quote:Blair kondigt volgende week vertrek aan
LONDEN - De Britse premier Tony Blair zal volgende week duidelijk maken wanneer hij vertrekt uit Downing Street 10. De eerste minister, die dinsdag zijn 10-jarig jubileum als regeringsleider viert, maakte dat bekend tijdens een televisieinterview.
Blair prees zijn waarschijnlijk opvolger, de minister van Financiën Gordon Brown. Volgens Blair zal Brown "een goede premier" zijn.
Zowel de grappen als de tekenstijl is belabberd slechtquote:Vijfjarig jongetje zit twintig uur vast in lift
COLMAR - Een vijfjarig jongetje uit de stad Colmar in het noordoosten van Frankrijk heeft dit weekeinde twintig uur vastgezeten in een lift van het appartementengebouw waar hij woont. De lift bleef steken op de zeventiende verdieping, aldus de politie zondag.
De in paniek geraakte ouders alarmeerden de politie, omdat hun zoon zoek was. Politiemensen en brandweerlieden zochten urenlang in het appartementencomplex en de omgeving daarvan naar de jongen. Bij het zoekwerk werd ook een duiker ingezet, die in een vijver naar het kind zocht.
Toen de hulpverleners en de ouders de hoop op een goede afloop al bijna hadden opgegeven, werd de jongen in de lift gevonden.
Ze zijn nu nog drie keer zo slecht. Ik wil graag dat users hun frustratie weer kunnen spuien over de nog slechtere cartoons.quote:
Deze maakt me verdrietig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik nog wel aardig
zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de Blairpleister is wel goed bedachtDe rest alles is campcrap.
die laatste wel:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef Kadoc het volgende:
Ik snap niet één van die stripjes.
Volgens mij ligt et daaraan inderdaad, hoewel velen dat niet door zullen hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef Ceriel het volgende:
Soms vind ik de grappen nog wel oké in die 'cartoons', maar zouden denk ik veel leuker zijn als ze 'gewoon' getekend zouden zijn. Die levensloze uitdrukkingen van die computerfiguurtjes maken het geheel nogal zoutloos vind ik.
Ik dacht aan Delftsblauw...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef Icefire1971 het volgende:
die laatste wel:
"het is een verrassing!", "hehehehe" .... boem (grapsmurf)
lolsmurf.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:12 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
die laatste wel:
"het is een verrassing!", "hehehehe" .... boem (grapsmurf)
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef Misanthropist het volgende:
ik vind het naast gigantisch stomme cartoons ook nog onnoemelijk lelijke cartoons ook!
Droogquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:06 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik nog wel aardig
Die vind ik nog best grappig, LOquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
...
Het is te hopen voor de tekenaar dat ie zwaar bezopen was.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou moe, je kan de tekstballonnetjes niet lezen!
Jezus, haha. Zo droogquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:36 schreef naittun1 het volgende:
Zijn al genoeg topics over. En ze blijven maar komen die cartoons.
[afbeelding]
Vraag me af of er echt mensen zijn die dit grappig vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |