quote:To Dutch and Flemish readers: gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik ben zeer blij dat ik mijn dagelijkse podium behoud, en dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Waarom nou weer wesleyquote:
Welke klootviolen vinden deze cartoons nou zo goed dat ze serieus gaan klagen bij nu.nl.quote:
quote:
Zijn er dan serieus mensen die die ongein grappig vinden?quote:
Jezus, dat is gewoon NOG slechter dan die Nu.nl-cartoons. Ik wist niet dat dat mogelijk was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef NiteSpeed het volgende:
DE HUMOR!1!!HQHAHAHHAHA!
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:18 schreef NiteSpeed het volgende:
DE HUMOR!1!!HQHAHAHHAHA!
[ afbeelding ]
Tijd voor een haatverwarmende respons..quote:
Alstuquote:Aan: redactie@nu.nl
Geachte heren en dames,
vandaag is mij ter ore gekomen, dat u alsnog besloten heeft om de comics van SevensHeaven op dagelijkse frequentie aan te houden. Dit zou zijn wegens "hartverwarmend grote respons".
Ik kan, hoe zeer ik het ook probeer, op geen enkele manier begrip opbrengen voor mensen die de humor in de door u aangeboden comics goed vinden. Ik verzeker u daarbij, dat dit niets van doen heeft met mijn gevoel voor humor (en dat van vele anderen; er is een compleet forumtopic aan gewijd, zie Nu.nl cartoons ).
Wat mij betreft, mogen de comics van SevensHeaven dus helemaal verdwijnen, in ruil voor comics van iemand die wel gevoel voor humor heeft.
Met vriendelijke groet,
<nick of naam hier>
Ik stuur ook even wat.quote:
quote:Geachte redactie,
Die cartoons van jullie kunnen echt niet.
Ik las vorige week dat er i.p.v. iedere dag, nu iedere week een van deze cartoons geplaatst zou worden. Dit leek me al een stap in de goede richting.
Nou blijkt dat er zoveel mensen hierover geklaagd hebben, dat er besloten is om deze cartoons toch dagelijks te plaatsen. Ik ben erg benieuwd over hoeveel mensen het hier gaat.
Ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat er lezers zijn die op dit soort 'humor' zitten te wachten. Het is allemaal zo makkelijk en niet doordacht.. En dan heb ik het nog niet over de kwaliteit van de tekeningen.
Erg jammer, want het haalt het niveau van jullie website ontzettend naar onder.
Met vriendelijke groet,
Nick
Deze is leuk! De meeste zijn flauw. Maar hier stijgt hij boven zichzelf uit. Originele link tussen twee nieuwsberichten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is weer goed hoor
Maar goed dat ie ook anoniem in de rechtbank verschijnt, anders zou hij misschien ook wel dood gaan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:00 schreef kluut het volgende:
[..]
Deze is leuk! De meeste zijn flauw. Maar hier stijgt hij boven zichzelf uit. Originele link tussen twee nieuwsberichten.
WTF???quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[ afbeelding ]...
...
...
...
...
!!!
Waarom zit er een lolly in het getuigenbankje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is weer goed hoor
Maar goed dat ie ook anoniem in de rechtbank verschijnt, anders zou hij misschien ook wel dood gaan
Held.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom zit er een lolly in het getuigenbankje?
Niet eens een beetje leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Toegegeven, die is wel een beetje leuk.
Relatief leuk, vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet eens een beetje leuk.![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Relatief leuk, vergeleken met de rest.
Hij is achterlijk. Niets leuks aan. Zelfs mn neefje van 3 vindt dit niet grappig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Wat is die drilboor raar getekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.. hij gebruikt inderdaad steeds een standaardpoppetje met een standaarduitdrukkingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:53 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Stel, je had de tekst weggehaald. Wie herkent dan nog daarin Mark Rutte?
quote:
quote:To Dutch and Flemish readers: gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat de cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Succes met verkopen, waarschijnlijk gaat ie hierdoor alsnog faillietquote:Edition size: 1500 pieces
Bij wat voor maatschappelijke werkplaats werk je?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:36 schreef HansU het volgende:
ik open die comics altijd met plezier.
Zo nu en dan is hij niet echt grappig, maar over het algemeen is de humor lekker droog en daar houd ik van
![]()
ja kheb ok wel een mailtje gestuurt dat ik t jamer zou vinde als die tekenines per week kome wand as die gast een heule week moedt gaan nadenken over ze grappen krijg je vna die intelektuwele grappe di k niet begrijpquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:15 schreef Ravage het volgende:
Hebben jullie wel de goede mailtjes gestuurd?
Van sevensheaven.nl:
[..]![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bij wat voor maatschappelijke werkplaats werk je?
Nee geen reactie van nu.nl. En dat terwijl ik heb gevraagd hoeveel mensen er hadden geklaagd omdat die strip minder zou verschijnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Echt zo slecht
Heeft iemand van jullie al reactie van Nu gehad? Mensen hier hadden toch een mailtje gestuurd?
Die s wel leuk tbhquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG wat een humor, veeg me op
Dat vind ik nieteens zo'n slechte woordspeling.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat tentje is wel een grappig detail, de grap zelf is dit maal gewoon echt te flauw.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, primeur, de cartoon voor morgen! (filename is 20071019, vandaag is het nog altijd 1018)
Nou, ik lig dubbel. Van het huilen. Het enige grappige - hihi haha - is het tentje
Dat is wel een sterke.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Die tepels wtf ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, primeur, de cartoon voor morgen! (filename is 20071019, vandaag is het nog altijd 1018)
Nou, ik lig dubbel. Van het huilen. Het enige grappige - hihi haha - is het tentje
Die vrouw heeft ook een klein tentje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen tentje. DAT IS EEN HELE DIKKE CLITORIS!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook een klein tentje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |