Ok, twijfels waren er inderdaad ook al in de 1e divisie, maar je kan vooral in de eerste divisie niet alleen maar goede spelers hebben. Kan me overigens wel een wonderschone goal van hem herinneren tegen ik dacht het MVV, een diagonaal snoeihard schot in de kruizing.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef Incolumis het volgende:
ik had in de eerste divisie al mijn twijfels bij hem lol. vond em toentertijd niet goed spelen, maar dat ligt natuurlijk ook aan het soort spel van de eerste divisie, meer 1op1 spelen e n dat ligt hem niet zo. maar zeker de afgelopen 2 seizoenen ben ik hem steeds meer gaan waarderen,
Als hij iemand op zijn Loomsmanier uitspeelt vind ik dat echt schitterend om te zien, bovendien gaat het uitspelen van zijn mannetje zelden fout. Het enige wat hij nog moet afleren is het constant achteruit lopen waardoor zijn tegenstander wel heel erg ver mag komen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:38 schreef Incolumis het volgende:
het ziet er soms wat hakkelig uit zoals ie iemand uitspeelt, maar hij doet toch wel effe![]()
Hoop het niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef Zapper het volgende:
Kreeg dit via msn gestuurd, wat moet ik me hier bij voorstellen? De nieuwe shirts?
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren nog maar eens KampioensDvD terug gekeken en zag dat doekje weer hangen ja. Was toch wel een van de mooiste (zo niet de) mooiste uitwedstrijd die ik mee heb gemaakt. In de thuiswedstrijd dat seizoen was hij toch wel de grote plaaggeest met ik dacht 3 treffers. Toen was hij het publiek ook al aan het provoceren.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:44 schreef Vince22 het volgende:
Ricky heeft toen ie bij Sparta voetbalde toen wij kampioen werden, telefonisch contact gezocht met alle spelers van Helmond Sport Veendam om hun te vragen om extra hun best te doen om van ons te winnen![]()
![]()
Die week erop toen we uit naar Sparta gingen is daarom die Hi reclame meegenomen met "Ricky is je beltegoed op?"![]()
Die wedstrijd was echt mooi. Maas had hem helemaal in de pocket. Misschien dat hij het achteraf wel mooi heeft gevonden hoe fanatiek het publiek van Heracles kan zijn en dat hij daarom wel wil komen. Wees eerlijk, met zijn manier van doen en gedrag op het veld kan hij weleens een heel aanstekelijk effect hebben op het publiek.quote:En v.d. Haar én Ricky liggen hier niet lekker... Tegen Utrecht uit voor de beker kwam vd Haar met zn middelvinger omhoog al scheldend richting ons vak... Dus dat is voor altijd haat tegen vd Haar... en Ricky vd Bergh vorig seizoen werd in Almelo hélemaal gek gemaakt door het publiek... waardoor zijn speelstijl harder werd en onwijs ging kankeren op de leiding en ook het publiek beledigde...
Toppie. Relaxte stad, weekje is helaas te kort om echt alles goed te zien daar maar toch heb ik wel veel mooie dingen van de stad kunnen zien. Misschien maar daar gaan half jaartje gaan studeren om een keer alles te kunnen zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Bij RKC deed niemand het echt lekker.
offtopic: hoe was het in Peking?
Als Heerenveen in Boakye de opvolger ziet voor Hansson dan komt hij niet naar Almelo vrees ik. Friend heeft zelf volgens mij al aangegeven volgend jaar niet meer in de kelder van de eredivisie te willen spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit het met Boakye (en Friend?) of een andere spits dan?
Zeker weten. Glusci heeft me het afgelopen half jaar aangenaam verrast, maar toch denk ik niet dat hij een heel seizoen 90 minuten kan spelen. Denk dat Jan en Nico-Jan ergens in het oostblok hebben gekeken naar een lange, sterke spits.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef Damzkieee het volgende:
Hm alleen Everton en Glusci als spitsen lijkt me onvoldoende.
Er moet ook wat lengte bijkomen eigenlijk.
442 of 433 maakt me niks uit, zolang er maar met strijd en druk naar voren gespeeld wordt vind ik het best. Goed voetbal daarbij zou natuurlijk ook niet misstaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
442 is wel een must, want buitenspelers hebben we ook niet meer. Dus een lange spits en Everton ernaast.
Michalke zou eventueel als linksbuiten kunnen, rechtsbuiten hebben we inderdaad niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
433? Met welke buitenspelers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |