Bert van Losser zei dat hij Nico-Jan gesproken had en dat deze hem had gezegd dat Boakye 'gewoon' in Almelo blijft.quote:
Geen foute woorden over Bert van Losser, vooral Breemz is volgens mij enorme fan van hem.quote:
Ja, maar nu mogen ze er niet naast zitten van me, Boakye moet gewoon hierblijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ze hebben er wel vaker naast gezeten bij RTVOost hoor
quote:Emmanuel Boakye tekent voor 3 jaar bij Heracles Almelo
HERACLES.NL - Heracles Almelo en Ajax zijn zondagavond laat tot een overeenkomst gekomen over de overgang van Emmanuel Boakye (22) van Ajax naar Heracles Almelo. Emmanuel Boakye en Heracles Almelo waren afgelopen week al rond gekomen over een driejarige verbintenis.
De uit Ghana afkomstige verdediger kwam dit seizoen al op huurbasis uit voor de Almelose club en speelde 30 duels. Boakye kwam eerder uit voor Ajax waarvoor hij 6 wedstrijden speelde.
Nico-Jan Hoogma: “Wij zijn zeer blij dat we zo’n jonge goede verdediger voor 3 jaar vast hebben kunnen leggen. De concurrentie was groot maar het is ons toch gelukt.”
nee, dat is hij niet!quote:
Toch denk ik niet dat ons probleem achterin ligt en zie ik graag eens wat nieuws over een spits.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bakens....
Is wel een goede voetballer hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat ons probleem achterin licht en zie ik graag eens wat nieuws over een spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |