WHoehoeheo dan zijn ze wel gepawns jaaa ;D D:"(Ddquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef SuperRogier het volgende:
Meestal is het zo van "Bel ik gelegen?" dan antwoord jij "neen"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Silentium het volgende:
Zeggen: 'Momentje, ik loop even naar beneden'
Vervolgens de telefoon van de trap gooien, gillen, wat gaan kreunen en dan stil zijn.
'Hallo? Meneer? Gaat alles goed daar?'
.
en die dude zo van wtfquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef Guilin het volgende:
Telemarketeer versus Willekeurig Persoon:
T: Goedenavond u spreek met <dieendie> spreek ik met de heer/mevrouw <insert naam>?
WP: Sorry, met wie spreek ik?
T: Met <dieendie>.
WP: O sorry, dan heb ik een verkeerd nummer gebeld.
En dan ophangen natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Silentium het volgende:
Zeggen: 'Momentje, ik loop even naar beneden'
Vervolgens de telefoon van de trap gooien, gillen, wat gaan kreunen en dan stil zijn.
'Hallo? Meneer? Gaat alles goed daar?'
.
Dat deed ik vroeger.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:Wacht je tot z/hij klaar is zijn verhaaltje met je 'nee dank u ik heb geen interesse, ja fijne avond, ja u ook dank u, daag'
Dat doe ik nu. Extreem onbeleefd natuurlijk, een aanrader.quote:Verbreek je zonder iets te zeggen gelijk de verbinding bij de tekst 'het Goedenavond u spreekt met <insert bedrijf>, ....." Deze is errug onbeleefd maar na de zoveelste beller wel erg verleidelijk.
geile foonseksquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vraag hun prive hummer zodat je vanavond of vannacht als je uit je werk komt hun kan bellen om gezellig verder te gaan met het gesprek
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef Bluurgh het volgende:
ik ga meestal hijgen.
dat zou wat zijn ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef bijdehand het volgende:
of zelf een product proberen te verkopen als ze bellen
"Hoe kan ik nu zien dat u ligt?"quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:12 schreef Enchanter het volgende:
Telefoonhoer :"Hallo meneer , bel ik gelegen?"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef Steffy het volgende:
Ik scheld ze altijd verrot omdat ze vrijwel altijd bellen als je zit te eten. Dan vertel ik ze ff duidelijk dat ze vroeger een opleiding hadden moeten volgen zodat ze nu niet voor 3 euro 50 per uur aan het werk kunnen. Ik heb er een gruwelijke hekel aan en ze moeten het gewoon verbieden.
ik wil niet verplicht zijn om eens in de zoveel tijd iets te MOETEN kopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:25 schreef mschol het volgende:
ow en die marketeers op straat:
1 oordoppen in doen...
2 (in het geval van ECI errug leuk)
<verhaal aanhoren van persoon>
wat kost dat dan?
nou helemaal niks... (echter vergeten ze voor het gemak erbij te vertellen dat je verplicht ben eens per 3 maanden iets te kopen)
maar ik kan alle dvd's/cd's/game's tegen inkoopprijs krijgen, en als ik jullie folder zo zie betaal ik de hoofdprijs...
maar het is heel goedkoop hoor..
*zoek dvd uit* ow kijk een disney classic voor 20,-, die kan ik krijgen voor 10 of 15 euro...
ow waar dan?
gaat je niet aan, en ik heb dus geen intresse, dag...
en het liefst doe je dat nadat ze een boel gegevens hebben genoteerd![]()
quote:-Hi, would you be interested in switching over to TMI long distance service.
-Gee, I can't talk right now. Why don't you give me your home number and I'll call you later.
-Uh, I'm sorry we're not allowed to do that.
-Oh, I guess you don't want people calling you at home.
-No.
-Well now you know how I feel.
Ik heb zelf in een callcenter gewerkt en waar ik werkte werkten eigenlijk alleen maar HBO/WO studenten, 't verdient behoorlijk goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef Steffy het volgende:
Ik scheld ze altijd verrot omdat ze vrijwel altijd bellen als je zit te eten. Dan vertel ik ze ff duidelijk dat ze vroeger een opleiding hadden moeten volgen zodat ze nu niet voor 3 euro 50 per uur aan het werk kunnen. Ik heb er een gruwelijke hekel aan en ze moeten het gewoon verbieden.
Dan bel ik u op een beter gelegen tijdstip even terug. Wanneer schikt het?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef SuperRogier het volgende:
Meestal is het zo van "Bel ik gelegen?" dan antwoord jij "neen"
ja leuk en aardig maar vaak genoeg zullen ze nee zeggen (ik had dat dus met ECI, ik vroeg of het mij geld kostte zegt die trol nee...)quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil niet verplicht zijn om eens in de zoveel tijd iets te MOETEN kopenIk begin daarom altijd met de vraag, als men vraagt of ze iets mogen vragen, of het mij geld gaat kosten, zo ja, dan heb ik geen interesse. En soms loop ik gewoon door met mijn muziek in mijn oren, alsof ik ze niet gezien/gehoord heb
![]()
ik merk het gauw genoeg of iets mij geld kost of niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja leuk en aardig maar vaak genoeg zullen ze nee zeggen (ik had dat dus met ECI, ik vroeg of het mij geld kostte zegt die trol nee...)
in theorie klopt het wel wat ze zegt (immers stuurt eci iets toe en als je het niet wilt moet je het terug sturen)
toen ik thuis was (en na alles te hebben na gelezen) even kwaad eci opgebeld dat ze mijn inschrijving per omgaande moesten annuleren.. aangezien mij leugens waren verkocht..
gelukkig bestaat de wet koop op afstand en was een aangetekende brief voldoende om ze de mond te snoeren
Zondag!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan bel ik u op een beter gelegen tijdstip even terug. Wanneer schikt het?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Als het een vrouw is, zachtjes hijgend fluisteren: 'mag ik een kuthaartje van je?'.
Als het een vent is, de hoorn een meter van je vandaag houden en roepen: 'hey moppie, hou even op met zuigen, je vriend is aan de lijn.'.
Ik ook. laat ze niet eens uitsprekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik hang eigenlijk meestal meteen op.
ja ik had ook al ergens in me achter hoofd door dat het nooit gratis kon zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik merk het gauw genoeg of iets mij geld kost of niet.
dat is wel een handig dingetjequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef Dreetje74 het volgende:
Ik gooi het meestal op de "tegenvragen" boeg...zoals deze:![]()
http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscript.html#het%20tegenscript
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:09 schreef Dragonetti het volgende:
Dit is een oude bekende, maar voor degene die hem nog niet hebben gehoord:
http://www.youtube.com/watch?v=6Ve21XwzXqs
Of het echt is weet ik niet...maar als je het op deze manier kan ...
Ik ook niet (meer). Zou bijna heimwee krijgen naar die tijd nu ik al die gevatte antwoorden hier lees.quote:
Dit is de scene: http://www.boreme.com/bor(...)-telemarketer-p1.phpquote:
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef Guilin het volgende:
Telemarketeer versus Willekeurig Persoon:
T: Goedenavond u spreek met <dieendie> spreek ik met de heer/mevrouw <insert naam>?
WP: Sorry, met wie spreek ik?
T: Met <dieendie>.
WP: O sorry, dan heb ik een verkeerd nummer gebeld.
En dan ophangen natuurlijk.
Dat doet mijn man altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:05 schreef poepeneesje het volgende:
Gewoon hele verhaal laten doen en moelijke vragen enzo stellen en dan op het laatst zeggen dat je geen interesse hebt.
Die blonde breezahz zijn dan helemaal gemindfucked voor 3 kwartierquote:
Datquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:Verbreek je zonder iets te zeggen gelijk de verbinding bij de tekst 'het Goedenavond u spreekt met <insert bedrijf>, ....." Deze is errug onbeleefd maar na de zoveelste beller wel erg verleidelijk.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef Rekkie het volgende:
Toen ik hem meldde dat ik een pensioenadviseur was, hing hij direct op met de woorden:
"Sorry meneer, u behoort niet tot onze doelgroep"
Ik ben het uiteraard niet.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Sterk! Dat moet je dan ook maar net treffen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef gerardkonijn het volgende:
een leuke tip, niet erg spectaculair: www.infofilter.nl
wordt je nooit meer gebeld (helaas duurt dat wel min. 7weken..)
maar dan is het niet leuk meer, gewoon dat soort organisaties helemaal aan de grond helpenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Wunk het volgende:
Tipje: Meeste telemarketeer bedrijven werken met een centrale die eerst kijkt of er word opgenomen en of 't geen fax is.., is te herkennen door de 4 seconden stilte die je vaak hoort als je opneemt voor je daadwerkelijk een telemarketeer aan de lijn krijgt..
Als je gelijk ophangt proberen ze je nummer de volgende keer ook niet meer
Hahaha! Geweldige imagination.quote:
Nou trust me de aarde zal eerder plat worden dan dat ze dat doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wat als ze dan gaan door vragen?
zit jij straks met een bek vol tanden
...ok, dan handel ik uw klacht niet af.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Magno het volgende:
Ik werk bij KPN en bel mensen dus ook op. Alleen ik bel voor klachten terug.
Best leuk...
'spreek ik met dhr *NAAM*'
Ja daar spreekt u mee en u gaat mij niks verkopen *KLIK*
En je klacht was dat je zo vaak door de marketing van ze werd gebeld, of niet dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Magno het volgende:
'wat moet je nou?'
u heeft een klacht ingediend en deze zou ik graag met u willen bespreken en afhandelen
vinden mijn bazen niet zo leuk. Want dan belt de klant in de toekomst weer:quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef Guilin het volgende:
[..]
...ok, dan handel ik uw klacht niet af.
Zo zou ik dan denken.
gelukkig niet... alle mensen die ik bel willen een financiele vergoeding van heel wat euro's omdat ze 1 dag geen internet hebben gehad. top: Klant wilde 2500 euro omdat zijn internet het 2 dagen niet had gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:42 schreef Wunk het volgende:
[..]
En je klacht was dat je zo vaak door de marketing van ze werd gebeld, of niet dan ?![]()
domme mensen, (ja ik heb het over jou...) je moet ook niet met zo'n vraag beginnen maar begin met wie je bent van welk bedrijf (of liever, gewoon gelijk beginnen met welke bedrijf en de reden)quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Magno het volgende:
Best leuk...
dus bel je nog een keer
'Ik zei neeeeeeee'
nog maar een keer
'wat moet je nou?'
u heeft een klacht ingediend en deze zou ik graag met u willen bespreken en afhandelen
argh
ehm.. nee hoor. Dat wordt geregistreerd als een mislukte belpoging en vervolgens komt je nummer gewoon weer terug in de rij. Afhankelijk van het project heb je een aantal belpogingen voor een record wordt afgesloten. Varieert nogal, maar gemiddeld ongeveer 10 belpogingenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Wunk het volgende:
Tipje: Meeste telemarketeer bedrijven werken met een centrale die eerst kijkt of er word opgenomen en of 't geen fax is.., is te herkennen door de 4 seconden stilte die je vaak hoort als je opneemt voor je daadwerkelijk een telemarketeer aan de lijn krijgt..
Als je gelijk ophangt proberen ze je nummer de volgende keer ook niet meer
joa.. volgens de niet bindende gedragscodequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:19 schreef santax het volgende:
Als je het serieus snel wilt oplossen zeg je: 3 keer nee meneer/mevrouw en dan weet u wat ik bedoel.
Na 3 keer een soort van weigeren van de klant moet de telemarketeer zich erbij neerleggen volgens de gedragscode.
iemand die vraagt "mag ik vragen waarom niet" heeft dringend wat extra training nodigquote:Of je kunt zeggen: geen interesse
Mag ik vragen waarom niet? nee
Dat is ook einde gesprek.
'Omdat je stinkt'quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef teamlead het volgende:
Vraag dan gewoon "Waarom niet?"
U vindt dat ik stink. Met welke geur vergelijkt u dat?quote:
Als je gewoon meteen zegt "hallo met KPN klachtenafhandeling u spreekt met ... "quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Magno het volgende:
Best leuk...
dus bel je nog een keer
'Ik zei neeeeeeee'
nog maar een keer
'wat moet je nou?'
argh
deze moet dit zijn mongoolquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ontopic:
Hoe komt het dat jullie zovaak door die mensen gebeld worden trouwens? Wij hebben deze nummer al minimaal 10 jaar en de aantal keren dat we door die gasten zijn gebeld is op 1 hand te tellen.![]()
zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt, bellen ze ook niet meer terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef linebear het volgende:
pas een overlijdensverzekering aan de telefoon. Eerste keer, zo ik heb geen tijd moet weg... bellen ze een paar dagen later. Sorry, ik heb geen tijd, moet weg. Dat snotventje aan de telefoon. Moet u nu alweer weg....
Uitvaartverzekeringen zijn leuk, die kunnen eigenlijk onmogelijk winnen heb ik het idee. Als ze bijvoorbeeld op je gevoel gaan spelen, dat je nabestaanden het allemaal moeten betalen, dan zeg je dat ze dat geld van jouw rekening kunnen halen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef linebear het volgende:
pas een overlijdensverzekering aan de telefoon. Eerste keer, zo ik heb geen tijd moet weg... bellen ze een paar dagen later. Sorry, ik heb geen tijd, moet weg. Dat snotventje aan de telefoon. Moet u nu alweer weg....
sorry ik ben nog niet van plan te overlijden, dagquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef linebear het volgende:
Dat zei ik de vorige keer ook tegen die miep!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry ik ben nog niet van plan te overlijden, dag*klik*
hier moeten we script volgen hé... dus tja helaas staat het zo in het scriptquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je gewoon meteen zegt "hallo met KPN klachtenafhandeling u spreekt met ... "
Dan snappen ze toch meteen waar het over gaat, of staat dat niet zo in het script![]()
en er is altijd iemand die meekijkt of je je wel aan het script houdt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:03 schreef Magno het volgende:
[..]
hier moeten we script volgen hé... dus tja helaas staat het zo in het script
ja, maar meer mag ik helaas er niet over zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en er is altijd iemand die meekijkt of je je wel aan het script houdt?
wat dacht je van een stevige discussie m.b.t. klantvriendelijkheid en script veranderen (en uiteraard zorgen dat andere collega's het hier ook mee eens zijn voordat je naar je baas stapt)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Magno het volgende:
[..]
ja, maar meer mag ik helaas er niet over zeggen![]()
Werk je bij Cendris?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Magno het volgende:
[..]
Nope, bij KPN. Het grote concern... pffquote:
Ach, dit hebben wij al zovaak aangekaard. Maar mensen van hogeraf die die regels verzinnen begrijpen niet hoe het op een vloer eraan toe gaat. Je hebt maar te luisteren naar de (meestal belachelijke) regeltjes die ze verzinnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wat dacht je van een stevige discussie m.b.t. klantvriendelijkheid en script veranderen (en uiteraard zorgen dat andere collega's het hier ook mee eens zijn voordat je naar je baas stapt)
goh laat me raden, word gewoon opgenomen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Magno het volgende:
[..]
Whehe die had ik vandaag ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:41 schreef Frenkeman het volgende:
Werd ik vandaag gebeld door een of andere doos van zo'n callcenter, hoe geweldige aanbieding ze wel niet had voor een of ander beautisalon hier in de buurt. En dat ik supergoedkoop dan een keer zo'n beautigedoe zou hebben enz...
Toen ik zei: "dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al knap" was het gelijk stil aan de andere kant, en vroeg ze na 5 sec. stilte: "Misschien heeft iemand anders in uw gezin het dan wel nodig".
Ik moest lachen, en vertelden dat we allemaal heel erg knap waren. Ze hing toen gelijk op
Vaste telefoon? nee, hoor. Tegenwoordig bellen ze je gewoon mobiel en als je dan vriendelijk doch dringend aangeeft dat je aan het werk bent en niet wenst gebeld te worden tijdens werktijd, bellen ze je de volgende dag rond dezelfde tijd weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Vaste telefoon opzeggen doet wonderen!
Ontopic: het zou verboden moeten worden om bij spam/telemarketing te kopen! Deze hele ellende wordt namelijk door een kleine groep consumenten beloond
Ik had laatst iemand en die zei dat ze mijn zoon aan de telefoon had gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik neem op
Eh... eh... o.... eh...
en dan zeggen ze.. is je papa of mama thuis
en dan zeg ik: ehh nee doei
(blijkbaar klink ik dan als een kindje van 8 of zo)
Je nummer? Ow, dat verpatst de KPN gewoon aan die dingen, ze kopen daar gewoon klantenbestanden van over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Altijd even vragen hoe ze aan het nummer komen. (Just curious.), en daarna ophangen met zoiets als "Ik hang nu op. Doei.". Geen zin om meer energie aan die gasten te verspillen.
volgens mij mag kpn, volgens hun eigen voorwaarden, dat helemaal niet doen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Je nummer? Ow, dat verpatst de KPN gewoon aan die dingen, ze kopen daar gewoon klantenbestanden van over.
Ik heb zelfs een keer gehoord dat een callcenter wat voor afslankproducten belde, dat die het klanten bestand vd Wehkamp hadden overgekocht, van alle klanten die grote maten bestelden....
je vergist je. Adresbestanden kun je zo kopen. Kost niet eens zo gek veel hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij mag kpn, volgens hun eigen voorwaarden, dat helemaal niet doen hoor(wehkamp evenmin)
maar ik kan me vergissen...
Allen dan death metal of een keiharde superhoge pieptoon, klinkt zo lekker door de telefoon :pquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef borisz het volgende:
heeft u een momentje geduld en dan zo'n muziekje instarten wat zij ook meestal hebben
of headsetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:07 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Allen dan death metal of een keiharde superhoge pieptoon, klinkt zo lekker door de telefoon :p
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef no1uknow het volgende:
TM: "Hallo met xxx van xxx, is de heer/mevrouw xxx er ook?"
Ik: "Ja weet ik niet."
TM: "Wilt u even kijken?"
Ik: "Ja best, maar ik ben nog even bezig, geef me nog een minuut of 5/6"
Sommige blijven dan nog wachten ook
Ik: "Ja eh wie zocht u ook alweer?"
TM: "de heer/mevrouw xxx"
Ik: "Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van diegene gehoord. Verkeerd nummer gekozen misschien"
TM: "grr argh" TUUT TUUT TUUT
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef jovink het volgende:
ik kwam in de stad net ook een paar van die enquetuers tegen (ja moeilijk woord)
meneer mag ik u wat vragen?
WAS?
of ik u...
SPRECHEN SIE DEUTSCH?>
ow eh sorry tschuss
en moet je dan die koppen is zien :p praizlez
Ook als het via de intercom isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
"Hallo, met de sociale dienst, waarmee kan ik u helpen?" terugzeggen. Gelijk geen antwoord meer terug. Werkt goed, zelfs bij helpdeskers![]()
Die onthouden we evenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Hehe... ik heb 2,5 jaar lang telewerk gedaan (op straat en aan de telefoon). Verdient echt goed!![]()
Geen chagrijnige muts of bijdehand persoontje dat mij uit mijn humeur kon brengen![]()
Nee, ik genoot over het algemeen zo van mijn werk dat ik eigenlijk nooit op een botte manier afgepoeierd werd
En als je van telemarketing afwilt: www.infofilter.nl
Shady is wel slimquote:Op zondag 6 mei 2007 10:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
die website bedoelt ie. als hij wordt lastiggevallen.
Ohhh!!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef washandje het volgende:
Overigens MNR, als je zegt dat je 2,5 jaar () achter de telefoon hebt gezeten daar, dan heb je geen ziel.
ze kunnen ook Ja zeggen en het product op een marketing manier promoten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:38 schreef Ice_Ice het volgende:
ik vraag meestal of ze het product wat ze aanbieden zelf ook gebruiken, meestal zeggen ze nee, dan kun je verder gaan vragen "waarom niet?" etc.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze kunnen ook Ja zeggen en het product op een marketing manier promoten.
TellSell stylo.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb tegen een dame van het Brabants Dagblad eens gezegd dat ik al een abo had op de donald duck, en dat dat voor mij al meer dan genoeg leesvoer per week was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |