seizoen vertrekt. De Argentijnse aanvaller durft niet te denken aan een transfer. "Bij Inter ben ik altijd gelukkig."
"Er zijn altijd clubs die me zogenaamd willen hebben als de transfermarkt bijna opengaat", weet Cruz (32) te vertellen aan Football Italia. "Ik ben hier zeer gelukkig met mijn rol in het team. Ik ben hier belangrijk."
Cruz staat sinds 2003 onder contract bij Inter. Daarvoor kwam hij uit voor Bologna, Feyenoord, River Plate en Banfield.
quote:Been niet beschikbaar voor 'Feyenoord-job'
Mario Been is niet beschikbaar om de nieuwe trainer te worden van Feyenoord. Dat zegt de huidige hoofdcoach van NEC tegenover fansite ForzaNEC.
Been heeft een rijk Feyenoord-verleden en werd dan ook al enkele malen opgenomen op de verschillende kandidatenlijstjes van de zogenaamde 'kenners'. Zelf acht de ras-Rotterdammer de kans 'nul' dat hij deze zomer vertrekt uit Nijmegen.
''Ik heb het prima naar mijn zin bij NEC'', zegt hij tegenover fansite ForzaNEC. ''Ook heb ik nog niemand gezien en gesproken van Feyenoord. Ik acht de kans dat ik vertrek nul."
Wat heeft dat met Feyenoord te maken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ronald Koeman ontbrak op de traning van psv vanochtend. Zou het een teken zijn![]()
Als ze dat doen is Feyenoord volgend jaar een 1e divisie clubquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat feyenoord zo gek kan zijn om ronald koeman de nieuwe trainer te laten worden
Ook leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als ze dat doen is Feyenoord volgend jaar een 1e divisie club![]()
Zwolle is geen Rotterdam, maar kut is het niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:55 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Komt een 'kut'-weekend aan
Zaterdag met een maat naar Zwolle; feestje doen en in een vrachtwagen pitten... Dan zondag met die vrachtwagen naar Rotterdam om daar na de KNVB Beker finale weer te vertrekken...
Joduh!
Ik wil dat, serieus waar, een keer meemaken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ook leuk
Op vrij vervoer naar Helmond Sport.. Ownee, dat mag nu al niet?
Worden we wel weer een keer kampioenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil dat, serieus waar, een keer meemaken.
Uitwedstrijden naar MVV (Goffert), VVV (De Koel) en Go Ahead (Adelaarshorst).
Goffert is NEC hoor, maar leuk stadion van MVV, Kaalheide was ook wel lachuh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil dat, serieus waar, een keer meemaken.
Uitwedstrijden naar MVV (Goffert),
Volendam was vrij vervoer laatste keer, maar was stervens koudquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Vrij vervoer naar Fc Volendam zou me ook wel leuk lijken, net als naar Deventer inderdaad en naar Venlo en Sittard, en Veendam niet te vergeten.
Heerlijk, spelen we toch nog Europees.
Dat is het altijd als we tegen Volendam spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volendam was vrij vervoer laatste keer, maar was stervens koud
Het is altijd koud in volendamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is het altijd als we tegen Volendam spelen.
Oeps.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Goffert is NEC hoor, maar leuk stadion van MVV, Kaalheide was ook wel lachuh.
Eagles, das echt al een jaar of 12 geleden dat ik daar geweest ben, met de trein, was geweldig, heel de trein vol met gasten die direct uit Parkzicht kwamen, die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Vrij vervoer naar Fc Volendam zou me ook wel leuk lijken, net als naar Deventer inderdaad en naar Venlo en Sittard, en Veendam niet te vergeten.
Heerlijk, spelen we toch nog Europees.
zo dertigerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Eagles, das echt al een jaar of 12 geleden dat ik daar geweest ben, met de trein, was geweldig, heel de trein vol met gasten die direct uit Parkzicht kwamen, die goeie ouwe tijd![]()
Opa.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Eagles, das echt al een jaar of 12 geleden dat ik daar geweest ben, met de trein, was geweldig, heel de trein vol met gasten die direct uit Parkzicht kwamen, die goeie ouwe tijd![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Wie heeft nog meer z'n SCC al verlengd? moest volgens mij voor 1 mei...
Ik wel, 2 jaar zonder evenementen en blijf op hetzelfde vak
Nog niets opgestuurd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef MarkNMGN het volgende:
1 jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Parkzicht is een hotel in Veendam lieverdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Je hebt ook een Parkzicht in Rotterdamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Parkzicht is een hotel in Veendam lieverd
![]()
12 was je toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Parkzicht is een hotel in Veendam lieverd
![]()
Bah fake !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Je hebt ook een Parkzicht in Rotterdam
Toch nog enige kritiek op Koeman van Feyenoordkant.quote:Het enige kritische nootje kraakte Bosz. Die vindt dat Koeman met de huidige selectie ondanks alles toch vijfde had moeten worden.
In het interview met Lucius in het AD staat ook nog enige kritiek van Lucius' kant richting Koeman, al is het mild.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:33 schreef Sloggi het volgende:
Uit: http://www.ad.nl/sport/article1344516.ece
[..]
Toch nog enige kritiek op Koeman van Feyenoordkant.
Joh......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:39 schreef stefmans het volgende:
Jullie hadden 5de moeten worden met deze selectie.
Nu zijn die PO helemaal waardeloos zonder julliequote:
dat ik het nog eens ben met bosz een keerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:33 schreef Sloggi het volgende:
Uit: http://www.ad.nl/sport/article1344516.ece
[..]
Toch nog enige kritiek op Koeman van Feyenoordkant.
Kan via Feyenoord.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef zevenkamp het volgende:
Nog niks ingevuld ben die brief kwijt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:45 schreef ruud_fr het volgende:
heb 2 jaar zonder fratsen (die zie ik wel op het veld)
zou moeten zijn; jij vindt hem niet welkom.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:55 schreef Staanplaats het volgende:
Heb ook nog niks verlengd. Komt vanzelf wel, zal toch niet zo storm lopen..
Mocht iemand het trouwens in zn botten hersen halen om over Adriaanse te beginnen -> HIJ IS NIET WELKOM!
zoiets riep ik vorig jaar ook (verkoop Kuijt) en heb het toch ook niet gedaan. Ik heb dus voor 2 jaar bijgetekend. Ook;quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik wacht er lekker mee, wie trekken ze Kluivert ofzo aan en dat scheelt me weer 1 scc inleveren![]()
quote:
Waarom dan niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:55 schreef Staanplaats het volgende:
Heb ook nog niks verlengd. Komt vanzelf wel, zal toch niet zo storm lopen..
Mocht iemand het trouwens in zn botten hersen halen om over Adriaanse te beginnen -> HIJ IS NIET WELKOM!
quote:De Guzman, Drenthe, Vincken, Wijnaldum, Huysegems, Vlaar en Tiendalli in spelersfonds
De Telegraaf meldt dat Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Georginio Wijnaldum, Stein Huysegems, Ron Vlaar en Dwight Tiendalli de zeven talenten uit de A-selectie van Feyenoord, die door de leiding van de club zijn ondergebracht in de Feyenoord Talent Pool. Met dit spelersfonds hopen de Rotterdammers zes miljoen euro uit de markt te halen met als onderpand 25% van de nettotransferopbrengst van het zevental.
Voor 250.000 euro kunnen belangstellenden zich inkopen waarna ze omgerekend iets meer dan 1% van de nettotransferopbrengst krijgen per kwart miljoen euro. Pas bij een transferopbrengst van 25 miljoen euro voor het zevental komen de investeerders in de plus met 10.000 euro voor ieder miljoen euro boven de 25 miljoen euro.
quote:Gesprekken met Engelse of Amerikaanse investeerders leverden niets op
In De Telegraaf liet Onno Jacobs weten dat de besprekingen, die werden gevoerd met investeerders in Engeland en Amerika niets hebben opgeleverd. Het geld moet toch weer komen van rijke Feyenoord-gezinde personen. "We zijn inderdaad niet meer met Engelse of Amerikaanse investeerders in gesprek."
quote:Feyenoord: interim-coach alleen vóór maandag
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Feyenoord neemt nog twee dagen de tijd om te bekijken of het seizoen wordt afgemaakt door een interim-coach.
John Metgod leidt voorlopig de training bij Feyenoord. FOTO MILAN RINCK
Is zo’n tijdelijke man er niet voor de training van komende maandag, dan gaan de huidige assistent-trainers John Metgod en Henk Duut de play-offwedstrijden tegen FC Groningen doen.
Bij Feyenoord worden momenteel de opties op papier gezet en op eventuele haalbaarheid getoetst. Leidraad is dat men alleen een tijdelijke opvolger van Erwin Koeman wil halen, als het een écht grote naam is. Een coach die al heeft bewezen voor een schok-effect te kunnen zorgen, zeg maar het type Guus Hiddink of Leo Beenhakker.
In het meest ongunstige geval speelt Feyenoord nog slechts twee keer. Verlies in de tweekamp met FC Groningen op 10 en 13 mei betekent uitschakeling in de play-offs van de nummers zes tot en met negen. Bij winst tegen de Noorderlingen wordt het seizoen in elk geval verlengd tot in het weekeinde van 20 mei. Daarna kan Feyenoord eventueel nog moeten strijden om een Intertoto-ticket. In dat geval is de laatste wedstrijd op zondag 27 mei.
,,Het zal duidelijk zijn dat we er niets aan hebben dat een nieuwe man na dinsdag nog voor de groep komt te staan,’’ aldus technisch manager Peter Bosz. ,,Als het gezien alle onzekerheden niet lukt om een interim-trainer van gewicht te vinden, dan maken Metgod en Duut het seizoen af.’’
Wat de langere termijn betreft laat Bosz weten dat Feyenoord een trainer met veel ervaring wil aanstellen. Dat maakt de keuze voor een jongere coach als Mario Been niet waarschijnlijk. Been maakte bovendien gisteren zelf bekend dat hij zijn contract bij NEC wil openbreken en verlengen. ,,Ik heb het prima naar mijn zin en zolang het perspectief bij deze club goed is, wil ik hier gerust blijven,’’ aldus de oud-Feyenoordspeler. ,,Wat mij betreft gaan we snel om de tafel zitten.’’
In de aanloop naar het eerste play-offduel met Groningen stapte Henk Timmer gistermorgen weer het trainingsveld op. De doelman van Feyenoord heeft geen last meer van de hersenschudding die hij zondag opliep tegen SC Heerenveen. In navolging van Timmer trainde de A-selectie pas gistermiddag om 17.00 uur. Na de sessie vertrok de groep naar een Center Parcs-vestiging in het Limburgse America. Daar verblijven de spelers vandaag de hele dag in het gezelschap van fans in het kader van het Feyenoord Family Event. Na een vrije zondag wordt maandag het vizier vol gericht op Groningen.
Dat had ik van te voren al gezegd. Niemand gaat investeren in dit incapabele zooitje bestuurders.quote:
Het is toch van de zotte, inderdaad. Waar is de trots van de Feijenoordsupporter gebleven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:04 schreef Staanplaats het volgende:
Hoe diep zijn we gezonken? Is dat de nieuwe trend, elke jaar een nieuwe jood in de Kuip?
Adriaanse is niet welkom, evenals Charistapolus, Kluivert, van Gaal, etc etc..
Het hele artikelquote:Nog geen euro extra voor Feyenoord
door onze Telejoodredactie
ROTTERDAM - Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Georginio Wijnaldum, Stein Huysegems, Ron Vlaar en Dwight Tiendalli zijn de zeven talenten uit de A-selectie van Feyenoord, die door de leiding van de club zijn ondergebracht in de Feyenoord Talent Pool. Met dit spelersfonds hopen de Rotterdammers zes miljoen euro uit de markt te halen met als onderpand 25% van de nettotransferopbrengst van het zevental.
Voor 250.000 euro kunnen belangstellenden zich inkopen waarna ze omgerekend iets meer dan 1% van de nettotransferopbrengst krijgen per kwart miljoen euro. Zeker geen vetpot of aantrekkelijk winstvooruitzicht. Pas bij een transferopbrengst van 25 miljoen euro voor het zevental komen de investeerders in de plus met 10.000 euro voor ieder miljoen euro boven de 25 miljoen euro. De Guzman, het grootste talent, zit in het spelersfonds, omdat hij de leiding heeft verzekerd ook volgend seizoen in De Kuip te spelen.
Naast deze zes miljoen euro hoopt financieel directeur Onno Jacobs op nog 20 miljoen euro door de uitgifte van certificaten van aandelen: 20 maal 1000 aandelen van 1000 euro. Ook met dit geld wil Feyenoord de transfermarkt op. Jacobs: "Toezeggingen hebben we nog niet, wel positieve signalen. Nu de herstructurering rond is, hopen we concreet geld op te halen. Het zijn ambitieuze bedragen, maar we willen ook ambitie uitstralen." Een van Feyenoords kandidaten is Mike Zonneveld van NAC, die ook in de belangstelling staat van PSV. De landskampioen zat zelfs al met de middenvelder om de tafel. Zonneveld heeft een gelimiteerde transfersom van 800.000 euro in zijn contract.
Tot dusver heeft Jacobs samen met commercieel directeur Chris Woerts geen euro extra opgehaald voor aankopen. Hij beaamt ook dat de besprekingen, die werden gevoerd met investeerders in Engeland en Amerika niets hebben opgeleverd. Het geld moet toch weer komen van rijke Feyenoord-gezinde personen. "We zijn inderdaad niet meer met Engelse of Amerikaanse investeerders in gesprek."
De supportersproblemen van afgelopen seizoen speelden volgens Jacobs trouwens geen rol. En de opgeworpen barricades voor geldschieters en antiovernameconstructies? "Als iemand met 50 miljoen euro komt aanzetten, zullen wij heus wel naar zo iemand luisteren. Zolang maar niet wordt getornd aan de identiteit en cultuur van de club."
Wil niet veel zeggen. Twee jaar terug had Feyenoord ook Simons op de korrel, ging uiteindelijk naar PSV.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zaak dat Feijenoord al met Zonneveld bezig is, om de andere kapers te slim af te zijn.
We hebben zelf geen capabele trainers blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:26 schreef Happel het volgende:
Het is toch van de zotte, inderdaad. Waar is de trots van de Feijenoordsupporter gebleven.
En dus verloochen je je eigen club maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:37 schreef g4st het volgende:
We hebben zelf geen capabele trainers blijkbaar.
Dat is juist al gebeurt door mensen als Koeman aan te stellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
En dus verloochen je je eigen club maar.
Ik heb het nu over jou en al die andere malloten die Adriaanse willen als trainerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:39 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat is juist al gebeurt door mensen als Koeman aan te stellen.
Ook liever niet, maar ik moet nog meer huiveren van de alternatieven die er zijn (Been, van Marwijk).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb het nu over jou en al die andere malloten die Adriaanse willen als trainer
Vinckenquote:
Lijkt mij ook wel zo handig met Slory erbij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:58 schreef Erasmusch het volgende:
Castelen is niet waardeloos, moet wel verkocht worden deze zomer
quote:De officiële supporters Vereniging gaat werk maken van een waardig afscheid van drie Feyenoorders: Pierre van Hooijdonk, Patrick Lodewijks en Pim Doesburg. Met het afzwaaiende trio wordt naar een geschikte datum gezocht. De supportersvereniging wil gaan voor de Open Dag, op 1 augustus.
Van Hooijdonk is inmiddels van dat voornemen op de hoogte gebracht. een afscheid in de komende Play-Offs van de nummers zes tot en met negen uit de Eredivisie is niet gepast. Het is nog niet bekend wanneer Feyenoord zelf afscheid wil nemen van Doesburg, Van Hooijdonk en Lodewijks.
omdat ie alleen maar buitenom gaat en weinig rendement heeft met z'n acties?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vincken. Ze zien dus perspectief in hem, waarom gebruiken ze hem dan niet?
tegen ajax was die de gevaarlijkste!! En idd hij kan ook een binnendoor maar liever hem dan kolkkaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat ie alleen maar buitenom gaat en weinig rendement heeft met z'n acties?
Dat zegt weinigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tegen ajax was die de gevaarlijkste!!
Al sinds de winterstop ofzo tochquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Is de komst van Slory al zeker?
Welke steen was uw aan het bekijken van de onderkant!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Is de komst van Slory al zeker?
Ik dacht al dat het een heikele vraag zou wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke steen was uw aan het bekijken van de onderkant!!
hij was z'n blingbling aan het oppoetsen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke steen was uw aan het bekijken van de onderkant!!
Dan istie nog ff bezig!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hij was z'n blingbling aan het oppoetsen...
Goh, zou het daarom misschien een rechtsbuiten zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat ie alleen maar buitenom gaat en weinig rendement heeft met z'n acties?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goh, zou het daarom misschien een rechtsbuiten zijn?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De bank waar een vriend van mij werkt doet de financien van van Bronckhorst en van Hooijdonk, en die wist mij te vertellen dat van Bronckhorst zeker terug naar Nederland komt. Die gaat dus ofwel naar Feyenoord, ofwel naar PSV.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goh, zou het daarom misschien een rechtsbuiten zijn?
En Tim heeft tenminste altijd nog meer rendement dan Castelen, 0 acties van Romeo lukken, wilt er ooit eentje lukken, dan geeft hij zo'n ongelooflijk waardeloze kutvoorzet.
Ook echt een tactische blunder van Koeman geweest om Vincken eruit te halen toen Castelen weer kon spelen, terwijl Vincken het echt niet slecht deed en beter dan Castelen. Ik heb nog wel wat meer kritiek puntjes op Castelen trouwens:
- Hij is lui, verliest hij de bal, no fucking way dat hij de bal probeert te veroveren.
- Als hij de bal niet perfect krijgt aangespeeld zoals meneer wilt, doet meneer er ook niets voor. Dan doet hij net alsof hij totaal niet meer bij de bal kan.
- Hij gaat veel te veel naar binnen, waarom ben je dan in godsnaam een buitenspeler...
- Z'n o zo geroemde snelheid zie ik de laatste tijd amper terug.
- Hij is hardleers. Mislukt een zelfde actie 10 keer, ach, probeer hem nog een elfde keer, misschien lukt het dan wel.
- Egoistisch...
Dit was het zo'n beetje wel...
Ruilen tegen Griekquote:Rusland lonkt voor Smolarek
Ebi Smolarek verlaat Borussia Dortmund mogelijk voor een nieuw avontuur. De oud-Feyenoorder staat volgens Kicker in de belangstelling van het Russische Rubin Kazan.
De Poolse aanvaller heeft nog een contract tot medio 2009 bij de Duitsers. Desondanks zou hij wel wat voelen voor een vertrek naar het oostblok-land.
Smolarek kwam dit seizoen 27 keer in actie voor BVB. Hij scoorde zes maal.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom zou die BVB verruilen voor KazanOf zit daar ook oliemafia?
Toevallig een vriendje van Bosz ? :xquote:Ruud Kaiser vertrekt bij Chelsea. De 46-jarige coach was sinds één jaar als jeugdtrainer in dienst bij de Engelse topclub, maar wil alweer terugkeren naar Nederland. Hier hoopt Kaiser een baan te kunnen vinden als assistent- of hoofdtrainer bij een ploeg uit de Eredivisie of Jupiler League, zo meldt het Algemeen Dagblad.
In het verleden was Kaiser, die bij Chelsea het hoogste jeugdelftal onder zijn hoede had, onder meer bondscoach van het Nederlands elftal voor spelers tot 17 jaar. Met dat elftal behaalde hij tijdens het WK in 2005 de bronzen medaille.
Hij kon toch terug komen? Moet die eerst zn zakken vullen bij villarreal, en als die daar uitgekotst wordt dan wil die zeker wél naar feyenoordquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt Tommasson ooit nog terug?
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt Tommasson ooit nog terug?
en waarom dat? Wees blij dat een toptrainer als Beenhakker komtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb nog liever Louwie van Gaal(bij wijze van spreken uiteraard)
Idd zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
en waarom dat? Wees blij dat een toptrainer als Beenhakker komt.
Precies. Who cares?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef g4st het volgende:
[..]
Idd zegSoms moet je je principes even overboord gooien, we hebben niets te eisen op dit moment. Bovendien is het Nederlandse voetbal-wereldje zo klein dat de kans dat je iemand tegenkomt die iets met Ajax/Amsterdam te maken heeft erg groot is.
Zou mooi zijn als Adriaanse, Beenhakker of v. Hanegem komtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:Leoooo
Ik kan me hier wel in vinden
Nu nog iemand van dit allure voor volgend seizoen!
ik denk dat Ajax en AZ morgen in een half verbouwde omgeving spelen!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef g4st het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Maasgebouw weer aangevallen wordt door dat stel kanslozen7e worden is ok, maar een goede coach aanstellen, dan moet alles kapot
Die laatste moet geen hoofdcoach worden, dan zie ik nog liever Wim Jansen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Adriaanse, Beenhakker of v. Hanegem komt.
Niet eens. Meer door z'n 'ik ben thuis'-opmerkingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier anti-Beenhakker? Omdat hij ook bij Ajax heeft gewerkt?
Hear hear...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry hoor, maar wat zitten er hier een stel zielige figuren onder de Feyenoorders.. altijd maar dat gezeik over Amsterdam, joden en Ajax.. Nu heb je iemand die bereid is de club in nood (want anders kun je Feyenoord momenteel niet noemen) gedurende minimaal 2, maar misschien zelfs 4 of meer wedstrijden onder z'n hoede te nemen. Een trainer van naam, een man met ervaring die je misschien zelfs nog op de valreep Europees voetbal kan bezorgen na een zowel sportief, financiëel als 'sociaal' (Nancy, soap rond vdHerik) rampseizoen.. Een man ook die eerder bij Feyenoord heeft gewerkt en de club zelfs naar het laatste landskampioenschap heeft geleid...
...en dan gaat er een aantal huilen dat 'ie iets met Ajax te maken heeft![]()
Echt.., vinden jullie het raar dat Feyenoord naar de klote gaat![]()
jij snapt het!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef g4st het volgende:
[..]
Niet eens. Meer door z'n 'ik ben thuis'-opmerkingen.
Ik snap niet waarom je steeds zegt dat 7e worden ok is volgend de supporters, spelers werden zowat aangevallen door supporters enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef g4st het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Maasgebouw weer aangevallen wordt door dat stel kanslozen7e worden is ok, maar een goede coach aanstellen, dan moet alles kapot
Ik kan die mensen best begrijpen hoor. Het doet mij ook pijn dat er iemand met zijn verleden nodig is om ons er weer een klein beetje bovenop te krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry hoor, maar wat zitten er hier een stel zielige figuren onder de Feyenoorders.. altijd maar dat gezeik over Amsterdam, joden en Ajax.. Nu heb je iemand die bereid is de club in nood (want anders kun je Feyenoord momenteel niet noemen) gedurende minimaal 2, maar misschien zelfs 4 of meer wedstrijden onder z'n hoede te nemen. Een trainer van naam, een man met ervaring die je misschien zelfs nog op de valreep Europees voetbal kan bezorgen na een zowel sportief, financiëel als 'sociaal' (Nancy, soap rond vdHerik) rampseizoen.. Een man ook die eerder bij Feyenoord heeft gewerkt en de club zelfs naar het laatste landskampioenschap heeft geleid...
...en dan gaat er een aantal huilen dat 'ie iets met Ajax te maken heeft![]()
Echt.., vinden jullie het raar dat Feyenoord naar de klote gaat![]()
Klopt, maar de reactie op de komst van Harry was veel en veel heftiger.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je steeds zegt dat 7e worden ok is volgend de supporters, spelers werden zowat aangevallen door supporters enzo?
Het verleden van Beenhakker is nu niet belangrijk. Het is belangrijk dat hij Feyenoord naar de UEFA Cup brengt, meer niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier anti-Beenhakker? Omdat hij ook bij Ajax heeft gewerkt?
Juist.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
Ik wil net zeggen, meest logische keuze voor enkel de play-offs.
Vrije trainer, heeft goed gepresteerd met Feyenoord, en kan snel iets neerzetten.
Maar ja, wat is belangrijker, een 'cleane trainer', of geen Europees voetbal volgend jaar.
Iemand met zijn verleden? Je zou ook kunnen zeggen, blij dat iemand een club met dit verleden wil helpen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik kan die mensen best begrijpen hoor. Het doet mij ook pijn dat er iemand met zijn verleden nodig is om ons er weer een klein beetje bovenop te krijgen.
Maar het zou me nog veel meer pijn doen om volgend jaar met Been geen Europees voetbal te spelen en te moeten vechten tegen degradatie.
Ja, omdat dat een gebeurtenis is, die 7e plek zat er al het hele seizoen aan te komen omdat er gewoon zwaar bagger gespeeld werd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef g4st het volgende:
[..]
Klopt, maar de reactie op de komst van Harry was veel en veel heftiger.
Ik bedoel dus als persoonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand met zijn verleden? Je zou ook kunnen zeggen, blij dat iemand een club met dit verleden wil helpen...
Ach, zonden zijn er om te vergeven. JC heeft jullie ook eens kampioen gemaakt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als persoonIk neem aan dat jij ook liep te walgen van z'n reactie toen ie (terug) bij Ajax kwam...
Voor de rest ben ik het met je eens, ik ben blij dat er een trainer als hem komt![]()
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gejank hier...
De beste man heeft jullie laatste landstitel binnen gesleept...
Niet echt relevant bij zijn aanstelling, wel?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".
Relevantiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Leo te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Liep Leo voorop?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
goede trainer, snap niet waarom hij niet gewoon komend seizoen ook komt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gejank hier...
De beste man heeft jullie laatste landstitel binnen gesleept...
Omdat hij goed op weg is om Polen naar het EK te leiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede trainer, snap niet waarom hij niet gewoon komend seizoen ook komt...
Adviseur is wat anders dan trainer, zie Wim Jansen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik hoop dat ie het bij jullie beter doet dan bij ons (Graafschap) tijdens zijn tijdelijke hulp. Hij heeft voornamelijk een boel geld gevangen voor zijn adviseursschap. Iets dat Feijenoord nou niet echt in overvloede heeft...
Hij is zeer welkom, maar meer als reiskosten en een fles jenever hoeft ie niet te verwachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik hoop dat ie het bij jullie beter doet dan bij ons (Graafschap) tijdens zijn tijdelijke hulp. Hij heeft voornamelijk een boel geld gevangen voor zijn adviseursschap. Iets dat Feijenoord nou niet echt in overvloede heeft...
Zal wel meevallen, voor die paar wedstrijdjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef g4st het volgende:
Zou Happel al staan rellen bij het Maasgebouw?
Ik denk niet dat hij het daarvoor doet. Maar goed we zullen het wel zien Charismatisch persoon in elk geval dat is altijd leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij is zeer welkom, maar meer als reiskosten en een fles jenever hoeft ie niet te verwachten.![]()
Oja, en zo'n mooie gouden seizoenkaart voor volgend jaar op de tribune.
Netjes CV hoorquote:Prijzen als trainer
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
UEFA Cup: 1986 (met Real Madrid)
hij is toch zo rotterdammerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat hij goed op weg is om Polen naar het EK te leiden.
eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:48 schreef Tomasso het volgende:
Persoonlijk is het een teringhond, net alsCo
, maargoed, gelet op z'n kunnen is hij de ideale man voor deze klus.
Ik vraag me toch af wat hij met de opstelling gaat doen. Die griek eruit? Wie wordt aanvoerder? Gaat De Guzman weer ballen? Vincken erin?
Ik denk dat hij vooral doelt op het feit dat sommige supporters zich nooit weten te gedragen.quote:
Georginio ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eens
Ik zeg
Sheriff
Tim
Stijn
en
Timothy moeten spelen!!!
Liever Leo 'thuis' dan Feyenoord ver van huis af (zoals de afgelopen 3 jaar).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:12 schreef zevenkamp het volgende:
Hij is weer thuis, Leo de Leugenaar
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef g4st het volgende:
[..]
Liever Leo 'thuis' dan Feyenoord ver van huis af (zoals de afgelopen 3 jaar).
Omdat hij blij was dat hij weer terug was bij Feyenoord, de cirkel was rond, hij was weer "thuis". Hij gaat weg bij Feyenoord en nog geen maand later word de huichelaar TD bij de joden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die Sheriff erg slecht invallen tegen Heerenveen. Dat hij wel redelijk goed speelt in het tweede zegt mij niet zoveel, en als hij echt zo goed was had hij Timmer al lang gepasseerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eens
Ik zeg
Sheriff
Tim
Stijn
en
Timothy moeten spelen!!!
Smolarek terugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
zou Leo nog een paar goeie Polen in het vizier voor volgend jaar hebben?
Da's gelul. Al speelde Ekramy nog zo goed, die Koeman bleef voor Timmer kiezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vond die Sheriff erg slecht invallen tegen Heerenveen. Dat hij wel redelijk goed speelt in het tweede zegt mij niet zoveel, en als hij echt zo goed was had hij Timmer al lang gepasseerd.
Net alsof Timmer zo slecht is, dat vind ik de enige die nog een beetje zijn niveau heeft gehaald dit jaar binnen Feyenoord. Bovendien zou Erwin het helemaal niet zien als Ekramy beter zou spelen, die man heeft totaal geen oog voor zulke dingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vond die Sheriff erg slecht invallen tegen Heerenveen. Dat hij wel redelijk goed speelt in het tweede zegt mij niet zoveel, en als hij echt zo goed was had hij Timmer al lang gepasseerd.
Timmer heeft idd te weinig krediet gehad. Heeft genoeg punten voor ons gepakt, anders waren we serieus 10e geworden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Net alsof Timmer zo slecht is, dat vind ik de enige die nog een beetje zijn niveau heeft gehaald dit jaar binnen Feyenoord. Bovendien zou Erwin het helemaal niet zien als Ekramy beter zou spelen, die man heeft totaal geen oog voor zulke dingen.
Hij heeft ook in het begin van het seizoen veel punten gekost.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:13 schreef g4st het volgende:
[..]
Timmer heeft idd te weinig krediet gehad. Heeft genoeg punten voor ons gepakt, anders waren we serieus 10e geworden.
Op einde ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:17 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij heeft ook in het begin van het seizoen veel punten gekost.
Jorien de Hond.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:18 schreef g4st het volgende:
Poll: Is Leo de juiste man?Ja! Nee, ook hij kan hier niets mee.. Nee, Metgod en Duut hadden het moeten doen! Ja, maar niet op zo'n korte termijn... Nee, iemand anders. Namelijk... Ik weet het niet...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat had zelfs Gomes gedaan met zo'n tyfus-verdediging voor zichquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef TC03 het volgende:
'k Weet het niet, Timmer heeft toch ook voornamelijk heel veel ballen doorgelaten.
Meer welkom dan Been.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:20 schreef zevenkamp het volgende:
"Nee, die leugenaar is niet welkom" staat er helaas niet bij.
een keeper is er om ballen tegen te houden die ze schietenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:19 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat had zelfs Gomes gedaan met zo'n tyfus-verdediging voor zich
Je kan me niet vertellen dat Feijenoord een slechtere verdediging heeft dan bijv. een NAC of Willem II, en die hebben beide minder tegengoals. Dat die aardig een bal kan tegen houden. Heeft die wel redelijk bewezen. Zaten ook veel ballen tussen die die makkelijk had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:19 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat had zelfs Gomes gedaan met zo'n tyfus-verdediging voor zich
quote:Spelers Feyenoord Talent Pool zijn bekend
Datum: 05-05-2007
Georginio Wijnaldum, Jonathan de Guzman, Erwin Mulder, Diego Biseswar, Luigi Bruins, Royston Drenthe en Tim Vincken zijn de spelers die in de nieuw op te richten 'Feyenoord Talent Pool' komen. Dat maakte Onno Jacobs namens Feyenoord bekend tegenover Radio Rijnmond. De Talent Pool moet de club een bedrag van zes miljoen euro opleveren.
Deelnemers aan dit participatiefonds beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van in totaal zeven spelers uit de selectie, goed voor een waarde van zes miljoen euro. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club. De zeven spelers maken onderdeel uit van de huidige selectie. Voor de uitgave van certificaten van aandelen zullen naar verwachting een twintigtal investeerders worden benaderd. Deze investeerders kopen een aandeel voor duizend euro per stuk met een minimale afname van duizend aandelen, wat een miljoen euro betekent per investeerder.
Dat idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral doelt op het feit dat sommige supporters zich nooit weten te gedragen.
dat was van telegraaf met andere namen toch..quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat was van telegraaf met andere namen toch..
dit zijn een drama namen....
lekker je geld steken in erwin mulder en bisseswar![]()
De Telegraaf zat er naast. Die noemde De Guzman, Drenthe, Vincken, Wijnaldum, Huysegems, Vlaar en Tiendalli.quote:
ach die Mulder, nog geen wedstrijd gekeept...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef g4st het volgende:
[..]Ik zie het nu ook pas...
Erwin Mulder, wat een prutserOprotten ermee.
Jawel 1 wedstrijd, maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ach die Mulder, nog geen wedstrijd gekeept...
Sukkel...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef g4st het volgende:
[..]Ik zie het nu ook pas...
Erwin Mulder, wat een prutserOprotten ermee.
vertel, heb paar keer in jong feyenoord gezien, was die wel goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:33 schreef g4st het volgende:
[..]
Jawel 1 wedstrijd, maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten....
Hij maakte toen toch 2 grote blunders tegen Heerenveen of AZ ofzo? Of was dat een andere jeugdkeeperquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sukkel...
Je hebt hem nog nooit 1 minuut zien keepen, hou je muil dan.
Heerenveen uit was een andere jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:37 schreef g4st het volgende:
[..]
Hij maakte toen toch 2 grote blunders tegen Heerenveen of AZ ofzo? Of was dat een andere jeugdkeeper
O dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerenveen uit was een andere ja![]()
Jesper Hogedoornquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:38 schreef g4st het volgende:
[..]
O dan heb ik niets gezegd
Wie was die prutser dan?
ja hoor, lach ik meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als ie jullie alsnog europees voetbal bezorgd mag ik dan lachten ?![]()
Wie ik ? nee ik niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom je nog tegen groningen ?
owja, die kans is er oook nogquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wie ik ? nee ik niet.
Mochten jullie in de 2de ronde van de Play - offs verliezen dan kom ik in de 3de ronde waarschijnlijk weer langs met Vites![]()
Alsof de malaise van Feyenoord nu ook maar iets met de supporters te maken heeft?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat idd.
Ik bedoel te zeggen dat de lol van het voetbal -want daar zou het toch om moeten draaien- al heel lang vergald wordt door een roedel idioten die in elke scheet reden zien om te slopen. En nu hebben ze het voor elkaar: Feyenoord eruit om dat geëikel in Frankrijk, elke keer negatief in het nieuws omdat er rellen zijn of (elke keer wéér) spandoeken hangen tegen "neuzen" die niet welkom zouden zijn, het eigen bestuur, spelers die het niet goed doen, ex-spelers die al dan niet moeten blijven. Het is al-tijd gezeik. En als er iets is wat investeerders niet willen, dan is het geassocieerd worden met bloedmongolen die intolerante, racistische en vernielzuchtige dingen uitbraken tussen het zuipen en bushokjes slopen door.
Kijk, dat je je ongenoegen uit: prima! Iedereen wil (hoop ik) toch hetzelfde: een sterk Feyenoord waar je met trots naar kijkt. Maar het omgekeerde is nu bereikt. Wie wil hier zijn vingers aan branden?
Helemaal mee eens, voetbal is geen sport waar je een gezellig uitje met het hele gezin van maakt voor de lol!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof de malaise van Feyenoord nu ook maar iets met de supporters te maken heeft?Verder vind ik wat je schrijft maar onzin, als je zo graag een sport wil met alleen maar 'gezellige' supporters moet je maar naar hockey gaan ofzo.
Eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voetbal is geen sport waar je een gezellig uitje met het hele gezin van maakt voor de lol!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voetbal is geen sport waar je een gezellig uitje met het hele gezin van maakt voor de lol!
Ja, dat heeft het zeker. Zoals ik schrijf: denk je echt dat een potentiële investeerder trek heeft in zo'n zootje ongeregeld?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof de malaise van Feyenoord nu ook maar iets met de supporters te maken heeft?![]()
Dát is pas onzin. Mijn vader nam me mee naar Feyenoord, als kind. Tot dat niet meer leuk was door toedoen van het soort "supporters" dat het nu weer heeft verkloot.quote:Verder vind ik wat je schrijft maar onzin, als je zo graag een sport wil met alleen maar 'gezellige' supporters moet je maar naar hockey gaan ofzo.
Als-je-blieft nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Misschien nog een tip voor Feyenoord voor volgend jaar.
Sinouh vertrekt bij AZ in de zomer...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Jawelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Don Leo voor de plee-offs
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Dus mochten we Europees halen, dan ga je ook niet naar die wedstrijden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Feyenoord gaat zelfs zó ver dat ze oud-NSBers terughalen
Ik ga niet naar die kenkerplayoffs, om te janken dit![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef g4st het volgende:
Dus mochten we Europees halen, dan ga je ook niet naar die wedstrijden?
In de tijd dat ik nog met me pa naar het stadion ging gebeurde er veel ergere dingen dan nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat heeft het zeker. Zoals ik schrijf: denk je echt dat een potentiële investeerder trek heeft in zo'n zootje ongeregeld?
Ik zeg niet dat het de enige factor is, maar het speelt zeker mee.
[..]
Dát is pas onzin. Mijn vader nam me mee naar Feyenoord, als kind. Tot dat niet meer leuk was door toedoen van het soort "supporters" dat het nu weer heeft verkloot.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Goede keuze om Leo aan te trekken voor deze 2 wedstrijden.
Okquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee, ik meen het serieus.
Ik denk echt dat Feyenoord er goed aan doet om Leo Feyenoord klaar te laten stomen voor die 2 belangrijke wedstrijden.
Oh ik heb ook een keer paarden te tribune op zien komen (uit bij Den Haag). En paar keren meegemaakt dat mijn vader tussen mij en een stel knokkende idioten moest gaan staan. En dat gebeurde dus één keer teveel. Plus dat er een keer iets was met vuurwerk dat zomaar ons vak werd gegooid, waar echt heel veel kinderen stonden. En dat niet één keer, maar tientallen, na een aantal keer beleefd vragen van de ouders. En dat zeg jij dat wij , de normale mensen maar hockey maar moeten gaan kijken ofzo en niet die idioten?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog met me pa naar het stadion ging gebeurde er veel ergere dingen dan nu.
Dat soort dingen komen dus niet meer voor op de tribunes. Zitten nu meer families op de tribune dan in een gemiddelde pretpark.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een keer paarden te tribune op zien komen (uit bij Den Haag). En paar keren meegemaakt dat mijn vader tussen mij en een stel knokkende idioten moest gaan staan. En dat gebeurde dus één keer teveel. Plus dat er een keer iets was met vuurwerk dat zomaar ons vak werd gegooid, waar echt heel veel kinderen stonden. En dat niet één keer, maar tientallen, na een aantal keer beleefd vragen van de ouders. En dat zeg jij dat wij , de normale mensen maar hockey maar moeten gaan kijken ofzo en niet die idioten?
Als de eerste twee goed verlopen, ben je binnen. Als je er vier speelt heb je nog niks, dan moet je er zes spelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef g4st het volgende:
[..]
Ok
Maar het zijn er toch 4 (als die 2 goed verlopen)?
Those were the daysquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog met me pa naar het stadion ging gebeurde er veel ergere dingen dan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |