Als je gewoon meteen zegt "hallo met KPN klachtenafhandeling u spreekt met ... "quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Magno het volgende:
Ik werk bij KPN en bel mensen dus ook op. Alleen ik bel voor klachten terug.
Best leuk...
'spreek ik met dhr *NAAM*'
Ja daar spreekt u mee en u gaat mij niks verkopen *KLIK*
dus bel je nog een keer
'Ik zei neeeeeeee'
nog maar een keer
'wat moet je nou?'
u heeft een klacht ingediend en deze zou ik graag met u willen bespreken en afhandelen
argh
deze moet dit zijn mongoolquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ontopic:
Hoe komt het dat jullie zovaak door die mensen gebeld worden trouwens? Wij hebben deze nummer al minimaal 10 jaar en de aantal keren dat we door die gasten zijn gebeld is op 1 hand te tellen.![]()
zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt, bellen ze ook niet meer terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef linebear het volgende:
pas een overlijdensverzekering aan de telefoon. Eerste keer, zo ik heb geen tijd moet weg... bellen ze een paar dagen later. Sorry, ik heb geen tijd, moet weg. Dat snotventje aan de telefoon. Moet u nu alweer weg....
Uitvaartverzekeringen zijn leuk, die kunnen eigenlijk onmogelijk winnen heb ik het idee. Als ze bijvoorbeeld op je gevoel gaan spelen, dat je nabestaanden het allemaal moeten betalen, dan zeg je dat ze dat geld van jouw rekening kunnen halen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef linebear het volgende:
pas een overlijdensverzekering aan de telefoon. Eerste keer, zo ik heb geen tijd moet weg... bellen ze een paar dagen later. Sorry, ik heb geen tijd, moet weg. Dat snotventje aan de telefoon. Moet u nu alweer weg....
sorry ik ben nog niet van plan te overlijden, dagquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef linebear het volgende:
Dat zei ik de vorige keer ook tegen die miep!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry ik ben nog niet van plan te overlijden, dag*klik*
hier moeten we script volgen hé... dus tja helaas staat het zo in het scriptquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je gewoon meteen zegt "hallo met KPN klachtenafhandeling u spreekt met ... "
Dan snappen ze toch meteen waar het over gaat, of staat dat niet zo in het script![]()
en er is altijd iemand die meekijkt of je je wel aan het script houdt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:03 schreef Magno het volgende:
[..]
hier moeten we script volgen hé... dus tja helaas staat het zo in het script
ja, maar meer mag ik helaas er niet over zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en er is altijd iemand die meekijkt of je je wel aan het script houdt?
wat dacht je van een stevige discussie m.b.t. klantvriendelijkheid en script veranderen (en uiteraard zorgen dat andere collega's het hier ook mee eens zijn voordat je naar je baas stapt)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Magno het volgende:
[..]
ja, maar meer mag ik helaas er niet over zeggen![]()
Werk je bij Cendris?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Magno het volgende:
[..]
Nope, bij KPN. Het grote concern... pffquote:
Ach, dit hebben wij al zovaak aangekaard. Maar mensen van hogeraf die die regels verzinnen begrijpen niet hoe het op een vloer eraan toe gaat. Je hebt maar te luisteren naar de (meestal belachelijke) regeltjes die ze verzinnen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wat dacht je van een stevige discussie m.b.t. klantvriendelijkheid en script veranderen (en uiteraard zorgen dat andere collega's het hier ook mee eens zijn voordat je naar je baas stapt)
goh laat me raden, word gewoon opgenomen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Magno het volgende:
[..]
Whehe die had ik vandaag ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:41 schreef Frenkeman het volgende:
Werd ik vandaag gebeld door een of andere doos van zo'n callcenter, hoe geweldige aanbieding ze wel niet had voor een of ander beautisalon hier in de buurt. En dat ik supergoedkoop dan een keer zo'n beautigedoe zou hebben enz...
Toen ik zei: "dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al knap" was het gelijk stil aan de andere kant, en vroeg ze na 5 sec. stilte: "Misschien heeft iemand anders in uw gezin het dan wel nodig".
Ik moest lachen, en vertelden dat we allemaal heel erg knap waren. Ze hing toen gelijk op
Vaste telefoon? nee, hoor. Tegenwoordig bellen ze je gewoon mobiel en als je dan vriendelijk doch dringend aangeeft dat je aan het werk bent en niet wenst gebeld te worden tijdens werktijd, bellen ze je de volgende dag rond dezelfde tijd weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Vaste telefoon opzeggen doet wonderen!
Ontopic: het zou verboden moeten worden om bij spam/telemarketing te kopen! Deze hele ellende wordt namelijk door een kleine groep consumenten beloond
Ik had laatst iemand en die zei dat ze mijn zoon aan de telefoon had gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik neem op
Eh... eh... o.... eh...
en dan zeggen ze.. is je papa of mama thuis
en dan zeg ik: ehh nee doei
(blijkbaar klink ik dan als een kindje van 8 of zo)
Je nummer? Ow, dat verpatst de KPN gewoon aan die dingen, ze kopen daar gewoon klantenbestanden van over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Altijd even vragen hoe ze aan het nummer komen. (Just curious.), en daarna ophangen met zoiets als "Ik hang nu op. Doei.". Geen zin om meer energie aan die gasten te verspillen.
volgens mij mag kpn, volgens hun eigen voorwaarden, dat helemaal niet doen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:17 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Je nummer? Ow, dat verpatst de KPN gewoon aan die dingen, ze kopen daar gewoon klantenbestanden van over.
Ik heb zelfs een keer gehoord dat een callcenter wat voor afslankproducten belde, dat die het klanten bestand vd Wehkamp hadden overgekocht, van alle klanten die grote maten bestelden....
je vergist je. Adresbestanden kun je zo kopen. Kost niet eens zo gek veel hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij mag kpn, volgens hun eigen voorwaarden, dat helemaal niet doen hoor(wehkamp evenmin)
maar ik kan me vergissen...
Allen dan death metal of een keiharde superhoge pieptoon, klinkt zo lekker door de telefoon :pquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef borisz het volgende:
heeft u een momentje geduld en dan zo'n muziekje instarten wat zij ook meestal hebben
of headsetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:07 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Allen dan death metal of een keiharde superhoge pieptoon, klinkt zo lekker door de telefoon :p
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef no1uknow het volgende:
TM: "Hallo met xxx van xxx, is de heer/mevrouw xxx er ook?"
Ik: "Ja weet ik niet."
TM: "Wilt u even kijken?"
Ik: "Ja best, maar ik ben nog even bezig, geef me nog een minuut of 5/6"
Sommige blijven dan nog wachten ook
Ik: "Ja eh wie zocht u ook alweer?"
TM: "de heer/mevrouw xxx"
Ik: "Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van diegene gehoord. Verkeerd nummer gekozen misschien"
TM: "grr argh" TUUT TUUT TUUT
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef jovink het volgende:
ik kwam in de stad net ook een paar van die enquetuers tegen (ja moeilijk woord)
meneer mag ik u wat vragen?
WAS?
of ik u...
SPRECHEN SIE DEUTSCH?>
ow eh sorry tschuss
en moet je dan die koppen is zien :p praizlez
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |