Kan via Feyenoord.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:37 schreef zevenkamp het volgende:
Nog niks ingevuld ben die brief kwijt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:45 schreef ruud_fr het volgende:
heb 2 jaar zonder fratsen (die zie ik wel op het veld)
zou moeten zijn; jij vindt hem niet welkom.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:55 schreef Staanplaats het volgende:
Heb ook nog niks verlengd. Komt vanzelf wel, zal toch niet zo storm lopen..
Mocht iemand het trouwens in zn botten hersen halen om over Adriaanse te beginnen -> HIJ IS NIET WELKOM!
zoiets riep ik vorig jaar ook (verkoop Kuijt) en heb het toch ook niet gedaan. Ik heb dus voor 2 jaar bijgetekend. Ook;quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik wacht er lekker mee, wie trekken ze Kluivert ofzo aan en dat scheelt me weer 1 scc inleveren![]()
quote:
Waarom dan niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:55 schreef Staanplaats het volgende:
Heb ook nog niks verlengd. Komt vanzelf wel, zal toch niet zo storm lopen..
Mocht iemand het trouwens in zn botten hersen halen om over Adriaanse te beginnen -> HIJ IS NIET WELKOM!
quote:De Guzman, Drenthe, Vincken, Wijnaldum, Huysegems, Vlaar en Tiendalli in spelersfonds
De Telegraaf meldt dat Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Georginio Wijnaldum, Stein Huysegems, Ron Vlaar en Dwight Tiendalli de zeven talenten uit de A-selectie van Feyenoord, die door de leiding van de club zijn ondergebracht in de Feyenoord Talent Pool. Met dit spelersfonds hopen de Rotterdammers zes miljoen euro uit de markt te halen met als onderpand 25% van de nettotransferopbrengst van het zevental.
Voor 250.000 euro kunnen belangstellenden zich inkopen waarna ze omgerekend iets meer dan 1% van de nettotransferopbrengst krijgen per kwart miljoen euro. Pas bij een transferopbrengst van 25 miljoen euro voor het zevental komen de investeerders in de plus met 10.000 euro voor ieder miljoen euro boven de 25 miljoen euro.
quote:Gesprekken met Engelse of Amerikaanse investeerders leverden niets op
In De Telegraaf liet Onno Jacobs weten dat de besprekingen, die werden gevoerd met investeerders in Engeland en Amerika niets hebben opgeleverd. Het geld moet toch weer komen van rijke Feyenoord-gezinde personen. "We zijn inderdaad niet meer met Engelse of Amerikaanse investeerders in gesprek."
quote:Feyenoord: interim-coach alleen vóór maandag
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Feyenoord neemt nog twee dagen de tijd om te bekijken of het seizoen wordt afgemaakt door een interim-coach.
John Metgod leidt voorlopig de training bij Feyenoord. FOTO MILAN RINCK
Is zo’n tijdelijke man er niet voor de training van komende maandag, dan gaan de huidige assistent-trainers John Metgod en Henk Duut de play-offwedstrijden tegen FC Groningen doen.
Bij Feyenoord worden momenteel de opties op papier gezet en op eventuele haalbaarheid getoetst. Leidraad is dat men alleen een tijdelijke opvolger van Erwin Koeman wil halen, als het een écht grote naam is. Een coach die al heeft bewezen voor een schok-effect te kunnen zorgen, zeg maar het type Guus Hiddink of Leo Beenhakker.
In het meest ongunstige geval speelt Feyenoord nog slechts twee keer. Verlies in de tweekamp met FC Groningen op 10 en 13 mei betekent uitschakeling in de play-offs van de nummers zes tot en met negen. Bij winst tegen de Noorderlingen wordt het seizoen in elk geval verlengd tot in het weekeinde van 20 mei. Daarna kan Feyenoord eventueel nog moeten strijden om een Intertoto-ticket. In dat geval is de laatste wedstrijd op zondag 27 mei.
,,Het zal duidelijk zijn dat we er niets aan hebben dat een nieuwe man na dinsdag nog voor de groep komt te staan,’’ aldus technisch manager Peter Bosz. ,,Als het gezien alle onzekerheden niet lukt om een interim-trainer van gewicht te vinden, dan maken Metgod en Duut het seizoen af.’’
Wat de langere termijn betreft laat Bosz weten dat Feyenoord een trainer met veel ervaring wil aanstellen. Dat maakt de keuze voor een jongere coach als Mario Been niet waarschijnlijk. Been maakte bovendien gisteren zelf bekend dat hij zijn contract bij NEC wil openbreken en verlengen. ,,Ik heb het prima naar mijn zin en zolang het perspectief bij deze club goed is, wil ik hier gerust blijven,’’ aldus de oud-Feyenoordspeler. ,,Wat mij betreft gaan we snel om de tafel zitten.’’
In de aanloop naar het eerste play-offduel met Groningen stapte Henk Timmer gistermorgen weer het trainingsveld op. De doelman van Feyenoord heeft geen last meer van de hersenschudding die hij zondag opliep tegen SC Heerenveen. In navolging van Timmer trainde de A-selectie pas gistermiddag om 17.00 uur. Na de sessie vertrok de groep naar een Center Parcs-vestiging in het Limburgse America. Daar verblijven de spelers vandaag de hele dag in het gezelschap van fans in het kader van het Feyenoord Family Event. Na een vrije zondag wordt maandag het vizier vol gericht op Groningen.
Dat had ik van te voren al gezegd. Niemand gaat investeren in dit incapabele zooitje bestuurders.quote:
Het is toch van de zotte, inderdaad. Waar is de trots van de Feijenoordsupporter gebleven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:04 schreef Staanplaats het volgende:
Hoe diep zijn we gezonken? Is dat de nieuwe trend, elke jaar een nieuwe jood in de Kuip?
Adriaanse is niet welkom, evenals Charistapolus, Kluivert, van Gaal, etc etc..
Het hele artikelquote:Nog geen euro extra voor Feyenoord
door onze Telejoodredactie
ROTTERDAM - Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Georginio Wijnaldum, Stein Huysegems, Ron Vlaar en Dwight Tiendalli zijn de zeven talenten uit de A-selectie van Feyenoord, die door de leiding van de club zijn ondergebracht in de Feyenoord Talent Pool. Met dit spelersfonds hopen de Rotterdammers zes miljoen euro uit de markt te halen met als onderpand 25% van de nettotransferopbrengst van het zevental.
Voor 250.000 euro kunnen belangstellenden zich inkopen waarna ze omgerekend iets meer dan 1% van de nettotransferopbrengst krijgen per kwart miljoen euro. Zeker geen vetpot of aantrekkelijk winstvooruitzicht. Pas bij een transferopbrengst van 25 miljoen euro voor het zevental komen de investeerders in de plus met 10.000 euro voor ieder miljoen euro boven de 25 miljoen euro. De Guzman, het grootste talent, zit in het spelersfonds, omdat hij de leiding heeft verzekerd ook volgend seizoen in De Kuip te spelen.
Naast deze zes miljoen euro hoopt financieel directeur Onno Jacobs op nog 20 miljoen euro door de uitgifte van certificaten van aandelen: 20 maal 1000 aandelen van 1000 euro. Ook met dit geld wil Feyenoord de transfermarkt op. Jacobs: "Toezeggingen hebben we nog niet, wel positieve signalen. Nu de herstructurering rond is, hopen we concreet geld op te halen. Het zijn ambitieuze bedragen, maar we willen ook ambitie uitstralen." Een van Feyenoords kandidaten is Mike Zonneveld van NAC, die ook in de belangstelling staat van PSV. De landskampioen zat zelfs al met de middenvelder om de tafel. Zonneveld heeft een gelimiteerde transfersom van 800.000 euro in zijn contract.
Tot dusver heeft Jacobs samen met commercieel directeur Chris Woerts geen euro extra opgehaald voor aankopen. Hij beaamt ook dat de besprekingen, die werden gevoerd met investeerders in Engeland en Amerika niets hebben opgeleverd. Het geld moet toch weer komen van rijke Feyenoord-gezinde personen. "We zijn inderdaad niet meer met Engelse of Amerikaanse investeerders in gesprek."
De supportersproblemen van afgelopen seizoen speelden volgens Jacobs trouwens geen rol. En de opgeworpen barricades voor geldschieters en antiovernameconstructies? "Als iemand met 50 miljoen euro komt aanzetten, zullen wij heus wel naar zo iemand luisteren. Zolang maar niet wordt getornd aan de identiteit en cultuur van de club."
Wil niet veel zeggen. Twee jaar terug had Feyenoord ook Simons op de korrel, ging uiteindelijk naar PSV.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zaak dat Feijenoord al met Zonneveld bezig is, om de andere kapers te slim af te zijn.
We hebben zelf geen capabele trainers blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:26 schreef Happel het volgende:
Het is toch van de zotte, inderdaad. Waar is de trots van de Feijenoordsupporter gebleven.
En dus verloochen je je eigen club maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:37 schreef g4st het volgende:
We hebben zelf geen capabele trainers blijkbaar.
Dat is juist al gebeurt door mensen als Koeman aan te stellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
En dus verloochen je je eigen club maar.
Ik heb het nu over jou en al die andere malloten die Adriaanse willen als trainerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:39 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat is juist al gebeurt door mensen als Koeman aan te stellen.
Ook liever niet, maar ik moet nog meer huiveren van de alternatieven die er zijn (Been, van Marwijk).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb het nu over jou en al die andere malloten die Adriaanse willen als trainer
Vinckenquote:
Lijkt mij ook wel zo handig met Slory erbij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:58 schreef Erasmusch het volgende:
Castelen is niet waardeloos, moet wel verkocht worden deze zomer
quote:De officiële supporters Vereniging gaat werk maken van een waardig afscheid van drie Feyenoorders: Pierre van Hooijdonk, Patrick Lodewijks en Pim Doesburg. Met het afzwaaiende trio wordt naar een geschikte datum gezocht. De supportersvereniging wil gaan voor de Open Dag, op 1 augustus.
Van Hooijdonk is inmiddels van dat voornemen op de hoogte gebracht. een afscheid in de komende Play-Offs van de nummers zes tot en met negen uit de Eredivisie is niet gepast. Het is nog niet bekend wanneer Feyenoord zelf afscheid wil nemen van Doesburg, Van Hooijdonk en Lodewijks.
omdat ie alleen maar buitenom gaat en weinig rendement heeft met z'n acties?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vincken. Ze zien dus perspectief in hem, waarom gebruiken ze hem dan niet?
tegen ajax was die de gevaarlijkste!! En idd hij kan ook een binnendoor maar liever hem dan kolkkaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat ie alleen maar buitenom gaat en weinig rendement heeft met z'n acties?
Dat zegt weinigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tegen ajax was die de gevaarlijkste!!
Al sinds de winterstop ofzo tochquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Is de komst van Slory al zeker?
Welke steen was uw aan het bekijken van de onderkant!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Is de komst van Slory al zeker?
Ik dacht al dat het een heikele vraag zou wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke steen was uw aan het bekijken van de onderkant!!
hij was z'n blingbling aan het oppoetsen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke steen was uw aan het bekijken van de onderkant!!
Dan istie nog ff bezig!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hij was z'n blingbling aan het oppoetsen...
Goh, zou het daarom misschien een rechtsbuiten zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat ie alleen maar buitenom gaat en weinig rendement heeft met z'n acties?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goh, zou het daarom misschien een rechtsbuiten zijn?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De bank waar een vriend van mij werkt doet de financien van van Bronckhorst en van Hooijdonk, en die wist mij te vertellen dat van Bronckhorst zeker terug naar Nederland komt. Die gaat dus ofwel naar Feyenoord, ofwel naar PSV.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goh, zou het daarom misschien een rechtsbuiten zijn?
En Tim heeft tenminste altijd nog meer rendement dan Castelen, 0 acties van Romeo lukken, wilt er ooit eentje lukken, dan geeft hij zo'n ongelooflijk waardeloze kutvoorzet.
Ook echt een tactische blunder van Koeman geweest om Vincken eruit te halen toen Castelen weer kon spelen, terwijl Vincken het echt niet slecht deed en beter dan Castelen. Ik heb nog wel wat meer kritiek puntjes op Castelen trouwens:
- Hij is lui, verliest hij de bal, no fucking way dat hij de bal probeert te veroveren.
- Als hij de bal niet perfect krijgt aangespeeld zoals meneer wilt, doet meneer er ook niets voor. Dan doet hij net alsof hij totaal niet meer bij de bal kan.
- Hij gaat veel te veel naar binnen, waarom ben je dan in godsnaam een buitenspeler...
- Z'n o zo geroemde snelheid zie ik de laatste tijd amper terug.
- Hij is hardleers. Mislukt een zelfde actie 10 keer, ach, probeer hem nog een elfde keer, misschien lukt het dan wel.
- Egoistisch...
Dit was het zo'n beetje wel...
Ruilen tegen Griekquote:Rusland lonkt voor Smolarek
Ebi Smolarek verlaat Borussia Dortmund mogelijk voor een nieuw avontuur. De oud-Feyenoorder staat volgens Kicker in de belangstelling van het Russische Rubin Kazan.
De Poolse aanvaller heeft nog een contract tot medio 2009 bij de Duitsers. Desondanks zou hij wel wat voelen voor een vertrek naar het oostblok-land.
Smolarek kwam dit seizoen 27 keer in actie voor BVB. Hij scoorde zes maal.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waarom zou die BVB verruilen voor KazanOf zit daar ook oliemafia?
Toevallig een vriendje van Bosz ? :xquote:Ruud Kaiser vertrekt bij Chelsea. De 46-jarige coach was sinds één jaar als jeugdtrainer in dienst bij de Engelse topclub, maar wil alweer terugkeren naar Nederland. Hier hoopt Kaiser een baan te kunnen vinden als assistent- of hoofdtrainer bij een ploeg uit de Eredivisie of Jupiler League, zo meldt het Algemeen Dagblad.
In het verleden was Kaiser, die bij Chelsea het hoogste jeugdelftal onder zijn hoede had, onder meer bondscoach van het Nederlands elftal voor spelers tot 17 jaar. Met dat elftal behaalde hij tijdens het WK in 2005 de bronzen medaille.
Hij kon toch terug komen? Moet die eerst zn zakken vullen bij villarreal, en als die daar uitgekotst wordt dan wil die zeker wél naar feyenoordquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt Tommasson ooit nog terug?
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Komt Tommasson ooit nog terug?
en waarom dat? Wees blij dat een toptrainer als Beenhakker komtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb nog liever Louwie van Gaal(bij wijze van spreken uiteraard)
Idd zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
en waarom dat? Wees blij dat een toptrainer als Beenhakker komt.
Precies. Who cares?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef g4st het volgende:
[..]
Idd zegSoms moet je je principes even overboord gooien, we hebben niets te eisen op dit moment. Bovendien is het Nederlandse voetbal-wereldje zo klein dat de kans dat je iemand tegenkomt die iets met Ajax/Amsterdam te maken heeft erg groot is.
Zou mooi zijn als Adriaanse, Beenhakker of v. Hanegem komtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:Leoooo
Ik kan me hier wel in vinden
Nu nog iemand van dit allure voor volgend seizoen!
ik denk dat Ajax en AZ morgen in een half verbouwde omgeving spelen!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef g4st het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Maasgebouw weer aangevallen wordt door dat stel kanslozen7e worden is ok, maar een goede coach aanstellen, dan moet alles kapot
Die laatste moet geen hoofdcoach worden, dan zie ik nog liever Wim Jansen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Adriaanse, Beenhakker of v. Hanegem komt.
Niet eens. Meer door z'n 'ik ben thuis'-opmerkingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier anti-Beenhakker? Omdat hij ook bij Ajax heeft gewerkt?
Hear hear...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry hoor, maar wat zitten er hier een stel zielige figuren onder de Feyenoorders.. altijd maar dat gezeik over Amsterdam, joden en Ajax.. Nu heb je iemand die bereid is de club in nood (want anders kun je Feyenoord momenteel niet noemen) gedurende minimaal 2, maar misschien zelfs 4 of meer wedstrijden onder z'n hoede te nemen. Een trainer van naam, een man met ervaring die je misschien zelfs nog op de valreep Europees voetbal kan bezorgen na een zowel sportief, financiëel als 'sociaal' (Nancy, soap rond vdHerik) rampseizoen.. Een man ook die eerder bij Feyenoord heeft gewerkt en de club zelfs naar het laatste landskampioenschap heeft geleid...
...en dan gaat er een aantal huilen dat 'ie iets met Ajax te maken heeft![]()
Echt.., vinden jullie het raar dat Feyenoord naar de klote gaat![]()
jij snapt het!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef g4st het volgende:
[..]
Niet eens. Meer door z'n 'ik ben thuis'-opmerkingen.
Ik snap niet waarom je steeds zegt dat 7e worden ok is volgend de supporters, spelers werden zowat aangevallen door supporters enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef g4st het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Maasgebouw weer aangevallen wordt door dat stel kanslozen7e worden is ok, maar een goede coach aanstellen, dan moet alles kapot
Ik kan die mensen best begrijpen hoor. Het doet mij ook pijn dat er iemand met zijn verleden nodig is om ons er weer een klein beetje bovenop te krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry hoor, maar wat zitten er hier een stel zielige figuren onder de Feyenoorders.. altijd maar dat gezeik over Amsterdam, joden en Ajax.. Nu heb je iemand die bereid is de club in nood (want anders kun je Feyenoord momenteel niet noemen) gedurende minimaal 2, maar misschien zelfs 4 of meer wedstrijden onder z'n hoede te nemen. Een trainer van naam, een man met ervaring die je misschien zelfs nog op de valreep Europees voetbal kan bezorgen na een zowel sportief, financiëel als 'sociaal' (Nancy, soap rond vdHerik) rampseizoen.. Een man ook die eerder bij Feyenoord heeft gewerkt en de club zelfs naar het laatste landskampioenschap heeft geleid...
...en dan gaat er een aantal huilen dat 'ie iets met Ajax te maken heeft![]()
Echt.., vinden jullie het raar dat Feyenoord naar de klote gaat![]()
Klopt, maar de reactie op de komst van Harry was veel en veel heftiger.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je steeds zegt dat 7e worden ok is volgend de supporters, spelers werden zowat aangevallen door supporters enzo?
Het verleden van Beenhakker is nu niet belangrijk. Het is belangrijk dat hij Feyenoord naar de UEFA Cup brengt, meer niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier anti-Beenhakker? Omdat hij ook bij Ajax heeft gewerkt?
Juist.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
Ik wil net zeggen, meest logische keuze voor enkel de play-offs.
Vrije trainer, heeft goed gepresteerd met Feyenoord, en kan snel iets neerzetten.
Maar ja, wat is belangrijker, een 'cleane trainer', of geen Europees voetbal volgend jaar.
Iemand met zijn verleden? Je zou ook kunnen zeggen, blij dat iemand een club met dit verleden wil helpen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik kan die mensen best begrijpen hoor. Het doet mij ook pijn dat er iemand met zijn verleden nodig is om ons er weer een klein beetje bovenop te krijgen.
Maar het zou me nog veel meer pijn doen om volgend jaar met Been geen Europees voetbal te spelen en te moeten vechten tegen degradatie.
Ja, omdat dat een gebeurtenis is, die 7e plek zat er al het hele seizoen aan te komen omdat er gewoon zwaar bagger gespeeld werd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef g4st het volgende:
[..]
Klopt, maar de reactie op de komst van Harry was veel en veel heftiger.
Ik bedoel dus als persoonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand met zijn verleden? Je zou ook kunnen zeggen, blij dat iemand een club met dit verleden wil helpen...
Ach, zonden zijn er om te vergeven. JC heeft jullie ook eens kampioen gemaakt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:17 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als persoonIk neem aan dat jij ook liep te walgen van z'n reactie toen ie (terug) bij Ajax kwam...
Voor de rest ben ik het met je eens, ik ben blij dat er een trainer als hem komt![]()
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gejank hier...
De beste man heeft jullie laatste landstitel binnen gesleept...
Niet echt relevant bij zijn aanstelling, wel?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |