ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef Hi_flyer het volgende:
En weer een nieuwe...
[afbeelding]
Vind'em niet erg leuk, eerlijk gezegd.
Ahahaha en ik zie nu pas dat er ook 30 gram coke bij staat en daar zegt die bewaker niks van want ze zijn allemaal corrupt, ahahaha dubbele grap!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh ja. Hahaha. Nu zie ik het. Whahaa. Wat een giller.
![]()
Hoewel ik 1984 ook niet heb gelezen, wil ik wel nog steeds een ker doen, Is dit weer duidelijk een geval van een semi-intelligente grap.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef DeuceFour het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft duidelijk de moraal van '1984' niet begrepen (waarschijnlijk helemaal niet gelezen).
Bedoel je niet van een quasi-intelligent grap?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoewel ik 1984 ook niet heb gelezen, wil ik wel nog steeds een ker doen, Is dit weer duidelijk een geval van een semi-intelligente grap.
se·mi-quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je niet van een quasi-intelligent grap?
Wat vind je er leuk aan?quote:
Heb meelij met ze, blijkbaar moet het allemaal door hetzelfde gatquote:Op woensdag 26 september 2007 13:18 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat ze wel een lul hebben maar geen anus.
Ik vind hem eigk wel grappigquote:Op woensdag 26 september 2007 17:37 schreef Sigmund666 het volgende:
De cartoons van nu.nl gaan echt nog wel......... als je de cartoons van Toon van Driel ziet op AD.nl krijg ik meestal de neiging om weer lekker onder de wol te kruipen en NIET te lachen, omdat zijn humor nog bedroevender is. Doe mij maar de humor van Peter de Wit, die is tenminste wel leuk.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:37 schreef Sigmund666 het volgende:
De cartoons van nu.nl gaan echt nog wel......... als je de cartoons van Toon van Driel ziet op AD.nl krijg ik meestal de neiging om weer lekker onder de wol te kruipen en NIET te lachen, omdat zijn humor nog bedroevender is. Doe mij maar de humor van Peter de Wit, die is tenminste wel leuk.
[afbeelding]
Inderdaad!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef Asmodean het volgende:
Voor het eerst dat ik een cartoon van NU.nl wel redelijk geslaagd vind! Chapeau!
[afbeelding]
Dat kan kloppen, want hij is ook niet leuk.quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef Hi_flyer het volgende:
En weer een nieuwe...
[afbeelding]
Vind'em niet erg leuk, eerlijk gezegd.
Oh, haha, ze heeft geen hoofdpijn, maar ze chat erover. Veeg me op.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:16 schreef ThE_ED het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk té flauw weer, maar wel grappig met dat bobbeltje onder het dekbed!
Oh, haha,en dan moeten ze juist wel boerka's (burqa's...twee spelfouten in één woord.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef Asmodean het volgende:
Voor het eerst dat ik een cartoon van NU.nl wel redelijk geslaagd vind! Chapeau!
[afbeelding]
Wtf die kikker is van glas.. ownee onzichtbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Asmodean het volgende:
[afbeelding]
Achja, en ik maar hopen dat ze na gisteren eindelijk zelfs maar een klein beetje leuk beginnen te worden.... Deze is natuurlijk weer tenenkrommend slecht. Niet alleen is de grap slecht, fout, oud en irritant, de uitdrukkingen op de gezichten en de algehele tekenstijl zijn zo enorm niet grappig en kil dat je haast medelijden krijgt met de tekenaar vanwege zijn enorme gebrek aan talent.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wtf die kikker is van glas.. ownee onzichtbaar![]()
Wat een grap![]()
..
jezus zo frustrerend..![]()
Mooi varken inderdaad.quote:AMSTERDAM - Fastfoodconcern McDonald's gebruikt vanaf november geen vlees meer van varkens die onverdoofd zijn gecastreerd. Wakker Dier heeft het concern daarom maandag uitgeroepen tot 'beste foute bedrijf 2007'.
Goed gezegd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:48 schreef Trigalti het volgende:
Dat die vent hiervoor waarschijnlijk betaald krijgt is toch ongelooflijk.
heeft iemand hier NU.nl eigenlijk al geattendeerd op dit topicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:48 schreef Trigalti het volgende:
Dat die vent hiervoor waarschijnlijk betaald krijgt is toch ongelooflijk.
Sommige mensen hebben dan ook geen enkel gevoel voor humorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef technojunk het volgende:
ik vindt ze altijd wel gaaf
ja niet alemaal hoor dr zitte soms ok mindere bijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dan ook geen enkel gevoel voor humor
begrotingsredenenquote:Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Mocht je dit jammer vinden, laat dat dan gerust even weten aan de Nu.nl redactie, alvast bedankt.
Volgens mij is dit toch wel een van de meest waardeloze grappen die ik ooit heb gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |