kijk, wat een beschaafde plek heb ik daar zegquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraad enkel en alleen voor de geïnteresseerden onder ons!!![]()
Ik heb geen zusquote:
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, wat een beschaafde plek heb ik daar zeg
Wil je die van mij?quote:
Goed bezig, zlef initiatief tonen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou joepiedepoepie. Ik ga maar opruimen denk ik
Ik zie andersquote:
Specs pleasequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je die van mij?![]()
Ze is oud en een beetje in de war
hij is gevlucht over het water...quote:
1 dag niet = niet elke dag...quote:
ah, check, het weekendquote:
Slavendrijver, likker, overachiever, naaier, ....quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig, zlef initiatief tonen...
Ik heb zaterdag goede sier gemaakt bij onze P&O manager... Waren 2 collegae in de kantine aan het steggelen of ze niet nog zouden blijven zitten, pauze zat erop maar ze wisten niet wat ze na de pauze moesten doen.. dus ik zo voor 2 uur aan werkjes opnoemen, kreeg ik complimenten van P&O en konden zij de werkvloer weer op
Whehe.. waren heul geen k*tklusjes hoor.. als de chef het had gehoord kregen ze vervelendere klusjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slavendrijver, likker, overachiever, naaier, ....
![]()
Toll!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik ga vergaderen. Met koffie en vlaai
Morgen ook vergaderen, met koffie maar dan zonder vlaai. Maar dan ben ik wel de ganz geile Vorsitzende
zo hoort hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig, zlef initiatief tonen...
Ik heb zaterdag goede sier gemaakt bij onze P&O manager... Waren 2 collegae in de kantine aan het steggelen of ze niet nog zouden blijven zitten, pauze zat erop maar ze wisten niet wat ze na de pauze moesten doen.. dus ik zo voor 2 uur aan werkjes opnoemen, kreeg ik complimenten van P&O en konden zij de werkvloer weer op
Idd, als ik vrij ben, komen er hooguit 20 posts per dag!quote:
42, zwart haar, groene ogen, normaal postuur, 170, 60+ kg. Eigen bedrijf, eigen huis, vaste relatie. Best aardig. Voor een zus dan.quote:
Prima ideeën heb jij altijd!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik las ergens koffie en vlaai. Doe mij wat.
En dat voor een blondje.quote:
* indahnesia.com graait ook een stuk vlaai van tafel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik las ergens koffie en vlaai. Doe mij wat.
quote:
Puick plan. Voor het weekend dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Bier
Het is vóór het weekendquote:
Scherp.quote:
vandaag eventjes nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Bier
En dat zei je om 13.20u. Dan loop je 2 minuten achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
Nee, 13.18
Ik loop hier dus gelijk! Coolquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat zei je om 13.20u. Dan loop je 2 minuten achter.![]()
![]()
(ik heb het hier 13.28)
het is net als de klok van de NS: er klopt nooit wat vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
En dat zei je om 13.20u. Dan loop je 2 minuten achter.![]()
![]()
(ik heb het hier 13.28)
De klok van de NS klopt altijd (alleen de secondenwijzer is een indicatie), het zijn de treinen die nooit kloppenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is net als de klok van de NS: er klopt nooit wat van
Ja. Nog even volhouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef OA het volgende:
Kuuk, 2 uur toch?
Passagier: "Er klopt helemaal niets van!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef crossover het volgende:
[..]
De klok van de NS klopt altijd (alleen de secondenwijzer is een indicatie), het zijn de treinen die nooit kloppen
Nog 15 minuten!quote:
Hoe was je 2e werkdag?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh!![]()
http://www.voorpaginanieu(...)Breda/vrouw/Gluurder
quote:Het bleek om niemand minder dan Kuukske uit Breda te gaan
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh!![]()
http://www.voorpaginanieu(...)Breda/vrouw/Gluurder
Ik was in Meerhout. Op een weiland. Ik was absoluut niet bij een strand in de buurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |