quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom zou die BVB verruilen voor KazanOf zit daar ook oliemafia?
Toevallig een vriendje van Bosz ? :xquote:Ruud Kaiser vertrekt bij Chelsea. De 46-jarige coach was sinds één jaar als jeugdtrainer in dienst bij de Engelse topclub, maar wil alweer terugkeren naar Nederland. Hier hoopt Kaiser een baan te kunnen vinden als assistent- of hoofdtrainer bij een ploeg uit de Eredivisie of Jupiler League, zo meldt het Algemeen Dagblad.
In het verleden was Kaiser, die bij Chelsea het hoogste jeugdelftal onder zijn hoede had, onder meer bondscoach van het Nederlands elftal voor spelers tot 17 jaar. Met dat elftal behaalde hij tijdens het WK in 2005 de bronzen medaille.
Hij kon toch terug komen? Moet die eerst zn zakken vullen bij villarreal, en als die daar uitgekotst wordt dan wil die zeker wél naar feyenoordquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt Tommasson ooit nog terug?
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt Tommasson ooit nog terug?
en waarom dat? Wees blij dat een toptrainer als Beenhakker komtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb nog liever Louwie van Gaal(bij wijze van spreken uiteraard)
Idd zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
en waarom dat? Wees blij dat een toptrainer als Beenhakker komt.
Precies. Who cares?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef g4st het volgende:
[..]
Idd zegSoms moet je je principes even overboord gooien, we hebben niets te eisen op dit moment. Bovendien is het Nederlandse voetbal-wereldje zo klein dat de kans dat je iemand tegenkomt die iets met Ajax/Amsterdam te maken heeft erg groot is.
Zou mooi zijn als Adriaanse, Beenhakker of v. Hanegem komtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:Leoooo
Ik kan me hier wel in vinden
Nu nog iemand van dit allure voor volgend seizoen!
ik denk dat Ajax en AZ morgen in een half verbouwde omgeving spelen!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef g4st het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Maasgebouw weer aangevallen wordt door dat stel kanslozen7e worden is ok, maar een goede coach aanstellen, dan moet alles kapot
Die laatste moet geen hoofdcoach worden, dan zie ik nog liever Wim Jansen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Adriaanse, Beenhakker of v. Hanegem komt.
Niet eens. Meer door z'n 'ik ben thuis'-opmerkingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier anti-Beenhakker? Omdat hij ook bij Ajax heeft gewerkt?
Hear hear...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry hoor, maar wat zitten er hier een stel zielige figuren onder de Feyenoorders.. altijd maar dat gezeik over Amsterdam, joden en Ajax.. Nu heb je iemand die bereid is de club in nood (want anders kun je Feyenoord momenteel niet noemen) gedurende minimaal 2, maar misschien zelfs 4 of meer wedstrijden onder z'n hoede te nemen. Een trainer van naam, een man met ervaring die je misschien zelfs nog op de valreep Europees voetbal kan bezorgen na een zowel sportief, financiëel als 'sociaal' (Nancy, soap rond vdHerik) rampseizoen.. Een man ook die eerder bij Feyenoord heeft gewerkt en de club zelfs naar het laatste landskampioenschap heeft geleid...
...en dan gaat er een aantal huilen dat 'ie iets met Ajax te maken heeft![]()
Echt.., vinden jullie het raar dat Feyenoord naar de klote gaat![]()
jij snapt het!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef g4st het volgende:
[..]
Niet eens. Meer door z'n 'ik ben thuis'-opmerkingen.
Ik snap niet waarom je steeds zegt dat 7e worden ok is volgend de supporters, spelers werden zowat aangevallen door supporters enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef g4st het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Maasgebouw weer aangevallen wordt door dat stel kanslozen7e worden is ok, maar een goede coach aanstellen, dan moet alles kapot
Ik kan die mensen best begrijpen hoor. Het doet mij ook pijn dat er iemand met zijn verleden nodig is om ons er weer een klein beetje bovenop te krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry hoor, maar wat zitten er hier een stel zielige figuren onder de Feyenoorders.. altijd maar dat gezeik over Amsterdam, joden en Ajax.. Nu heb je iemand die bereid is de club in nood (want anders kun je Feyenoord momenteel niet noemen) gedurende minimaal 2, maar misschien zelfs 4 of meer wedstrijden onder z'n hoede te nemen. Een trainer van naam, een man met ervaring die je misschien zelfs nog op de valreep Europees voetbal kan bezorgen na een zowel sportief, financiëel als 'sociaal' (Nancy, soap rond vdHerik) rampseizoen.. Een man ook die eerder bij Feyenoord heeft gewerkt en de club zelfs naar het laatste landskampioenschap heeft geleid...
...en dan gaat er een aantal huilen dat 'ie iets met Ajax te maken heeft![]()
Echt.., vinden jullie het raar dat Feyenoord naar de klote gaat![]()
Klopt, maar de reactie op de komst van Harry was veel en veel heftiger.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je steeds zegt dat 7e worden ok is volgend de supporters, spelers werden zowat aangevallen door supporters enzo?
Het verleden van Beenhakker is nu niet belangrijk. Het is belangrijk dat hij Feyenoord naar de UEFA Cup brengt, meer niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier anti-Beenhakker? Omdat hij ook bij Ajax heeft gewerkt?
Juist.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
Ik wil net zeggen, meest logische keuze voor enkel de play-offs.
Vrije trainer, heeft goed gepresteerd met Feyenoord, en kan snel iets neerzetten.
Maar ja, wat is belangrijker, een 'cleane trainer', of geen Europees voetbal volgend jaar.
Iemand met zijn verleden? Je zou ook kunnen zeggen, blij dat iemand een club met dit verleden wil helpen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik kan die mensen best begrijpen hoor. Het doet mij ook pijn dat er iemand met zijn verleden nodig is om ons er weer een klein beetje bovenop te krijgen.
Maar het zou me nog veel meer pijn doen om volgend jaar met Been geen Europees voetbal te spelen en te moeten vechten tegen degradatie.
Ja, omdat dat een gebeurtenis is, die 7e plek zat er al het hele seizoen aan te komen omdat er gewoon zwaar bagger gespeeld werd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef g4st het volgende:
[..]
Klopt, maar de reactie op de komst van Harry was veel en veel heftiger.
Ik bedoel dus als persoonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand met zijn verleden? Je zou ook kunnen zeggen, blij dat iemand een club met dit verleden wil helpen...
Ach, zonden zijn er om te vergeven. JC heeft jullie ook eens kampioen gemaakt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als persoonIk neem aan dat jij ook liep te walgen van z'n reactie toen ie (terug) bij Ajax kwam...
Voor de rest ben ik het met je eens, ik ben blij dat er een trainer als hem komt![]()
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gejank hier...
De beste man heeft jullie laatste landstitel binnen gesleept...
Niet echt relevant bij zijn aanstelling, wel?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |