Relevantiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En vervolgens werd de halve binnenstad gesloopt door de "fans".
Wat heeft dat met Leo te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Liep Leo voorop?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
goede trainer, snap niet waarom hij niet gewoon komend seizoen ook komt...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gejank hier...
De beste man heeft jullie laatste landstitel binnen gesleept...
Omdat hij goed op weg is om Polen naar het EK te leiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede trainer, snap niet waarom hij niet gewoon komend seizoen ook komt...
Adviseur is wat anders dan trainer, zie Wim Jansen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik hoop dat ie het bij jullie beter doet dan bij ons (Graafschap) tijdens zijn tijdelijke hulp. Hij heeft voornamelijk een boel geld gevangen voor zijn adviseursschap. Iets dat Feijenoord nou niet echt in overvloede heeft...
Hij is zeer welkom, maar meer als reiskosten en een fles jenever hoeft ie niet te verwachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik hoop dat ie het bij jullie beter doet dan bij ons (Graafschap) tijdens zijn tijdelijke hulp. Hij heeft voornamelijk een boel geld gevangen voor zijn adviseursschap. Iets dat Feijenoord nou niet echt in overvloede heeft...
Zal wel meevallen, voor die paar wedstrijdjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef g4st het volgende:
Zou Happel al staan rellen bij het Maasgebouw?
Ik denk niet dat hij het daarvoor doet. Maar goed we zullen het wel zien Charismatisch persoon in elk geval dat is altijd leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij is zeer welkom, maar meer als reiskosten en een fles jenever hoeft ie niet te verwachten.![]()
Oja, en zo'n mooie gouden seizoenkaart voor volgend jaar op de tribune.
Netjes CV hoorquote:Prijzen als trainer
Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
Spaanse beker: 1989 (met Real Madrid)
UEFA Cup: 1986 (met Real Madrid)
hij is toch zo rotterdammerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat hij goed op weg is om Polen naar het EK te leiden.
eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:48 schreef Tomasso het volgende:
Persoonlijk is het een teringhond, net alsCo
, maargoed, gelet op z'n kunnen is hij de ideale man voor deze klus.
Ik vraag me toch af wat hij met de opstelling gaat doen. Die griek eruit? Wie wordt aanvoerder? Gaat De Guzman weer ballen? Vincken erin?
Ik denk dat hij vooral doelt op het feit dat sommige supporters zich nooit weten te gedragen.quote:
Georginio ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eens
Ik zeg
Sheriff
Tim
Stijn
en
Timothy moeten spelen!!!
Liever Leo 'thuis' dan Feyenoord ver van huis af (zoals de afgelopen 3 jaar).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:12 schreef zevenkamp het volgende:
Hij is weer thuis, Leo de Leugenaar
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:13 schreef g4st het volgende:
[..]
Liever Leo 'thuis' dan Feyenoord ver van huis af (zoals de afgelopen 3 jaar).
Omdat hij blij was dat hij weer terug was bij Feyenoord, de cirkel was rond, hij was weer "thuis". Hij gaat weg bij Feyenoord en nog geen maand later word de huichelaar TD bij de joden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier anti-Beenhakker? Omdat hij ook bij Ajax heeft gewerkt?
Ik vond die Sheriff erg slecht invallen tegen Heerenveen. Dat hij wel redelijk goed speelt in het tweede zegt mij niet zoveel, en als hij echt zo goed was had hij Timmer al lang gepasseerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eens
Ik zeg
Sheriff
Tim
Stijn
en
Timothy moeten spelen!!!
Smolarek terugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
zou Leo nog een paar goeie Polen in het vizier voor volgend jaar hebben?
Da's gelul. Al speelde Ekramy nog zo goed, die Koeman bleef voor Timmer kiezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vond die Sheriff erg slecht invallen tegen Heerenveen. Dat hij wel redelijk goed speelt in het tweede zegt mij niet zoveel, en als hij echt zo goed was had hij Timmer al lang gepasseerd.
Net alsof Timmer zo slecht is, dat vind ik de enige die nog een beetje zijn niveau heeft gehaald dit jaar binnen Feyenoord. Bovendien zou Erwin het helemaal niet zien als Ekramy beter zou spelen, die man heeft totaal geen oog voor zulke dingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vond die Sheriff erg slecht invallen tegen Heerenveen. Dat hij wel redelijk goed speelt in het tweede zegt mij niet zoveel, en als hij echt zo goed was had hij Timmer al lang gepasseerd.
Timmer heeft idd te weinig krediet gehad. Heeft genoeg punten voor ons gepakt, anders waren we serieus 10e geworden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Net alsof Timmer zo slecht is, dat vind ik de enige die nog een beetje zijn niveau heeft gehaald dit jaar binnen Feyenoord. Bovendien zou Erwin het helemaal niet zien als Ekramy beter zou spelen, die man heeft totaal geen oog voor zulke dingen.
Hij heeft ook in het begin van het seizoen veel punten gekost.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:13 schreef g4st het volgende:
[..]
Timmer heeft idd te weinig krediet gehad. Heeft genoeg punten voor ons gepakt, anders waren we serieus 10e geworden.
Op einde ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:17 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij heeft ook in het begin van het seizoen veel punten gekost.
Jorien de Hond.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:18 schreef g4st het volgende:
Poll: Is Leo de juiste man?Ja! Nee, ook hij kan hier niets mee.. Nee, Metgod en Duut hadden het moeten doen! Ja, maar niet op zo'n korte termijn... Nee, iemand anders. Namelijk... Ik weet het niet...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat had zelfs Gomes gedaan met zo'n tyfus-verdediging voor zichquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef TC03 het volgende:
'k Weet het niet, Timmer heeft toch ook voornamelijk heel veel ballen doorgelaten.
Meer welkom dan Been.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:20 schreef zevenkamp het volgende:
"Nee, die leugenaar is niet welkom" staat er helaas niet bij.
een keeper is er om ballen tegen te houden die ze schietenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:19 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat had zelfs Gomes gedaan met zo'n tyfus-verdediging voor zich
Je kan me niet vertellen dat Feijenoord een slechtere verdediging heeft dan bijv. een NAC of Willem II, en die hebben beide minder tegengoals. Dat die aardig een bal kan tegen houden. Heeft die wel redelijk bewezen. Zaten ook veel ballen tussen die die makkelijk had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:19 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat had zelfs Gomes gedaan met zo'n tyfus-verdediging voor zich
quote:Spelers Feyenoord Talent Pool zijn bekend
Datum: 05-05-2007
Georginio Wijnaldum, Jonathan de Guzman, Erwin Mulder, Diego Biseswar, Luigi Bruins, Royston Drenthe en Tim Vincken zijn de spelers die in de nieuw op te richten 'Feyenoord Talent Pool' komen. Dat maakte Onno Jacobs namens Feyenoord bekend tegenover Radio Rijnmond. De Talent Pool moet de club een bedrag van zes miljoen euro opleveren.
Deelnemers aan dit participatiefonds beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van in totaal zeven spelers uit de selectie, goed voor een waarde van zes miljoen euro. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club. De zeven spelers maken onderdeel uit van de huidige selectie. Voor de uitgave van certificaten van aandelen zullen naar verwachting een twintigtal investeerders worden benaderd. Deze investeerders kopen een aandeel voor duizend euro per stuk met een minimale afname van duizend aandelen, wat een miljoen euro betekent per investeerder.
Dat idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral doelt op het feit dat sommige supporters zich nooit weten te gedragen.
dat was van telegraaf met andere namen toch..quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat was van telegraaf met andere namen toch..
dit zijn een drama namen....
lekker je geld steken in erwin mulder en bisseswar![]()
De Telegraaf zat er naast. Die noemde De Guzman, Drenthe, Vincken, Wijnaldum, Huysegems, Vlaar en Tiendalli.quote:
ach die Mulder, nog geen wedstrijd gekeept...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef g4st het volgende:
[..]Ik zie het nu ook pas...
Erwin Mulder, wat een prutserOprotten ermee.
Jawel 1 wedstrijd, maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ach die Mulder, nog geen wedstrijd gekeept...
Sukkel...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:30 schreef g4st het volgende:
[..]Ik zie het nu ook pas...
Erwin Mulder, wat een prutserOprotten ermee.
vertel, heb paar keer in jong feyenoord gezien, was die wel goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:33 schreef g4st het volgende:
[..]
Jawel 1 wedstrijd, maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten....
Hij maakte toen toch 2 grote blunders tegen Heerenveen of AZ ofzo? Of was dat een andere jeugdkeeperquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sukkel...
Je hebt hem nog nooit 1 minuut zien keepen, hou je muil dan.
Heerenveen uit was een andere jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:37 schreef g4st het volgende:
[..]
Hij maakte toen toch 2 grote blunders tegen Heerenveen of AZ ofzo? Of was dat een andere jeugdkeeper
O dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerenveen uit was een andere ja![]()
Jesper Hogedoornquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:38 schreef g4st het volgende:
[..]
O dan heb ik niets gezegd
Wie was die prutser dan?
ja hoor, lach ik meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als ie jullie alsnog europees voetbal bezorgd mag ik dan lachten ?![]()
Wie ik ? nee ik niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom je nog tegen groningen ?
owja, die kans is er oook nogquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wie ik ? nee ik niet.
Mochten jullie in de 2de ronde van de Play - offs verliezen dan kom ik in de 3de ronde waarschijnlijk weer langs met Vites![]()
Alsof de malaise van Feyenoord nu ook maar iets met de supporters te maken heeft?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat idd.
Ik bedoel te zeggen dat de lol van het voetbal -want daar zou het toch om moeten draaien- al heel lang vergald wordt door een roedel idioten die in elke scheet reden zien om te slopen. En nu hebben ze het voor elkaar: Feyenoord eruit om dat geëikel in Frankrijk, elke keer negatief in het nieuws omdat er rellen zijn of (elke keer wéér) spandoeken hangen tegen "neuzen" die niet welkom zouden zijn, het eigen bestuur, spelers die het niet goed doen, ex-spelers die al dan niet moeten blijven. Het is al-tijd gezeik. En als er iets is wat investeerders niet willen, dan is het geassocieerd worden met bloedmongolen die intolerante, racistische en vernielzuchtige dingen uitbraken tussen het zuipen en bushokjes slopen door.
Kijk, dat je je ongenoegen uit: prima! Iedereen wil (hoop ik) toch hetzelfde: een sterk Feyenoord waar je met trots naar kijkt. Maar het omgekeerde is nu bereikt. Wie wil hier zijn vingers aan branden?
Helemaal mee eens, voetbal is geen sport waar je een gezellig uitje met het hele gezin van maakt voor de lol!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof de malaise van Feyenoord nu ook maar iets met de supporters te maken heeft?Verder vind ik wat je schrijft maar onzin, als je zo graag een sport wil met alleen maar 'gezellige' supporters moet je maar naar hockey gaan ofzo.
Eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voetbal is geen sport waar je een gezellig uitje met het hele gezin van maakt voor de lol!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voetbal is geen sport waar je een gezellig uitje met het hele gezin van maakt voor de lol!
Ja, dat heeft het zeker. Zoals ik schrijf: denk je echt dat een potentiële investeerder trek heeft in zo'n zootje ongeregeld?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof de malaise van Feyenoord nu ook maar iets met de supporters te maken heeft?![]()
Dát is pas onzin. Mijn vader nam me mee naar Feyenoord, als kind. Tot dat niet meer leuk was door toedoen van het soort "supporters" dat het nu weer heeft verkloot.quote:Verder vind ik wat je schrijft maar onzin, als je zo graag een sport wil met alleen maar 'gezellige' supporters moet je maar naar hockey gaan ofzo.
Als-je-blieft nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Misschien nog een tip voor Feyenoord voor volgend jaar.
Sinouh vertrekt bij AZ in de zomer...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Jawelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Don Leo voor de plee-offs
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Dus mochten we Europees halen, dan ga je ook niet naar die wedstrijden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Feyenoord gaat zelfs zó ver dat ze oud-NSBers terughalen
Ik ga niet naar die kenkerplayoffs, om te janken dit![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef g4st het volgende:
Dus mochten we Europees halen, dan ga je ook niet naar die wedstrijden?
In de tijd dat ik nog met me pa naar het stadion ging gebeurde er veel ergere dingen dan nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat heeft het zeker. Zoals ik schrijf: denk je echt dat een potentiële investeerder trek heeft in zo'n zootje ongeregeld?
Ik zeg niet dat het de enige factor is, maar het speelt zeker mee.
[..]
Dát is pas onzin. Mijn vader nam me mee naar Feyenoord, als kind. Tot dat niet meer leuk was door toedoen van het soort "supporters" dat het nu weer heeft verkloot.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Goede keuze om Leo aan te trekken voor deze 2 wedstrijden.
Okquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee, ik meen het serieus.
Ik denk echt dat Feyenoord er goed aan doet om Leo Feyenoord klaar te laten stomen voor die 2 belangrijke wedstrijden.
Oh ik heb ook een keer paarden te tribune op zien komen (uit bij Den Haag). En paar keren meegemaakt dat mijn vader tussen mij en een stel knokkende idioten moest gaan staan. En dat gebeurde dus één keer teveel. Plus dat er een keer iets was met vuurwerk dat zomaar ons vak werd gegooid, waar echt heel veel kinderen stonden. En dat niet één keer, maar tientallen, na een aantal keer beleefd vragen van de ouders. En dat zeg jij dat wij , de normale mensen maar hockey maar moeten gaan kijken ofzo en niet die idioten?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog met me pa naar het stadion ging gebeurde er veel ergere dingen dan nu.
Dat soort dingen komen dus niet meer voor op de tribunes. Zitten nu meer families op de tribune dan in een gemiddelde pretpark.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een keer paarden te tribune op zien komen (uit bij Den Haag). En paar keren meegemaakt dat mijn vader tussen mij en een stel knokkende idioten moest gaan staan. En dat gebeurde dus één keer teveel. Plus dat er een keer iets was met vuurwerk dat zomaar ons vak werd gegooid, waar echt heel veel kinderen stonden. En dat niet één keer, maar tientallen, na een aantal keer beleefd vragen van de ouders. En dat zeg jij dat wij , de normale mensen maar hockey maar moeten gaan kijken ofzo en niet die idioten?
Als de eerste twee goed verlopen, ben je binnen. Als je er vier speelt heb je nog niks, dan moet je er zes spelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef g4st het volgende:
[..]
Ok
Maar het zijn er toch 4 (als die 2 goed verlopen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |