Nope, dat is verkeerde informatie toch? Zijn contract loopt na dit seizoen af dacht ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Incolumis het volgende:
hij is transfervrij dus denk niet dat ie dan gehuurd wordt
Dramatisch inderdaad, Ruudje heeft nog veel werk aan de winkel. Denk dat die jongens na weekje Billerbeck beter door kunnen trainen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef Breemz het volgende:
0-2 winnen van On, sorry hoor dat is echt SLECHT!
Dat is waar, vorig jaar verloor Feyenooit nog een oefenpot met 1-0, zei genoeg over het seizoen daarna, hoop dat het bij ons anders gaat!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dramatisch inderdaad, Ruudje heeft nog veel werk aan de winkel. Denk dat die jongens na weekje Billerbeck beter door kunnen trainen.
Andere kant, oefenpotjes zeggen weinig. PSV, Ajax of Feyenoord spelen ook vaak een drama pot tegen kleine clubs.
Het geld is op volgens onze voorzitter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Damzkieee het volgende:
2-0 van ON... MénMisschien dat ze inzien dat er nieuwe spelers nodig zijn.
9e is toch een mooie plaats voor jullie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef Breemz het volgende:
[..]
Dat is waar, vorig jaar verloor Feyenooit nog een oefenpot met 1-0, zei genoeg over het seizoen daarna, hoop dat het bij ons anders gaat!![]()
Zou prachtig zijn ja. Af en toe droom ik al van over 10 jaar een Europese uitwedstrijd tegen een mooie club.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
9e is toch een mooie plaats voor jullie?
enquote:Pasveer op weg naar GA Eagles
Zoals deze website vorige maand al berichtte, is Go Ahead Eagles van plan reservegoalie Remko Pasveer over te nemen. De overgang van Pasveer naar de Eagles lijkt nu echter definitief. Mogelijk deze week nog zal Pasveer vertrekken richting Deventer, zijn opvolger is ook al bekend.
Heracles en de Deventer buur zullen namelijk wisselen van keeper, zo weet het AD donderdag te melden. Beide clubs zijn in verregaande onderhandeling over de spelersruil, waardoor Kevin Moeliker tweede keeper zal worden achter Martin Pieckenhagen. Pasveer lijkt dus woensdagavond zijn laatste wedstrijd gespeeld te hebben voor Heracles.
quote:Heracles loot Stormvogels/Telstar
Donderdag vond de loting plaats voor de eerste twee rondes voor de KNVB-beker. Heracles Almelo werd daarin gekoppeld aan Stormvogels/Telstar, de wedstrijd zal gespeeld worden in Sportpark Schoonenberg te Velsen.
Heracles zal pas in de tweede ronde in actie komen tegen de Jupiler League club, die het afgelopen seizoen op de 10e plek op de ranglijst eindigde. Vorig seizoen ging Heracles troosteloos ten onder tegen FC Eindhoven, toen er na verlenging met 3-2 werd verloren.
Pasveer die vertrekt kan ik niet wakker om liggen, alleen die uitwedstrijd voor de beker vind ik niet zo fijn.quote:
kan dus niet dit jaar. stond vandaag in de krantquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we altijd terugvallen op onze geweldig jeugdexponenten.![]()
Explain.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef Breemz het volgende:
[..]
kan dus niet dit jaar. stond vandaag in de krant![]()
Vroeg het me gewoon af, sorry. En bedankt Breemz voor het uitleggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef Zapper het volgende:
Wat een gedram om niets. Alsof er voorgaande jaren beroep is gedaan op de beloften![]()
Dat gedram sloeg niet op jou, maar op de tekst uit de krant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:43 schreef Blawh het volgende:
Vroeg het me gewoon af, sorry. En bedankt Breemz voor het uitleggen.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat gedram sloeg niet op jou, maar op de tekst uit de krant.
Die Brood heeft zich vorig jaar niet eens voorgesteld aan die jongens uit het tweede![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef DarkShine het volgende:
Wel mooi dat we in de 1ste thuiswedstrijd verder kunnen gaan waar we de laatste thuismatch gebleven waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |