Je mag wel een keertje met mij meequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn ja. Af en toe droom ik al van over 10 jaar een Europese uitwedstrijd tegen een mooie club.![]()
Bullshit. Volgens het altijd betrouwbare dagblad " De Gelderlander " heeft Heracles officieel een bod neergelegd bij Vitesse. De Vitesse-site zal er wel naast zitten danquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, dat is verkeerde informatie toch? Zijn contract loopt na dit seizoen af dacht ik.
Edit: Volgens de officiele Vitesse site is hij inderdaad transfervrij, raar dat hij nooit aan andere clubs gelinkt is.
Toch niet in de UEFA Cup hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje met mij mee![]()
Uefa Cup zijn ook vaak hele lekkere uitwedstrijden hoor. Praag bijvoorbeeld, maar ook Noorwegen was leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch niet in de UEFA Cup hè
OT: Nog geen nieuws over Benson helaas.
Al gaat Heracles voor intertoto naar Estland ofzo, wil ik echt niet missen. Mooi weekend weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uefa Cup zijn ook vaak hele lekkere uitwedstrijden hoor. Praag bijvoorbeeld, maar ook Noorwegen was leuk![]()
Elke keer weer naar Arsenal of Milaan wordt je ook snel zat
OT: Benson zou niet verkeerd zijn, maar ik ben bang dat hij niet haalbaar is![]()
Bron: www.hafc.nl, waar ook nog een foto staat.quote:Dick van Burik aanwezig in 't stadion
Door: Joost van Vliet op 14-07-2007 21:14
Bron: HAFC.nl
Zaterdagmiddag was er niet alleen oog voor hetgeen er op het veld gebeurde, maar ook een aanwezige op de tribune tijdens de oefenwedstrijd Heracles Almelo - HHC Hardenberg kreeg de aandacht. De oplettende kijker kon daar namelijk mogelijk Heracles' nieuwste aanwinst spotten.
Niemand minder dan Dick van Burik was toeschouwer in het Polman Stadion. De 33-jarige Van Burik is bevriend met Heraclied Rob Maas, maar het lijkt er op dat dit niet de enige reden was van zijn aanwezigheid.
Al langer klinken geruchten over een mogelijke komst van de clubloze Van Burik. De interesse van beide partijen in een mogelijke samenwerking lijken met de aanwezigheid van de bij Hertha BSC overbodig geraakte verdediger bevestigd. Trainer Ruud Brood liet al eens doorschemeren de ervaren speler graag toe te voegen aan zijn selectie.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:36 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bron: www.hafc.nl, waar ook nog een foto staat.
Die gast zal toch niet alleen om Maas naar zo'n wedstrijd gaan kijken?? Zou echt een geweldige aankoop zijn![]()
De kans dat hij komt wordt ook groter.quote:Benson mag vertrekken bij Vitesse
De toekomst bij Fred Benson ligt niet bij Vitesse. Dit is gebleken uit een gesprek tussen de spits en trainer Aad de Mos, zo is te lezen op de officiële clubsite. Heracles Almelo is concreet geïnteresseerd in de Ghanees.
De jonge aanvaller hoopte komend seizoen op een serieuze kans om eerste spits te worden, maar dit zal niet zo zijn. "Ik heb een gesprek gehad met de trainer en daaruit is gebleken dat ik ook dit seizoen op weinig speeltijd hoef te rekenen. Dat bericht kwam hard aan, temeer omdat ik wel gedacht had een eerlijke kans te krijgen in de voorbereiding."
Benson vervolgt: "Ik heb de afgelopen twee seizoenen keihard gewerkt voor Vitesse en altijd mijn uiterste best gedaan. Ik heb als invaller aardig wat doelpunten gemaakt, waarvan diverse belangrijke, en dan verwacht je toch meer. Helaas zit dat er niet in bij Vitesse."
De snelheidsduivel beseft dan ook dat hij snel op zoek moet naar een nieuwe club. "Je weet nooit wat er gebeurt in de voetballerij, maar ik zal helaas verder moeten kijken dan Vitesse. Het is bekend dat de trainer er nog een aanvaller bij wil en dan wordt het wel erg vol voorin. Voor mijzelf is de teleurstelling dan ook groot."
Men dacht dat hij een enkelbreuk had, dat had de kans dat Schilder verhuurd zou mogen worden een stuk kleiner gemaakt. Nu het redelijk mee lijkt te vallen is de kans dat Schilder verhuurt wordt ook weer een stuk groter.quote:'Ajax is geblesseerde Vertonghen weken kwijt'
Henk ten Cate vreesde dat Jan Vertonghen zijn enkel had gebroken, maar uit onderzoek in het ziekenhuis blijkt dat de Belgische middenvelder de banden van zijn linkerenkel heeft beschadigd.
Door deze blessure zal Vertonghen twee tot vier weken niet aan voetballen toe kunnen komen, meldt NOS Studio Sport. De twintigjarige Ajacied moest een kwartier voor tijd van het veld tijdens het oefenduel met VVSB (4-0 winst Ajax).
Vertonghen keerde deze zomer terug bij Ajax, nadat de Amsterdammers hem de tweede helft van afgelopen seizoen hadden uitgeleend aan RKC Waalwijk. Alhoewel hij degradeerde met de Brabantse club, speelde hij naar behoren. Hij verdiende er zelfs een uitverkiezing mee voor de Belgische nationale selectie, waarvoor hij in juni debuteerde tijdens het kwalificatieduel met Portugal.
www.vi.nl
Hoho, slechts afdelingskampioen van C hoor. Da's nogal een verschil.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Blawh het volgende:
In het Polmanstadion werd het 4-0 tegen de kampioen bij de zaterdagamateurs HHC Hardenberg.
Scherp.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoho, slechts afdelingskampioen van C hoor. Da's nogal een verschil.
Schilder houden ze ook bewust nog een plaatsje voor open volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Burik zou een super aankoop voor jullie zijn. Hopelijk komt Schilder ook nog richting Almelo, want ik denk niet dat hij veel minuten gaat spelen in Amsterdam dit seizoen.
Met een goede trainer wel ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed team ja. Plaats 12/13 moet mogelijk zijn dan.
Ik heb ook geen vloeiende aanval gezien. Deed soms zeer aan de ogen, zo slecht.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef Incolumis het volgende:
snap niet dat de mensen positief waren over het spel gister, ik vond het waardeloos. hardenberg speelde soms gewoon beter dan heracles![]()
quote:Boakye blijft achter in Almelo
Door: Joost van Vliet op 16-07-2007 12:30
Bron: VI.nl
De selectie van trainer Ruud Brood vertrekt maandag richting Duitsland voor een trainingskamp, maar moet daar rechtsback Emmanuel Boakye missen. Boakye was de afgelopen week al absent tijdens de trainingen en oefenwedstrijden vanwege malaria, dat tijdens zijn vakantie werd opgelopen.
De Ghanees mist het trainingskamp in Billerbeck, maar zal naar verwachting aan het eind van de week weer op het veld te vinden zijn. John Lubbers en Dennis Rosink reizen wel mee met de selectie, de jeugdspelers maakten de gehele voorbereiding op het nieuwe seizoen al mee.
www.hafc.nl
Snap niet dat hij mee mag trainen met de selectie. Obv wat hij op o.a. trainingen laat zien lijkt het erop dat hij flink tekort komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef Incolumis het volgende:
tis daarmee?
???quote:Op maandag 16 juli 2007 18:41 schreef DutchGooner het volgende: Hercules-the Power
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |