In de Sp!ts stond zo'n zelfde hihihihihilarische grap.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Oh wacht, hij bedoelt natuurlijk lekken als in informatie lekken, maar die bewaker denkt lekken als in incontinent zijn! ahahahaha
Hilarisch.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Oh wacht, hij bedoelt natuurlijk lekken als in informatie lekken, maar die bewaker denkt lekken als in incontinent zijn! ahahahaha
Briljant.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou moe, je kan de tekstballonnetjes niet lezen!
Maar dan heb je van die grote platen in de muur zitten ipv een subtiel schijfje.quote:Op maandag 10 september 2007 22:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel mooi gemaakt, de humor is echter weer rioolniveau...
humor?quote:Op maandag 10 september 2007 22:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel mooi gemaakt, de humor is echter weer rioolniveau...
De Aldi in Roermond heeft vast geen Heineken...quote:
quote:
Overleefd?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
Lichtelijk offtopic omdat het hier om een blikopnieuws.nl-cartoon gaat, maar toch. Maar toch...
[afbeelding]
Kutgrap.
Kutfout.
Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over die stripsquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Miesjel het volgende:
ik vind ze wel grappig...
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over die strips
Uhm..quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoek de 3 verschillen
omgquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoek de 3 verschillen
Helemaal met je eens. Wat een gare cartoons zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:57 schreef pberends het volgende:
Viel me nu pas op dat ze bij Nu.nl cartoons hadden. Ik kan me ogen niet geloven, wat een superslechte kwaliteit, totaal a-grappig:
[..]
[..]
Zowel de grappen als de tekenstijl is belabberd slecht.
Ik vindt.quote:
haha, ze zijn inderdaad vrijwel identiek! Ik herkende de grap al wel direct, maar dat die gast zelfs hetzelfde plaatje gebruikt had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef GGMM het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zoek de 3 verschillen
Oh, haha, ze denken dat die telefoons zijn om op te eten. Hahaha.quote:
Inderdaad. Deze cartoons zijn gewoon niet grappig. Daar is weinig subjectiefs aan. Ze zijn afschuwelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:23 schreef naittun1 het volgende:
Zeer triest, dat mensen dit grappig vinden zeg... De nadruk v/d grap wordt er zo hard bovenop gelegd...
Oh ja. Hahaha. Nu zie ik het. Whahaa. Wat een giller.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Goed ook hoe ze die emotie bij die man te zien is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |