Marc Höcher gaat Heracles verlatenMarc Höcher speelde maandagavond met het beloftenteam van Heracles Almelo zijn laatste wedstrijd voor de Almelose club. De geboren en getogen Almeloër mag van de club vertrekken. Zijn nog twee jaar doorlopend contract wordt ontbonden.
Waar Höcher gaat voetballen is nog onduidelijk. Bij Heracles speelt hij vanaf het seizoen 2002 in het eerste elftal. Tot op heden speelde hij 53 wedstrijden en scoorde 2 keer.
www.svheracles.nlDat er geen toekomst voor hem was lag gezien de afgelopen maanden wel wel logisch, maar een 2 jaar doorlopend contract zo vroeg ontbinden? Beetje rare actie vind ik zo. Je had altijd even kunnen wachten of er misschien een club zou zijn die 30.000 euro ofzo zou willen betalen, want voetballen kan hij wel. Dat heeft hij vorig seizoen wel laten zien bij vlagen.
Aan de andere kant heeft hij zichzelf onmogelijk gemaakt door op het meest onhandige moment kritische uitspraken te doen. Daardoor leek het toch alsof hij het individuele belang boven het clubbelang verkoos.
Zorgt Jan Smit weer voor een verrassing?Na een aantal dagen genoten te hebben op Mallorca, komen de spelers vandaag weer terug naar Nederland. Morgen rest hun nog één verplichting voor de club, namelijk het bezoeken van de sponsoravond. Daarna kunnen de spelers hun tijd doorbrengen zonder even aan de club te hoeven denken.
Op de sponsoravond zal ook Tom Egberts aanwezig zijn. Deze bekende Heraclessupporter zal waarschijnlijk het woord voeren over zijn grote liefde voor de club.
Het is al vaker gebeurd dat voorzitter Jan Smit op een sponsoravond een verrassing bracht. Zal dat nu ook het geval zijn? Welke nieuwe speler is er aangetrokken, of welke spelers blijven tegen de verwachting in toch voor de Almelose club spelen? Woensdagavond zal het bekend worden of Jan Smit ook deze keer voor een verrassing heeft gezorgd.
www.svheracles.nlHoop dat Smit een leuke speler presenteert op deze avond om de critici de mond te snoeren. Snap sowieso niet waarom zoveel supporters kritiek op hem hebben. Onder het bewind van Smit is Heracles financieel totaal niet in de problemen geweest en mede hij heeft er voor gezorgd dat Heracles volgend seizoen voor het 3e jaar op rij in de eredivisie speelt, iets wat nog niet eerder is voorgekomen in de clubhistorie.
Ik vraag me weleens af wat ze dan willen. Dat hij blind met geld gaat smijten? Stel je voor dat ze opeens meer gaan uitgeven en je degradeert onverwachts, dan keldert je begroting en komt Heracles wellicht in de problemen met als gevolg dat iedereen Smit beticht van wanbeleid.
Ik vind het prima zoals het nu aangepakt, gewoon de weg der geleidelijkheid.