Die zijn gisteren naar huis gegaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Nebu het volgende:
wanneer gaan die hondjes weer naar huis?
ik wacht nog een paar dagen.... als ze dan nog anti-brian is... doe ik ook meequote:
is dat reukloze stront?? moet wel......quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef Nebu het volgende:
en nu vinden ze pas de laatste hopen stront??? ok.. tja je kan het maar druk hebben met..
Ja... 'fijn'......quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef Marrije het volgende:
Wat? De kindjes van Natas komen straks naar het veulen kijken.
Heel fijn want dat beurt haar weer een beetje op.
Nee, alleen de kindjes van Natasia mogen daar de deur platlopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Desii het volgende:
Mogen Huub zijn neefjes ook komen? (ps heb geen streams)
Huub nog niet over gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Desii het volgende:
Mogen Huub zijn neefjes ook komen? (ps heb geen streams)
Dat zij in DGK een operatie ondergaat vind ik te gek voor woorden...... laat haar dat thuis doen.... das toch geen tv maken... (hadden ze beter Syl kunnen houden en Natasja kunnen toneelhaken)quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
Kliniek word een week later, en de kindjes komen om half vier.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat zij in DGK een operatie ondergaat vind ik te gek voor woorden...... laat haar dat thuis doen.... das toch geen tv maken... (hadden ze beter Syl kunnen houden en Natasja kunnen toneelhaken)
Dacht ik al...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
Kliniek word een week later.
tas liegt alles aan elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:39 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop dat Wilgo ook meekomt ..
Wilgo heeft namelijk tegen Natasia gezegd aan de telefoon dat hij wil dat ze niet meer ertussen springt om Brian te redden. Op haar beurt heeft Natasia tegen Brian gezegd dat Wilgo het goed vond, dus ...
Inderdaad, zou mooi zijn als hij de druk wat op kan voeren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:39 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop dat Wilgo ook meekomt ..
Wilgo heeft namelijk tegen Natasia gezegd aan de telefoon dat hij wil dat ze niet meer ertussen springt om Brian te redden. Op haar beurt heeft Natasia tegen Brian gezegd dat Wilgo het goed vond, dus ...
ja wilgo zou haar weer eens goed onderhanden moeten nemen zodat zij haar plaats weer weetquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, zou mooi zijn als hij de druk wat op kan voeren.
Wilgo: Brian blijf bij mijn vrouw uit de buurt! Anders zal ik mijn handjes eens laten wapperen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, zou mooi zijn als hij de druk wat op kan voeren.
Ja, ik hoop dus ook dat het uitkomt...quote:
Alles om haar weer inderdaad weer op te vrolijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef farceman het volgende:
Wordt tijd dat die zwarte heks het huis verlaat.
Ze maakt helemaal geen tv meer en zit alleen maar alles te sussen.
Maar merk dat ze alweer voorgetrokken wordt dat haar kindjes " opeens " langskomen en waarschijnlijk ook nog voor een uur
Palma verbaasde zich er net ook al over toen Amanda het vertelde. "owh, stond dat er wel in.. mmm" en liep weg omdat ze ff niks wist, want vlak daarvoor zat ze het nog op te nemen voor Brian en zijn moeder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef Ashrak het volgende:
Gisteren zei ze ook keihard dat niet in de brief stond dat Brian Amanda had geslagen.
Het stond er alleen wel in....
ik heb zo te doen met die kids. Wat die allemaal niet te horen krijgen over hun ma....quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef farceman het volgende:
Maar merk dat ze alweer voorgetrokken wordt dat haar kindjes " opeens " langskomen en waarschijnlijk ook nog voor een uur
Herma wist het toch ook al veel langer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Palma verbaasde zich er net ook al over toen Amanda het vertelde. "owh, stond dat er wel in.. mmm" en liep weg omdat ze ff niks wist, want vlak daarvoor zat ze het nog op te nemen voor Brian en zijn moeder.
Palma waait met alle winden meequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Palma verbaasde zich er net ook al over toen Amanda het vertelde. "owh, stond dat er wel in.. mmm" en liep weg omdat ze ff niks wist, want vlak daarvoor zat ze het nog op te nemen voor Brian en zijn moeder.
die buren hebben inmiddels een vestingmuur om hun woning kunnen bouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef blomst het volgende:
De kinderen van Natas zitten in doodsangst dat hun moeder het niet meer trekt, ze vinden het vast wel lekker rustig dat ma in de Kooi zit.
Ook de bueren zullen wel genieten van de afwezigheid van Buurvrouw Blank
Vooral met de winden van Brian en Natasia.quote:
Ze heet 150 punten liggen en de kinderen al uitgenodigd om te komen, ze wist alleen van achter nog niet wanneer ze kwamen, dus voortrekken is nu niet aan de orde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef farceman het volgende:
Begrijp niet dat zeker een moeder Amanda toch niet heeft geholpen en helpt als je weet wat er is gebeurd. Wel zeggen dat je een goede moeder bent, maar de (re)acties laten heel wat anders zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral met de winden van Brian en Natasia.
die is straks hopeloos verliefdquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:45 schreef Dark het volgende:
Nico krijgt een gezichtsmassage van Nancy.
Ik snap niet dat de moeder van Amanda nog geen reaktie heeft gegeven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Begrijp niet dat zeker een moeder Amanda toch niet heeft geholpen en helpt als je weet wat er is gebeurd. Wel zeggen dat je een goede moeder bent, maar de (re)acties laten heel wat anders zien.
Ik heb het dan over: Natasia, Herma en Palma.
Heel goed plan ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
die is straks hopeloos verliefdmaar zal ook wel weer in 't script staan, ach alles wordt gestuurd door de Febo, 't is één grote nepshow
![]()
en ik ben ook nog zo dom om er naar te kijken, da's nog veel erger![]()
![]()
![]()
I rest my case......tijd voor senseo![]()
Straks krijgen we nog een group hug.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat meditatie gedoe is ook niet best. Straks is iedereen in sync met zichzelf en wordt het een en al lieve vrede is het huis.
Tien.quote:Palma, Herma en Natasia hebben het over Brian en Amanda. “Ik moet het ook niet merken als mijn kindjes met een ander het bed in duiken”, laat Natasia weten. Palma begrijpt haar helemaal: “Op een gegeven moment moet je stoppen, dan is het over” “Dat is ook zo”, reageert de diva. “Weet je wat het is? Het heeft ook gewoon impact op het hele huis”, voegt ze eraan toe. Tsja, liefde en vreemdgaan blijven altijd een vaag verhaal…
Misschien komt de reactie nog ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de moeder van Amanda nog geen reaktie heeft gegeven.
Die zit toch lekker in Spanje? Volgens mij heeft dat mens zich in haar leven amper om haar dochters bekommerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat de moeder van Amanda nog geen reaktie heeft gegeven.
Vandaar dat er regelmatig bewoners worden teruggefloten omdat ze dingen doen die niet mogen en vandaar dat iemand als Sylvia al meerdere waarschuwingen had gehad dat ze te saai was. Dat is omdat ze allemaal een script volgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
die is straks hopeloos verliefdmaar zal ook wel weer in 't script staan, ach alles wordt gestuurd door de Febo, 't is één grote nepshow
![]()
Op de een of andere manier wordt dat inderdaad helemaal niet ter sprake gebracht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien.
Liefde en vreemdgaan blijven een vaag verhaal. Agressie richting vrouwen een onbesproken verhaal.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien.
Liefde en vreemdgaan blijven een vaag verhaal. Agressie richting vrouwen een onbesproken verhaal.
Zou het helpen ?quote:
Even bijtanken kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef scanman01 het volgende:
Die luitjes die met die meditatie meedoen, doen dat gewoon zodat ze nog even lekker kunnen slapen
Yairo zal vorige week wel even gebeld hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef blomst het volgende:
De kinderen van Natas zitten in doodsangst dat hun moeder het niet meer trekt, ze vinden het vast wel lekker rustig dat ma in de Kooi zit.
Ook de bueren zullen wel genieten van de afwezigheid van Buurvrouw Blank
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Yairo zal vorige week wel even gebeld hebben.
"Mevrouw Pannekoek, mogen wij misschien op visitie bij mevrouw Blank? we zien soms dat ze het moeilijk heeft, nu ze niet meer op ons kan schelden en mij elke dag duidelijk maken hoe pijn het doet mij op te moeten voeden. Mijn levertje begint zich net wat te herstellen en Ome Wilgo en Tante Switi zorgen goed voor ons. Mevrouw Blank kan nog wel even in de Kooi blijven, ook buurvrouw Annie zei al dat haar zoontje veel gelukkiger naar huis liep en zelfs weer voor het huis waar ik vroeger woonde langs durft te lopen.
Ook Jenne wil liever bij Oom Wilgo blijven, ze hoeft niet meer elke dag voor mij te zorgen en mijn eten klaar te maken omdat mama nog in bed ligt. Jenne doet nu samen met school een inzamelingsactie om de Gouden Kooi langer op tv te houden, we kijken nu met de hele school elke dag. Om de kijkcijfers wat op te krikken snapt u. We worden er op basisschool Ronny Brunswijck allemaal een beetje gelukkiger van, dat het de laatste maanden zo rustig is. Volgende week komt de cheque van Ome Wilgo, dan kunt u weer een weekje verder.
Owh, we willen het liefst de hele tijd bij de paardjes en direct weer naar huis als de tijd er op zit, want dan zijn we op tijd thuis voor Shownieuws."
[COS #1317] Brian wordt gepwnd wie unne n00bquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Staat de brief van Netty ergens en weet iemand waar?
Hij staat in een cos of 5 terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Vorige cos of die daarvoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Thnx!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
[COS #1317] Brian wordt gepwnd wie unne n00b
Ik heb gisteren toevallig de uitzending gezien en aan het einde daarvan kwam een preview voor de aflevering van vandaag. Daarin zaten ook beelden die zijn gemaakt tijdens de streamlock, het is er ook toen nog behoorlijk hardhandig aan toe gegaan. Misschien dat we dus vanavond duidelijkheid krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt dat inderdaad helemaal niet ter sprake gebracht.
Waarom zou dat nou zijn en hoe zou het komen.
Vanavond dan toch maar eens een keertje naar de televisie-manipulatie kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig de uitzending gezien en aan het einde daarvan kwam een preview voor de aflevering van vandaag. Daarin zaten ook beelden die zijn gemaakt tijdens de streamlock, het is er ook toen nog behoorlijk hardhandig aan toe gegaan. Misschien dat we dus vanavond duidelijkheid krijgen.
Ja, het zal nog steeds gissen blijven hoe het er precies aan toe is gegaan want van de beelden tijdens een screamlock kun je natuurlijk alles maken. Maar dan weten we in elk geval íetsquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:59 schreef Copycat het volgende:
Vanavond dan toch maar eens een keertje naar de televisie-manipulatie kijken.
Ga even kijken ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig de uitzending gezien en aan het einde daarvan kwam een preview voor de aflevering van vandaag. Daarin zaten ook beelden die zijn gemaakt tijdens de streamlock, het is er ook toen nog behoorlijk hardhandig aan toe gegaan. Misschien dat we dus vanavond duidelijkheid krijgen.
De streamlock was, denk ik, voor het geval Huub of Brian te ver zou zijn gegaan. Dan hadden alle streamers het ook gezien en hadden ze een van de twee of beide er wel uit móeten zetten. Blijkbaar is dat niet gebeurd en laten ze het daarom zien. Of ze laten het 'te ver gaan' niet zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En ik begreep ook uit eerdere COSsen en streamverslagen dat Huub onder de striemen en blauwe plekken zat? Self-inflicted, zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian is hij non-stop geslagen. Dat was op de stream niet te zien, dus dat zullen we vanavond dan wel in beeld krijgen.
Ja, hij was even naar de fitness gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik begreep ook uit eerdere COSsen en streamverslagen dat Huub onder de striemen en blauwe plekken zat? Self-inflicted, zeker.
Huub vertelde vannacht dat hij de beelden heeft terug gezien, en hij had niet geslagen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian is hij non-stop geslagen. Dat was op de stream niet te zien, dus dat zullen we vanavond dan wel in beeld krijgen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Yairo zal vorige week wel even gebeld hebben.
"Mevrouw Pannekoek, mogen wij misschien op visitie bij mevrouw Blank? we zien soms dat ze het moeilijk heeft, nu ze niet meer op ons kan schelden en mij elke dag duidelijk maken hoe pijn het doet mij op te moeten voeden. Mijn levertje begint zich net wat te herstellen en Ome Wilgo en Tante Switi zorgen goed voor ons. Mevrouw Blank kan nog wel even in de Kooi blijven, ook buurvrouw Annie zei al dat haar zoontje veel gelukkiger naar huis liep en zelfs weer voor het huis waar ik vroeger woonde langs durft te lopen.
Ook Jenne wil liever bij Oom Wilgo blijven, ze hoeft niet meer elke dag voor mij te zorgen en mijn eten klaar te maken omdat mama nog in bed ligt. Jenne doet nu samen met school een inzamelingsactie om de Gouden Kooi langer op tv te houden, we kijken nu met de hele school elke dag. Om de kijkcijfers wat op te krikken snapt u. We worden er op basisschool Ronny Brunswijck allemaal een beetje gelukkiger van, dat het de laatste maanden zo rustig is. Volgende week komt de cheque van Ome Wilgo, dan kunt u weer een weekje verder.
Owh, we willen het liefst de hele tijd bij de paardjes en direct weer naar huis als de tijd er op zit, want dan zijn we op tijd thuis voor Shownieuws."
Ook de beelden van Brian?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Ning het volgende:
[..]
Huub vertelde vannacht dat hij de beelden heeft terug gezien, en hij had niet geslagen.
Hoe Brian het gister vertelde waarneer hij geslagen werd, was buiten de streamlock.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook de beelden van Brian?
Want dan moet hij wederom gezien hebben dat hij wel geslagen heeft...
chirurg wenst zijn delicate ogen niet te verpesten aan de tieten van Natasiaquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom gaat de tiet operatie niet door?
Ze kijken eerst ff hoeveel streamers er blijven kijken na vrijdag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Zal ook zij tegen Amanda gaan zeggen dat Brian geen blaam treft?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef blomst het volgende:
Daar is onze altijd vrolijke Tilly.
uitgesteld tot volgende week, haar eerste afspraak, de operatie komt later.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Vakkie_W het volgende:
De operatie gaat door streamers betaald worden bedoel je? Damn, dan haak ik denk ik toch afquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kijken eerst ff hoeveel streamers er blijven kijken na vrijdag.
Ik kijk in ieder geval niet meer aangezien het niet echt boeiend is en ik over 8 daagjes lekker naar Amerika vliegquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kijken eerst ff hoeveel streamers er blijven kijken na vrijdag.
Voor hetzelfde treden er complicaties op en ligt ze daar wat langerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De operatie gaat door streamers betaald worden bedoel je? Damn, dan haak ik denk ik toch af
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor hetzelfde treden er complicaties op en ligt ze daar wat langer
Ik ga ook zeker niet betalen om me te ergeren aan streams. Dan erger ik me wel via de verslagen van derden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef getl0st het volgende:
Ik kijk in ieder geval niet meer aangezien het niet echt boeiend is en ik over 8 daagjes lekker naar Amerika vlieg
Dat is ook weer waar. Toch maar blijven streamen dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor hetzelfde treden er complicaties op en ligt ze daar wat langer
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker niet betalen om me te ergeren aan streams. Dan erger ik me wel via de verslagen van derden.
Lekker vooruitzicht!!! (Dat én jouw trip)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, hij was even naar de fitness gegaan.
En daar heeft JdM later de beelden gemanipuleerd![]()
dochter 1 in elkaar gebeukt nu invalidequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit toch lekker in Spanje? Volgens mij heeft dat mens zich in haar leven amper om haar dochters bekommerd.
Trieste rekening die je dan als moeder kunt opmaken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:25 schreef ericahysterica het volgende:
dochter 1 in elkaar gebeukt nu invalide
dochter 2 in net uit het strafkamp
dochter 3 werkeloos omdat de teaser dicht ging vanwege erotische nevenactiviteiten
de chirurg is thans verwikkeld in een strafzaak mbt de liposuctie van een jonge meid waar het heel slecht mee afliepquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
chirurg wenst zijn delicate ogen niet te verpesten aan de tieten van Natasia
ja zeker...te triest voor woorden. Als ik wist dat mijn 24 jarige dochter mishandeld werd liet ik dat niet zomaar gebeuren. Je kind haar eigen fouten laten maken krijgt dan wel een wrange bijsmaakquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trieste rekening die je dan als moeder kunt opmaken.
volgens mij probeert Jaap eerder Huub erbij te lappen dan Brian..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Zegt Jaap nou dat hij Brian en Natasia niet weg zal stemmen?
Nou ja, zal wel onderdeel van het spel zijn om ze voor te liegen neem ik aan.
en terecht!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Brian zijn doodsbang voor de immuniteit van een van de twee.
Ik bedoelde ook niet dat hij Brian er wél uit gaat stemmen. Ik bedoelde dat hij een pesthekel heeft aan Natasia en haar er zeker uit zal stemmen. Maar hij zei net van niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
volgens mij probeert Jaap eerder Huub erbij te lappen dan Brian..
ja zo zei hij gisteravond tegen huup dat hij de brief echt niet had met een heel integere blikquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, want Jaap is onbetrouwbaar.
Dat was een 'toneelhaak'. Ze wisten al wie op de laatste twee plaatsen zouden eindigen en dat waren twee enorm saaie bewoners. Toen hebben ze dat extraatje bedacht omdat toch sowieso een van die twee eruit moest van JdM.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef Dark het volgende:
Hebben ze al niet eens eerder met de popoll gewerkt? Tussen de laatste 2 moet gekozen worden?
En niet alleen vrijdag, maar nog weken en weken en weken.................!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:39 schreef Prosac het volgende:
kortom.. ontslagronde voor Eric en voor Japio
en jawel, vrijdag zitten dezelfde mensen nog altijd in het huis
Palma past perfect in het plaatje van Brian en Natasia. Als je denkt dat het niet lager kan, doen ze er nog een schepje onderop.quote:
The Opposites-Slaapliedje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie kent dit liedje?
Slaaaaap lekker ding als jij ...
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap lekker ding als jij eens last krijgt..
is fantastico
of zoiets? hoor ik nu op de radio vind ik een geweldig nummer..gezongen door een vrouw
Ze kraakt dus het programma af..ondertussen zit die gore snol er zelf nog, te paffen, te zeiken, maar niet te werken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Iemand moet wel van de ratten besnuffeld zijn om hier nu nog als nieuwe milojonair binnen te komen"
Weer een opmerking die absoluut niet moet worden geaccepteerd.
Haar tijd komt nog wel , die wordt eerdaags afgeserveerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef SiRojK het volgende:
Palma is echt een domme snol.. Ze zit alleen maar te zeiken over het werk dat zij niet kan doen omdat die en die het niet goed doen of die en die er te veel rotzooi van maken... HOU JE BEK, GA AAN HET WERK!
Wat ik écht niet snap van Lieke is dat ze uberhaupt nog terug wil in de villa. Na haar vertrek en aanvaring met Palma koos iedereen de kant van Palma (behalve Huub).. en hebben haar volledig afgebrand.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
owh god, Palma begint nu al over Lieke
"je hoort wel vaker dat beginnende actrices via de lakens hogerop proberen te komen"
Heeft ze wel een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Iemand moet wel van de ratten besnuffeld zijn om hier nu nog als nieuwe milojonair binnen te komen"
Weer een opmerking die absoluut niet moet worden geaccepteerd.
Huub was maar 1 keer immuun. Nicolaas twee keer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Amanda vandaag nog met Brian gesproken?
Is Nicolaas nog immuun? En Huub dus ook?
bloedmooi, razendslim, snel van denken, vlot van handelen, zeer humoristisch en aandoenlijk beschaafdquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk stoppen ze er een bloedmooie meid in. Krijg je weer lekker een Brian/Huub competitie.
Nee,ja en neequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Amanda vandaag nog met Brian gesproken?
Is Nicolaas nog immuun? En Huub dus ook?
Ja voor Eric en Jaap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef getl0st het volgende:
Voor zijn er nu ontslagrondes aangevraagd?
Eric..
Jaap?
Dus gaat er weer niemand uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja voor Eric en Jaap.
Brian laat Jaap nu niet gaan, alhoewel Brian wel baalt dat Nicolaas vanaf de volgende ontslagronde 6 keer immuniteit aan Jaap gaat geven
Hoezo heeft Nicolaas die macht?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian laat Jaap nu niet gaan, alhoewel Brian wel baalt dat Nicolaas vanaf de volgende ontslagronde 6 keer immuniteit aan Jaap gaat geven
...en toen werd je wakker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bloedmooi, razendslim, snel van denken, vlot van handelen, zeer humoristisch en aandoenlijk beschaafd
dat zou leuk zijn![]()
![]()
![]()
Nee hoor, want Nicolaas vliegt er de eerste keer meteen uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja voor Eric en Jaap.
Dat was een afspraak die Nicolaas met Jaap heeft gemaakt. Vanaf het moment dat Nicolaas niet meer immuun is zal hij Jaap dekken om te voorkomen dat hij er zelf ook uit moet gaan.quote:
.........en stond palma te zingen naast mijn bedquote:
Ook nicolaas wordt er niet uitgestemt als het erop aan komt.. Ik denk dat Huub hem er dan in laat..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor, want Nicolaas vliegt er de eerste keer meteen uit.
Met 'immuniteit' werd 'backup' bedoeld, maar Nicolaas wordt zodra het mogelijk is er al uit gestemd denk ik. Over ruim 2 weken dus.quote:
Huh? Hoezo 6 keer imummiteit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja voor Eric en Jaap.
YESquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef getl0st het volgende:
Voor zijn er nu ontslagrondes aangevraagd?
Eric..
Jaap?
Hadden Nicolaas en Jaap eerder de deal niet al verbroken ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat was een afspraak die Nicolaas met Jaap heeft gemaakt. Vanaf het moment dat Nicolaas niet meer immuun is zal hij Jaap dekken om te voorkomen dat hij er zelf ook uit moet gaan.
Al sla je me dood..maar volgens mij hebben ze afgesproken dat Jaap dan tot na die zielige trouwerij mocht blijven. Maar ik kan het mis hebben aangezien ik graag een borreltje achterover sla als ik de streams kijkquote:
Je maakt een geintje? Huub heeft het er al lange tijd over dat Nicolaas als eerste eruit moet.... en dat meent hij ook wel omdat Nicolaas op dat moment de enige mogelijkheid is. En Huub heeft zelf ook helemaal niets aan Nicolaas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook nicolaas wordt er niet uitgestemt als het erop aan komt.. Ik denk dat Huub hem er dan in laat..
Hoevaak is er al niet gezegd dat iemand er absoluut uit moet.. en was 'iedereen het eens' en vervolgens blijft diegene?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje? Huub heeft het er al lange tijd over dat Nicolaas als eerste eruit moet.... en dat meent hij ook wel omdat Nicolaas op dat moment de enige mogelijkheid is. En Huub heeft zelf ook helemaal niets aan Nicolaas.
Aan Jaap ook niet hoor.... is alleen maar gevaarlijk voor hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje? Huub heeft het er al lange tijd over dat Nicolaas als eerste eruit moet.... en dat meent hij ook wel omdat Nicolaas op dat moment de enige mogelijkheid is. En Huub heeft zelf ook helemaal niets aan Nicolaas.
Dochter 1 had een hersenbloedingquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dochter 1 in elkaar gebeukt nu invalide
dochter 2 in net uit het strafkamp
dochter 3 werkeloos omdat de teaser dicht ging vanwege erotische nevenactiviteiten
Jaap bedenkt niet zoveel uit zichzelf:quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef Clank het volgende:
Heeft Jaap trouwens zelf bedacht om een ontslagronde voor Eric aan te vragen of was dit op 'advies' van Brian?
Die hersenbloeding kwam niet uit de lucht vallen. Dat internaat ook niet, me dunkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
Dochter 1 had een hersenbloeding
dochter 2 was moeilijk opvoedbaar>> internaat
Klinkt iets anders..
Precies, Duidelijker kan het niet gezegd worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap bedenkt niet zoveel uit zichzelf:
Paarden los laten gisteren (Volgens Jaap kwam dit van 'achter' , maar achter ontkende dit tegenover Huub en maakte een gebaar van 'Die Jaap spoort niet')
Het maken van de foto's van een zoenende Amanda en Huub op het gras, komt ook van achter
Heel die weblog mogen ze ook wel schrappen. Is voor tv kijkers totaal niet interessant en ook niet te volgen.
Jaap is het sterkte/grappigste op zijn weblog, maar zijn terror was na 1.5 dag alweer uitgeraasd want Jaap had geen nieuwe ideetjes meer.
Hij is voornamelijk vervelend en kinderachtig. Gisteren met het opvissen van de contactpunten uit de vijver (wat niet lukte) spetterde hij met water en rende snel weg. Hetzelfde gisteren bij de fitnessles. Van 400 meter afstand een meloen of sinasappel gooien en het dan uitgieren en maken dat ie wegkomt..triest.
Huub is toch nog wel zo stoer om het gevaar op te zoeken lijkt mij, dus Jaap erin houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Aan Jaap ook niet hoor.... is alleen maar gevaarlijk voor hem.
Waarom zouden ze zo'n pion dan in het spel houden ....quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, Duidelijker kan het niet gezegd worden.![]()
Jaap is teruggefloten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is het sterkte/grappigste op zijn weblog, maar zijn terror was na 1.5 dag alweer uitgeraasd want Jaap had geen nieuwe ideetjes meer.
Vanwege het trouwSPEKtakel ???quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zo'n pion dan in het spel houden ....
Denk eerder dat hij gedwongen wordt om samen te werken met Jaap ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub is toch nog wel zo stoer om het gevaar op te zoeken lijkt mij, dus Jaap erin houden.
Ik dacht dat de FOK-juristen al bezig waren met het "Smaad en Laster Onderzoek"quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
Die blog van Brian valt dat niet onder laster ???
Wie interesseert zich nou daarvoor ?? Die huwelijksnacht is het werkelijke kijkcijferkanonquote:
Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij gedwongen wordt om samen te werken met Jaap ...
En het is zo overduidelijk dat Jaap zo'n beetje vastgeroest zit aan Brian dat het nooit een echte alliantie zal worden.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie interesseert zich nou daarvoor ?? Die huwelijksnacht is het werkelijke kijkcijferkanon![]()
ja, vakantie vrijdagquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hersenbloeding kwam niet uit de lucht vallen. Dat internaat ook niet, me dunkt.
Lekker geshopt?
Dus jij vond de eerste gesprekken tussen Huub en Jaap uiterst natuurlijk en vrijwillig overkomen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.
Dat is zijn bedoeling ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is voornamelijk vervelend en kinderachtig.
Jep... maar hier op fok vatten ze wel vaker dingen heel vreemd op. Zo zou Palma zich gisteren verluld hebben dat er die middag een nieuwe miljonair zou komen... enz enz enz. Het was juist zeer logisch dat Huub het opeens wel zag zitten om met Jaap samen te werken. Door die terror van Jaap zag hij dat hij bepaalde bewoners ook stapelgek kan maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dus jij vond de eerste gesprekken tussen Huub en Jaap uiterst natuurlijk en vrijwillig overkomen ?
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, Duidelijker kan het niet gezegd worden.![]()
Het zit je wel dwars hè ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :
- sociaal megaslecht
- communicatief ook niet goed want hij snapt de helft niet.
- Jaap is iemand die slim is omdat hij goed kan leren, dingen uit boekjes enzo, maar sociaal is hij het zwakste in het huis
-Probeert iets wat weer niet lukt en vervolgens roept Jaap een paar keer "fucking hell".
- Is ondankbaar voor wat hij krijgt in de kooi. Snauwt regelmatig de redactie af en gaat dan zitten dreigen
-Pest een (eikel van een) trainer weg. Is kinderachtig met de weddingplanner, ongeloofwaardig met Jantina Cora
- Ik geloof dat er niemand in Nederland is die in de verhaallijn van de redactie 'dikkertje valt af en wint de villa' gaat trappen, mensen hopen namelijk dat ie nog dikker wordt en dat zijn dieet mislukt
- Jaap heeft zijn dieet opgegeven
- Jaap zit alleen maar op kantoor dingetjes te typen voor een weblog
- Een kinderachtige vetklep die zelf het hardste moet lachen om zijn acties, die meestal toch wel overstemd worden door Huub.
Kortom..van mji mag Jaap oprotten, nog dikker worden, nog armer worden, Cora mag bij hem weg, zijn studie mag mislukken, zijn moeder mag hem uitkotsten, zijn vader mag hem onterfen..
Dan zit Jaap daar achter zijn PCtje te tikken "Ik ben KingJaap..." met een zak chips in zijn vette kleverige handjes rukkend op de naaktfoto's die hij stiekem van Amanda nam...en die keer dat hij dan naar de supermarkt gaat om zijn kar weer vol te laden met vette snacks en iedereen naar hem kijkt denkt Jaap "ik ben een ster" terwijl mensen naar hem kijken met het idee "Wie is dat vette gedrocht" aangezien niemand naar DGK kijkt.
Hoop ik ook. En ik hoop ook dat Amanda echt Brian laat vallen. Dat Amanda nu, net als Nena destijds, zich aansluit bij Huub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef Ashrak het volgende:
Als Brian Jaap er morgenavond toch uitstemt hoop ik echt dat Huub Jaap loslaat, want hij moet toch ook zien dat Jaap meer richting Brian neigt dan naar hem.
Ik hoop het ook, maar heb nog zo me twijfelsquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik ook. En ik hoop ook dat Amanda echt Brian laat vallen. Dat Amanda nu, net als Nena destijds, zich aansluit bij Huub.
Dat zal me goed doen, ik houd ervan als dingen op z'n plaats vallen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik ook. En ik hoop ook dat Amanda echt Brian laat vallen. Dat Amanda nu, net als Nena destijds, zich aansluit bij Huub.
Denk het niet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een naar scenario, maar verre van ondenkbaar, helaas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:15 schreef the_undertaker het volgende:
Voorspelling:
Vandaag lacht Amanda af en toe wat voorzichtig naar Brainless
Morgen worden de eerste gesprekken tussen Del en Brainless weer gevoerd
Overmorgen heeft ze ook wel weer een beetje begrip voor de brief van Netty ()
En de dag daarna hoppakee... weer konijnen... alles is dan weer bewerkstelligt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :
- sociaal megaslecht
- Jaap is iemand die slim is omdat hij goed kan leren, dingen uit boekjes enzo, maar sociaal is hij het zwakste in het huis
-Probeert iets wat weer niet lukt en vervolgens roept Jaap een paar keer "fucking hell".
- Is ondankbaar voor wat hij krijgt in de kooi. Snauwt regelmatig de redactie af en gaat dan zitten dreigen
-Pest een (eikel van een) trainer weg. Is kinderachtig met de weddingplanner, ongeloofwaardig met Jantina Cora
- Ik geloof dat er niemand in Nederland is die in de verhaallijn van de redactie 'dikkertje valt af en wint de villa' gaat trappen, mensen hopen namelijk dat ie nog dikker wordt en dat zijn dieet mislukt
- Een kinderachtige vetklep die zelf het hardste moet lachen om zijn acties, die meestal toch wel overstemd worden door Huub.
Kortom..van mji mag Jaap oprotten, nog dikker worden, nog armer worden, Cora mag bij hem weg, zijn studie mag mislukken, zijn moeder mag hem uitkotsten, zijn vader mag hem onterfen..
Dan zit Jaap daar achter zijn PCtje te tikken "Ik ben KingJaap..." met een zak chips in zijn vette kleverige handjes rukkend op de naaktfoto's die hij stiekem van Amanda nam...en die keer dat hij dan naar de supermarkt gaat om zijn kar weer vol te laden met vette snacks en iedereen naar hem kijkt denkt Jaap "ik ben een ster" terwijl mensen naar hem kijken met het idee "Wie is dat vette gedrocht" aangezien niemand naar DGK kijkt.
http://goudenbrian.web-log.nl/quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand Brian's weblog nog?
Een stukje:quote:
Aanradingen hoe je dronken meisjes bewerkstelligt?quote:Als we Google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanradingen al op de vierde plek voorkomt.
Don Quichotequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.
En daar heeft hij gelijk inquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:19 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat Brian denkt dat er enorme ruzie komt door het stuk wat hij heeft geschreven en dat als Huub niet reageert hij nog het meeste succes heeft.
Brian heeft gisteren de hele avond over een stuk gedaan en Huub ratelt er nu binnen 10 minuten even zijn visie uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:21 schreef petraa het volgende:
Huub gaat aan zijn blog werken nu!!!!
Ze kan beter die levende dildo uit de kooi gebruikenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk als we een dildo naar Amanda sturen met de titel "Goed gedaan meid! Hier is je vervanging zodat je het nog kan uithouden"
ditoquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar heb nog zo me twijfels
Als het zonder reclames zijn dan zeker wel. Volgens mij gaat er nog heel wat gebeuren in de kooiquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef Reza-impreza het volgende:
ik heb hier echt wel 3,95 p/m voor over
Ik niet dus, principekwestie.. Ik vind niet dat een zender als Talpa ook nog geld moet verdienen aan het verkopen van ongebruikte beeldmaterialenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef Reza-impreza het volgende:
Yep, kki, kort-krachtig-informatief...en Brian uitgeluld (I wish...).quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef petraa het volgende:
Goeie reaktie op de blog van brian
Echt nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef Reza-impreza het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
- sociaal megaslecht
Idd, ze moeten Amanda wel in de gaten houden en haar met regelmaat wijzen op..... anders glijdt ze zo weer in Brians schoot. Bijtijds bijpraten en controleren of haar neus nog de goede kant op staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef farceman het volgende:
Haha hoop dat Huub hem ook aan Amanda laat lezen!
Is wel goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
Huub gaat hem zo aan Amanda laten lezen en de blog van Brian ook
Of totdat het die stinkstal zag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Het veulentje liep mooi mee, totdat het Palam zag
[afbeelding]
Dat oedipuscomplex slaat volgens mij nergens op, maar voor de rest is het een mooi stukje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Snap dat jij zo met vrouwen omgaat, ik weet door wat voor vrouw je bent opgevoed, eentje die aan Amanda schrijft: "Het doet mij goed als moeder dat hij jou heeft gespuugd en een klap heeft gegeven"
Snap je Oedipuscomplex door een vader die je in de steek heeft gelaten en een overbeschermende, alles-door-de-vinger-ziende, mijn-zoon-doet-nooit-wat-verkeerds-het-ligt-altijd-aan-een-ander moeder Netty.
Is alleen maar gunstig als Brian denkt dat Jaap te vertrouwen is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaap vindt het antwoord van Huub 10x sterker. Tegen Brian zal hij straks wel iets anders zeggen. Hij begint Nicolaas-trekjes te krijgen
Zie jij geen enigszins erotische binding tussen Brian en Netty? Ik overduidelijk wel namelijk. Helemaal toen ze tijdens het eerste bezoek uren hand in hand zaten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat oedipuscomplex slaat volgens mij nergens op, maar voor de rest is het een mooi stukje.
Hij staat wat mij betreft volledig aan de kant van Brian en Natasia.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaap vindt het antwoord van Huub 10x sterker. Tegen Brian zal hij straks wel iets anders zeggen. Hij begint Nicolaas-trekjes te krijgen
De switch snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef farceman het volgende:
hey terug naar Huub en amanda!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij staat wat mij betreft volledig aan de kant van Brian en Natasia.
Precies, want Jaap heeft zwaar de pest aan Natasia.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vermoeden heb ik ook.... maar vooral aan de kant van Brian
Ik meen het ook te zien hoor. Die broer is een boer, Brian denkt dat hij een gevoelige jongen is: dat is de input van mama.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij geen enigszins erotische binding tussen Brian en Netty? Ik overduidelijk wel namelijk. Helemaal toen ze tijdens het eerste bezoek uren hand in hand zaten.
Met een sigaret??quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Hoe heeft hij het haar verbrand?
Sigaretje aansteken aan het fornuis vannacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Hij wou een sigaret aansteken bij het fornuis.. en stak zijn haar in de fikquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Sigaret aangestoken met gasfornuis geloof ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Ben benieuwd wanneer die het bed in duiken (lees 'neuken')quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, zie Brian en Natasia nu zitten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |