quote:Blair kondigt volgende week vertrek aan
LONDEN - De Britse premier Tony Blair zal volgende week duidelijk maken wanneer hij vertrekt uit Downing Street 10. De eerste minister, die dinsdag zijn 10-jarig jubileum als regeringsleider viert, maakte dat bekend tijdens een televisieinterview.
Blair prees zijn waarschijnlijk opvolger, de minister van Financiën Gordon Brown. Volgens Blair zal Brown "een goede premier" zijn.
Zowel de grappen als de tekenstijl is belabberd slechtquote:Vijfjarig jongetje zit twintig uur vast in lift
COLMAR - Een vijfjarig jongetje uit de stad Colmar in het noordoosten van Frankrijk heeft dit weekeinde twintig uur vastgezeten in een lift van het appartementengebouw waar hij woont. De lift bleef steken op de zeventiende verdieping, aldus de politie zondag.
De in paniek geraakte ouders alarmeerden de politie, omdat hun zoon zoek was. Politiemensen en brandweerlieden zochten urenlang in het appartementencomplex en de omgeving daarvan naar de jongen. Bij het zoekwerk werd ook een duiker ingezet, die in een vijver naar het kind zocht.
Toen de hulpverleners en de ouders de hoop op een goede afloop al bijna hadden opgegeven, werd de jongen in de lift gevonden.
Ze zijn nu nog drie keer zo slecht. Ik wil graag dat users hun frustratie weer kunnen spuien over de nog slechtere cartoons.quote:
Deze maakt me verdrietig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik nog wel aardig
zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de Blairpleister is wel goed bedachtDe rest alles is campcrap.
die laatste wel:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef Kadoc het volgende:
Ik snap niet één van die stripjes.
Volgens mij ligt et daaraan inderdaad, hoewel velen dat niet door zullen hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Ceriel het volgende:
Soms vind ik de grappen nog wel oké in die 'cartoons', maar zouden denk ik veel leuker zijn als ze 'gewoon' getekend zouden zijn. Die levensloze uitdrukkingen van die computerfiguurtjes maken het geheel nogal zoutloos vind ik.
Ik dacht aan Delftsblauw...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef Icefire1971 het volgende:
die laatste wel:
"het is een verrassing!", "hehehehe" .... boem (grapsmurf)
lolsmurf.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
die laatste wel:
"het is een verrassing!", "hehehehe" .... boem (grapsmurf)
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef Misanthropist het volgende:
ik vind het naast gigantisch stomme cartoons ook nog onnoemelijk lelijke cartoons ook!
Droogquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik nog wel aardig
Die vind ik nog best grappig, LOquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
...
Het is te hopen voor de tekenaar dat ie zwaar bezopen was.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou moe, je kan de tekstballonnetjes niet lezen!
Jezus, haha. Zo droogquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:36 schreef naittun1 het volgende:
Zijn al genoeg topics over. En ze blijven maar komen die cartoons.
[afbeelding]
Vraag me af of er echt mensen zijn die dit grappig vinden?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:06 schreef Commensaal het volgende:
Originele grappen kan je ze in elk geval niet ontzeggen![]()
hahahaquote:
Ahahahhaquote:
En dan nóg kan ie geen water modelleren (zie onder)!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij zit het meeste tijd in de 3d-tekeningen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:13 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
En dan nóg kan ie geen water modelleren (zie onder)!![]()
[afbeelding]
BRONquote:Realistische 3D illustratie t.b.v. een Nu.nl cartoon.
Ook weer opgelost.quote:To Dutch and Flemish readers: een oproep aan een ieder die Sevensheavens dagelijkse visuele knipoog voor Nu.nl waardeert: wegens snoeiwerk in de begroting zal de cartoon verdwijnen van Nu.nl. Vind je dit jammer, schrijf dat dan aan de redactie, en wie weet helpt het. Alvast hartelijk dank voor je steun.
quote:
Nu.nl = de telegraaf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De gekken van Nu.nl waren dus tóch zo gek om hem ervoor te betalen.
Nu.nl is van Ilse Media, en volgens mij zijn die niet van de Telegraaf.quote:
Dat ze die zooi er gewoon helemaal afflikkeren.quote:Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Geïnteresseerde redacties / uitgevers zijn van harte uitgenodigd om de publicatiefrequentie van Sevensheavens 3D nieuwssatire te stimuleren.
Begrotingsredenen? Je gaat me toch niet vertellen dat er iemand serieus 8 uur per dag besteed aan die cartoons? en dat 5 dagen lang?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:15 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat ze die zooi er gewoon helemaal afflikkeren.![]()
Al met al wordt er nog best wel wat tijd ingestoken denk ik. Soms worden er objecten gebruikt in de plaatjes waar duidelijk aandacht aan is besteed. De grap zelf blijft kut, dat dan weer wel uiteraard.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Begrotingsredenen? Je gaat me toch niet vertellen dat er iemand serieus 8 uur per dag besteed aan die cartoons? en dat 5 dagen lang?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:07 schreef Asmodean het volgende:
[afbeelding]
AAAARRGHH
Godverdomme man, ik heb heel wat cartoons gezien (en veel zijn er niet grappig), maar geen enkele is zelfs ooit maar in de buurt gekomen van het tenenkrommend lage niveau van die cartoons van sevensheaven.
De tekenstijl is lelijk, kut, niet grappig, en bovendien stomvervelend. Bovendien zijn de grappen te treurig voor woorden. Helemaal nooit een intelligent geintje of wat dan ook, altijd ""humor"" waar kinderen van 6 al te oud voor zijn. Een lelijke tekenstijl en enorm tenenkrommende grappen... echt de slechtste cartoons ooit.. en dan worden ze er zelfs nog voor betaald.... Ze hebben zeker absoluut helemaal geen gevoel voor humor bij NU.nl.
In de Sp!ts stond zo'n zelfde hihihihihilarische grap.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Oh wacht, hij bedoelt natuurlijk lekken als in informatie lekken, maar die bewaker denkt lekken als in incontinent zijn! ahahahaha
Hilarisch.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Oh wacht, hij bedoelt natuurlijk lekken als in informatie lekken, maar die bewaker denkt lekken als in incontinent zijn! ahahahaha
Briljant.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou moe, je kan de tekstballonnetjes niet lezen!
Maar dan heb je van die grote platen in de muur zitten ipv een subtiel schijfje.quote:Op maandag 10 september 2007 22:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel mooi gemaakt, de humor is echter weer rioolniveau...
humor?quote:Op maandag 10 september 2007 22:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel mooi gemaakt, de humor is echter weer rioolniveau...
De Aldi in Roermond heeft vast geen Heineken...quote:
quote:
Overleefd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
Lichtelijk offtopic omdat het hier om een blikopnieuws.nl-cartoon gaat, maar toch. Maar toch...
[afbeelding]
Kutgrap.
Kutfout.
Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over die stripsquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Miesjel het volgende:
ik vind ze wel grappig...
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over die strips
Uhm..quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoek de 3 verschillen
omgquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoek de 3 verschillen
Helemaal met je eens. Wat een gare cartoons zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef pberends het volgende:
Viel me nu pas op dat ze bij Nu.nl cartoons hadden. Ik kan me ogen niet geloven, wat een superslechte kwaliteit, totaal a-grappig:
[..]
[..]
Zowel de grappen als de tekenstijl is belabberd slecht.
Ik vindt.quote:
haha, ze zijn inderdaad vrijwel identiek! Ik herkende de grap al wel direct, maar dat die gast zelfs hetzelfde plaatje gebruikt had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoek de 3 verschillen
Oh, haha, ze denken dat die telefoons zijn om op te eten. Hahaha.quote:
Inderdaad. Deze cartoons zijn gewoon niet grappig. Daar is weinig subjectiefs aan. Ze zijn afschuwelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef naittun1 het volgende:
Zeer triest, dat mensen dit grappig vinden zeg... De nadruk v/d grap wordt er zo hard bovenop gelegd...
Oh ja. Hahaha. Nu zie ik het. Whahaa. Wat een giller.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Goed ook hoe ze die emotie bij die man te zien is.quote:
ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef Hi_flyer het volgende:
En weer een nieuwe...
[afbeelding]
Vind'em niet erg leuk, eerlijk gezegd.
Ahahaha en ik zie nu pas dat er ook 30 gram coke bij staat en daar zegt die bewaker niks van want ze zijn allemaal corrupt, ahahaha dubbele grap!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh ja. Hahaha. Nu zie ik het. Whahaa. Wat een giller.
![]()
Hoewel ik 1984 ook niet heb gelezen, wil ik wel nog steeds een ker doen, Is dit weer duidelijk een geval van een semi-intelligente grap.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef DeuceFour het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft duidelijk de moraal van '1984' niet begrepen (waarschijnlijk helemaal niet gelezen).
Bedoel je niet van een quasi-intelligent grap?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoewel ik 1984 ook niet heb gelezen, wil ik wel nog steeds een ker doen, Is dit weer duidelijk een geval van een semi-intelligente grap.
se·mi-quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je niet van een quasi-intelligent grap?
Wat vind je er leuk aan?quote:
Heb meelij met ze, blijkbaar moet het allemaal door hetzelfde gatquote:Op woensdag 26 september 2007 13:18 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat ze wel een lul hebben maar geen anus.
Ik vind hem eigk wel grappigquote:Op woensdag 26 september 2007 17:37 schreef Sigmund666 het volgende:
De cartoons van nu.nl gaan echt nog wel......... als je de cartoons van Toon van Driel ziet op AD.nl krijg ik meestal de neiging om weer lekker onder de wol te kruipen en NIET te lachen, omdat zijn humor nog bedroevender is. Doe mij maar de humor van Peter de Wit, die is tenminste wel leuk.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:37 schreef Sigmund666 het volgende:
De cartoons van nu.nl gaan echt nog wel......... als je de cartoons van Toon van Driel ziet op AD.nl krijg ik meestal de neiging om weer lekker onder de wol te kruipen en NIET te lachen, omdat zijn humor nog bedroevender is. Doe mij maar de humor van Peter de Wit, die is tenminste wel leuk.
[afbeelding]
Inderdaad!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef Asmodean het volgende:
Voor het eerst dat ik een cartoon van NU.nl wel redelijk geslaagd vind! Chapeau!
[afbeelding]
Dat kan kloppen, want hij is ook niet leuk.quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef Hi_flyer het volgende:
En weer een nieuwe...
[afbeelding]
Vind'em niet erg leuk, eerlijk gezegd.
Oh, haha, ze heeft geen hoofdpijn, maar ze chat erover. Veeg me op.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:16 schreef ThE_ED het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk té flauw weer, maar wel grappig met dat bobbeltje onder het dekbed!
Oh, haha,en dan moeten ze juist wel boerka's (burqa's...twee spelfouten in één woord.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef Asmodean het volgende:
Voor het eerst dat ik een cartoon van NU.nl wel redelijk geslaagd vind! Chapeau!
[afbeelding]
Wtf die kikker is van glas.. ownee onzichtbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Asmodean het volgende:
[afbeelding]
Achja, en ik maar hopen dat ze na gisteren eindelijk zelfs maar een klein beetje leuk beginnen te worden.... Deze is natuurlijk weer tenenkrommend slecht. Niet alleen is de grap slecht, fout, oud en irritant, de uitdrukkingen op de gezichten en de algehele tekenstijl zijn zo enorm niet grappig en kil dat je haast medelijden krijgt met de tekenaar vanwege zijn enorme gebrek aan talent.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wtf die kikker is van glas.. ownee onzichtbaar![]()
Wat een grap![]()
..
jezus zo frustrerend..![]()
Mooi varken inderdaad.quote:AMSTERDAM - Fastfoodconcern McDonald's gebruikt vanaf november geen vlees meer van varkens die onverdoofd zijn gecastreerd. Wakker Dier heeft het concern daarom maandag uitgeroepen tot 'beste foute bedrijf 2007'.
Goed gezegd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:48 schreef Trigalti het volgende:
Dat die vent hiervoor waarschijnlijk betaald krijgt is toch ongelooflijk.
heeft iemand hier NU.nl eigenlijk al geattendeerd op dit topicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:48 schreef Trigalti het volgende:
Dat die vent hiervoor waarschijnlijk betaald krijgt is toch ongelooflijk.
Sommige mensen hebben dan ook geen enkel gevoel voor humorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef technojunk het volgende:
ik vindt ze altijd wel gaaf
ja niet alemaal hoor dr zitte soms ok mindere bijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dan ook geen enkel gevoel voor humor
begrotingsredenenquote:Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Mocht je dit jammer vinden, laat dat dan gerust even weten aan de Nu.nl redactie, alvast bedankt.
Volgens mij is dit toch wel een van de meest waardeloze grappen die ik ooit heb gezien.quote:
Blijkbaar heeft hij dat disabled omdat hier zoveel plaatjes gepost worden en nogal wat dataverkeer trektquote:
Oh, haha, het geld vliegt want er is natuurlijk geen zwaartekracht.quote:
Ga je iedere nu.nl strip nu van uitleg voorzien?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, haha, het geld vliegt want er is natuurlijk geen zwaartekracht.![]()
![]()
Ik vind het wel handig dat hij ze uitlegt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ga je iedere nu.nl strip nu van uitleg voorzien?
Bij deze kon er wel ff een glimlach vanafquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
...
Het is te hopen voor de tekenaar dat ie zwaar bezopen was.
WTF is dat voor ruimtestation? Lijkt wel op een museum voor moderne kunst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:07 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, die moslim zweeft en daardoor kan ie niet bidden tot Mekka, hahahaha
![]()
Of mis ik nu iets? Deze is wel heel erg simpel..
Was een joke toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ga je iedere nu.nl strip nu van uitleg voorzien?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:07 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, die moslim zweeft en daardoor kan ie niet bidden tot Mekka, hahahaha
![]()
Of mis ik nu iets? Deze is wel heel erg simpel..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:19 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig dat hij ze uitlegt.
quote:To Dutch and Flemish readers: Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Mocht je dit jammer vinden, laat dat dan gerust even weten aan de Nu.nl redactie, alvast bedankt.
quote:To Dutch and Flemish readers: gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik ben zeer blij dat ik mijn dagelijkse podium behoud, en dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Waarom nou weer wesleyquote:
Welke klootviolen vinden deze cartoons nou zo goed dat ze serieus gaan klagen bij nu.nl.quote:
quote:
Zijn er dan serieus mensen die die ongein grappig vinden?quote:
Jezus, dat is gewoon NOG slechter dan die Nu.nl-cartoons. Ik wist niet dat dat mogelijk was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef NiteSpeed het volgende:
DE HUMOR!1!!HQHAHAHHAHA!
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef NiteSpeed het volgende:
DE HUMOR!1!!HQHAHAHHAHA!
[ afbeelding ]
Tijd voor een haatverwarmende respons..quote:
Alstuquote:Aan: redactie@nu.nl
Geachte heren en dames,
vandaag is mij ter ore gekomen, dat u alsnog besloten heeft om de comics van SevensHeaven op dagelijkse frequentie aan te houden. Dit zou zijn wegens "hartverwarmend grote respons".
Ik kan, hoe zeer ik het ook probeer, op geen enkele manier begrip opbrengen voor mensen die de humor in de door u aangeboden comics goed vinden. Ik verzeker u daarbij, dat dit niets van doen heeft met mijn gevoel voor humor (en dat van vele anderen; er is een compleet forumtopic aan gewijd, zie Nu.nl cartoons ).
Wat mij betreft, mogen de comics van SevensHeaven dus helemaal verdwijnen, in ruil voor comics van iemand die wel gevoel voor humor heeft.
Met vriendelijke groet,
<nick of naam hier>
Ik stuur ook even wat.quote:
quote:Geachte redactie,
Die cartoons van jullie kunnen echt niet.
Ik las vorige week dat er i.p.v. iedere dag, nu iedere week een van deze cartoons geplaatst zou worden. Dit leek me al een stap in de goede richting.
Nou blijkt dat er zoveel mensen hierover geklaagd hebben, dat er besloten is om deze cartoons toch dagelijks te plaatsen. Ik ben erg benieuwd over hoeveel mensen het hier gaat.
Ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat er lezers zijn die op dit soort 'humor' zitten te wachten. Het is allemaal zo makkelijk en niet doordacht.. En dan heb ik het nog niet over de kwaliteit van de tekeningen.
Erg jammer, want het haalt het niveau van jullie website ontzettend naar onder.
Met vriendelijke groet,
Nick
Deze is leuk! De meeste zijn flauw. Maar hier stijgt hij boven zichzelf uit. Originele link tussen twee nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is weer goed hoor
Maar goed dat ie ook anoniem in de rechtbank verschijnt, anders zou hij misschien ook wel dood gaan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:00 schreef kluut het volgende:
[..]
Deze is leuk! De meeste zijn flauw. Maar hier stijgt hij boven zichzelf uit. Originele link tussen twee nieuwsberichten.
WTF???quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[ afbeelding ]...
...
...
...
...
!!!
Waarom zit er een lolly in het getuigenbankje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is weer goed hoor
Maar goed dat ie ook anoniem in de rechtbank verschijnt, anders zou hij misschien ook wel dood gaan
Held.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom zit er een lolly in het getuigenbankje?
Niet eens een beetje leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Toegegeven, die is wel een beetje leuk.
Relatief leuk, vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet eens een beetje leuk.![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Relatief leuk, vergeleken met de rest.
Hij is achterlijk. Niets leuks aan. Zelfs mn neefje van 3 vindt dit niet grappig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Wat is die drilboor raar getekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.. hij gebruikt inderdaad steeds een standaardpoppetje met een standaarduitdrukkingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:53 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Stel, je had de tekst weggehaald. Wie herkent dan nog daarin Mark Rutte?
quote:
quote:To Dutch and Flemish readers: gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat de cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Succes met verkopen, waarschijnlijk gaat ie hierdoor alsnog faillietquote:Edition size: 1500 pieces
Bij wat voor maatschappelijke werkplaats werk je?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:36 schreef HansU het volgende:
ik open die comics altijd met plezier.
Zo nu en dan is hij niet echt grappig, maar over het algemeen is de humor lekker droog en daar houd ik van
![]()
ja kheb ok wel een mailtje gestuurt dat ik t jamer zou vinde als die tekenines per week kome wand as die gast een heule week moedt gaan nadenken over ze grappen krijg je vna die intelektuwele grappe di k niet begrijpquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:15 schreef Ravage het volgende:
Hebben jullie wel de goede mailtjes gestuurd?
Van sevensheaven.nl:
[..]![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bij wat voor maatschappelijke werkplaats werk je?
Nee geen reactie van nu.nl. En dat terwijl ik heb gevraagd hoeveel mensen er hadden geklaagd omdat die strip minder zou verschijnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Echt zo slecht
Heeft iemand van jullie al reactie van Nu gehad? Mensen hier hadden toch een mailtje gestuurd?
Die s wel leuk tbhquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG wat een humor, veeg me op
Dat vind ik nieteens zo'n slechte woordspeling.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat tentje is wel een grappig detail, de grap zelf is dit maal gewoon echt te flauw.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, primeur, de cartoon voor morgen! (filename is 20071019, vandaag is het nog altijd 1018)
Nou, ik lig dubbel. Van het huilen. Het enige grappige - hihi haha - is het tentje
Dat is wel een sterke.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Die tepels wtf ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, primeur, de cartoon voor morgen! (filename is 20071019, vandaag is het nog altijd 1018)
Nou, ik lig dubbel. Van het huilen. Het enige grappige - hihi haha - is het tentje
Die vrouw heeft ook een klein tentje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen tentje. DAT IS EEN HELE DIKKE CLITORIS!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook een klein tentje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |