het script is dat nastasia wint ..........dus moet rat erin blijven om haar tot op het laatst te kunnen backuppenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het wordt toegegeven.. 4 personen hebben het gezien en uitgesproken.
Toen Huub NL geschopt zou hebben.. Had alleen hij het toegegeven en was meteen vertrekken.
Zegt genoeg over de rol van de redactie in het verblijf van Brian
Ja, het programma is nog steeds zo geloofwaardig ......quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het wordt toegegeven.. 4 personen hebben het gezien en uitgesproken.
Toen Huub NL geschopt zou hebben.. Had alleen hij het toegegeven en was meteen vertrekken.
Zegt genoeg over de rol van de redactie in het verblijf van Brian
Het lijkt erop dat hij in hoog tempo aan het afvallen is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het gezicht van rat staat erg gespannen
Je zou er bijna een kaartenactie voor op touw willen zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef Meganog het volgende:
Het is belangrijk dat Amanda dit volhoudt.
Anders zou ze nog meer klappen vangenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het programma is nog steeds zo geloofwaardig ......
En nu Brian, Natasia en Jaap die alleen maar blijven hameren op het alcoholgebruik van gisteravond.
De streams blijven er ook nog gewoon op staan terwijl ze zichzelf (althans Brian) weer eens goed praten. Amanda had het eerder moeten melden en nu proberen ze mij alleen maar zwart te maken.
(en op de site ook natuurlijk geen verkeerd woord over het kindje van God)
Amanda heeft het alleen maar achterghouden vanuit angst ... Brian is toch ook niet voor niets even gaan slapen in een hotel.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
Nu gaat het me te snel, sorry
Vooral uit zeer misplaatste loyaliteit en medelijden met Brian. Want, als ze het zou vertellen, dan zou Huub Brian constant wifebeater noemen, en dat vond ze zielig voor Brian, zei ze gisteravond.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Ashrak het volgende:
Amanda heeft het alleen maar achterghouden vanuit angst ...
Nee joh, Brian is in een hotel gaan slapen omdat Huub hem anders helemaal kapot had geslagen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Amanda heeft het alleen maar achterghouden vanuit angst ... Brian is toch ook niet voor niets even gaan slapen in een hotel.
Ja, maar er zat ook wel angst in hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral uit zeer misplaatste loyaliteit en medelijden met Brian. Want, als ze het zou vertellen, dan zou Huub Brian constant wifebeater noemen, en dat vond ze zielig voor Brian, zei ze gisteravond.
Tuurlijk ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee joh, Brian is in een hotel gaan slapen omdat Huub hem anders helemaal kapot had geslagen.![]()
Dat is inderdaad waar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:10 schreef Ashrak het volgende:
Ja, maar er zat ook wel angst in hoor.
Ze was ook zo blij dat hij 's morgens nog niet terug was.
Hey, mijn waarheid is Brian's waarheid he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tuurlijk ...
Daarom zetten ze Brian in een hotel en Huub niet.
Tja ... je kunt er alleen zo snel gaatjes in prikkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hey, mijn waarheid is Brian's waarheid he.![]()
Die verhaallijn begint ook een beetje saai te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef ericahysterica het volgende:
palma is niet van plan de keukenzooi op te ruimen van gisteravond
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de tv-uitzendingen. Die zijn meestal wel heel gekleurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Er kunnen dingen tijdens de streamlock zijn gebeurd, misschien zien we daar morgen iets van in de uitzending, maar ik denk eerder dat Huub daar veel te ver is gegaan.
Ik zie Palma alleen maar zeiken over het huishouden (waar ze potdomme voor aangenomen is!!!) terwijl ze constant aan het koffie leuten en roken zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef ericahysterica het volgende:
oh dat weet palma dus ook dat de paarden losgelaten zijn gisteren.....ook van carlos etc en maar zeiken paffen en koffie drinken
delegeren ipv schoonmakenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:14 schreef ericahysterica het volgende:
hoofd huishouding hoeft zelf niet te werken zegt ze.........![]()
eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef Utrecht het volgende:
Ach ja met het vertrek van normen en waarden in de kooi, vertrekken ook structureel de kijkers.
Gisteren toevallig kleine opleving.
Ik zit liever buiten in de zon dan dat ik thuis blijf voor DGK, volgens mij hebben wel meer mensen dat.
Alle mensen met enig niveau zijn allang verdwenen uit de gouden kooi, de laatste is net vertrokken Sylvia.
Ook Huub schaar ik ondertussen tussen het asociale volk in de kooi.
De actie van Jaap om de paarden los te laten is nog zo'n actie waar DGK gelijk had moeten ingrijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef ericahysterica het volgende:
oh dat weet palma dus ook dat de paarden losgelaten zijn gisteren.....ook van carlos etc en maar zeiken paffen en koffie drinken
Jep, allemaal kaartjes voor Amanda dat ze goed bezig is nu. Dat ze eindelijk het licht heeft gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou er bijna een kaartenactie voor op touw willen zetten.
yep doen!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, allemaal kaartjes voor Amanda dat ze goed bezig is nu. Dat ze eindelijk het licht heeft gezien
ongewenste intimiteiten mogen klaarblijkelijk ook gewoonquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef Ashrak het volgende:
Jaap heeft klaarblijkelijk vandaag aan Amanda gezeten.
dus eigenlijk hoef je dan alleen maar in een stoel te zitten met in de ene hand en glas champagne en met de andere had je onderdanen aan sturen?????quote:
moet je solliciteren in dgk heb je in ieder geval nog 2 maanden werk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Nebu het volgende:
[..]
dus eigenlijk hoef je dan alleen maar in een stoel te zitten met in de ene hand en glas champagne en met de andere had je onderdanen aan sturen?????![]()
heb ik toch het verkeerde beroep gekozen. van mij verwachten ze dat ik werk voor me geld.![]()
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten mogen klaarblijkelijk ook gewoon
Hoe durven ze!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Nebu het volgende:
[..]
dus eigenlijk hoef je dan alleen maar in een stoel te zitten met in de ene hand en glas champagne en met de andere had je onderdanen aan sturen?????![]()
heb ik toch het verkeerde beroep gekozen. van mij verwachten ze dat ik werk voor me geld.![]()
Ze is er inderdaad om aan te sturen en niet om schoon te maken, als ik Palma vanaf het begin goed heb begrepen. Zij coordineert. Maaaar Palma is de beroerdste niet, ze dekt ook wel een tafel, ruimt af en ruimt de vaatwasser in. . .maar hondendrollen opruimen, neh!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Nebu het volgende:
[..]
Ik zou jaap de schuld gevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:22 schreef Dark het volgende:
Eric:" Er schijnen 2 drollen ergens te liggen."
alles mag in DGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten mogen klaarblijkelijk ook gewoon
Tof!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
moet je solliciteren in dgk heb je in ieder geval nog 2 maanden werk!
de redactie wordt DGK-moequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Marelle het volgende:
[..]
alles mag in DGK2 of 3 dagen geleden werd er gezegd dat er heel streng opgetreden zou worden, dit is dus het resultaat, geweldig redactie ´TOP´
![]()
Goed he ....quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Marelle het volgende:
[..]
alles mag in DGK2 of 3 dagen geleden werd er gezegd dat er heel streng opgetreden zou worden, dit is dus het resultaat, geweldig redactie ´TOP´
![]()
Moeten ze eigenlijk doen, want volgens mij kun je Jaap echt pakken als je zegt dat hij liegt terwijl het niet zo is. De vorige was dat ook een behoorlijk trigger.quote:
Brian/Jaap Modus:quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |