Relevantiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".
Wat heeft dat met Leo te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Liep Leo voorop?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
goede trainer, snap niet waarom hij niet gewoon komend seizoen ook komt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gejank hier...
De beste man heeft jullie laatste landstitel binnen gesleept...
Omdat hij goed op weg is om Polen naar het EK te leiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede trainer, snap niet waarom hij niet gewoon komend seizoen ook komt...
Adviseur is wat anders dan trainer, zie Wim Jansen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik hoop dat ie het bij jullie beter doet dan bij ons (Graafschap) tijdens zijn tijdelijke hulp. Hij heeft voornamelijk een boel geld gevangen voor zijn adviseursschap. Iets dat Feijenoord nou niet echt in overvloede heeft...
Hij is zeer welkom, maar meer als reiskosten en een fles jenever hoeft ie niet te verwachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik hoop dat ie het bij jullie beter doet dan bij ons (Graafschap) tijdens zijn tijdelijke hulp. Hij heeft voornamelijk een boel geld gevangen voor zijn adviseursschap. Iets dat Feijenoord nou niet echt in overvloede heeft...
Zal wel meevallen, voor die paar wedstrijdjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef g4st het volgende:
Zou Happel al staan rellen bij het Maasgebouw?
Ik denk niet dat hij het daarvoor doet. Maar goed we zullen het wel zien Charismatisch persoon in elk geval dat is altijd leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij is zeer welkom, maar meer als reiskosten en een fles jenever hoeft ie niet te verwachten.![]()
Oja, en zo'n mooie gouden seizoenkaart voor volgend jaar op de tribune.
Netjes CV hoorquote:Prijzen als trainer
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
UEFA Cup: 1986 (met Real Madrid)
hij is toch zo rotterdammerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat hij goed op weg is om Polen naar het EK te leiden.
eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:48 schreef Tomasso het volgende:
Persoonlijk is het een teringhond, net alsCo
, maargoed, gelet op z'n kunnen is hij de ideale man voor deze klus.
Ik vraag me toch af wat hij met de opstelling gaat doen. Die griek eruit? Wie wordt aanvoerder? Gaat De Guzman weer ballen? Vincken erin?
Ik denk dat hij vooral doelt op het feit dat sommige supporters zich nooit weten te gedragen.quote:
Georginio ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eens
Ik zeg
Sheriff
Tim
Stijn
en
Timothy moeten spelen!!!
Liever Leo 'thuis' dan Feyenoord ver van huis af (zoals de afgelopen 3 jaar).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:12 schreef zevenkamp het volgende:
Hij is weer thuis, Leo de Leugenaar
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef g4st het volgende:
[..]
Liever Leo 'thuis' dan Feyenoord ver van huis af (zoals de afgelopen 3 jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |