Nee dat zeker niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Breemz het volgende:
hm. welverdiende vakantie, maar niet voor Jan
En dan die ondertitelquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:05 schreef Vince22 het volgende:
Hasan Quewamk? Hussel eens? Het was Kwame Quansah met een pruik op, op de training...
Inderdaad. Volgens mij is het ook al een paar weken geleden dat Smit ging golfen met die gast van Heerenveen. Had daarom wel wat meer duidelijkheid verwacht over Friend. Ik verwacht niet dat hij hier blijft, maar zolang er niks geen duidelijkheid is gegeven naar de buitenwereld weet je het nooit. Ook had ik gehoopt op duidelijkheid over Boakye, vrees echter dat die volgend seizoen ook foetsie is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had toch gehoopt dat ze ook met wat nieuws zouden komen. Ondanks dat het fijn is dat Smit blijft.
Als het team dan maar voor eind februari 2008 begint te draaien. Ik kneep hem anders aardig rond januari/ februari.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
Straks krijg je dezelfde taferelen als vorig jaar
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
De kans is aanwezig dat Everton Ramos da Silva, beter bekend als Everton, toch aanblijft bij Heracles Almelo. In eerste instantie bleek een definitieve overname van de aanvaller, die gehuurd wordt van Grêmio Baruari, financieel niet haalbaar, maar de laatste dagen is de kans op zijn aanblijven toegenomen.
Inderdaad, bovendien zal er vast wel een aantal sponsors gevonden kunnen worden die hierbij zullen helpen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
Hm nee 4 tot 6 ton voor een speler die met nog eens 15(+) goals voor meer dan een miljoen weer kan vertrekken is best ok.
Mij zal je er in ieder geval niet tegen komen en ik denk Breemz en Damzkie ook niet, maar ik kan er naast zitten. Misschien is Damzkie wel omgepraat in zijn paupervak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Trouwens, zijn er hier nog gasten die 24 juni mee doen aan het voetbaltoernooi? Ik kom heel misschien wel even kijken
Ik werd uitgenodigd door een paar gasten, dus misschien dat ik wel even ga kijken. Waarom kom je niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mij zal je er in ieder geval niet tegen komen en ik denk Breemz en Damzkie ook niet, maar ik kan er naast zitten. Misschien is Damzkie wel omgepraat in zijn paupervak.![]()
Ik heb niet zo'n enorme binding met Bianco Nero en verwacht niet dat ik tegen die tijd beter ben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd door een paar gasten, dus misschien dat ik wel even ga kijken. Waarom kom je niet?
Niet dat het me wat aan gaat ofzo, maar wat heb je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n enorme binding met Bianco Nero en verwacht niet dat ik tegen die tijd beter ben.
Geen idee, maar heb alle uithoeken van het ziekenhuis al zo'n beetje gezien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet dat het me wat aan gaat ofzo, maar wat heb je?
Paupervakquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mij zal je er in ieder geval niet tegen komen en ik denk Breemz en Damzkie ook niet, maar ik kan er naast zitten. Misschien is Damzkie wel omgepraat in zijn paupervak.![]()
Dank.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klote man. Beterschap in ieder geval.
In R zitten er toch redelijk wat van Bianco Nero? Volgens mij in ieder geval wel meer dan in P.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dank.
[..]
In R zitten er toch redelijk wat van Bianco Nero? Volgens mij in ieder geval wel meer dan in P.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:28 schreef Blawh het volgende:
Ik had bij de promotie naar de eredivisie mijn twijfels of hij mee zou kunnen komen op dit niveau maar hij heeft zich toch enorm verbeterd in verdedigend en opbouwend opzicht. Bovendien een echte Heraclied die elke wedstrijd speelt alsof het een finale is. Zeker dit seizoen speelde hij erg goed en heeft hij iedereen die aan hem twijfelde wel een beetje laten zien dat hij een basisplaats verdient.
Ok, twijfels waren er inderdaad ook al in de 1e divisie, maar je kan vooral in de eerste divisie niet alleen maar goede spelers hebben. Kan me overigens wel een wonderschone goal van hem herinneren tegen ik dacht het MVV, een diagonaal snoeihard schot in de kruizing.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef Incolumis het volgende:
ik had in de eerste divisie al mijn twijfels bij hem lol. vond em toentertijd niet goed spelen, maar dat ligt natuurlijk ook aan het soort spel van de eerste divisie, meer 1op1 spelen e n dat ligt hem niet zo. maar zeker de afgelopen 2 seizoenen ben ik hem steeds meer gaan waarderen,
Als hij iemand op zijn Loomsmanier uitspeelt vind ik dat echt schitterend om te zien, bovendien gaat het uitspelen van zijn mannetje zelden fout. Het enige wat hij nog moet afleren is het constant achteruit lopen waardoor zijn tegenstander wel heel erg ver mag komen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef Incolumis het volgende:
het ziet er soms wat hakkelig uit zoals ie iemand uitspeelt, maar hij doet toch wel effe![]()
Hoop het niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef Zapper het volgende:
Kreeg dit via msn gestuurd, wat moet ik me hier bij voorstellen? De nieuwe shirts?
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren nog maar eens KampioensDvD terug gekeken en zag dat doekje weer hangen ja. Was toch wel een van de mooiste (zo niet de) mooiste uitwedstrijd die ik mee heb gemaakt. In de thuiswedstrijd dat seizoen was hij toch wel de grote plaaggeest met ik dacht 3 treffers. Toen was hij het publiek ook al aan het provoceren.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:44 schreef Vince22 het volgende:
Ricky heeft toen ie bij Sparta voetbalde toen wij kampioen werden, telefonisch contact gezocht met alle spelers van Helmond Sport Veendam om hun te vragen om extra hun best te doen om van ons te winnen![]()
![]()
Die week erop toen we uit naar Sparta gingen is daarom die Hi reclame meegenomen met "Ricky is je beltegoed op?"![]()
Die wedstrijd was echt mooi. Maas had hem helemaal in de pocket. Misschien dat hij het achteraf wel mooi heeft gevonden hoe fanatiek het publiek van Heracles kan zijn en dat hij daarom wel wil komen. Wees eerlijk, met zijn manier van doen en gedrag op het veld kan hij weleens een heel aanstekelijk effect hebben op het publiek.quote:En v.d. Haar én Ricky liggen hier niet lekker... Tegen Utrecht uit voor de beker kwam vd Haar met zn middelvinger omhoog al scheldend richting ons vak... Dus dat is voor altijd haat tegen vd Haar... en Ricky vd Bergh vorig seizoen werd in Almelo hélemaal gek gemaakt door het publiek... waardoor zijn speelstijl harder werd en onwijs ging kankeren op de leiding en ook het publiek beledigde...
Toppie. Relaxte stad, weekje is helaas te kort om echt alles goed te zien daar maar toch heb ik wel veel mooie dingen van de stad kunnen zien. Misschien maar daar gaan half jaartje gaan studeren om een keer alles te kunnen zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Bij RKC deed niemand het echt lekker.
offtopic: hoe was het in Peking?
Als Heerenveen in Boakye de opvolger ziet voor Hansson dan komt hij niet naar Almelo vrees ik. Friend heeft zelf volgens mij al aangegeven volgend jaar niet meer in de kelder van de eredivisie te willen spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met Boakye (en Friend?) of een andere spits dan?
Zeker weten. Glusci heeft me het afgelopen half jaar aangenaam verrast, maar toch denk ik niet dat hij een heel seizoen 90 minuten kan spelen. Denk dat Jan en Nico-Jan ergens in het oostblok hebben gekeken naar een lange, sterke spits.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef Damzkieee het volgende:
Hm alleen Everton en Glusci als spitsen lijkt me onvoldoende.
Er moet ook wat lengte bijkomen eigenlijk.
442 of 433 maakt me niks uit, zolang er maar met strijd en druk naar voren gespeeld wordt vind ik het best. Goed voetbal daarbij zou natuurlijk ook niet misstaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
442 is wel een must, want buitenspelers hebben we ook niet meer. Dus een lange spits en Everton ernaast.
Michalke zou eventueel als linksbuiten kunnen, rechtsbuiten hebben we inderdaad niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
433? Met welke buitenspelers dan?
Kan ik wel mee leven ja. Ik denk alleen dat Wuytens volgend seizoen met Bosnar centraal in de verdediging komt te staan ondanks het feit dat ze 2 linksvoeters zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Wuytens zijn contract heeft verlengd om vervolgens weer 2 jaar op de bank te zitten. Wie zal de back worden? Rudy misschien weer terug (denk het niet na de manier waarop hij weg is gegaan, gezeur met J. Smit).quote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
1 speler die 'eventueel' zou kunnen is wel erg weinig..
Dus boodschappenlijstje:
1 CV en 1 back (voor Boakye)
1 of 2 Middenvelders (voor Tanghe)
2 of 3 Aanvallers waarvan 1 (lange) spits.
Denk dat Brood er verstandig aan doet om niet weer van systeem te gaan switchen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Of dus 2 rappe buitenspelers.
v/d Bergh is toch meer aanvallende middenvelder als spits? Gaan ook bedragen van 450.000 rond, hoop niet dat Heracles er zoveel voor heeft betaald.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:41 schreef Breemz het volgende:
Everton als spits? hij is NOG niet gekocht hé, Gluscevisc is dus enige spits nu! Als ricky ''de gsm'' v/d bergh gekocht wordt, hebben we officieel 2 spitsen.
Mag het eigenlijk niet zeggen, maar denk dat v/d bergh best een goeie is voor heracles.
en over de plaatjes van die shirts, zijn ontwerpen van supporters die het geplaatst hebben op het hafc forum.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef Stpan het volgende:
Ricky vd Bergh is destijds voor 250.000 euro of 3 ton aan RKC verkocht, hij zal nooit zoveel kosten nu ze gedegradeerd zijn en RKC zijn forse salaris op de begroting heeft drukken.
VDB is idd meer een aanvallende middenvelder, maar heeft in Sparta laten zien ook aardig in de spits uit de voeten te kunnen.
Op kunstgras heeft hij volgens mij aardige potjes in Almelo gespeeld toch?
Dan mogen ze wel een spits achter de hand hebben om aan te trekken.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef Breemz het volgende:
welkom dan maar ricky![]()
moet hem nog eens zien aarden hier, hij begint z'n charme offensief al lees ik hier en daar...
maar hij komt dus als vervanger van Tanghe, hoop dat hij dan ook echt wordt ingezet als nummer 10!
Begin sterk te twijfelen of Everton wel echt gekocht gaat worden, denk dat hij binnenkort een enkeltje krijgt v/d club, heel erg jammer!
mogen ze zeker wel! Het blijft veel te stil rond Everton ik denk dat hij gewoon te duur is voor Heracles.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel een spits achter de hand hebben om aan te trekken.
Klinkt best slijmerig ja en het zegt ook wel wat over hem dat hij nog even die (onnodige) trap nageeft in de richting van de RKC supporters, maar toch denk ik dat hij het bij ons wel waar weet te maken. Geen idee waarom, maar zegt mijn gevoel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef Breemz het volgende:
welkom dan maar ricky![]()
moet hem nog eens zien aarden hier, hij begint z'n charme offensief al lees ik hier en daar...
maar hij komt dus als vervanger van Tanghe, hoop dat hij dan ook echt wordt ingezet als nummer 10!
Ik vrees ook dat hij niet gekocht gaat worden. Aan de andere kant kan het ook een slim spelletje zijn van Heracles door zolang mogelijk te wachten om proberen de prijs te laten zakken. Als het zeker zou zijn dat hij niet zou blijven dan was dat denk ik ook allang bekend geweest. Verder is mijn hoop een beetje gevestigd op een Ten Cate ofzo, net zoals met Sota destijds. Alleen zal Everton niet voor zoveel naamsbekendheid voor Ten Cate zorgen als dat Sota naamsbekendheid opleverde in Japan. Mocht Everton inderdaad weggaan dan zou dat inderdaad doodzonde zijn.quote:Begin sterk te twijfelen of Everton wel echt gekocht gaat worden, denk dat hij binnenkort een enkeltje krijgt v/d club, heel erg jammer!
Ik zou het raar vinden als hij te duur is eigenlijk. Als je een speler huurt dan wordt er in 90% van de gevallen ook direct een optie afgesproken met een bedrag waarvoor de speler kan worden gekocht na de huurperiode.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef Breemz het volgende:
[..]
mogen ze zeker wel! Het blijft veel te stil rond Everton ik denk dat hij gewoon te duur is voor Heracles.
Ik vind dat toch wel tricky, stel je voor dat zo'n last-minute afketst. Zit je mooi met een probleem. Ik ben trouwens sowieso geen voorstander van last-minute transfers. Je hele voorbereiding loopt er door in de soep.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef Breemz het volgende:
[..]
mogen ze zeker wel! Het blijft veel te stil rond Everton ik denk dat hij gewoon te duur is voor Heracles.
Tarvajervi zullen ze ook wel niet halen, misschien op het laatste moment nog zo'n bosnar achtige stunt net als vorig jaar?
Last-minute transfer zou ook in tegenstrijd zijn met de woorden van Smit. Die heeft gezegd dat de selectie sneller rond zou zijn dan vorig seizoen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel tricky, stel je voor dat zo'n last-minute afketst. Zit je mooi met een probleem. Ik ben trouwens sowieso geen voorstander van last-minute transfers. Je hele voorbereiding loopt er door in de soep.
Gewoon een trap na richting RKC. Bij Sparta was hij toch een behoorlijke publiekslieveling en heeft hij alleen maar de weg omhoog meegekend. (van een club die na de degradatie niet eens de nacompetitie in de 1e divisie haalde tot en met vrij makkelijke handhaving in de ere)quote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef Blawh het volgende:Klinkt best slijmerig ja en het zegt ook wel wat over hem dat hij nog even die (onnodige) trap nageeft in de richting van de RKC supporters, maar toch denk ik dat hij het bij ons wel waar weet te maken. Geen idee waarom, maar zegt mijn gevoel.
Ja, klopt. Ik vind hem eigenlijk te goed voor de Jupiler League, maar Heracles zal het wel beter zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Euh ja toch?
Je bent niet de enige. Zelden in de eredivisie een buitenspeler gezien met zo'n matige techniek en gebrekkige motoriek. Je hebt van die spelers die (te) goed zijn voor de 1e divisie maar op het hoogste niveau tekort komt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond hem zwaar tegenvallen.
Toen Bridji kwam dacht ik ook dat het een leuke buitenspeler is, maar hij heeft aangetoond dat hij niet lekker uit de voeten komt op de vleugel en meer een middenvelder is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Vincken zou wel een optie zijn ja. Alleen vind ik hem nog niet meer dan het niveau Bridji.
En dan vergeet de Tubantia nog waarom Ricky 'Beltegoed' als bijnaam heeft en misschien nog wel een aantal dingen waar ik zo niet kan opkomen. Feit is dat hij regelmatig aan het provoceren was. Toch is het nu eenmaal een Heraclied geworden en wil ik hem wel een eerlijke kans geven, hopen dat het grote deel van het publiek dat ook wil doen. Anders heb je denk ik niet zoveel aan hem.quote:Publieksspeler vol adrenaline
ALMELO - Het voorbije seizoen wil Ricky van den Bergh zo snel mogelijk vergeten. Met RKC Waalwijk degradeerde hij roemloos uit de eredivisie. Heracles verloste hem en de Waalwijkse club gisteren van een nakend conflict, want Van den Berg had zijn zinnen gezet op een vertrek bij de degradant. Hij tekende in Almelo een contract voor twee seizoenen.
In hotel De Zon in Ommen ging voor de 26-jarige Van den Berg de zon weer schijnen. Daar werden gisteren de laatste details van het contract uitgewerkt. Van den Bergh: ,,Het is allemaal vrij snel gegaan. Ik hoorde vorige week van de belangstelling van Heracles en heb me er de afgelopen dagen wat meer in verdiept."
De gesprekken die hij voerde met directeur Nico Jan Hoogma gaven Van den Bergh het goede gevoel. ,,Uit alles spreekt de ambitie van deze club. Er spreekt heel veel vertrouwen uit en dat heeft elke voetballer nodig. Ik heb hier vaak gespeeld en ken de club als een echte voetbalclub met een geweldige fanatieke aanhang. Ik ben een publieksspeler en hoop op een goede wisselwerking met de Almelose fans. Heracles wil omhoog en daar wil ik de komende twee seizoenen mijn stinkende best voor doen."
Mooie teksten, maar de Almelose supporters weten ongetwijfeld nog dat diezelfde Van den Bergh vorig seizoen na spreekkoren richting zijn adres de middelvinger op stak. En dat hij het jaar daarvoor, toen als speler van Sparta, sneeuwballen wierp richting de Heracles-aanhang. Toch kijkt hij uit naar 3 juli als de eerste training van zijn nieuwe club op de rol staat. Maar hij ontkomt er niet aan om terug te kijken. ,,Dat het bij RKC met mij niet is geworden wat ik ervan verwacht had, ligt zeker niet alleen aan de club. Ik heb zelf ook in de spiegel gekeken en kan niet anders concluderen dan dat ik nooit mijn echte niveau heb gehaald. Wat dat betreft hoop ik hier in Almelo de club en mezelf te bewijzen dat ik in de eredivisie thuishoor. Ik ga nu heerlijk op vakantie en even twee weken genieten, maar als we morgen bij Heracles hadden moeten beginnen, had ik dat ook niet erg gevonden. Ik heb er zin in."
Voorzitter Jan Smit en directeur Hoogma zijn blij met de komst van de Hagenaar. ,,Ricky is een speler die met zijn inzet en mentaliteit past bij Heracles. Hij gaat er altijd voor honderd procent voor en dat is wat de mensen bij deze club graag zien. Bovendien heeft hij met zijn vrije trappen en uitstekende voorzetten een paar machtige wapens in huis", aldus Smit.
tctubantia.nl
quote:HERACLES.NL - Beste supporters van Heracles Almelo
De doelstellingen voor het seizoen 2007-2008
Momenteel wordt er door ons hard gewerkt om aankomend seizoen opnieuw de doelstelling te realiseren. Deze luidt:
Handhaving in de Eredivisie zonder nacompetitie en stap-voor-stap doorgroeien naar een stabiele middenmootpositie.
De uitbreiding van de businessruimte verloopt volgens plan, de bouw van het home van BiancoNero start naar alle waarschijnlijkheid eind juni en met Hart voor Heracles wordt gesproken over een uitbreiding van het supporterscafé.
Direct na afronding van deze bouwprojecten wordt onderzocht op welke wijze het mogelijk is het stadion uit te breiden naar 12 of 13 duizend toeschouwers.
De selectie voor het seizoen 2007-2008
Directie en technische staf van Heracles Almelo zijn druk aan het scouten naar en onderhandelen met nieuwe spelers. Er zijn bezoeken geweest in Finland, Hongarije, België, Tjechië en Noorwegen. Aankomend seizoen zal worden gewerkt met een selectie van 19 of 20 spelers, twee minder dan afgelopen seizoen. Daar is voor gekozen om per speler meer budget ter beschikking te hebben. Thans staan er 16 spelers onder contract. Dat betekent dat er nog 3 of 4 ingevuld moeten worden: een rechtsbenige centrale verdediger, twee spitsen, een rechtsback en zo mogelijk nog een linkshalf. Met een aantal kandidaten wordt reeds onderhandeld. Bestuur en technische staf trachten de meeste posities ingevuld te krijgen voordat de eerste training start. Een of twee plekken worden opengehouden om ruimte te hebben voor spelers die we kunnen huren. De ervaring leert dat dat jammer genoeg pas kan als de voorbereiding een eind op weg is. Immers, pas dan is bekend welke spelers bij de grote clubs buiten het basisteam vallen. Wij kunnen uiteraard geen mededelingen doen over namen van spelers waarmee we in onderhandeling zijn om onze positie geen schade te berokkenen.
De begroting voor het seizoen 2007-2008
Tegelijk wordt door de club een forse inspanning geleverd om de begroting te laten stijgen naar 8 a 8,5 miljoen euro. Dat is noodzakelijk om de openstaande posities in te vullen met Eredivisiewaardige spelers. De eerste stappen zijn al gezet met het binnenhalen van Ter Stal als partner in business en Voskamp als cosponsor.
Met het bestuur van BiancoNero voeren we gesprekken over de sfeeracties in het stadion. Afgelopen seizoen was de sfeer vaak fantastisch. Er zijn nu plannen gemaakt om elke thuiswedstrijd een stadionbrede sfeeractie te organiseren. Stadionbreed, dat wil zeggen dat alle vakken erin betrokken worden.
Tot slot: wij zijn Heracles!
Naar de buitenwereld moeten we vertrouwen, kracht en eenheid uitstralen en geen ruimte geven aan tegenstanders die gebruik willen maken van een gebrek aan eenheid. Ook aankomend seizoen zullen we iedereen weer nodig hebben om ons te handhaven in de Eredivisie. Bestuur, management en technische staf hebben er het volste vertrouwen in dat dat gaat lukken.
Want wij zijn Heracles!
Bestuur en Directie Heracles Almelo
www.heracles.nl
Zeker, al had een extra linksback geen overbodige luxe geweest. Nu houd je steeds Dealemans als reserverechtsback. Of je moet de Vries van het middenveld halen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Klinkt goed.
Als ze Everton kopen dan zal hij wel 1 van de 2 spitsen zijn lijkt me. Ik hoop echt dat Everton blijft, hij heeft het toch aardig gedaan en voor een buitenlander is het 1e jaar vaak het moeilijkste ivm aanpassingen. Lijkt me raar als hij al die cursussen Nederlands enzo voor niets heeft gedaan. Ik heb nog goede hoop dat Everton gekocht gaat worden. Mocht het niet gebeuren dan zal dat heel erg zonde zijn vind ik, het is toch een speler waar je veel aan kan hebben en eventueel met winst door kunt verkopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef Breemz het volgende:
2 spitsen, zou dat betekenen dat Everton history aan het worden is?
Maar zullen ze Everton niet als 1 van de 2 meerekenen? Aangezien hij dit jaar gehuurd is en dus nog niet echt eigendom was van Heracles.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef Zapper het volgende:
Dat hoeft niets te zeggen natuurlijk. Komend seizoen wordt 4-4-2 gespeeld, dus geen buitenspelers meer... Glusci, Everton + twee nieuwe spitsen vormen de voorhoede.
Zou niet best zijn, slechts drie echte goalgetters... Bovendien vertrouw ik er op dat Everton bij Heracles blijft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:
Maar zullen ze Everton niet als 1 van de 2 meerekenen? Aangezien hij dit jaar gehuurd is en dus nog niet echt eigendom was van Heracles.
We begonnen vorig jaar met 1 nadat Sota weg was, Al begonnen we toen met 4-3-3. Ik denk dat er meer bijkomen dan Everton en nog een ander. Dit aangezien ze aangaven voor kwaliteit te gaan ipv kwantiteit. Bovendien kan v/d Bergh altijd nog een aantal wedstrijden in de spits spelen als het echt nodig is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou niet best zijn, slechts drie echte goalgetters... Bovendien vertrouw ik er op dat Everton bij Heracles blijft.
Bert van Losser zei dat hij Nico-Jan gesproken had en dat deze hem had gezegd dat Boakye 'gewoon' in Almelo blijft.quote:
Geen foute woorden over Bert van Losser, vooral Breemz is volgens mij enorme fan van hem.quote:
Ja, maar nu mogen ze er niet naast zitten van me, Boakye moet gewoon hierblijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ze hebben er wel vaker naast gezeten bij RTVOost hoor
quote:Emmanuel Boakye tekent voor 3 jaar bij Heracles Almelo
HERACLES.NL - Heracles Almelo en Ajax zijn zondagavond laat tot een overeenkomst gekomen over de overgang van Emmanuel Boakye (22) van Ajax naar Heracles Almelo. Emmanuel Boakye en Heracles Almelo waren afgelopen week al rond gekomen over een driejarige verbintenis.
De uit Ghana afkomstige verdediger kwam dit seizoen al op huurbasis uit voor de Almelose club en speelde 30 duels. Boakye kwam eerder uit voor Ajax waarvoor hij 6 wedstrijden speelde.
Nico-Jan Hoogma: “Wij zijn zeer blij dat we zo’n jonge goede verdediger voor 3 jaar vast hebben kunnen leggen. De concurrentie was groot maar het is ons toch gelukt.”
nee, dat is hij niet!quote:
Toch denk ik niet dat ons probleem achterin ligt en zie ik graag eens wat nieuws over een spits.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bakens....
Is wel een goede voetballer hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat ons probleem achterin licht en zie ik graag eens wat nieuws over een spits.
Inderdaad, 650.000,- gaat Heracles nooit betalen. Hoogma en Smit zijn slim genoeg om geen cent teveel te betalen voor een speler.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Liever een spits idd.
En 650.000, laat me niet lachen man
Rond de 2 ton.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef Breemz het volgende:
true... net zoals die mooie verhaaltjes over v/d bergh, met 450.000.. ook allemaal gelogen. let maar op dat ze nog wel zakken met Bakens. zou opzich mooi zijn. maar niet voor meer dan 100 150.000!
Boakye, wat zou die gekost hebben?
Las het ja, als hij speelt zoals na de winterstop zou het natuurlijk geweldig zijn. Heel misschien een definitieve overname, of zou dat te positief zijn?quote:
Op de site stond er iets over. Ze gaan nu bezig met versturen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef Blawh het volgende:
Iemand seizoenskaartje al op de deurmat liggen? Of enig idee wanneer die verzonden worden?
Niet geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe was dat Bianconero voetbaltoernooi eigenlijk? Of is er niemand heen gegaan?
Aaah ok, dan zal hij een dezer dagen wel op de mat vallen. Hoop ook nog op een paar mooie nieuwsberichten over schilder, everton en evt. nog een aanvaller.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op de site stond er iets over. Ze gaan nu bezig met versturen.
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Weet wel dat jullie onze 2e thuiswedstrijd van het seizoen zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heracles-Ajax op een zaterdagavond?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, met Schilder en Everton erbij.
Laat inderdaad maar mooi naar Belgie gaan. Gelukkig is die nooit aan Heracles gelinkt en bovendien hebben wij Boakye al.quote:
Dat is waar, maar waarom zou hij weer in Almelo rondhuppelen als het niet rond gaat komen?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef Zapper het volgende:
Ja, die kop hebben we nu al wel drie keer mogen lezen
Waar zat je ergens, heb je niet kunnen zien in die drukte.quote:
Aah ok, zag zijn voet wel in getaped.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:08 schreef Zapper het volgende:
Ricky moest een test afleggen, niet geblesseerd dus
Die mag 16 juli eerst bij Ajax wat laten zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan mag Schilder in de eerste competitiewedstrijd wel een hatrick maken.
Die kan je vast noemen in dat topic over spelers die gaan knallen. Ik blijf je postadviezen geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef pfaf het volgende:
Kai Michalke gaat het helemaal meken dit jaar, met áfstand de beste speler van het team.
Vanmiddag dusquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Zapper het volgende:
Omdat meneer Ramos da Silva hier een huis heeft, en gewoon bij Heracles blijft. Uiteindelijk.
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Hoppa 4 seizoenen!
Zie teletekst
Everton
Prachtig ook die foto's, wat een heldquote:Heracles bindt Everton voor 4 jaar!
Door: Joost van Vliet op 09-07-2007 16:43
Bron: HAFC.nl
Eindelijk is het dan officiëel: Everton Ramos da Silva zal ook komend seizoen voor Heracles Almelo uitkomen. De Braziliaan tekende maandag een contract met de duur van maar liefst vier seizoenen en straalde van geluk bij zijn presentatie.
Heracles heeft flink in de buidel moeten tasten voor Everton, voorzitter Jan Smit sprak van een bedrag dat dicht tegen de miljoen euro aan zit. Een historische transfer dus in de geschiedenis van de club.
Met de legendarische woorden "ik ben een beetje moe" sprak Everton de aanwezigen bij de persconferentie aan. Everton heeft rugnummer 11 gekregen, hetzelfde nummer als bij zijn oude club. Jan Smit liet weten dan ook graag elf doelpunten van hem te verwachten, in de eerste seizoenshelft wel te verstaan.
Tot vorige week leek het er op dat Heracles Everton slechts kon huren, maar daar is resoluut nee tegen gezegd. Smit sprak van een ingewikkeld contract, dat na vele en lange onderhandelingen dan eindelijk ondertekend kon worden. Dat had mede te maken met het feit dat de voormalige club van Everton - Gremio Barueri - hem liever niet zag vertrekken.
Wat spreekt (en vooral begrijpt) hij al goed Nederlands zeg, echt supergretig om zich hier zsm aan te passen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:54 schreef Breemz het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?video=127141&news=75299
Jan Smit aan het woord over Everton en andere spelers
http://www.rtvoost.nl/media/?video=127140&news=75299
Everton zelf aan het woord (in het nederlands) over zijn transfer en de toekomst
Hij lijkt me toch wel getalenteerd genoeg om in te investeren. Tot nu toe hadden we altijd spelers die zelf niet veel waard waren, dus waar je veel geld in steekt om er niets uit terug te krijgen. Nu is een lijn ingezet (met Boakye en dus Everton) van investeringen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom moet hij zoveel kosten dan? Hij komt over van een tweededivisionist, en is verder niet heel erg getalenteerd of zo.
Omdat hij daar in 1,5 seizoen 52 keer had gescoord? Bovendien in 1 half jaar 8 keer scoren bij Heracles als Braziliaan is niet zo goed? Hij heeft geen doorgroeimogelijkheden meer en totaal niet leergierig is? Ik ken buitenlanders genoeg die veel meer tijd nodig hebben om zich aan te passen. Niet normaal hoe snel hij al wat Nederlands sprak en vooral alles al begreep.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom moet hij zoveel kosten dan? Hij komt over van een tweededivisionist, en is verder niet heel erg getalenteerd of zo.
Diezelfde Smit die zei dat de selectie binnen 2 a 3 weken rond zou komen. Smit is verstandig genoeg om nog wat geld te reserveren voor een noodzakelijke 3 spits, daar maak ik me niet druk om eigenlijk. Ik snap alleen niet waarom ze perse een linkshalf moeten hebben. Volgens mij hebben we daar Michalke en Klavan al. Als is het natuurlijk logisch dat ze rekening houden met eventueel Schilder als die voor weinig geld te huur is weer.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Damzkieee het volgende:
Smit zegt dat de top van salarissen is bereikt.
En de koek is op
Ja, maar dat kan ik wel begrijpen. Smit is de enige rechtsbenige centrale verdediger met eventueel Boakye en de rechtsbackpositie is ook niet dubbelbezet.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:05 schreef Damzkieee het volgende:
En die centrale verdediger dus.
Er zijn meer posities niet dubbelbezet als je nog maar 16 of 17 spelers hebt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik wel begrijpen. Smit is de enige rechtsbenige centrale verdediger met eventueel Boakye en de rechtsbackpositie is ook niet dubbelbezet.
Keeper: Piecke, Pasveerquote:Op maandag 9 juli 2007 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er zijn meer posities niet dubbelbezet als je nog maar 16 of 17 spelers hebt.
Klopt dat ik spelers op meerdere posities plaats, maar daarmee zal je het grootste deel van de wedstrijden met een beetje kunnen schuiven wel goed door kunnen komen. Maar een zo goed als helemaal dubbel bezette selectie is inderdaad idealer. Aan de andere kant, kwaliteit gaat boven kwantiteit.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef Damzkieee het volgende:
Maar nu plaats je spelers op 3 of meer posities. 20 à 21 man heb je echt wel nodig.
Michalke is op te vangen, met Everton heb je inderdaad een probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Damzkieee het volgende:
Troo. Maar hou ook rekening met blessures. Als Michalke en Everton nu weer zouden uitvallen dan heb je echt een probleem.
Zeker als Igor er 1 van is ja. Geslepen is hij, maar breekbaar en niet altijd even fit ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
3 man voor de 2 spitsposities is sowieso vrij weinig.
Dat huren kan altijd, al zou dat voor de spitspositie lastig worden vrees is. De topclubs zitten niet erg ruim in de spitsen en ik zie daar zo niet 1,2,3 een goede bij zitten voor Heracles.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
Die loopt na 75 minuten wel op zn laatste benen.
Maar ik ben wel blij dat de weg van investeren in de toekomst is ingeslagen.
Stukje bij beetje worden we een eredivisiewaardige ploeg.
Toch zou ik graag wat meer spelers(huur) in de breedte zien.
Laten we het hopen, kan me niet voorstellen dat ze inderdaad met 2 spitsen en 4-4-2 het seizoen in gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef Zapper het volgende:
Toch komt er wel degelijk nog een spits bij. Naast Bakens en die spits zelfs nóg één. Dhr. Smit kan wel zeggen dat de schatkist leeg is, maar dat is dus zeker niet zo
Bakens wordt ook niet goedkoop.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef Zapper het volgende:
Toch komt er wel degelijk nog een spits bij. Naast Bakens en die spits zelfs nóg één. Dhr. Smit kan wel zeggen dat de schatkist leeg is, maar dat is dus zeker niet zo
Die vond ik vrij matig.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef Blawh het volgende:
Tamerus misschien als 1 van de 2 extra spitsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die vond ik vrij matig.
Dan nog lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aub niet zeg!![]()
WTFquote:Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat hij daar in 1,5 seizoen 52 keer had gescoord? Bovendien in 1 half jaar 8 keer scoren bij Heracles als Braziliaan is niet zo goed? Hij heeft geen doorgroeimogelijkheden meer en totaal niet leergierig is? Ik ken buitenlanders genoeg die veel meer tijd nodig hebben om zich aan te passen. Niet normaal hoe snel hij al wat Nederlands sprak en vooral alles al begreep.
Zal in ieder geval minder salaris + tekengeld vragen en van der Haar zal we een basisplek claimen. Een held was hij zeker niet, maar nuttig was hij wel degelijk.quote:
Everton is 23 jaar en was de laatste twee seizoenen een veelscorende spits bij Grêmio. ‘Ik heb vorig seizoen 17 keer gescoord en het seizoen daarvoor 36 keer’, zegt hij met een glimlach.quote:
Gluscevic kan toch geen 90 minuten meer aan en is regelmatig geblesseerd. Natuurlijk kan hij met zijn sluwigheid nog wel van waarde zijn op de momenten dat hij in het veld staat. Eerst zien trouwens of het van Benson klopt en dan betwijfel ik het of hij hierheen komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef Yozzz het volgende:
Gaat nog een aardige strijd worden daar, tussen Everton, De Glus en BensonIk ga er vanuit dat dit over huur gaat, ik denk dat Heracles niet zo veel geld kan bieden als de Oost-Europese club waarvan een aantal weken geleden sprake was.
Dat was inderdaad een beste goal jaquote:In de zoektocht naar een extra spits heeft Heracles Almelo aangeklopt bij Vitesse, de Almelose club is geïnteresseerd in de diensten van Fred Benson. De in Ghana geboren Benson moet de aanval van Heracles completeren, zo valt in Voetbal International te lezen.
De spits (23) mocht afgelopen seizoen in Arnhemse dienst 26 keer in actie komen, daarbij wist hij zes maal het doel te vinden. Benson liet in Almelo destijds al een visitekaartje achter, door op magnifieke wijze te scoren in het Polman Stadion.
Inderdaad, beste pegel in de kruisng.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:44 schreef Zapper het volgende:
HAFC meldt het nu ook, komt dus kennelijk uit VI:
[..]
Dat was inderdaad een beste goal ja
Nope, dat is verkeerde informatie toch? Zijn contract loopt na dit seizoen af dacht ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Incolumis het volgende:
hij is transfervrij dus denk niet dat ie dan gehuurd wordt
Dramatisch inderdaad, Ruudje heeft nog veel werk aan de winkel. Denk dat die jongens na weekje Billerbeck beter door kunnen trainen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef Breemz het volgende:
0-2 winnen van On, sorry hoor dat is echt SLECHT!
Dat is waar, vorig jaar verloor Feyenooit nog een oefenpot met 1-0, zei genoeg over het seizoen daarna, hoop dat het bij ons anders gaat!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dramatisch inderdaad, Ruudje heeft nog veel werk aan de winkel. Denk dat die jongens na weekje Billerbeck beter door kunnen trainen.
Andere kant, oefenpotjes zeggen weinig. PSV, Ajax of Feyenoord spelen ook vaak een drama pot tegen kleine clubs.
Het geld is op volgens onze voorzitter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 van ON... MénMisschien dat ze inzien dat er nieuwe spelers nodig zijn.
9e is toch een mooie plaats voor jullie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef Breemz het volgende:
[..]
Dat is waar, vorig jaar verloor Feyenooit nog een oefenpot met 1-0, zei genoeg over het seizoen daarna, hoop dat het bij ons anders gaat!![]()
Zou prachtig zijn ja. Af en toe droom ik al van over 10 jaar een Europese uitwedstrijd tegen een mooie club.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
9e is toch een mooie plaats voor jullie?
enquote:Pasveer op weg naar GA Eagles
Zoals deze website vorige maand al berichtte, is Go Ahead Eagles van plan reservegoalie Remko Pasveer over te nemen. De overgang van Pasveer naar de Eagles lijkt nu echter definitief. Mogelijk deze week nog zal Pasveer vertrekken richting Deventer, zijn opvolger is ook al bekend.
Heracles en de Deventer buur zullen namelijk wisselen van keeper, zo weet het AD donderdag te melden. Beide clubs zijn in verregaande onderhandeling over de spelersruil, waardoor Kevin Moeliker tweede keeper zal worden achter Martin Pieckenhagen. Pasveer lijkt dus woensdagavond zijn laatste wedstrijd gespeeld te hebben voor Heracles.
quote:Heracles loot Stormvogels/Telstar
Donderdag vond de loting plaats voor de eerste twee rondes voor de KNVB-beker. Heracles Almelo werd daarin gekoppeld aan Stormvogels/Telstar, de wedstrijd zal gespeeld worden in Sportpark Schoonenberg te Velsen.
Heracles zal pas in de tweede ronde in actie komen tegen de Jupiler League club, die het afgelopen seizoen op de 10e plek op de ranglijst eindigde. Vorig seizoen ging Heracles troosteloos ten onder tegen FC Eindhoven, toen er na verlenging met 3-2 werd verloren.
Pasveer die vertrekt kan ik niet wakker om liggen, alleen die uitwedstrijd voor de beker vind ik niet zo fijn.quote:
kan dus niet dit jaar. stond vandaag in de krantquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we altijd terugvallen op onze geweldig jeugdexponenten.![]()
Explain.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef Breemz het volgende:
[..]
kan dus niet dit jaar. stond vandaag in de krant![]()
Vroeg het me gewoon af, sorry. En bedankt Breemz voor het uitleggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef Zapper het volgende:
Wat een gedram om niets. Alsof er voorgaande jaren beroep is gedaan op de beloften![]()
Dat gedram sloeg niet op jou, maar op de tekst uit de krant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:43 schreef Blawh het volgende:
Vroeg het me gewoon af, sorry. En bedankt Breemz voor het uitleggen.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat gedram sloeg niet op jou, maar op de tekst uit de krant.
Die Brood heeft zich vorig jaar niet eens voorgesteld aan die jongens uit het tweede![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef DarkShine het volgende:
Wel mooi dat we in de 1ste thuiswedstrijd verder kunnen gaan waar we de laatste thuismatch gebleven waren.
Je mag wel een keertje met mij meequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn ja. Af en toe droom ik al van over 10 jaar een Europese uitwedstrijd tegen een mooie club.![]()
Bullshit. Volgens het altijd betrouwbare dagblad " De Gelderlander " heeft Heracles officieel een bod neergelegd bij Vitesse. De Vitesse-site zal er wel naast zitten danquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, dat is verkeerde informatie toch? Zijn contract loopt na dit seizoen af dacht ik.
Edit: Volgens de officiele Vitesse site is hij inderdaad transfervrij, raar dat hij nooit aan andere clubs gelinkt is.
Toch niet in de UEFA Cup hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje met mij mee![]()
Uefa Cup zijn ook vaak hele lekkere uitwedstrijden hoor. Praag bijvoorbeeld, maar ook Noorwegen was leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch niet in de UEFA Cup hè
OT: Nog geen nieuws over Benson helaas.
Al gaat Heracles voor intertoto naar Estland ofzo, wil ik echt niet missen. Mooi weekend weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uefa Cup zijn ook vaak hele lekkere uitwedstrijden hoor. Praag bijvoorbeeld, maar ook Noorwegen was leuk![]()
Elke keer weer naar Arsenal of Milaan wordt je ook snel zat
OT: Benson zou niet verkeerd zijn, maar ik ben bang dat hij niet haalbaar is![]()
Bron: www.hafc.nl, waar ook nog een foto staat.quote:Dick van Burik aanwezig in 't stadion
Door: Joost van Vliet op 14-07-2007 21:14
Bron: HAFC.nl
Zaterdagmiddag was er niet alleen oog voor hetgeen er op het veld gebeurde, maar ook een aanwezige op de tribune tijdens de oefenwedstrijd Heracles Almelo - HHC Hardenberg kreeg de aandacht. De oplettende kijker kon daar namelijk mogelijk Heracles' nieuwste aanwinst spotten.
Niemand minder dan Dick van Burik was toeschouwer in het Polman Stadion. De 33-jarige Van Burik is bevriend met Heraclied Rob Maas, maar het lijkt er op dat dit niet de enige reden was van zijn aanwezigheid.
Al langer klinken geruchten over een mogelijke komst van de clubloze Van Burik. De interesse van beide partijen in een mogelijke samenwerking lijken met de aanwezigheid van de bij Hertha BSC overbodig geraakte verdediger bevestigd. Trainer Ruud Brood liet al eens doorschemeren de ervaren speler graag toe te voegen aan zijn selectie.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:36 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bron: www.hafc.nl, waar ook nog een foto staat.
Die gast zal toch niet alleen om Maas naar zo'n wedstrijd gaan kijken?? Zou echt een geweldige aankoop zijn![]()
De kans dat hij komt wordt ook groter.quote:Benson mag vertrekken bij Vitesse
De toekomst bij Fred Benson ligt niet bij Vitesse. Dit is gebleken uit een gesprek tussen de spits en trainer Aad de Mos, zo is te lezen op de officiële clubsite. Heracles Almelo is concreet geïnteresseerd in de Ghanees.
De jonge aanvaller hoopte komend seizoen op een serieuze kans om eerste spits te worden, maar dit zal niet zo zijn. "Ik heb een gesprek gehad met de trainer en daaruit is gebleken dat ik ook dit seizoen op weinig speeltijd hoef te rekenen. Dat bericht kwam hard aan, temeer omdat ik wel gedacht had een eerlijke kans te krijgen in de voorbereiding."
Benson vervolgt: "Ik heb de afgelopen twee seizoenen keihard gewerkt voor Vitesse en altijd mijn uiterste best gedaan. Ik heb als invaller aardig wat doelpunten gemaakt, waarvan diverse belangrijke, en dan verwacht je toch meer. Helaas zit dat er niet in bij Vitesse."
De snelheidsduivel beseft dan ook dat hij snel op zoek moet naar een nieuwe club. "Je weet nooit wat er gebeurt in de voetballerij, maar ik zal helaas verder moeten kijken dan Vitesse. Het is bekend dat de trainer er nog een aanvaller bij wil en dan wordt het wel erg vol voorin. Voor mijzelf is de teleurstelling dan ook groot."
Men dacht dat hij een enkelbreuk had, dat had de kans dat Schilder verhuurd zou mogen worden een stuk kleiner gemaakt. Nu het redelijk mee lijkt te vallen is de kans dat Schilder verhuurt wordt ook weer een stuk groter.quote:'Ajax is geblesseerde Vertonghen weken kwijt'
Henk ten Cate vreesde dat Jan Vertonghen zijn enkel had gebroken, maar uit onderzoek in het ziekenhuis blijkt dat de Belgische middenvelder de banden van zijn linkerenkel heeft beschadigd.
Door deze blessure zal Vertonghen twee tot vier weken niet aan voetballen toe kunnen komen, meldt NOS Studio Sport. De twintigjarige Ajacied moest een kwartier voor tijd van het veld tijdens het oefenduel met VVSB (4-0 winst Ajax).
Vertonghen keerde deze zomer terug bij Ajax, nadat de Amsterdammers hem de tweede helft van afgelopen seizoen hadden uitgeleend aan RKC Waalwijk. Alhoewel hij degradeerde met de Brabantse club, speelde hij naar behoren. Hij verdiende er zelfs een uitverkiezing mee voor de Belgische nationale selectie, waarvoor hij in juni debuteerde tijdens het kwalificatieduel met Portugal.
www.vi.nl
Hoho, slechts afdelingskampioen van C hoor. Da's nogal een verschil.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:
In het Polmanstadion werd het 4-0 tegen de kampioen bij de zaterdagamateurs HHC Hardenberg.
Scherp.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoho, slechts afdelingskampioen van C hoor. Da's nogal een verschil.
Schilder houden ze ook bewust nog een plaatsje voor open volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Burik zou een super aankoop voor jullie zijn. Hopelijk komt Schilder ook nog richting Almelo, want ik denk niet dat hij veel minuten gaat spelen in Amsterdam dit seizoen.
Met een goede trainer wel ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed team ja. Plaats 12/13 moet mogelijk zijn dan.
Ik heb ook geen vloeiende aanval gezien. Deed soms zeer aan de ogen, zo slecht.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef Incolumis het volgende:
snap niet dat de mensen positief waren over het spel gister, ik vond het waardeloos. hardenberg speelde soms gewoon beter dan heracles![]()
quote:Boakye blijft achter in Almelo
Door: Joost van Vliet op 16-07-2007 12:30
Bron: VI.nl
De selectie van trainer Ruud Brood vertrekt maandag richting Duitsland voor een trainingskamp, maar moet daar rechtsback Emmanuel Boakye missen. Boakye was de afgelopen week al absent tijdens de trainingen en oefenwedstrijden vanwege malaria, dat tijdens zijn vakantie werd opgelopen.
De Ghanees mist het trainingskamp in Billerbeck, maar zal naar verwachting aan het eind van de week weer op het veld te vinden zijn. John Lubbers en Dennis Rosink reizen wel mee met de selectie, de jeugdspelers maakten de gehele voorbereiding op het nieuwe seizoen al mee.
www.hafc.nl
Snap niet dat hij mee mag trainen met de selectie. Obv wat hij op o.a. trainingen laat zien lijkt het erop dat hij flink tekort komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef Incolumis het volgende:
tis daarmee?
???quote:Op maandag 16 juli 2007 18:41 schreef DutchGooner het volgende: Hercules-the Power
Echt schandalig slecht gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:41 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens, wie is er ooit op het idee van Hercules-the Power gekomen?
Zie het net voor het eerst maar ik zeg verder maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |