Thanxquote:
Ach wat maakt het uit, je kan koffieën, je UI staat in de OP. Dan is het leven toch goed?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Pheno het volgende:
Zo, probleem opgelost. 90 km mogen rijden om ipv thuis te werken weer op kantoor te zitten
toch een redelijk verschilquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef Pheno het volgende:
Een mooie dag voor de dood. Of iig een warme lunch
Ik kies voor het laatste. Turkse pizza ftwquote:
Op mIRC hoef ik niet de hele tijd op F5 te drukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan hier koffieën, is dat niet genoeg?![]()
Papier! Jij ben echt een wandelend woordenboek he? Neem jij soms alle info die je versnippert in je op voordat je het papier door de versnipperaar jaagt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
edi-ten (ov.ww., ook abs.)
1 redigeren
edi-teur (de ~ (m.), ~s)
1 uitgever
2 tekstbezorger
edi-tie (de ~ (v.), ~s)
1 uitgave, druk van een boek of krant
edi-tor (de ~ (m.), ~s)
1 computerprogramma waarmee teksten kunnen worden geschreven en bewerkt, maar zonder opmaakfuncties
edi-to-ri-aal (het ~, -alen)
1 [Belg., niet alg.] hoofdartikel
Bløf, maar die warme lunch weet ik niet. Ik ken wel een film, naked lunch! Over een geheim agent/journalist/insectenverdelger die opdrachten krijgt van z'n typmachine.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef Pheno het volgende:
Een mooie dag voor de dood. Of iig een warme lunch
goede keuze lijkt mequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kies voor het laatste. Turkse pizza ftw
Het scheelt maar 1 toets. En als je vaker posts post is het hele probleem academisch.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Op mIRC hoef ik niet de hele tijd op F5 te drukken
Veel makkelijker gewoon.
Een aparte filmquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Bløf, maar die warme lunch weet ik niet. Ik ken wel een film, naked lunch! Over een geheim agent/journalist/insectenverdelger die opdrachten krijgt van z'n typmachine.
Whehequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier! Jij ben echt een wandelend woordenboek he? Neem jij soms alle info die je versnippert in je op voordat je het papier door de versnipperaar jaagt?
De versnipperaar staat naast de scannerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier! Jij ben echt een wandelend woordenboek he? Neem jij soms alle info die je versnippert in je op voordat je het papier door de versnipperaar jaagt?
Maar alsnog, weet jij of er een fok mIRC server is?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het scheelt maar 1 toets. En als je vaker posts post is het hele probleem academisch.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, wat heet nutteloos he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De versnipperaar staat naast de scanner. Als ik een blaadje in het verkeerde apparaat duw
word het bedrijfsnetwerk vervuild met nutteloze
info. En fok blijkbaar ook
![]()
Nee, ik weet niet of er zo een server isquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Maar alsnog, weet jij of er een fok mIRC server is?
En zo ja wat is ut dan?![]()
Ja, die is er. Staat ergens in een faq.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Maar alsnog, weet jij of er een fok mIRC server is?
En zo ja wat is ut dan?![]()
kloptquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
irc.fok.nl, niet?
Uiteraad enkel en alleen voor de geïnteresseerden onder ons!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 04:57 schreef JeRa het volgende:
Die Kuukske toch altijdDagcijfers van de * KSC'ers * van dinsdag 01 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 288 Kuukske
005. 220 OA
015. 156 Pheno
031. 113 juon_jacket1
054. 090 MPG
107. 052 Papierversnipperaar
159. 039 eer-ik
194. 033 crossover
Wheheh ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De versnipperaar staat naast de scanner. Als ik een blaadje in het verkeerde apparaat duw
word het bedrijfsnetwerk vervuild met nutteloze
info. En fok blijkbaar ook
![]()
JJ 113?????quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraad enkel en alleen voor de geïnteresseerden onder ons!!![]()
Jezuskriebel, en dan d8 ik dat ik me ingehouden hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er al een tijdje niet in gestaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
gelijk heeft zequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ 113?????![]()
Op haar eerste werkdag? Wat ze 's ochtends niet posts spaart ze dus op voor 's middags whehehehe
vandaag weer een kansquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezuskriebel, en dan d8 ik dat ik me ingehouden had
MPG, ik heb dat proggie uit honderdachtentwintig gedownload, maar das om zoeen samengestelde pic te maken uit een filmpje...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Houden zo. Sommige mensen maken er een sport vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb er al een tijdje niet in gestaan
Dat dacht ik trouwens in het geheel niet...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow ja.. ehm... dan weet ik het zo een twee drie niet... meestal haal ik dan paint van stal... ik verklein de originelen, en plak ze netjes in paint oidquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, ik heb dat proggie uit honderdachtentwintig gedownload, maar das om zoeen samengestelde pic te maken uit een filmpje...![]()
Eigenlijk bedoelde ik een stukkie software om al bestaande foto's tot een geheel te maken...![]()
que?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, ik heb dat proggie uit honderdachtentwintig gedownload, maar das om zoeen samengestelde pic te maken uit een filmpje...![]()
Eigenlijk bedoelde ik een stukkie software om al bestaande foto's tot een geheel te maken...![]()
Als je even lekker aan het posten lepelen bent, gaat het soms hard...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houden zo. Sommige mensen maken er een sport van
Jezus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef OA het volgende:
Mja, ik verdoe mijn tijd liever met andere onnuttige dingenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Als je even lekker aan het posten lepelen bent, gaat het soms hard...![]()
ach, vandaag wel wat hoger, maar heel hoog niet voor zover ik weet. Prima zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houden zo. Sommige mensen maken er een sport van
Ah, oké, dat kan ook...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow ja.. ehm... dan weet ik het zo een twee drie niet... meestal haal ik dan paint van stal... ik verklein de originelen, en plak ze netjes in paint oid
Nix te doen? En toch betaald krijgen? Doe mij zoeen baantjequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Werk. Bah. Niks te doen enzo.
Dat doe ik ook niet elke dag!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik verdoe mijn tijd liever met andere onnuttige dingen
Waar?quote:
Nou joepiedepoepie. Ik ga maar opruimen denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
Nix te doen? En toch betaald krijgen? Doe mij zoeen baantje
Ja.quote:
Daar. *Wijst.quote:
Ik heet gewoon bezoek Papierversnipperaar.quote:
succes met speurenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, oké, dat kan ook...![]()
maar das zoeen gekloot...![]()
Wellicht levert een speurtocht door FOT en/of DIG wel iets op...![]()
kijk, wat een beschaafde plek heb ik daar zegquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen zusquote:
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, wat een beschaafde plek heb ik daar zeg
Wil je die van mij?quote:
Goed bezig, zlef initiatief tonen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou joepiedepoepie. Ik ga maar opruimen denk ik
Ik zie andersquote:
Specs pleasequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je die van mij?![]()
Ze is oud en een beetje in de war
hij is gevlucht over het water...quote:
1 dag niet = niet elke dag...quote:
ah, check, het weekendquote:
Slavendrijver, likker, overachiever, naaier, ....quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig, zlef initiatief tonen...
Ik heb zaterdag goede sier gemaakt bij onze P&O manager... Waren 2 collegae in de kantine aan het steggelen of ze niet nog zouden blijven zitten, pauze zat erop maar ze wisten niet wat ze na de pauze moesten doen.. dus ik zo voor 2 uur aan werkjes opnoemen, kreeg ik complimenten van P&O en konden zij de werkvloer weer op
Whehe.. waren heul geen k*tklusjes hoor.. als de chef het had gehoord kregen ze vervelendere klusjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slavendrijver, likker, overachiever, naaier, ....
![]()
Toll!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik ga vergaderen. Met koffie en vlaai
Morgen ook vergaderen, met koffie maar dan zonder vlaai. Maar dan ben ik wel de ganz geile Vorsitzende
zo hoort hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig, zlef initiatief tonen...
Ik heb zaterdag goede sier gemaakt bij onze P&O manager... Waren 2 collegae in de kantine aan het steggelen of ze niet nog zouden blijven zitten, pauze zat erop maar ze wisten niet wat ze na de pauze moesten doen.. dus ik zo voor 2 uur aan werkjes opnoemen, kreeg ik complimenten van P&O en konden zij de werkvloer weer op
Idd, als ik vrij ben, komen er hooguit 20 posts per dag!quote:
42, zwart haar, groene ogen, normaal postuur, 170, 60+ kg. Eigen bedrijf, eigen huis, vaste relatie. Best aardig. Voor een zus dan.quote:
Prima ideeën heb jij altijd!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik las ergens koffie en vlaai. Doe mij wat.
En dat voor een blondje.quote:
* indahnesia.com graait ook een stuk vlaai van tafel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik las ergens koffie en vlaai. Doe mij wat.
quote:
Puick plan. Voor het weekend dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Bier
Het is vóór het weekendquote:
Scherp.quote:
vandaag eventjes nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Bier
En dat zei je om 13.20u. Dan loop je 2 minuten achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
Nee, 13.18
Ik loop hier dus gelijk! Coolquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat zei je om 13.20u. Dan loop je 2 minuten achter.![]()
![]()
(ik heb het hier 13.28)
het is net als de klok van de NS: er klopt nooit wat vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
En dat zei je om 13.20u. Dan loop je 2 minuten achter.![]()
![]()
(ik heb het hier 13.28)
De klok van de NS klopt altijd (alleen de secondenwijzer is een indicatie), het zijn de treinen die nooit kloppenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is net als de klok van de NS: er klopt nooit wat van
Ja. Nog even volhouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef OA het volgende:
Kuuk, 2 uur toch?
Passagier: "Er klopt helemaal niets van!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef crossover het volgende:
[..]
De klok van de NS klopt altijd (alleen de secondenwijzer is een indicatie), het zijn de treinen die nooit kloppen
Nog 15 minuten!quote:
Hoe was je 2e werkdag?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh!![]()
http://www.voorpaginanieu(...)Breda/vrouw/Gluurder
quote:Het bleek om niemand minder dan Kuukske uit Breda te gaan
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh!![]()
http://www.voorpaginanieu(...)Breda/vrouw/Gluurder
Ik was in Meerhout. Op een weiland. Ik was absoluut niet bij een strand in de buurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |