Ook als het via de intercom isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:28 schreef wizarddragon het volgende:
"Hallo, met de sociale dienst, waarmee kan ik u helpen?" terugzeggen. Gelijk geen antwoord meer terug. Werkt goed, zelfs bij helpdeskers![]()
Die onthouden we evenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Hehe... ik heb 2,5 jaar lang telewerk gedaan (op straat en aan de telefoon). Verdient echt goed!![]()
Geen chagrijnige muts of bijdehand persoontje dat mij uit mijn humeur kon brengen![]()
Nee, ik genoot over het algemeen zo van mijn werk dat ik eigenlijk nooit op een botte manier afgepoeierd werd
En als je van telemarketing afwilt: www.infofilter.nl
Shady is wel slimquote:Op zondag 6 mei 2007 10:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
die website bedoelt ie. als hij wordt lastiggevallen.
Ohhh!!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef washandje het volgende:
Overigens MNR, als je zegt dat je 2,5 jaar () achter de telefoon hebt gezeten daar, dan heb je geen ziel.
ze kunnen ook Ja zeggen en het product op een marketing manier promoten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:38 schreef Ice_Ice het volgende:
ik vraag meestal of ze het product wat ze aanbieden zelf ook gebruiken, meestal zeggen ze nee, dan kun je verder gaan vragen "waarom niet?" etc.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze kunnen ook Ja zeggen en het product op een marketing manier promoten.
TellSell stylo.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb tegen een dame van het Brabants Dagblad eens gezegd dat ik al een abo had op de donald duck, en dat dat voor mij al meer dan genoeg leesvoer per week was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |