Die mag 16 juli eerst bij Ajax wat laten zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan mag Schilder in de eerste competitiewedstrijd wel een hatrick maken.

Die kan je vast noemen in dat topic over spelers die gaan knallen. Ik blijf je postadviezen geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:02 schreef pfaf het volgende:
Kai Michalke gaat het helemaal meken dit jaar, met áfstand de beste speler van het team.

Vanmiddag dusquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Zapper het volgende:
Omdat meneer Ramos da Silva hier een huis heeft, en gewoon bij Heracles blijft. Uiteindelijk.

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Hoppa 4 seizoenen!
Zie teletekst
Everton

Prachtig ook die foto's, wat een heldquote:Heracles bindt Everton voor 4 jaar!
Door: Joost van Vliet op 09-07-2007 16:43
Bron: HAFC.nl
Eindelijk is het dan officiëel: Everton Ramos da Silva zal ook komend seizoen voor Heracles Almelo uitkomen. De Braziliaan tekende maandag een contract met de duur van maar liefst vier seizoenen en straalde van geluk bij zijn presentatie.
Heracles heeft flink in de buidel moeten tasten voor Everton, voorzitter Jan Smit sprak van een bedrag dat dicht tegen de miljoen euro aan zit. Een historische transfer dus in de geschiedenis van de club.
Met de legendarische woorden "ik ben een beetje moe" sprak Everton de aanwezigen bij de persconferentie aan. Everton heeft rugnummer 11 gekregen, hetzelfde nummer als bij zijn oude club. Jan Smit liet weten dan ook graag elf doelpunten van hem te verwachten, in de eerste seizoenshelft wel te verstaan.
Tot vorige week leek het er op dat Heracles Everton slechts kon huren, maar daar is resoluut nee tegen gezegd. Smit sprak van een ingewikkeld contract, dat na vele en lange onderhandelingen dan eindelijk ondertekend kon worden. Dat had mede te maken met het feit dat de voormalige club van Everton - Gremio Barueri - hem liever niet zag vertrekken.

Wat spreekt (en vooral begrijpt) hij al goed Nederlands zeg, echt supergretig om zich hier zsm aan te passen.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:54 schreef Breemz het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?video=127141&news=75299
Jan Smit aan het woord over Everton en andere spelers
http://www.rtvoost.nl/media/?video=127140&news=75299
Everton zelf aan het woord (in het nederlands) over zijn transfer en de toekomst

Hij lijkt me toch wel getalenteerd genoeg om in te investeren. Tot nu toe hadden we altijd spelers die zelf niet veel waard waren, dus waar je veel geld in steekt om er niets uit terug te krijgen. Nu is een lijn ingezet (met Boakye en dus Everton) van investeringen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom moet hij zoveel kosten dan? Hij komt over van een tweededivisionist, en is verder niet heel erg getalenteerd of zo.

Omdat hij daar in 1,5 seizoen 52 keer had gescoord? Bovendien in 1 half jaar 8 keer scoren bij Heracles als Braziliaan is niet zo goed? Hij heeft geen doorgroeimogelijkheden meer en totaal niet leergierig is? Ik ken buitenlanders genoeg die veel meer tijd nodig hebben om zich aan te passen. Niet normaal hoe snel hij al wat Nederlands sprak en vooral alles al begreep.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom moet hij zoveel kosten dan? Hij komt over van een tweededivisionist, en is verder niet heel erg getalenteerd of zo.
Diezelfde Smit die zei dat de selectie binnen 2 a 3 weken rond zou komen. Smit is verstandig genoeg om nog wat geld te reserveren voor een noodzakelijke 3 spits, daar maak ik me niet druk om eigenlijk. Ik snap alleen niet waarom ze perse een linkshalf moeten hebben. Volgens mij hebben we daar Michalke en Klavan al. Als is het natuurlijk logisch dat ze rekening houden met eventueel Schilder als die voor weinig geld te huur is weer.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Damzkieee het volgende:
Smit zegt dat de top van salarissen is bereikt.
En de koek is op

Ja, maar dat kan ik wel begrijpen. Smit is de enige rechtsbenige centrale verdediger met eventueel Boakye en de rechtsbackpositie is ook niet dubbelbezet.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:05 schreef Damzkieee het volgende:
En die centrale verdediger dus.

Er zijn meer posities niet dubbelbezet als je nog maar 16 of 17 spelers hebt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik wel begrijpen. Smit is de enige rechtsbenige centrale verdediger met eventueel Boakye en de rechtsbackpositie is ook niet dubbelbezet.

Keeper: Piecke, Pasveerquote:Op maandag 9 juli 2007 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er zijn meer posities niet dubbelbezet als je nog maar 16 of 17 spelers hebt.

Klopt dat ik spelers op meerdere posities plaats, maar daarmee zal je het grootste deel van de wedstrijden met een beetje kunnen schuiven wel goed door kunnen komen. Maar een zo goed als helemaal dubbel bezette selectie is inderdaad idealer. Aan de andere kant, kwaliteit gaat boven kwantiteit.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef Damzkieee het volgende:
Maar nu plaats je spelers op 3 of meer posities. 20 à 21 man heb je echt wel nodig.

Michalke is op te vangen, met Everton heb je inderdaad een probleem.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:42 schreef Damzkieee het volgende:
Troo. Maar hou ook rekening met blessures. Als Michalke en Everton nu weer zouden uitvallen dan heb je echt een probleem.

Zeker als Igor er 1 van is ja. Geslepen is hij, maar breekbaar en niet altijd even fit ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
3 man voor de 2 spitsposities is sowieso vrij weinig.

Dat huren kan altijd, al zou dat voor de spitspositie lastig worden vrees is. De topclubs zitten niet erg ruim in de spitsen en ik zie daar zo niet 1,2,3 een goede bij zitten voor Heracles.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
Die loopt na 75 minuten wel op zn laatste benen.
Maar ik ben wel blij dat de weg van investeren in de toekomst is ingeslagen.
Stukje bij beetje worden we een eredivisiewaardige ploeg.
Toch zou ik graag wat meer spelers(huur) in de breedte zien.

Laten we het hopen, kan me niet voorstellen dat ze inderdaad met 2 spitsen en 4-4-2 het seizoen in gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef Zapper het volgende:
Toch komt er wel degelijk nog een spits bij. Naast Bakens en die spits zelfs nóg één. Dhr. Smit kan wel zeggen dat de schatkist leeg is, maar dat is dus zeker niet zo

Bakens wordt ook niet goedkoop.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef Zapper het volgende:
Toch komt er wel degelijk nog een spits bij. Naast Bakens en die spits zelfs nóg één. Dhr. Smit kan wel zeggen dat de schatkist leeg is, maar dat is dus zeker niet zo

Die vond ik vrij matig.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:51 schreef Blawh het volgende:
Tamerus misschien als 1 van de 2 extra spitsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH

quote:Op maandag 9 juli 2007 22:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die vond ik vrij matig.
Dan nog lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aub niet zeg!![]()

WTFquote:Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat hij daar in 1,5 seizoen 52 keer had gescoord? Bovendien in 1 half jaar 8 keer scoren bij Heracles als Braziliaan is niet zo goed? Hij heeft geen doorgroeimogelijkheden meer en totaal niet leergierig is? Ik ken buitenlanders genoeg die veel meer tijd nodig hebben om zich aan te passen. Niet normaal hoe snel hij al wat Nederlands sprak en vooral alles al begreep.

Zal in ieder geval minder salaris + tekengeld vragen en van der Haar zal we een basisplek claimen. Een held was hij zeker niet, maar nuttig was hij wel degelijk.quote:

Everton is 23 jaar en was de laatste twee seizoenen een veelscorende spits bij Grêmio. ‘Ik heb vorig seizoen 17 keer gescoord en het seizoen daarvoor 36 keer’, zegt hij met een glimlach.quote:

Gluscevic kan toch geen 90 minuten meer aan en is regelmatig geblesseerd. Natuurlijk kan hij met zijn sluwigheid nog wel van waarde zijn op de momenten dat hij in het veld staat. Eerst zien trouwens of het van Benson klopt en dan betwijfel ik het of hij hierheen komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef Yozzz het volgende:
Gaat nog een aardige strijd worden daar, tussen Everton, De Glus en BensonIk ga er vanuit dat dit over huur gaat, ik denk dat Heracles niet zo veel geld kan bieden als de Oost-Europese club waarvan een aantal weken geleden sprake was.

Dat was inderdaad een beste goal jaquote:In de zoektocht naar een extra spits heeft Heracles Almelo aangeklopt bij Vitesse, de Almelose club is geïnteresseerd in de diensten van Fred Benson. De in Ghana geboren Benson moet de aanval van Heracles completeren, zo valt in Voetbal International te lezen.
De spits (23) mocht afgelopen seizoen in Arnhemse dienst 26 keer in actie komen, daarbij wist hij zes maal het doel te vinden. Benson liet in Almelo destijds al een visitekaartje achter, door op magnifieke wijze te scoren in het Polman Stadion.

Inderdaad, beste pegel in de kruisng.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:44 schreef Zapper het volgende:
HAFC meldt het nu ook, komt dus kennelijk uit VI:
[..]
Dat was inderdaad een beste goal ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |