http://www.voorpaginanieu(...)ndhoven/man/Gluurderquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:57 schreef Kuukske het volgende:
Maar hoe de hell is dat berichtje gefixed?
Jajaquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was in Meerhout. Op een weiland. Ik was absoluut niet bij een strand in de buurt.
Op je 2e dag al...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heel goed......16 klanten binnen gehaald...en dus het beste van mijn team...
![]()
![]()
![]()
![]()
Op die site ff doorsnuffelen en klikken, dan kom je het vanzelf tegenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:57 schreef Kuukske het volgende:
Maar hoe de hell is dat berichtje gefixed?
Ah so.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
http://www.voorpaginanieu(...)ndhoven/man/Gluurder
Kuuk, hop naar de directeur!!quote:
Zal ik 133 veranderen in 132?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OFFIECIELE MEDEDELING
Sorrydat ik het topic# niet goed onthouden had. Het gaat ook zo snel tegenwoordig.
En dis is al mijn 2e topic (1e naamtopic overigens)![]()
Maar dan klopt de TT niet meer!?quote:
Hmm.. ardige specs, maar het had mijn moeder kunnen zijn qua leeftijd.. dus nee, zij wordt het nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
42, zwart haar, groene ogen, normaal postuur, 170, 60+ kg. Eigen bedrijf, eigen huis, vaste relatie. Best aardig. Voor een zus dan.![]()
Okay dan slaan we gewoon een nummer overquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dan klopt de TT niet meer!?![]()
Thee Voor Pappa?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Okay dan slaan we gewoon een nummer over
128, gok ik zo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doen we in de OP wel een 132 en die linken we dan naar....???
http://mijnwoordenboek.nl/engels/vertalen-voorbeeldzinnen.htmquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doen we in de OP wel een 132 en die linken we dan naar....???
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Okay dan slaan we gewoon een nummer over
quote:
Een lege pagina mag ook.quote:
Doe die maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een lege pagina mag ook.
Er is een site met een grote rode knop waar je het internet kan uitzetten
![]()
Nee, zonder internet kan ik niet overlevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iedereen nu op die knop gedrukt?![]()
Oh, gelukkig. Jij bent er.quote:
Ja, maar FF voorkwam dat er een popup werd geopend...quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iedereen nu op die knop gedrukt?![]()
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
Iemand had trouwens topic 128 ook gelinkt naar subforum 128... Cross??![]()
Und?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Tot zover mijn gesprek met de directeur.
Enne?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Tot zover mijn gesprek met de directeur.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben onschuldigvind het trouwens wel humor
Ik heb het overleefd.. Ging over voortgang en hoe ik me hier voel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:26 schreef OA het volgende:
Und?
Je bent weer/nog hier, dus zo erg kan het niet zijn geweest...![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd.. Ging over voortgang en hoe ik me hier voel.
Ik heb m'n baan nog
Hij had niets te melden over eventueel illigaal internet-gebruik?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd.. Ging over voortgang en hoe ik me hier voel.
Ik heb m'n baan nog
Moet ik zelf de wiki fixen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een lege pagina mag ook.
Er is een site met een grote rode knop waar je het internet kan uitzetten
![]()
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij had niets te melden over eventueel illigaal internet-gebruik?
* denkt aan voorzichtige vraag van baas
Ja goed. En ik krijg meer werk erbij. Niet per vandaag maar wel per binnenkort.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
Goed bezig
Hoe voel je je daar? Hoe ga je voort?
Betekend dat meer uren = meer geld?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. En ik krijg meer werk erbij. Niet per vandaag maar wel per binnenkort.
Harder werken, meer uren is bij mij vrije tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Betekend dat meer uren = meer geld?
![]()
Of moet je alleen harder werken?![]()
Ik doe het wel ffquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik zelf de wiki fixen?Of zet iemand met verstand van zaken #132 er in?
![]()
Goed nieuws dus!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Harder werken, meer uren is bij mij vrije tijd.
Wij moeten juist naar dezelfde werkzaamheden in minder tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Goed nieuws dus!![]()
Wat is binnenkort?
Ik krijg binnenkort (juni/juli) ook meer werkzaamheden in dezelfde tijd!![]()
Nou in augustus sowieso de complete omzetting van cijferadministratie academie breed naar een nieuw systeem. Dat wordt 'mijn' ding. Tot die tijd wat administratieve dingetjes erbij en vanaf juli ook de secretaresse bijstaan als ze terugkomt van dr zwangerschapsverlof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef OA het volgende:
Goed nieuws dus!![]()
Wat is binnenkort?
Ik krijg binnenkort (juni/juli) ook meer werkzaamheden in dezelfde tijd!![]()
Dank U.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe het wel ff
* wikimasters krijgen grijze haren als mensen met goede intenties per ongeluk de wiki slopen
Alhoewel ik ervan uit ga dat jij prima de wiki kan editten
check die resultaat maar eenschquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank U.![]()
Was ik bijna klaar met klooien krijg ik plotseling een bewerkingsconflict![]()
![]()
![]()
Fijnquote:
niet erg... zonder zag alleen net iets mooier uut imho...quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijn![]()
Ik had in de link trouwens de / laten staan (vanwege rechtstreeks copiëren uit de adresbalk). Was dat erg geweest?
....................................................................!
(url=http://www.turnofftheinternet.com/]132[/url)
....................................................................!
Deze slash dus
Nou, deze post is eindelijk goed
Daar heb ik respect voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
niet erg... zonder zag alleen net iets mooier uut imho...
Ome MPG is een beetje een perfectionist
Aan jequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou in augustus sowieso de complete omzetting van cijferadministratie academie breed naar een nieuw systeem. Dat wordt 'mijn' ding. Tot die tijd wat administratieve dingetjes erbij en vanaf juli ook de secretaresse bijstaan als ze terugkomt van dr zwangerschapsverlof.
Ja zeker weten. Vind dit een heerlijke baan.. zeker gezien mijn werktijden en secundaire shizzle.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef OA het volgende:
Aan je [afbeelding] te zien vind je het dus wel leuk!
14.gif dus!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Vind dit een heerlijke baan.. zeker gezien mijn werktijden en secundaire shizzle.
Ik wil ook wel (semi-)ambtenaar wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Vind dit een heerlijke baan.. zeker gezien mijn werktijden en secundaire shizzle.
Joh dat is heerlijk. Op maandag ga ik altijd een uurtje sporten, soms 2. Lekker boodschappen doen, koken. Heerlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef MPG het volgende:
Ik wil ook wel (semi-)ambtenaar worden
Ik vraag me alleen af of ik wel tegen al die vrije tijd enzo kan
sportenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh dat is heerlijk. Op maandag ga ik altijd een uurtje sporten, soms 2. Lekker boodschappen doen, koken. Heerlijk.
En same goes voor woensdagochtend, behalve het sporten dan. Wat dat betreft is woensdag m'n rustdag.
Ik kan iedereen het ambtenarisme aanraden
Docent Elektrotechnisch Ingenieur!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef MPG het volgende:
sporten
ik denk dat ik die vrije tijd indd wel ingevuld kan krijgen
MPG gaat eens kijken wat de carrieremogelijkheden als ambtenaar zijn voor een elektrotechnisch ingenieur
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG...ik krijg dus net een mail binnen van Ticket On Line....die mij ff meedeeld dat sommige kaarten voor Pink Floyd niet geldig zijn........mijn hart stond dus ff stil he....
![]()
...ff sjekken en pppffff...gelukkig is alles in orde....
![]()
![]()
![]()
....maar he...dit soort berichten hoef ik niet te hebben....
![]()
ik heb ze dus ook bij Ticket On Line gekocht maar het schijnt dus dat het bij hun OOK mis is gegaan....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
Als je je kaartje netjes bij een van de grotere verkooporganisaties koopt gaat er niet veel mis hoor JJ.
Ach ja, computers, zwarthandelaren die in officiële ticket organisaties geïnfiltreerd zijn. Goede bedrijven die slechte zaken doen. Corrupte band-managers. Voor je het weet heb je meer dan 100 euro betaald voor niets.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb ze dus ook bij Ticket On Line gekocht maar het schijnt dus dat het bij hun OOK mis is gegaan.......vraag me niet hoe en waarom maar tis wel gebeurd....
![]()
Whehe... zou zomaar kunnen... docent elektrotechniek aan een HBO ofzoquote:
Precies.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
Whehe... zou zomaar kunnen... docent elektrotechniek aan een HBO ofzo
Das zeker niet waar...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom is iedereen overgelopen naar de R&P SC?
Hooooi Muckyquote:
heeeee papierquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hooooi Mucky![]()
Dames en heren ik moet even weg.
![]()
Iets met werk en zo
Wie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom is iedereen overgelopen naar de R&P SC?
Papier, Kuuk en ik zitten vandaag in 2 SC's...quote:
Nog wat meegemaakt vandaag!quote:
Oow, waar gaat de andert over?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Papier, Kuuk en ik zitten vandaag in 2 SC's...![]()
quote:
vriendje is weer terugquote:
quote:
Ik had het idee dat hij net weg was...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
vriendje is weer terug
ik heb eigenlijk vrij weinig gedaan vandaag
Je hebt dus de hele dag met vriendje doorgebracht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Muck het volgende:
vriendje is weer terug
ik heb eigenlijk vrij weinig gedaan vandaag
whehe...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij net weg was...![]()
zal voor jou wel anders liggen...![]()
hahaha, ja, inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij net weg was...![]()
zal voor jou wel anders liggen...![]()
was dat maar waar... ik zie hem vrijdag of zaterdag pasquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt dus de hele dag met vriendje doorgebracht.
Das minderquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
was dat maar waar... ik zie hem vrijdag of zaterdag pas
ik moet werken enzo
Ik impliceer niets hoor...quote:
Nee, dat dacht ik alquote:
ach, hij is in elk geval weer in nederland, dus we kunnen wel meer smsen / msnen / bellen en weet ik veel watquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, hij is in elk geval weer in nederland, dus we kunnen wel meer smsen / msnen / bellen en weet ik veel wat
Kijk, das dan wel weer positiefquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, hij is in elk geval weer in nederland, dus we kunnen wel meer smsen / msnen / bellen en weet ik veel wat
Have fun Ph.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef Pheno het volgende:
Crosspost: naar huis
OA!quote:
Wat?quote:
brieven schrijven, boodschasppen doen, etc...quote:
ik zal hem even invullenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:11 schreef crossover het volgende:
Wie zou me willen helpen door een (korte) vragenlijst in te vullen?
Ik moet voor mijn opleiding een onderzoekje houden (stelt niet veel voor) en daarbij moeten we dus een aantal enquetes afnemen.
Hier staat ie: http://members.lycos.nl/crossover12/vragenlijst.doc
Het invullen kost zo'n 3 tot 4 minuten op z'n hoogst. Je kan de keuzes het beste dik drukken en dan het document terugsturen naar [afbeelding]
Bedankt
De enquete gaat over veiligheidgevoelens/terrorisme/privacy
Dat weet je bestquote:
Heb 'm binnen, bedanktquote:
Succesquote:
Bedanktquote:
Tofquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Cross, je houdt 'm van me tegoed. Ik vul 'm thuis in.
meel onderwegquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:11 schreef crossover het volgende:
Wie zou me willen helpen door een (korte) vragenlijst in te vullen?
Ik moet voor mijn opleiding een onderzoekje houden (stelt niet veel voor) en daarbij moeten we dus een aantal enquetes afnemen.
Hier staat ie: http://members.lycos.nl/crossover12/vragenlijst.doc
Het invullen kost zo'n 3 tot 4 minuten op z'n hoogst. Je kan de keuzes het beste dik drukken en dan het document terugsturen naar [afbeelding]
Bedankt
De enquete gaat over veiligheidgevoelens/terrorisme/privacy
werkze lieverdquote:
Storm ze...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Zometeen de kantine bestormen. Die is tijdelijk open voor het avondeten.. En eens kijken wat de pot vandaag schaft.
Doe dan 5!quote:
Gaat niet, jij zit er tussenquote:
Dan lees je daar toch overheen!quote:
O ja, rood gemaakte antwoorden, zijn dus de antwoorden die ik heb gegeven...quote:
ik heb Otjes veranderd in Xjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, rood gemaakte antwoorden, zijn dus de antwoorden die ik heb gegeven...![]()
Wellicht snapt ie dat niet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb Otjes veranderd in Xjes
maar geen bedankje van CO hoor
CO is vast heel slim hoorquote:
Niet te diep gaan hè...quote:
Whehehquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, rood gemaakte antwoorden, zijn dus de antwoorden die ik heb gegeven...![]()
Ook goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb Otjes veranderd in Xjes
maar geen bedankje van CO hoor
mijn mede-wiki-master-dude-kerel is ook weer aanwezigquote:
Geen dankquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ook goed
Maar ik was eten, MPG! Hartelijk bedankt hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Heyquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
mijn mede-wiki-master-dude-kerel is ook weer aanwezig
Al een spoor van de telefoon?
Al contact gehad met M?
Goeie reisquote:
effe kokenquote:
Lator.. ik neem de trein van 6 uurquote:
Wat ga je koken?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hey
Nee, en nee...
Nog steeds niet.
Nou had ik het vandaag ook wel erg druk hoor, dus ik heb ook nog niet hard gezocht naar m'n telefoon..
Ik weet wel dat ie uitstaat, meer weet ik er ok niet van
[..]
Goeie reis
[..]
effe koken
Ik denk dat ik tortellini carbonara ga makenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ga je koken?
Als het lekker is, nodig ik mezelf wel uit
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tortellini carbonara ga maken
Ben eerst even boodschappen doen nu...
brb
JJ lieve schat!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
pfff..ik ben kapot....![]()
![]()
...net de hele tuin gedaan....
![]()
ben ik blij als ie helemaal betegeld is.....![]()
![]()
Waarom ga je de tuin betegelen? Doe net zoals mijn ouders: Grondzeil erin en een laag splitquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG...DARLING......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hou er niet van om in de tuin te werken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom ga je de tuin betegelen? Doe net zoals mijn ouders: Grondzeil erin en een laag split
ja maar.. ja maar.. ik ga zo de trein halen en beelden kijken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ff auto van mijn ex terug brengen..brb....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot vanavond dan.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. ik ga zo de trein halen en beelden kijken...
naja, tot zo of tot strx
proostquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik boer de stoofvlees van het avondeten op.
Aaaaaaahquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik boer de stoofvlees van het avondeten op.
ik denk het... tenzij we alsnog geheel impulsief besluiten naar het concert te gaan, maar dat zal wel niet... kan het sowieso thuis horenquote:
Whehe... stoofvlees met te veel vetrandjes nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Aaaaaaah
(met een banaan is dat wel lekker
Grr ik moet wachten tot ik die meid kan ophalen![]()
![]()
Mijn collega is inmiddels ook misselijk geworden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
Aaaaaaah
(met een banaan is dat wel lekker
Ga samen klagen bij de kantinequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn collega is inmiddels ook misselijk geworden.
Mja. Die is inmiddels weer geslotenquote:
Slecht geregeldquote:
Nee ze had een rondleiding bij Bavaria met haar studentenvereniging, en dat is hier vrjiwel om de hoek, dus zodra ze daar klaar mee is ga ik d'r ophalen. Maar ze is dus nog niet klaarquote:
tjek...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ze had een rondleiding bij Bavaria met haar studentenvereniging, en dat is hier vrjiwel om de hoek, dus zodra ze daar klaar mee is ga ik d'r ophalen. Maar ze is dus nog niet klaar
Mooi manquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom ga je de tuin betegelen? Doe net zoals mijn ouders: Grondzeil erin en een laag split
Uiteraardquote:
Ongeduldige mannen altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:39 schreef crossover het volgende:
[..]
UiteraardMaar nu ben ik wel onderhand aan de beurt
![]()
sinds vrijdag niet meer gesproken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
EEER! Hoe is het? En met het Sjikkie?
Oh minder zeg..quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef eer-ik het volgende:
sinds vrijdag niet meer gesproken...
Nou zaten er ook wel wat drukke dagen tussen en ik ben m'n telefoon kwijt
Vrouwen die nooit opschietenquote:
Ja, nou ja, 't is niet andersquote:
wtfquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
pannenkoeken met Nutella en banaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf
Ik heb gister nog een banaan opengereten, lading vlokken erin gemieterd en die op de bbw gelegd
hoe dat zo...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben nog altijd misselijk.
Oeh, da's goed vervelend...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Ja het stoofvlees op m'n werk komt me om de 10 minuten tegemoet
Ja ik denk dat we met de verbouwing nog deze hebben. En als alles af is (in 2009quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:56 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, da's goed vervelend...
Aanklagen die kantine.
Ik dacht trouwens dat je laatst zei dat er een nieuwe kwam ofzo?
Nou, lekker dan...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik denk dat we met de verbouwing nog deze hebben. En als alles af is (in 2009) komt er een nieuwe.
Nee die doen het weer. Gelukkig. Verder verloopt het wel aardig geloof ik.. In juni gaan we tijdelijk verhuizen met de afdeling.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
Nou, lekker dan...
Hoe vordert het met die verbouwing inmiddels?
Nog steeds alle toiletten aan puin enzo?
kijk, dat is een goeie zaakquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee die doen het weer. Gelukkig. Verder verloopt het wel aardig geloof ik.. In juni gaan we tijdelijk verhuizen met de afdeling.
cashewnotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pasta met groenten en cashewnoten!
Nee. Ik ben de laatste toevoeging.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef eer-ik het volgende:
kijk, dat is een goeie zaak
Wordt jullie huidige afdeling ook nog helemaal onder handen genomen dan ofzo?
Daar is ze al geweest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
he kuukster, je moest toch de 2e mei op kantoor komen?
Oh, er op. Geil!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoefde trouwens niet onder het bureau.
Wat moesten ze dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Ik leef nog. En ik heb nog een baan. Verliep allemaal prima.
dat scheelt ook weer, JD ook weer blijquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoefde trouwens niet onder het bureau.
Puick idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef Pheno het volgende:
Oh, er op. Geil!
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
Wat moesten ze dan?
even mededelen dat het allemaal goed ging ofzo?
Ahhuh.quote:dat scheelt ook weer, JD ook weer blij
Daar barst ik vanquote:
Ik had zoeen vermoeden ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:55 schreef Pheno het volgende:
Daar barst ik van
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn we weer aan het sex-chatten?
nah....werkt niet op afstand he...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Ah jullie hadden sex.
Hoor ik daar het woord sex?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Ah jullie hadden sex.
Ga sexen.. dat doet de rest in dit topic blijkbaar ookquote:
We gedragen ons keurig!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie geen telefoonsex?
Ik niet. Ik moet nog een half uur werkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
Ga sexen.. dat doet de rest in dit topic blijkbaar ook![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en DAN wor MPG dus wel wakker he.....![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet hoor.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We gedragen ons keurig!![]()
Tenzij we bij elkaar zijn dan
wat was dat dan met "op het bureau" enzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moet nog een half uur werken
Nee, op het moment niet neequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik niet hoor.......jij wel dan....
????
Al schiet jij nou eens op met werkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook Eer.
Ik was het niet, ik had dat vanmorgen juist nog gefixtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wie heeft 128 onder #128 geplaatst in de OP?
Was jij dat MPG?
tot starx liefje....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar ik moet ff pjoeter opnieuw opstarten en ik wil nog studeren (ook op mn gitaar) dus.....
Tot straks of morgen.
Ja, dan heb ik op z'n minst m'n telefoon nodig...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat ik m'n baan kon behouden.quote:
Wat dacht jij dan lieverd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok dan...het woord SEX komt ff voor en iedereen lijkt wel wakker...![]()
![]()
![]()
dat meen je niet he...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik op z'n minst m'n telefoon nodig...
Ik weet d'r nummer namelijk niet uit m'n hoofd...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik had dat vanmorgen juist nog gefixt
Oowquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat ik m'n baan kon behouden.
tsjek anders 132 ook ffquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was jij dat MPG?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
tsjek anders 132 ook ff![]()
Ik ga......![]()
daaaagquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga......![]()
Whehequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zeg maar ff niks...kan altijd tegen me grbuikt worden.....![]()
![]()
132quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga......![]()
Whahahahahahaha.. niet forum.... TOPICquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
132
Die ga ik nu dus eerst even verbannen uit m'n lijst
Ja, ik weet 4 nummers niet, maar dat betekent dat er 10000 opties zijn..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG..eer-ik...hoe kan dat nou....![]()
ik ken het nummer van Papier ook niet uit mijn hoofd...![]()
![]()
![]()
is goed lieverdquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuhhh lieverdjes...![]()
![]()
..ik ga ff een vette film kijken (Open Water), dus ben strax weer terug...
![]()
![]()
![]()
![]()
...wel het topic netjes houden he....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon doen... ik heb gister ook heel vrolijk het verkeerde nr zitten smssequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik weet 4 nummers niet, maar dat betekent dat er 10000 opties zijn..
En om die nou allemaal uit te gaan proberen...
haha, naadje is dat..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon doen... ik heb gister ook heel vrolijk het verkeerde nr zitten smsse
Maar dat kwam omdatzij een typfout had gemaakt
Whehe das wel heul veul jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, naadje is dat..
Maar serieus, 10000 opties vind ik wel erg veel...
vraag niet wat voor..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef MPG het volgende:OMGwtf ik heb een dvd gewonnen
Prijsvragennieuws week 18!
Doe je voor de flauwekul eens mee ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vraag niet wat voor..
voor het eerst dat ik op de FP kom trouwens
haha, win je meteen watquote:
Hahaha....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, win je meteen wat
Zeg MPG, zou jij niet eens aan een loterij mee gaan doen?
Effe klein staatloterijtje ofzo...
ja, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha....
eerlijk gezegd heb ik liever wat geluk in de liefde, dan geluk in het spel...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat ben ik met je eens.
->ben even cola halen.
Ook goed....quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was jij dat MPG?
eerquote:
Primaquote:
Koop een machinequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Prima![]()
Lekker buiten gegeten![]()
En net de afwasgedaan...
Heb geen plek voor een machine...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koop een machine
14.gif.
Zeg, staat jou username ook echt voor entre autres?
Ik vond het wel leuk die edit...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef eer-ik het volgende:
vuile editter
Ik maak het op zich goed, ik heb pjin in m'n hoofd en ik verveel mijzelf de cholera.
Maar verder maak ik het goed
13quote:
Haha, ok, zit het zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
Heb geen plek voor een machine...![]()
Nee.... jij bent trouwens de eerste die het vraagt...![]()
Oke, een beetje vaag verhaal...
Ik moet dagelijks produkten omboeken en dat gaat middels Omboeken Artikelen... OA dus...![]()
Ik was dus op een rustige dag aan het bedenken of ik wilde registreren op Fok en dan moet er ook een naam komen....mmmm, ff wat omboeken hoor... [afbeelding] OA.....
![]()
Ik doe niet op de edit in de OPquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk die edit...![]()
en MPG ook...![]()
verschrikkelijk 13 id...quote:
Je had het druk op de zaak vandaag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef OA het volgende:
Ik zat vanmiddag op een gegeven moment in 3 Sc's...![]()
opschepper...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ok, zit het zo
Klote dat je geen plek hebt voor een machine, die dingen zijn zoooo fijn
Ik koop er 2 als ik een eigen huis heb
kut... dat heb ik mezelf verraden...quote:[..]
Ik doe niet op de edit in de OP
Maar van je post...
heb je wel contact gezocht?quote:[..]
verschrikkelijk 13 id...
As usual!quote:[..]
Je had het druk op de zaak vandaag?
Nee, geen contact gezocht, maar ik heb d'r nummer ook niet (in m'n hoofd zitten).quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef OA het volgende:
[..]
opschepper...![]()
[..]
kut... dat heb ik mezelf verraden...![]()
![]()
[..]
heb je wel contact gezocht?![]()
[..]
As usual!Jeweets...
Hoe was het zwembad gisteren?![]()
Wel vervelend dat je geen nummer hebt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, geen contact gezocht, maar ik heb d'r nummer ook niet (in m'n hoofd zitten).
Telefoon is nog steeds kwiet, dus daar kan ik ook niet even in kijken
En daarbij is zij de enige die ik ken, die haar nr. heeft...
Zwembad is maar geskipt, dat is chillen met een paar maten aan het kanaal geworden, en daarna gebbqd tot 00:30
wannneer krijg je die extra taken dan?
Denk dat het dan vrij rustig wordt in de SC, vandaag ging het ook niet bijster hard toch?
Ik heb denk ik max 40 posts gedaan vandaag...
Wat is daar?quote:
Postopkrikkertquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je geen nummer hebt...![]()
Heeft ze geen telefoon thuis?
Chillen + bbq = 14
Die taken komen zodra ik het diploma veiligheidsadviseur heb...![]()
uitslag laat echter 6 weken op zich wachten...![]()
Heb vandaag ws zo'n 200+ posts gedaan...![]()
ja, vrij zuur, k weet de eerste 6 cijfers, wat betekent dat er 4 overblijven, wat weer betekent dat er 10k opties zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef OA het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je geen nummer hebt...![]()
Heeft ze geen telefoon thuis?
Chillen + bbq = 14
Die taken komen zodra ik het diploma veiligheidsadviseur heb...![]()
uitslag laat echter 6 weken op zich wachten...![]()
Heb vandaag ws zo'n 200+ posts gedaan...![]()
zeg maar dat ze dat opneemtquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is daar?
Mn vriendin moet perse RTL4 kijken...![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg maar dat ze dat opneemt
er zijn allemaal waargebeurde ongelukkig incl. beelden..
sommige dingen gaan echt ver
grove ongelukken zitten er wel tussen
waar gaat 't vandaag over?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe mij dan maar Andermans Veren, op Ned2
Kledingquote:
MPG!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Postopkrikkert
Owja, ik ben er weer... wat is er op rtl 7?
10000 opties... das een avondje flink bikkelen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vrij zuur, k weet de eerste 6 cijfers, wat betekent dat er 4 overblijven, wat weer betekent dat er 10k opties zijn...
chillen en bbq is sowieso goed idd
Heb je dat examen nou al gemaakt dan?
ik heb het gezien, grapjasquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:55 schreef OA het volgende:
[..]
MPG!!![]()
lees even wat posts terug i.v.m. 128-verwijzing in de OP...![]()
ze luistert niet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg maar dat ze dat opneemt
er zijn allemaal waargebeurde ongelukkig incl. beelden..
sommige dingen gaan echt ver
grove ongelukken zitten er wel tussen
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er iemand (snel) achter zou komen...quote:
Okquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
10000 opties... das een avondje flink bikkelen...![]()
![]()
Dat examen was afgelopen vrijdag...![]()
1e helft is in de pocket...![]()
2e helft duurt dus 6 weken...![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
ze luistert niet...![]()
"Jij computert, dus ik bepaal wat er op staat..."
egt ze dan
Dan doe je toch iets foutquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
ze luistert niet...![]()
"Jij computert, dus ik bepaal wat er op staat..."
egt ze dan
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik durf niet meer haaien te gaan voeren hoor....![]()
ach jawel joh, haaien voeren is supertof.quote:
JJ schatjequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik durf niet meer haaien te gaan voeren hoor....![]()
Whehe.. ff buiten de wikimaster gerekend hequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er iemand (snel) achter zou komen...![]()
[quote]Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef eer-ik het volgende:quote:
OMFG...zo eng en ik ben al bang voor water en haaien enzo...en die 2 gingen ook nog dood...quote:
ja LEEK me ook wel tof....maar nu..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ach jawel joh, haaien voeren is supertof.
Althans, 't lijkt me tof
OA, je quotesquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:03 schreef OA het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef eer-ik het volgende:
HET INTERESSEERT ME EIGENLIJK TOCH NIET ALS IK OP INET ZIT...
Dilemma? Water is niet eng.... Haaien, mits ze bloed ruiken welquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...zo eng en ik ben al bang voor water en haaien enzo...en die 2 gingen ook nog dood......nu zit ik dus wel met een dilema he....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |