quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voetbal is geen sport waar je een gezellig uitje met het hele gezin van maakt voor de lol!
Ja, dat heeft het zeker. Zoals ik schrijf: denk je echt dat een potentiële investeerder trek heeft in zo'n zootje ongeregeld?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof de malaise van Feyenoord nu ook maar iets met de supporters te maken heeft?![]()
Dát is pas onzin. Mijn vader nam me mee naar Feyenoord, als kind. Tot dat niet meer leuk was door toedoen van het soort "supporters" dat het nu weer heeft verkloot.quote:Verder vind ik wat je schrijft maar onzin, als je zo graag een sport wil met alleen maar 'gezellige' supporters moet je maar naar hockey gaan ofzo.
Als-je-blieft nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Misschien nog een tip voor Feyenoord voor volgend jaar.
Sinouh vertrekt bij AZ in de zomer...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Jawelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Don Leo voor de plee-offs
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:27 schreef BB-King het volgende:
Dus mochten we Europees halen, dan ga je ook niet naar die wedstrijden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Feyenoord gaat zelfs zó ver dat ze oud-NSBers terughalen
Ik ga niet naar die kenkerplayoffs, om te janken dit![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef g4st het volgende:
Dus mochten we Europees halen, dan ga je ook niet naar die wedstrijden?
In de tijd dat ik nog met me pa naar het stadion ging gebeurde er veel ergere dingen dan nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat heeft het zeker. Zoals ik schrijf: denk je echt dat een potentiële investeerder trek heeft in zo'n zootje ongeregeld?
Ik zeg niet dat het de enige factor is, maar het speelt zeker mee.
[..]
Dát is pas onzin. Mijn vader nam me mee naar Feyenoord, als kind. Tot dat niet meer leuk was door toedoen van het soort "supporters" dat het nu weer heeft verkloot.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Goede keuze om Leo aan te trekken voor deze 2 wedstrijden.
Okquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee, ik meen het serieus.
Ik denk echt dat Feyenoord er goed aan doet om Leo Feyenoord klaar te laten stomen voor die 2 belangrijke wedstrijden.
Oh ik heb ook een keer paarden te tribune op zien komen (uit bij Den Haag). En paar keren meegemaakt dat mijn vader tussen mij en een stel knokkende idioten moest gaan staan. En dat gebeurde dus één keer teveel. Plus dat er een keer iets was met vuurwerk dat zomaar ons vak werd gegooid, waar echt heel veel kinderen stonden. En dat niet één keer, maar tientallen, na een aantal keer beleefd vragen van de ouders. En dat zeg jij dat wij , de normale mensen maar hockey maar moeten gaan kijken ofzo en niet die idioten?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog met me pa naar het stadion ging gebeurde er veel ergere dingen dan nu.
Dat soort dingen komen dus niet meer voor op de tribunes. Zitten nu meer families op de tribune dan in een gemiddelde pretpark.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een keer paarden te tribune op zien komen (uit bij Den Haag). En paar keren meegemaakt dat mijn vader tussen mij en een stel knokkende idioten moest gaan staan. En dat gebeurde dus één keer teveel. Plus dat er een keer iets was met vuurwerk dat zomaar ons vak werd gegooid, waar echt heel veel kinderen stonden. En dat niet één keer, maar tientallen, na een aantal keer beleefd vragen van de ouders. En dat zeg jij dat wij , de normale mensen maar hockey maar moeten gaan kijken ofzo en niet die idioten?
Als de eerste twee goed verlopen, ben je binnen. Als je er vier speelt heb je nog niks, dan moet je er zes spelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef g4st het volgende:
[..]
Ok
Maar het zijn er toch 4 (als die 2 goed verlopen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |