Blijkbaar heeft hij dat disabled omdat hier zoveel plaatjes gepost worden en nogal wat dataverkeer trektquote:
Oh, haha, het geld vliegt want er is natuurlijk geen zwaartekracht.quote:
Ga je iedere nu.nl strip nu van uitleg voorzien?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, haha, het geld vliegt want er is natuurlijk geen zwaartekracht.![]()
![]()
Ik vind het wel handig dat hij ze uitlegt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ga je iedere nu.nl strip nu van uitleg voorzien?
Bij deze kon er wel ff een glimlach vanafquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
...
Het is te hopen voor de tekenaar dat ie zwaar bezopen was.
WTF is dat voor ruimtestation? Lijkt wel op een museum voor moderne kunst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:07 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, die moslim zweeft en daardoor kan ie niet bidden tot Mekka, hahahaha
![]()
Of mis ik nu iets? Deze is wel heel erg simpel..
Was een joke toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ga je iedere nu.nl strip nu van uitleg voorzien?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:07 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, die moslim zweeft en daardoor kan ie niet bidden tot Mekka, hahahaha
![]()
Of mis ik nu iets? Deze is wel heel erg simpel..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:19 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig dat hij ze uitlegt.
quote:To Dutch and Flemish readers: Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Mocht je dit jammer vinden, laat dat dan gerust even weten aan de Nu.nl redactie, alvast bedankt.
quote:To Dutch and Flemish readers: gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik ben zeer blij dat ik mijn dagelijkse podium behoud, en dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Waarom nou weer wesleyquote:
Welke klootviolen vinden deze cartoons nou zo goed dat ze serieus gaan klagen bij nu.nl.quote:
quote:
Zijn er dan serieus mensen die die ongein grappig vinden?quote:
Jezus, dat is gewoon NOG slechter dan die Nu.nl-cartoons. Ik wist niet dat dat mogelijk was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef NiteSpeed het volgende:
DE HUMOR!1!!HQHAHAHHAHA!
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef NiteSpeed het volgende:
DE HUMOR!1!!HQHAHAHHAHA!
[ afbeelding ]
Tijd voor een haatverwarmende respons..quote:
Alstuquote:Aan: redactie@nu.nl
Geachte heren en dames,
vandaag is mij ter ore gekomen, dat u alsnog besloten heeft om de comics van SevensHeaven op dagelijkse frequentie aan te houden. Dit zou zijn wegens "hartverwarmend grote respons".
Ik kan, hoe zeer ik het ook probeer, op geen enkele manier begrip opbrengen voor mensen die de humor in de door u aangeboden comics goed vinden. Ik verzeker u daarbij, dat dit niets van doen heeft met mijn gevoel voor humor (en dat van vele anderen; er is een compleet forumtopic aan gewijd, zie Nu.nl cartoons ).
Wat mij betreft, mogen de comics van SevensHeaven dus helemaal verdwijnen, in ruil voor comics van iemand die wel gevoel voor humor heeft.
Met vriendelijke groet,
<nick of naam hier>
Ik stuur ook even wat.quote:
quote:Geachte redactie,
Die cartoons van jullie kunnen echt niet.
Ik las vorige week dat er i.p.v. iedere dag, nu iedere week een van deze cartoons geplaatst zou worden. Dit leek me al een stap in de goede richting.
Nou blijkt dat er zoveel mensen hierover geklaagd hebben, dat er besloten is om deze cartoons toch dagelijks te plaatsen. Ik ben erg benieuwd over hoeveel mensen het hier gaat.
Ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat er lezers zijn die op dit soort 'humor' zitten te wachten. Het is allemaal zo makkelijk en niet doordacht.. En dan heb ik het nog niet over de kwaliteit van de tekeningen.
Erg jammer, want het haalt het niveau van jullie website ontzettend naar onder.
Met vriendelijke groet,
Nick
Deze is leuk! De meeste zijn flauw. Maar hier stijgt hij boven zichzelf uit. Originele link tussen twee nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is weer goed hoor
Maar goed dat ie ook anoniem in de rechtbank verschijnt, anders zou hij misschien ook wel dood gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |