abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50408765
Vincken zou wel een optie zijn ja. Alleen vind ik hem nog niet meer dan het niveau Bridji.
That's all folks!
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:47:05 #102
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50408866
Nouja, we hebben er toch meer nodig voor de flanken.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50408916
Ja klopt, daar zitten jullie niet dik in. Is Hofstede al verkocht?
That's all folks!
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:28:09 #104
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50410317
Euh ja toch?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:29:09 #105
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50410358
doel:
Martin Pieckenhagen - 2009
Remko Pasveer - 2008

verdediging:
Eddy Bosnar - 2008
Ragnar Klavan - 2008
Mark Looms - 2010
Marnix Smit - 2008
Jan Wuytens - 2009

middenveld:
Bjorn Daelemans - 2008
Rob Maas - 2008
Kai Michalke - 2008
Remon de Vries - 2009 (2010)
Marc Hocher - 2009
Karim Bridji - 2009
Ricky van den Bergh - 2009

aanval;
Kwame Quansah - 2009
Igor Gluscevic - 2008

Dit is tot nu toe zeker.
Höcher en Pasveer gaan waarschijnlijk nog weg.
29.10 Novastar HMH
pi_50410450
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Euh ja toch?
Ja, klopt. Ik vind hem eigenlijk te goed voor de Jupiler League, maar Heracles zal het wel beter zien.
That's all folks!
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:33:30 #107
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50410534
Ik vond hem zwaar tegenvallen.
29.10 Novastar HMH
pi_50412080
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond hem zwaar tegenvallen.
Je bent niet de enige. Zelden in de eredivisie een buitenspeler gezien met zo'n matige techniek en gebrekkige motoriek. Je hebt van die spelers die (te) goed zijn voor de 1e divisie maar op het hoogste niveau tekort komt.
Hij is ook weg bij Heracles inderdaad, was verhuurd afgelopen halfjaar met een optie dat Volendam hem daarna transfervrij kon overnemen. Die optie is inmiddels ook gelicht.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Vincken zou wel een optie zijn ja. Alleen vind ik hem nog niet meer dan het niveau Bridji.
Toen Bridji kwam dacht ik ook dat het een leuke buitenspeler is, maar hij heeft aangetoond dat hij niet lekker uit de voeten komt op de vleugel en meer een middenvelder is.
pi_50441442
quote:
Publieksspeler vol adrenaline

ALMELO - Het voorbije seizoen wil Ricky van den Bergh zo snel mogelijk vergeten. Met RKC Waalwijk degradeerde hij roemloos uit de eredivisie. Heracles verloste hem en de Waalwijkse club gisteren van een nakend conflict, want Van den Berg had zijn zinnen gezet op een vertrek bij de degradant. Hij tekende in Almelo een contract voor twee seizoenen.

In hotel De Zon in Ommen ging voor de 26-jarige Van den Berg de zon weer schijnen. Daar werden gisteren de laatste details van het contract uitgewerkt. Van den Bergh: ,,Het is allemaal vrij snel gegaan. Ik hoorde vorige week van de belangstelling van Heracles en heb me er de afgelopen dagen wat meer in verdiept."
De gesprekken die hij voerde met directeur Nico Jan Hoogma gaven Van den Bergh het goede gevoel. ,,Uit alles spreekt de ambitie van deze club. Er spreekt heel veel vertrouwen uit en dat heeft elke voetballer nodig. Ik heb hier vaak gespeeld en ken de club als een echte voetbalclub met een geweldige fanatieke aanhang. Ik ben een publieksspeler en hoop op een goede wisselwerking met de Almelose fans. Heracles wil omhoog en daar wil ik de komende twee seizoenen mijn stinkende best voor doen."
Mooie teksten, maar de Almelose supporters weten ongetwijfeld nog dat diezelfde Van den Bergh vorig seizoen na spreekkoren richting zijn adres de middelvinger op stak. En dat hij het jaar daarvoor, toen als speler van Sparta, sneeuwballen wierp richting de Heracles-aanhang. Toch kijkt hij uit naar 3 juli als de eerste training van zijn nieuwe club op de rol staat. Maar hij ontkomt er niet aan om terug te kijken. ,,Dat het bij RKC met mij niet is geworden wat ik ervan verwacht had, ligt zeker niet alleen aan de club. Ik heb zelf ook in de spiegel gekeken en kan niet anders concluderen dan dat ik nooit mijn echte niveau heb gehaald. Wat dat betreft hoop ik hier in Almelo de club en mezelf te bewijzen dat ik in de eredivisie thuishoor. Ik ga nu heerlijk op vakantie en even twee weken genieten, maar als we morgen bij Heracles hadden moeten beginnen, had ik dat ook niet erg gevonden. Ik heb er zin in."
Voorzitter Jan Smit en directeur Hoogma zijn blij met de komst van de Hagenaar. ,,Ricky is een speler die met zijn inzet en mentaliteit past bij Heracles. Hij gaat er altijd voor honderd procent voor en dat is wat de mensen bij deze club graag zien. Bovendien heeft hij met zijn vrije trappen en uitstekende voorzetten een paar machtige wapens in huis", aldus Smit.

tctubantia.nl
En dan vergeet de Tubantia nog waarom Ricky 'Beltegoed' als bijnaam heeft en misschien nog wel een aantal dingen waar ik zo niet kan opkomen. Feit is dat hij regelmatig aan het provoceren was. Toch is het nu eenmaal een Heraclied geworden en wil ik hem wel een eerlijke kans geven, hopen dat het grote deel van het publiek dat ook wil doen. Anders heb je denk ik niet zoveel aan hem.
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:18:09 #110
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50442810
We geven elke speler bij Heracles een eerlijke kans. Spelers moeten zelf maar zien hoe ze die kans aanpakken.
Glusci heeft ook wat opstartproblemen gehad, maar heeft toch een aantal belangrijke goals gemaakt.
29.10 Novastar HMH
pi_50442991
Het is heel anders als zo'n speler bij je eigen club speelt. Dan zijn dingen uit het verleden zo weer vergeten bij normaal presteren.
That's all folks!
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:24:33 #112
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50443024
Tuurlijk, en logisch ook. Als hij die vechtersmentaliteit toont tegen onze tegenstanders dan zal hij gauw uitgroeien tot publiekslieveling.
29.10 Novastar HMH
pi_50443881
De officiele site van Heracles was altijd een baggersite, maar sinds de gesprekken tussen Heracles en een afvaardiging van de supportersvereniging moet ik toegeven dat ze meer duidelijkheid zijn gaan geven voor zover dat mogelijk is.
quote:
HERACLES.NL - Beste supporters van Heracles Almelo

De doelstellingen voor het seizoen 2007-2008
Momenteel wordt er door ons hard gewerkt om aankomend seizoen opnieuw de doelstelling te realiseren. Deze luidt:

Handhaving in de Eredivisie zonder nacompetitie en stap-voor-stap doorgroeien naar een stabiele middenmootpositie.

De uitbreiding van de businessruimte verloopt volgens plan, de bouw van het home van BiancoNero start naar alle waarschijnlijkheid eind juni en met Hart voor Heracles wordt gesproken over een uitbreiding van het supporterscafé.
Direct na afronding van deze bouwprojecten wordt onderzocht op welke wijze het mogelijk is het stadion uit te breiden naar 12 of 13 duizend toeschouwers.

De selectie voor het seizoen 2007-2008
Directie en technische staf van Heracles Almelo zijn druk aan het scouten naar en onderhandelen met nieuwe spelers. Er zijn bezoeken geweest in Finland, Hongarije, België, Tjechië en Noorwegen. Aankomend seizoen zal worden gewerkt met een selectie van 19 of 20 spelers, twee minder dan afgelopen seizoen. Daar is voor gekozen om per speler meer budget ter beschikking te hebben. Thans staan er 16 spelers onder contract. Dat betekent dat er nog 3 of 4 ingevuld moeten worden: een rechtsbenige centrale verdediger, twee spitsen, een rechtsback en zo mogelijk nog een linkshalf. Met een aantal kandidaten wordt reeds onderhandeld. Bestuur en technische staf trachten de meeste posities ingevuld te krijgen voordat de eerste training start. Een of twee plekken worden opengehouden om ruimte te hebben voor spelers die we kunnen huren. De ervaring leert dat dat jammer genoeg pas kan als de voorbereiding een eind op weg is. Immers, pas dan is bekend welke spelers bij de grote clubs buiten het basisteam vallen. Wij kunnen uiteraard geen mededelingen doen over namen van spelers waarmee we in onderhandeling zijn om onze positie geen schade te berokkenen.

De begroting voor het seizoen 2007-2008
Tegelijk wordt door de club een forse inspanning geleverd om de begroting te laten stijgen naar 8 a 8,5 miljoen euro. Dat is noodzakelijk om de openstaande posities in te vullen met Eredivisiewaardige spelers. De eerste stappen zijn al gezet met het binnenhalen van Ter Stal als partner in business en Voskamp als cosponsor.

Met het bestuur van BiancoNero voeren we gesprekken over de sfeeracties in het stadion. Afgelopen seizoen was de sfeer vaak fantastisch. Er zijn nu plannen gemaakt om elke thuiswedstrijd een stadionbrede sfeeractie te organiseren. Stadionbreed, dat wil zeggen dat alle vakken erin betrokken worden.

Tot slot: wij zijn Heracles!
Naar de buitenwereld moeten we vertrouwen, kracht en eenheid uitstralen en geen ruimte geven aan tegenstanders die gebruik willen maken van een gebrek aan eenheid. Ook aankomend seizoen zullen we iedereen weer nodig hebben om ons te handhaven in de Eredivisie. Bestuur, management en technische staf hebben er het volste vertrouwen in dat dat gaat lukken.

Want wij zijn Heracles!

Bestuur en Directie Heracles Almelo

www.heracles.nl
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:54:11 #114
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50444114
Klinkt goed.
29.10 Novastar HMH
pi_50444401
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Klinkt goed.
Zeker, al had een extra linksback geen overbodige luxe geweest. Nu houd je steeds Dealemans als reserverechtsback. Of je moet de Vries van het middenveld halen.
pi_50445880
Kijk dat zijn nou eens berichten waar je wat mee kunt. Hulde bestuur!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_50450112
Leuk berichtje!
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:21:55 #118
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50451786
Openheid van zaken hou ik wel van.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:25:38 #119
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_50489063
2 spitsen, zou dat betekenen dat Everton history aan het worden is?
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_50489904
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef Breemz het volgende:
2 spitsen, zou dat betekenen dat Everton history aan het worden is?
Als ze Everton kopen dan zal hij wel 1 van de 2 spitsen zijn lijkt me. Ik hoop echt dat Everton blijft, hij heeft het toch aardig gedaan en voor een buitenlander is het 1e jaar vaak het moeilijkste ivm aanpassingen. Lijkt me raar als hij al die cursussen Nederlands enzo voor niets heeft gedaan. Ik heb nog goede hoop dat Everton gekocht gaat worden. Mocht het niet gebeuren dan zal dat heel erg zonde zijn vind ik, het is toch een speler waar je veel aan kan hebben en eventueel met winst door kunt verkopen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:49:22 #121
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_50489927
Dat hoeft niets te zeggen natuurlijk. Komend seizoen wordt 4-4-2 gespeeld, dus geen buitenspelers meer... Glusci, Everton + twee nieuwe spitsen vormen de voorhoede.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_50490056
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef Zapper het volgende:
Dat hoeft niets te zeggen natuurlijk. Komend seizoen wordt 4-4-2 gespeeld, dus geen buitenspelers meer... Glusci, Everton + twee nieuwe spitsen vormen de voorhoede.
Maar zullen ze Everton niet als 1 van de 2 meerekenen? Aangezien hij dit jaar gehuurd is en dus nog niet echt eigendom was van Heracles.
pi_50492000
RTV oost meldt tijdens sport op vrijdag dat Boakye zo goed als zeker in Almelo blijft. Zou een hele goede zijn om er definitief bij te houden!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:57:00 #124
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_50494038
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:

Maar zullen ze Everton niet als 1 van de 2 meerekenen? Aangezien hij dit jaar gehuurd is en dus nog niet echt eigendom was van Heracles.
Zou niet best zijn, slechts drie echte goalgetters... Bovendien vertrouw ik er op dat Everton bij Heracles blijft.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_50494069
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zou niet best zijn, slechts drie echte goalgetters... Bovendien vertrouw ik er op dat Everton bij Heracles blijft.
We begonnen vorig jaar met 1 nadat Sota weg was, Al begonnen we toen met 4-3-3. Ik denk dat er meer bijkomen dan Everton en nog een ander. Dit aangezien ze aangaven voor kwaliteit te gaan ipv kwantiteit. Bovendien kan v/d Bergh altijd nog een aantal wedstrijden in de spits spelen als het echt nodig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')