abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 09:32:32 #26
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49294021
De kans is aanwezig dat Everton Ramos da Silva, beter bekend als Everton, toch aanblijft bij Heracles Almelo. In eerste instantie bleek een definitieve overname van de aanvaller, die gehuurd wordt van Grêmio Baruari, financieel niet haalbaar, maar de laatste dagen is de kans op zijn aanblijven toegenomen.

“De zaken staan er iets beter voor”, liet technisch directeur Nico-Jan Hoogma aan de Twentse Courant Tubantia weten. “Everton wil dolgraag hier blijven en het is nu aan hem en zijn zaakwaarnemers om een opening te vinden.”

De Braziliaan werd met negen treffers clubtopscorer in het Polman Stadion. De transferrechten liggen in handen van Grêmio en een Braziliaans bureau in voetbalrechten.

Verder hoopt Hoogma maandag duidelijkheid te krijgen van Kwame Quansah, die in de belangstelling zou staan van enkele Engelse clubs. “We zijn zeer tevreden over Kwame en willen hem er heel graag bijhouden volgend seizoen. Hij is een belangrijke speler in ons elftal en dat heeft hij dit seizoen bewezen.”

Tevens wordt er rekening gehouden met Robbert Schilder. De huurling keert terug naar Ajax, maar het is de vraag wat de Amsterdammers met hem van plan zijn. "Wij zijn gecharmeerd van hem, dat is zeker.”
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 12 mei 2007 @ 09:32:43 #27
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49294026
29.10 Novastar HMH
pi_49296939
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
De kans is aanwezig dat Everton Ramos da Silva, beter bekend als Everton, toch aanblijft bij Heracles Almelo. In eerste instantie bleek een definitieve overname van de aanvaller, die gehuurd wordt van Grêmio Baruari, financieel niet haalbaar, maar de laatste dagen is de kans op zijn aanblijven toegenomen.

Denk dat hij en zijn zaakwaarnemer inderdaad wel wat weten te regelen. Aan alles laat hij merken dolgraag hier te willen blijven.

Volgend jaar Everton: 15 Doelpunten
pi_49297269
godver mis ik toch bijna deze topic, tvp dus
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:49:58 #30
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49297432
Zijn ook druk bezig met Boakye
29.10 Novastar HMH
pi_49356821
Heracles rekent niet op Slot

ALMELO - Arne Slot heeft Heracles laten weten nog geen beslissing over zijn toekomst te willen nemen.

De middenvelder van NAC Breda die een aanbieding van de Almelose club in beraad heeft, kan een verbeterd contract tekenen bij zijn huidige club en ook Sparta schijnt zich inmiddels voor de spelmaker te hebben gemeld. "We gaan in ieder geval verder kijken", zegt directeur Nico Jan Hoogma van Heracles. "Mocht hij alsnog willen praten, dan staat de deur open. Maar we gaan niet meer eindeloos wachten."

Heracles is wel dichtbij een akkoord met Emmanuel Boakye. De verdediger die dit seizoen werd gehuurd van Ajax, mag vertrekken bij de Amsterdamse club. Hij heeft nog een doorlopend contract. "We hebben van hem en zijn zaakwaarnemer een tegenvoorstel gekregen en als wij daar mee instemmen, dan moeten wij er met Ajax uit zien te komen", aldus Hoogma. "Emmanuel is een goede verdediger die het dit seizoen prima heeft gedaan. Hij heeft aangegeven graag te willen blijven, dus ik ben positief gestemd over zijn definitieve komst naar Heracles." Met aanvoerder Rob Maas is de club er nog niet uit. De aanvoerder kan bijtekenen, maar beide partijen zijn nog niet rond.

Inmiddels heeft Heracles wel het contract van Marnix Smit met een seizoen verlengd. De verdediger begint daardoor aan zijn negende seizoen bij de Almelose club. "Marnix is een echte prof die het dit seizoen ook weer prima heeft gedaan. We zijn blij dat hij blijft", zegt Hoogma. Smit speelde tot dusverre 215 wedstrijden voor Heracles. Hij was dit seizoen goed voor 21 duels in de hoofdmacht.

TC Tubantia

Boakye, zou tof zijn als die blijft.
pi_49408621
Marc Höcher gaat Heracles verlaten

Marc Höcher speelde maandagavond met het beloftenteam van Heracles Almelo zijn laatste wedstrijd voor de Almelose club. De geboren en getogen Almeloër mag van de club vertrekken. Zijn nog twee jaar doorlopend contract wordt ontbonden.
Waar Höcher gaat voetballen is nog onduidelijk. Bij Heracles speelt hij vanaf het seizoen 2002 in het eerste elftal. Tot op heden speelde hij 53 wedstrijden en scoorde 2 keer.

www.svheracles.nl

Dat er geen toekomst voor hem was lag gezien de afgelopen maanden wel wel logisch, maar een 2 jaar doorlopend contract zo vroeg ontbinden? Beetje rare actie vind ik zo. Je had altijd even kunnen wachten of er misschien een club zou zijn die 30.000 euro ofzo zou willen betalen, want voetballen kan hij wel. Dat heeft hij vorig seizoen wel laten zien bij vlagen.

Aan de andere kant heeft hij zichzelf onmogelijk gemaakt door op het meest onhandige moment kritische uitspraken te doen. Daardoor leek het toch alsof hij het individuele belang boven het clubbelang verkoos.

Zorgt Jan Smit weer voor een verrassing?

Na een aantal dagen genoten te hebben op Mallorca, komen de spelers vandaag weer terug naar Nederland. Morgen rest hun nog één verplichting voor de club, namelijk het bezoeken van de sponsoravond. Daarna kunnen de spelers hun tijd doorbrengen zonder even aan de club te hoeven denken.

Op de sponsoravond zal ook Tom Egberts aanwezig zijn. Deze bekende Heraclessupporter zal waarschijnlijk het woord voeren over zijn grote liefde voor de club.

Het is al vaker gebeurd dat voorzitter Jan Smit op een sponsoravond een verrassing bracht. Zal dat nu ook het geval zijn? Welke nieuwe speler is er aangetrokken, of welke spelers blijven tegen de verwachting in toch voor de Almelose club spelen? Woensdagavond zal het bekend worden of Jan Smit ook deze keer voor een verrassing heeft gezorgd.

www.svheracles.nl

Hoop dat Smit een leuke speler presenteert op deze avond om de critici de mond te snoeren. Snap sowieso niet waarom zoveel supporters kritiek op hem hebben. Onder het bewind van Smit is Heracles financieel totaal niet in de problemen geweest en mede hij heeft er voor gezorgd dat Heracles volgend seizoen voor het 3e jaar op rij in de eredivisie speelt, iets wat nog niet eerder is voorgekomen in de clubhistorie.

Ik vraag me weleens af wat ze dan willen. Dat hij blind met geld gaat smijten? Stel je voor dat ze opeens meer gaan uitgeven en je degradeert onverwachts, dan keldert je begroting en komt Heracles wellicht in de problemen met als gevolg dat iedereen Smit beticht van wanbeleid.

Ik vind het prima zoals het nu aangepakt, gewoon de weg der geleidelijkheid.
pi_49472033
Geen verrassingen op sponsoravond

Het grote nieuws op de sponsoravond van Heracles Almelo bleef uit. Meestal is het Jan Smit die tijdens zo’n avond wel een nieuwtje op spelersgebied heeft. Maar helaas nog niet. Wel gaf hij aan dat de onderhandelingen met Everton, Maas, Quansah en Boakye nog steeds in de onderhandelingsfase zijn.
Om Everton naar de club te halen is een bedrag nodig van tussen de vier- en zes- honderdduizend euro.

Smit gaf verder aan dat de club bezig is met het zoeken naar een centrale verdediger, linker middenvelder, aanvallende middenvelder en spits. Hij verwacht niet dat Friend terugkeert naar Heracles. Het kostenplaatje van de Canadees is veel te hoog. Hij verwees hier ook naar het huurbedrag dat aan Heerenveen betaald moest worden. Met het bureau van Peter Gerards is Heracles op zoek nar de versterkingen voor de club. “Maar”, zo vertelde Smit, “in de vijver waarin wij zoeken zitten zoveel clubs te vissen. En dan vaak ook kapitaalkrachtige clubs.” Zo gaf Hoogma aan dat ze Friend ook op de korrel hadden, maar Heracles hoorde van de belangstelling van Heerenveen voor de speler en toen was het voor Heracles over. “Tegen die clubs kun je niet tegen opboksen”.

Hendrie Krüzen was de afgelopen tijd nog in België geweest om spelers te bekijken. Smit en Hoogma zullen binnenkort naar Scandinavië afreizen om hetzelfde te doen.

Smit ging ook op de vraag in om de begroting omhoog te krikken. “We willen graag naar een begroting van 12 miljoen euro. Daar staat tegenover dat je dan ook een stadion moet hebben van 12.000 toeschouwers. We willen graag een stabiele eredivisieclub worden welke kan strijden om de plaatsen 10 tot 13”.

Om meer geld te generen heeft de club de sponsormogelijkheden in een andere vorm gegoten. Zo wil men gaan werken aan sponsoring op basis van ‘Partner in Business’. De eerste die dit contract met de club aangaat is Fa. ter Stal uit Almelo. Dan is er nog een mogelijkheid bijgekomen van Diamant sponsor. Om dit te worden dient er wel een bedrag van 50.000 euro te worden betaald. De andere mogelijkheden blijven hetzelfde. Het streven van de club is om dit jaar 450 businessleden te krijgen.

De inkomsten van de club komt het grotendeels vanuit de sponsors. Goede tweede zijn de opbrengsten van de televisiegelden. Recettes komt bij Heracles op de derde plaats.

www.svheracles.nl

4 tot 6 ton voor Everton, dat is niet eens zo heel erg veel.
  donderdag 17 mei 2007 @ 10:46:43 #34
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49472165
Hm nee 4 tot 6 ton voor een speler die met nog eens 15(+) goals voor meer dan een miljoen weer kan vertrekken is best ok.
29.10 Novastar HMH
pi_49472252
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
Hm nee 4 tot 6 ton voor een speler die met nog eens 15(+) goals voor meer dan een miljoen weer kan vertrekken is best ok.
Inderdaad, bovendien zal er vast wel een aantal sponsors gevonden kunnen worden die hierbij zullen helpen.
pi_49487984
Ah, hier is het topic. Was het al kwijt.
pi_49651408
Kwame Quansah verlengt contract!

HERACLES.NL - Kwame Quansah heeft zijn aflopende contract met twee seizoenen verlengd. Quansah (24) die eerder speelde voor Young Kotoko, Ajax, Germinal Beerschot Antwerpen en AIK Solna is sinds het kampioensjaar (2004-2005) actief voor Heracles Almelo.
Hij heeft inmiddels 97 wedstrijden voor Heracles Almelo gespeeld en daarin 17 keer doel getroffen.
Heracles Almelo is zeer blij met de verlenging van het contract van Kwame Quansah, die zich heeft gemanifesteerd als een waardevolle kracht voor Heracles.

Waarom heb je jouw contract verlengd bij Heracles Almelo?
Kwame Quansah: “Ik heb het enorm naar mijn zin bij Heracles Almelo. Het is een mooie club, met mooie supporters en ik zie dat de club en het team nog verder kunnen groeien. Ik zie het wel zitten om daar aan mee te werken.”

Had het niet echt verwacht aangezien hij vorig seizoen aangaf graag in het buitenland zijn geluk te beproeven. Toch blij met deze contractverlenging van Kwame, ben altijd al gechameerd geweest van zijn spel. Goede, technische voetballer die ook niet beroerd is om voorop in de strijd te gaan. Bovendien zijn de doelpunten die hij heeft gescoord vaak op belangrijke momenten (vorig jaar Sparta thuis en RKC uit en het jaar daarvoor o.a. de 2-1 tegen Veendam in de kampioenswedstrijd). Dieptepunt was toch wel zijn wedstrijd tegen Feyenoord vorig seizoen waarin hij uitgefloten werd, voor mij nog steeds onbegrijpelijk en gelukkig heeft hij daarna laten zien wat hij waard is.

Nu nog wachten op een aantal aankopen en op duidelijkheid over Everton & Boakye (en mindere mate Maas).
pi_49675418
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn ook druk bezig met Boakye
Zou mooi zijn als Boakye blijft

Gezellig he, in het Ajax topic?
pi_49675526
Trouwens, zijn er hier nog gasten die 24 juni mee doen aan het voetbaltoernooi? Ik kom heel misschien wel even kijken
pi_49676095
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Trouwens, zijn er hier nog gasten die 24 juni mee doen aan het voetbaltoernooi? Ik kom heel misschien wel even kijken
Mij zal je er in ieder geval niet tegen komen en ik denk Breemz en Damzkie ook niet, maar ik kan er naast zitten. Misschien is Damzkie wel omgepraat in zijn paupervak.
pi_49676381
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Mij zal je er in ieder geval niet tegen komen en ik denk Breemz en Damzkie ook niet, maar ik kan er naast zitten. Misschien is Damzkie wel omgepraat in zijn paupervak.
Ik werd uitgenodigd door een paar gasten, dus misschien dat ik wel even ga kijken. Waarom kom je niet?
pi_49676959
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik werd uitgenodigd door een paar gasten, dus misschien dat ik wel even ga kijken. Waarom kom je niet?
Ik heb niet zo'n enorme binding met Bianco Nero en verwacht niet dat ik tegen die tijd beter ben.
pi_49677022
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n enorme binding met Bianco Nero en verwacht niet dat ik tegen die tijd beter ben.
Niet dat het me wat aan gaat ofzo, maar wat heb je?
pi_49677202
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Niet dat het me wat aan gaat ofzo, maar wat heb je?
Geen idee, maar heb alle uithoeken van het ziekenhuis al zo'n beetje gezien.
pi_49677284
Klote man. Beterschap in ieder geval.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:51:10 #46
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49677330
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Paupervak
29.10 Novastar HMH
pi_49677426
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klote man. Beterschap in ieder geval.
Dank.
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Paupervak
In R zitten er toch redelijk wat van Bianco Nero? Volgens mij in ieder geval wel meer dan in P.
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:05:41 #48
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49677848
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dank.
[..]

In R zitten er toch redelijk wat van Bianco Nero? Volgens mij in ieder geval wel meer dan in P.

klopt wel
Maar daar val ik niet onder
29.10 Novastar HMH
pi_49681098
Heracles Almelo breekt contract open Mark Looms

HERACLES.NL - Het contract van verdediger Mark Looms is opengebroken. De 26 jarige Ameloër had nog een contract t/m 2008. Heracles Almelo is zeer content met de prestaties dit seizoen van Looms. Bovendien hecht Heracles er veel waarde aan dat een Almelose jongen bij de club voetbalt. Zijn contract is opengebroken en verlengt t/m 2010.

Looms start in juli aan zijn 8e seizoen voor Heracles Almelo en komt voort uit de jeugdopleiding van de club. Hij heeft inmiddels 171 wedstrijden (waarvan 45 op Eredivisie niveau) voor de club gespeeld en daarin 4 keer gescoord.

Mark Looms: “Het doet mij erg goed dat Heracles Almelo mijn contract zo vroeg al wilde openbreken. Hier spreekt veel vertrouwen uit. We spelen in de Eredivisie en het kan alleen maar beter. Ik heb er veel zin in en veel vertrouwen”

Je kan zeggen wat je wilt over de voetbalkwaliteiten van Mark Looms maar het is gewoon een goede back voor Heracles. Ik had bij de promotie naar de eredivisie mijn twijfels of hij mee zou kunnen komen op dit niveau maar hij heeft zich toch enorm verbeterd in verdedigend en opbouwend opzicht. Bovendien een echte Heraclied die elke wedstrijd speelt alsof het een finale is. Zeker dit seizoen speelde hij erg goed en heeft hij iedereen die aan hem twijfelde wel een beetje laten zien dat hij een basisplaats verdient.
pi_49691240
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:28 schreef Blawh het volgende:
Ik had bij de promotie naar de eredivisie mijn twijfels of hij mee zou kunnen komen op dit niveau maar hij heeft zich toch enorm verbeterd in verdedigend en opbouwend opzicht. Bovendien een echte Heraclied die elke wedstrijd speelt alsof het een finale is. Zeker dit seizoen speelde hij erg goed en heeft hij iedereen die aan hem twijfelde wel een beetje laten zien dat hij een basisplaats verdient.

ik had in de eerste divisie al mijn twijfels bij hem lol. vond em toentertijd niet goed spelen, maar dat ligt natuurlijk ook aan het soort spel van de eerste divisie, meer 1op1 spelen e n dat ligt hem niet zo. maar zeker de afgelopen 2 seizoenen ben ik hem steeds meer gaan waarderen, het ziet er soms wat hakkelig uit zoals ie iemand uitspeelt, maar hij doet toch wel effe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')