abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:46:03 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:48:54 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48988994
Lijkt mij een prima trainer voor jullie:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:50:19 #3
139407 jorienvdherik
pi_48989039
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een prima trainer voor jullie:

[afbeelding]

hiih, golfer de gekste
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:50:52 #4
139407 jorienvdherik
pi_48989062
"Helmond moet zich schamen"

Foto: VI.nl

Datum: 03-05-2007

Bron: OmroepBrabant.nl

Helmond moet zich schamen als de oefenwedstrijd Helmond Sport-Feyenoord niet in de stad kan worden gespeeld. Dat schrijft de politieke partij Helder Helmond in een brief aan de burgemeester.

Burgemeester Jacobs verbood de wedstrijd omdat het een te groot risico is. Helmond onderhandelt nu met buurgemeenten om de wedstrijd op 28 juli daar te laten spelen.

Helder Helmond vindt dat dat niet kan. Behalve promotie voor de stad kan de wedstrijd volgens de partij ook een goede manier zijn om de veiligheid rond het stadion te testen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 01:07:34 #5
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48989568
De spelers hebben zich uitgesproken voor Co Adriaanse, laten we het hopen

Willem, Cootje of van Marwijk.. een van die drie zou geweldig zijn voor de club.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 01:15:36 #6
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48989773
Je bent die poll van je vergeten Jorien...

Poll: Wie moet Koeman opvolegen
  • Ronald Koeman
  • Willem van Hanegem
  • Foeke Booy
  • Mario Been
  • Ron Jans
  • Co Adriaanse
  • Martin Jol
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Verkapte tvp
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 4 mei 2007 @ 01:21:52 #7
    139407 jorienvdherik
    pi_48989903
    Co is populair
    pi_48989952
    Foppe de haan zeg ik je
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_48989972
    Eigelijk worden Ajaxmensen zeer gewaardeerd voor Feyenoordaanhang
    pi_48990174
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef MrSleep het volgende:
    Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
      vrijdag 4 mei 2007 @ 01:41:18 #11
    139407 jorienvdherik
    pi_48990294
    Van Hanegem ziet Feyenoord tijdelijk zitten

Willem van Hanegem heeft tegenover de televisiezender RTL aangegeven dat Feyenoord een serieuze optie is. Donderdagochtend maakte Erwin Koeman zijn vertrek bij de Stadionclub wereldkundig.
    Mocht Feyenoord De Kromme benaderen voor het trainerschap tijdens de komende play-offs, dan gaat Van Hanegem dat zeker overwegen. "Als ze mij benaderen zou ik het wel leuk vinden om dat te doen, en er serieus over twijfelen."

Ook liet Van Hanegem weten dat Co Adriaanse een overgang naar Rotterdam-Zuid niet ziet zitten. Dit in tegenstelling met berichten, waarin duidelijk werd dat Adriaanse wél oren zou hebben naar Feyenoord.

In een eerder stadium gaf Van Hanegem nog aan niet naar Feyenoord te willen, zolang Peter Bosz daar werkzaam is. In het verleden lagen beiden geregeld in de clinch.
    pi_48990396
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:41 schreef jorienvdherik het volgende:

Willem van Hanegem heeft tegenover de televisiezender RTL aangegeven dat Feyenoord een serieuze optie is. Donderdagochtend maakte Erwin Koeman zijn vertrek bij de Stadionclub wereldkundig.
    Mocht Feyenoord De Kromme benaderen voor het trainerschap tijdens de komende play-offs, dan gaat Van Hanegem dat zeker overwegen. "Als ze mij benaderen zou ik het wel leuk vinden om dat te doen, en er serieus over twijfelen."

Ook liet Van Hanegem weten dat Co Adriaanse een overgang naar Rotterdam-Zuid niet ziet zitten. Dit in tegenstelling met berichten, waarin duidelijk werd dat Adriaanse wél oren zou hebben naar Feyenoord.

In een eerder stadium gaf Van Hanegem nog aan niet naar Feyenoord te willen, zolang Peter Bosz daar werkzaam is. In het verleden lagen beiden geregeld in de clinch.
    Goed nieuws, alleen het liefste niet tijdelijk maar gewoon hoofdtrainer voor een paar jaar, en anders op z'n minst assistent onder Mario Been ofzo. Die vullen elkaar ook goed aan.

Willem is weliswaar te lief en te gevoelig, maar wellicht dat hij juist een gevoelige snaar weet te raken bij die jonge gasten. Je hoeft niet altijd met de vuist op tafel te slaan om iets te bereiken, ook als ze respect voor je hebben en je laat zien dat je ze begrijpt willen ze denk ik best voor je door het vuur gaan.

Waar ik bang voor ben als Co komt en mocht hij het goed doen, dat is dat je weer dat gezeur krijgt vanuit Noord Hollandse hoek dat Feyenoord mensen van ajax nodig heeft om te presteren, en daar zit ik niet op te wachten.

Het is eigenlijk toch veel mooier om helemaal zelf uit het dal te kruipen.

Aan de andere kant besef ik wel dat we wel zo'n man als Adriaanse nodig hebben helaas, maar een dubbel gevoel heb ik er toch bij.

Kortom; ik weet het ook allemaal niet meer, wat is wijsheid. Ik zweef tussen 2 uitersten.
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
    pi_48990485
    Iemand die de voetballerlij nog begrijpt? Niemand lijkt zich me eigen uitspraken en principes. Nu Van Hanegem die echt niet wil komen zolang Bosz er zit, maar nu blijkbaar wel oren heeft
    pi_48990631
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:41 schreef jorienvdherik het volgende:

Zou mooi zijn als hij dat wil doen
    Alleen dat bericht over Co vind ik dan weer een beetje jammer, hoe zou het komen dat hij andere dingen hoort dan de journalisten?
    Ik support gevallen topclubs!
      vrijdag 4 mei 2007 @ 04:40:58 #15
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_48991931
    Ik reageer niet veel in dit topic, maar dit moet ik even kwijt...

Oke ik zal best dronken zijn, maar dit willlen jullie vast wel weten en daarom deel ik dit met jullie.

Ik studeer zelf in eindhoven en ik was vanavond in de stad. Zoals de meeste weten zijn de kroegen hier op donderdag al om 2 uur gesloten dus ik besloot om met mijn vriendin naar discotheek de Liquid te gaan (eindhovenaren weten wel wat ik bedoel).

Dit is dus een discotheek vanaf 21 jaar die tot 4 uur open is, maar dit als extra informatie.

Ik kreeg al bij binnenkomst van vrienden te horen dat ERWIN KOEMAN binnen was, maar dit geloofde ik natuurlijk niet. Totdat een maat van mij, mij meenam door de discotheek en daar zat hij dan als een zoutzak hoor. -edit- Koeman!

Ik werd dus gewoon gek, en wilde hem op zijn bek timmeren maar zijn zoontje en een stevige vriend van koeman hielden mij tegen. Toen begon zijn zoontje, die dus zei dat hij jarig is en daarom met zijn vader in de LIQUID was, met mij te praten en ik begon dat ik net als duizenden andere mensen honderden euro's uitgeef per jaar om Feijenoord te zien en te steunen. En ik begon over Heerenveen, en toen kwam hij met zijn -edit-kop dat hij daar ook bij was, maarja gratis en niet zoals velen een kaartje van rond de 20 euro en dan nog de rit er naar toe. Hier wist hij geen antwoord op en koeman begon met zijn vriend te praten en zat te gebaren dat ik op moest rotten.

Hierop werd ik helemaal gek en stormde op koeman af en gaf hem een harde tik tegen zijn gezicht aan. Toen werd ik dus gepakt door zijn vriend en later kwamen de uitsmijters erbij en gooide mij eruit...

-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door dndiek op 04-05-2007 07:12:02 (ziektes weggehaald) ]
    I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
    pi_48992078
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef MrSleep het volgende:
    nee, dus tyf nou maar weer op
      vrijdag 4 mei 2007 @ 08:02:01 #17
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48992355
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
    De spelers hebben zich uitgesproken voor Co Adriaanse, laten we het hopen
    Je hebt ze gesproken? Of doel je op die randdebiel van een Lucius? De stem van het elftal.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_48992489
    Dat verhaal van hippo.
    That's all folks!
      vrijdag 4 mei 2007 @ 08:29:39 #19
    139407 jorienvdherik
    pi_48992611
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:

Oke ik zal best dronken zijn, maar dit willlen jullie vast wel weten en daarom deel ik dit met jullie.

Ik studeer zelf in eindhoven en ik was vanavond in de stad. Zoals de meeste weten zijn de kroegen hier op donderdag al om 2 uur gesloten dus ik besloot om met mijn vriendin naar discotheek de Liquid te gaan (eindhovenaren weten wel wat ik bedoel).

Dit is dus een discotheek vanaf 21 jaar die tot 4 uur open is, maar dit als extra informatie.

Ik kreeg al bij binnenkomst van vrienden te horen dat ERWIN KOEMAN binnen was, maar dit geloofde ik natuurlijk niet. Totdat een maat van mij, mij meenam door de discotheek en daar zat hij dan als een zoutzak hoor. -edit- Koeman!

Ik werd dus gewoon gek, en wilde hem op zijn bek timmeren maar zijn zoontje en een stevige vriend van koeman hielden mij tegen. Toen begon zijn zoontje, die dus zei dat hij jarig is en daarom met zijn vader in de LIQUID was, met mij te praten en ik begon dat ik net als duizenden andere mensen honderden euro's uitgeef per jaar om Feijenoord te zien en te steunen. En ik begon over Heerenveen, en toen kwam hij met zijn -edit-kop dat hij daar ook bij was, maarja gratis en niet zoals velen een kaartje van rond de 20 euro en dan nog de rit er naar toe. Hier wist hij geen antwoord op en koeman begon met zijn vriend te praten en zat te gebaren dat ik op moest rotten.

Hierop werd ik helemaal gek en stormde op koeman af en gaf hem een harde tik tegen zijn gezicht aan. Toen werd ik dus gepakt door zijn vriend en later kwamen de uitsmijters erbij en gooide mij eruit...

-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.
    lol
    quote:
    ‘Adriaanse hebben we hier nu nodig’
    Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Volgens speler Danny Buijs kan Erwin Koeman over zijn periode bij Feyenoord een bestseller schrijven ...

Co Adriaanse. FOTO: MILAN RINCK
    ... ’die dikker is dan het dossier-Holleeder’. Het vertrek van de trainer kwam voor velen niet onverwacht. Wie hem moet opvolgen? ,,De discipline moet in elk geval worden aangehaald.’’

Voor Theo Lucius kwam de mededeling dat trainer Erwin Koeman opstapt niet echt als een verrassing. ,,Na alles wat hij hier heeft meegemaakt, verbaast het me dat hij het nog zo lang heeft volgehouden,’’ zegt de Feyenoord-aanvoerder.

Dat de relatie tussen Feyenoord en Koeman op zijn einde liep, voelde Lucius al langer. Hij had ook niet raar opgekeken als de trainer zou zijn ontslagen.

,,Dat is een gegeven in de voetballerij als de resultaten slecht zijn, hoe jammer ik dat ook vind. Het gebeurt bij elke club. Ik denk dat de samenwerking na de play-offs sowieso was opgezegd. Dat gevoel heb ik tenminste.’’

Pierre van Hooijdonk denkt niet dat de clubleiding zo ver was gegaan. ,,Maar ik had wel het gevoel dat Koeman na dit seizoen zelf zou opstappen. Ik heb ook niet geprobeerd om hem over te halen. Hij klonk zo stellig toen hij het me vertelde. Of ik teleurgesteld ben? Nee, want ik kan het me wel voorstellen. Bovendien moet een trainer dat voor zichzelf bepalen.’’

De ervaren Lucius en Van Hooijdonk hebben Koeman altijd verdedigd. ,,En ik verdedig hem nog steeds,’’ zegt Lucius. ,,Het ligt ook niet aan de trainer. Ondanks de druk, de slechte resultaten en de vervelende randverschijnselen zoals dat gedoe in Nancy is hij altijd positief gebleven. Dat vind ik knap.’’

Het enige dat Koeman wellicht valt te verwijten is dat hij meer van zich had moeten afbijten. Lucius: ,,Hij is in elk geval te aardig geweest. Koeman heeft de spelers te lang de hand boven het hoofd gehouden. En niet alleen de spelers, ook anderen binnen de club heeft hij altijd beschermd. Hij had wel iets harder mogen zijn.’’

,,Ik vind dat je als spelersgroep naar jezelf moet kijken,’’ zegt Van Hooijdonk. ,,Iedereen moet zich afvragen of hij er alles aan heeft gedaan om de trainer te steunen. Ook de club moet de hand in eigen boezem steken.

,,De voorwaarden om te presteren waren dit seizoen niet aanwezig. Ook in de communicatie zijn dingen fout gegaan waardoor de emmer bij Koeman is volgelopen.’’

Danny Buijs denkt dat Koeman met gemak een bestseller kan schrijven. ,,De trainer heeft alles wat hier de afgelopen twee jaar is gebeurd, voor zichzelf bijgehouden,’’ zegt de verdediger. ,,Die map is volgens mij nog dikker dan het dossier-Holleeder. Als hij dat zou uitbrengen, vliegt het over de toonbank.’’

Met eigen ogen zag Buijs hoe zondag bij terugkeer uit Heerenveen weer een nieuw hoofdstuk werd geschreven.

,,Een groep supporters stond ons bij de Kuip op te wachten. Koeman kreeg toen zo veel naar zijn hoofd geslingerd dat hij wegliep. Op dat moment dacht ik: het kon wel eens afgelopen zijn.’’

Over een opvolger hebben de meeste spelers nog niet nagedacht, maar ze zijn het er over eens dat er behoefte is aan een harde hand.

,,Van mij mag Co Adriaanse komen,’’ zegt Lucius. ,,De discipline moet in elk geval worden aangehaald. Of hij past bij Feyenoord? Een trainer van dat formaat past bij elke club. Als de resultaten onder hem goed zijn, wordt Adriaanse hier echt wel geaccepteerd.’’

,,Co zou voor Feyenoord zeer geschikt zijn,’’ beaamt Stein Huysegems, die eerder bij AZ werkte met Adriaanse. ,,Hij houdt van fris aanvallend voetbal en is in staat om een groep bij elkaar te houden. We hebben het soms te makkelijk opgevat. Co is daar heel scherp in. Hij staat hoog boven de spelersgroep en is echt de baas. Dat hebben we hier nodig.’’

Directie: Wij zien nog voldoende perspectief

De directie van Feyenoord ziet na het vertrek van Erwin Koeman nog voldoende perspectief op betere tijden. ,,Zijn vertrek staat los van de investeringplannen die we afgelopen vrijdag hebben gepresenteerd,’’ stelde financieel directeur Onno Jacobs.

Feyenoord wil via het oprichten van een spelersfonds en het uitgeven van certificaten van aandelen 26 miljoen euro binnenhalen voor een kwaliteitsimpuls van de selectie. Een week na de presentatie van de plannen heeft Jacobs ‘nog geen harde toezeggingen binnen van partijen.’ ,,Maar ik houd wel een goed gevoel over aan een aantal gesprekken. We zetten bewust hoog in, maar ook met 13 miljoen euro kun je al goede dingen doen.’’

Jacobs bevestigt dat Peter Bosz klaar is met zijn scoutingswerk en dat het wachten puur is op de centen. Bosz zelf maakte duidelijk dat hij geen kandidaat is om Koeman als trainer te vervangen.

’Ook hier slaan we ons wel doorheen’

Feyenoord-supporters blijven vertrouwen houden in hun club, met of zonder Erwin Koeman. Ze zijn de harde kern van Feyenoord, verzekert de 66-jarige Herman.,,We staan hier elke dag.’’

Hij gebaart naar zijn leeftijdsgenoten die druk aan het discussiëren zijn voor de ingang van de Kuip. Met vandaag maar één onderwerp natuurlijk: het vertrek van trainer Erwin Koeman.

,,Ik dacht dat-ie al veel eerder weg zou gaan,’’ zegt Herman.

,,Ach, weet je, het is een sympathieke man, maar hij is veel te soft geweest,’’ reageert zijn maat Cor Simon (65). ,,Het is jammer hoor. Maar goed, Feyenoord doet het rot, daar moet de trainer voor boeten.’’

Is het nog wel leuk om Feyenoord-fan te zijn, met zo veel tegenslag? ,,Voor ons wel,’’ zo lacht Herman. ,,Hebben we lekker veel om op te schelden. Maar niet op zondag hè, dan zit je er natuurlijk met zo’n sik.’’

Een nieuwe trainer, een nieuw begin dan? ,,Ach, meissie, daar hebben we toch helemaal geen geld voor,’’ verzucht Ton, ook een van de pensionado’s.

Toch blijft hij vertrouwen houden: ,,Als kleine jongen ging ik al naar Feyenoord. We hebben al het een en ander meegemaakt. Ook hier slaan we ons wel doorheen.’’

Bij de jonge garde is de liefde voor de club op Zuid er ook niet minder op geworden. Wanneer de spelers het hek uit komen lopen, rennen de in blauw gehulde jongetjes op hen af.

Met of zonder Koeman, het handtekeningjagen gaat gewoon door.

Raymond Diks (35) en zijn zoon Kevin (11) uit Apeldoorn staan al te wachten op het trainingsveld. ,,Nee, ik zie het niet als verraad dat Koeman nu weggaat,’’ zegt Diks. ,,Die man zit er gewoon doorheen.’’

Wie het team niet meer kan motiveren, moet weg, is zijn stelling. Al schuift hij niet alle schuld op de trainer. ,,De spelers moeten natuurlijk ook eindelijk eens kwaliteit gaan leveren.’’
      vrijdag 4 mei 2007 @ 08:46:54 #20
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_48992859
    Willem kom naar huis!!
      vrijdag 4 mei 2007 @ 08:57:35 #21
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_48993006
    quote:
    --verhaal--
    rofl
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 4 mei 2007 @ 08:58:20 #22
    139407 jorienvdherik
    pi_48993015
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 08:46 schreef TJDoornbos het volgende:
    Willem kom naar huis!!
    Want er gebeuren rare dingen.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 09:02:25 #23
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_48993073
    Feijenoord!
      vrijdag 4 mei 2007 @ 09:05:37 #24
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_48993125
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Want er gebeuren rare dingen.
    Ckers, was blij toen ik gisteravond vanuit brabant langs de kuip kwam met de trein dattie nog niet afgebroken was

Willem zou evt. tijdelijk terug willen komen. Ik denk dat Willem en Mario als duo ons kunnen redden mits het bestuur ook opfokt en er geld komt!!
    pi_48994028
    Om nog even terug te komen op die steen op de auto van charisteas, dat was geen steen maar een bierflesje. Het werd gegooid omdat die laffe honden weer eens via de achter uitgang weg gingen! Het had overal kunnen neerkomen maar toevallig was het zijn auto, dat kon je vanaf waar het gegooid werd niet eens zien.

Verder een waardeloze niets zeggende poll!
    pi_48994394
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:51 schreef MrSleep het volgende:
    Iemand die de voetballerlij nog begrijpt? Niemand lijkt zich me eigen uitspraken en principes. Nu Van Hanegem die echt niet wil komen zolang Bosz er zit, maar nu blijkbaar wel oren heeft
    Dat vind ik ook vreemd inderdaad. Alhoewel, straks wordt van Hanegem trainer in de playoffs, daarin spelen ze Groningen en Utrecht/Roda helemaal weg, waardoor ze uiteindelijk toch nog Europees voetbal halen. Het bestuur ziet in dat van Hanegem de ideale trainer voor Feyenoord is, en vraagt hem of hij ook volgend seizoen wil blijven. Van Hanegem wil dit wel, maar alleen als Bosz eruit gegooid wordt.

Dan heeft van Hanegem misschien toch nog zijn zin
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:01:13 #27
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_48994402
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
    Om nog even terug te komen op die steen op de auto van charisteas, dat was geen steen maar een bierflesje. Het werd gegooid omdat die laffe honden weer eens via de achter uitgang weg gingen! Het had overal kunnen neerkomen maar toevallig was het zijn auto, dat kon je vanaf waar het gegooid werd niet eens zien.

Verder een waardeloze niets zeggende poll!
    Bierflesje of steen... Komt beide hard aan. Stelletje kneuzen
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:03:25 #28
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48994468
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef
    JoeyT het volgende:

[..]

Bierflesje of steen... Komt beide hard aan. Stelletje kneuzen
    Jij zou best wel een steen voor je bakkes mogen krijgen.
    Elite
    Tegen TTIP
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:09:28 #29
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_48994619
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:03 schreef Happel het volgende:

[..]

En een bierfles
    pi_48994626
    Bosz zal Van Hanegem never binnenhalen, helaas voor club.
    That's all folks!
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:09:40 #31
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_48994631
    quote:

[..]

Sterke input. Reageer dan niet. Speciaal voor jou hoop ik dat Co naar de Kuip komt
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:13:11 #32
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_48994751
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
    Bosz zal Van Hanegem never binnenhalen, helaas voor club.
    Als Vogelzang het dan maar doet
    pi_48994756
    Adriaanse is een lul, maar hij heeft ook ruzie met Kessler, Cruijff, Van Basten, Richard Witschge etc dus zo'n hond zal het niet zijn

Sollied weet ik weinig van, maar klinkt wel positief, liever hem dan Booy ofzo
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:14:20 #34
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_48994791
    Booy? Dat Nooi (t)

Wat een bloedhond is dat zeg!!
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:14:54 #35
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48994811
    Een buitenlandse trainert inderdaad.
    Elite
    Tegen TTIP
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:51:06 #36
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_48995969
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 08:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

rofl
    Dat verhaal is idd hilarisch, zeker weten dat je het niet gedroomd hebt hippo
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_48995993
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als Vogelzang het dan maar doet
    Hoe lang blijft Vogelzang nu eigenlijk aan?
    pi_48996007
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef Happel het volgende:
    Een buitenlandse trainert inderdaad.
    Dat zou dan wel een ervaren Engels/Duits/NLtalige trainer moeten zijn die zich al bewezen heeft. Met buitenlandse talenten gaan we al vaak genoeg de fout in.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 10:54:14 #39
    139407 jorienvdherik
    pi_48996057
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Hoe lang blijft Vogelzang nu eigenlijk aan?
    5 maanden
    pi_48996185
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 01:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Goed nieuws, alleen het liefste niet tijdelijk maar gewoon hoofdtrainer voor een paar jaar, en anders op z'n minst assistent onder Mario Been ofzo. Die vullen elkaar ook goed aan.
    Dat is voor mij ook de ideale constructie.

Co is goed, héél goed, maar joods dus valt af.
    pi_48996242
    Voor mijn gevoel heeft een nieuwe trainer trouwens helemaal geen zin.

Zolang het maasgebouw zit zoals het erbij zit krijg je nooit een verandering voor elkaar. Woerts, Jacobs, Bosz, Jansen... Varkenoord... Die fantastische scouting van ons, onder leiding van Beukers. Het is toch allemaal niks. Daar doet een trainer helemaal niets aan. Misschien een seizoen, dat het weer wat beter gaat maar op de lange termijn blijven we gewoon dezelfde invalide club naar mijn idee.
    pi_48996368
    quote:

[..]

Een bierfles ook.
    pi_48996383
    quote:

Sukkel dat je bent
    Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
      vrijdag 4 mei 2007 @ 11:03:59 #44
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_48996387
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
    Booy? Dat Nooi (t)

Wat een bloedhond is dat zeg!!
    Want ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_48996456
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook de ideale constructie.

Co is goed, héél goed, maar joods dus valt af.
    Hij is arrogant en Amsterdams maar ik link hem eerder aan AZ of W2 dan Ajax. Altijd 200% gemotiveerd als ze tegen Ajax moesten spelen. Ben er nog niet helemaal uit maar liever hem dan weer zo'n zoutzak die niet kan afbreken&bouwen/trainen/coachen
      vrijdag 4 mei 2007 @ 11:16:55 #46
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_48996812
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef EnactedChaos het volgende:
    Voor mijn gevoel heeft een nieuwe trainer trouwens helemaal geen zin.

Zolang het maasgebouw zit zoals het erbij zit krijg je nooit een verandering voor elkaar. Woerts, Jacobs, Bosz, Jansen... Varkenoord... Die fantastische scouting van ons, onder leiding van Beukers. Het is toch allemaal niks. Daar doet een trainer helemaal niets aan. Misschien een seizoen, dat het weer wat beter gaat maar op de lange termijn blijven we gewoon dezelfde invalide club naar mijn idee.
    Eindelijk! Eindelijk iemand die het ook ziet.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_48996884
    Ik zou als trainer nu nooit bij Feyenoord instappen. Alleen onder de voorwaarde dat er geld komt. Verder moet die Bosz weg en van Hanegem een belangrijke functie krijgen en dan Been als coach.

Owja, Hippo is een loser .
    pi_48996893
    Maar dan moet er nog wel een trainer worden aangesteld.
    pi_48997423
    quote:
    Triest verhaal
    Wat ben jij een ongelooflijk trieste lamstraal zeg.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 11:42:24 #50
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_48997771
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelooflijk trieste lamstraal zeg.
    Ach die heb je helaas overal tussen lopen

Maar Willem terug.. dat zou wel tof zijn voor jullie nu ff kijken wat er allemaal waar is van alle verhalen.
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_48998088
    quote:

En toen ging de wekker?
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')