Zoals de godfather al zei: veel te softquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
En hoe ver zijn de FOK-juristen inmiddels met het "Smaad en Laster onderzoek" op het stuk van Brian ?
Lijkt mij toch wel op smaad, maar ik heb te weinig kennis om daar een goed oordeel over te vellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals de godfather al zei: veel te soft
Gaan jullie hier nu vallen over smaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel op smaad, maar ik heb te weinig kennis om daar een goed oordeel over te vellen.
En nu ga ik echt lekker slapen.
Goed verhaal jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:44 schreef Wopper1 het volgende:
Brian heeft weer een schitterend verhaal op ze blogGa maar lekker flippen Brian
![]()
Tuurlijk ... Onkruid moet je op alle tot je beschikking staande manieren bestrijdenquote:
Heb jij dan nog geen aangifte gedaan?quote:
Ik bied bij deze ook overal mijn excuses voor aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef Wopper1 het volgende:
In Brian ze brief begint die nu ook al dat Huub rasictisch is... Huub heeft overal zijn excuses voor aangeboden, kom na 1,5 week toch eens met wat nieuws.
Jaap plaatst het natuurlijk ook gelijk op kingjaap. Mijn gevoel geeft aan dat Jaap onzeker is.. Spreekt Huub wel echt de waarheid? Wil Huub mij wel in het spel houden?
Volgens mij heeft Huub op dit moment helemaal niets aan Jaap (ja, Lieke... Maar goed, Huub zit hier voor het geld, niet voor een meid waar die toevallig een oogje op heeft).
Jaap is kwetsbaar, hij weet het en gaat nu alles op alles zetten om Brian aan zijn kant te houden.
HEAR HEAR!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor het eerst sinds tijden eindelijk eens een gevoel van gerechtigheid ......
Met dank aan Netty, dit had ze werkelijk niet beter kunnen bewerkstelligen![]()
Bedankt DGK redactie voor een leuke stream avond.
Ach, dat kan weer leuke tv opleveren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:51 schreef robert2006 het volgende:
denk dat je met amanda in je groepje geen sterke speler hebt, zou me niets verbazen als ze binnen kortste keren weer gaat krikken met brian.
hoewel velen het hopen zal amanda, nuchter althans niet voor huub bezwijken, hij is gewoon sexueel haar type niet en helaas voor haar is brian dat wel
En helaas voor hem. Die brief is het startschot voor haar omslag, maar afgelopen dagen heeft ze regelmatig geprobeerd te bewekstelligen dat ze weer iets moois met hem kon gaan beleven. (Teasers eufemisme voor neuken). Ze gedraagt zich nu _ook_ als een afgewezen verwend nest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:51 schreef robert2006 het volgende:
denk dat je met amanda in je groepje geen sterke speler hebt, zou me niets verbazen als ze binnen kortste keren weer gaat krikken met brian.
hoewel velen het hopen zal amanda, nuchter althans niet voor huub bezwijken, hij is gewoon sexueel haar type niet en helaas voor haar is brian dat wel
Netty is nu ook para, doet geen oog meer dicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
HEAR HEAR!!!!!![]()
![]()
![]()
Ennuh, Netty:Je doet je zoontje meer kwaad dan goed! En Ken net ook!
En zoals Nicolaas al eerder deze avond aan gaf. Ieder ander kan Lieke ook aannemen als personal trainer. Dat hoeft niet perse door Jaap te gebeuren. Dus Japio, opzouten !quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef Wopper1 het volgende:
In Brian ze brief begint die nu ook al dat Huub rasictisch is... Huub heeft overal zijn excuses voor aangeboden, kom na 1,5 week toch eens met wat nieuws.
Jaap plaatst het natuurlijk ook gelijk op kingjaap. Mijn gevoel geeft aan dat Jaap onzeker is.. Spreekt Huub wel echt de waarheid? Wil Huub mij wel in het spel houden?
Volgens mij heeft Huub op dit moment helemaal niets aan Jaap (ja, Lieke... Maar goed, Huub zit hier voor het geld, niet voor een meid waar die toevallig een oogje op heeft).
Jaap is kwetsbaar, hij weet het en gaat nu alles op alles zetten om Brian aan zijn kant te houden.
Ik vraag mij soms af of de redactie wel nadenkt over de gevolgen van dit soort acties na afloop van het programma.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
Ennuh, Netty:Je doet je zoontje meer kwaad dan goed! En Ken net ook!
Zo moeder zo zooooooooooooontje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Netty is nu ook para, doet geen oog meer dicht.
Nu heeft hij afstand genomen van amanda.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef APK het volgende:
Brian heeft zich toch weer keurig beheerst voor een psychopaat.![]()
Dat vraag ik me ook oprecht af! Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand wraak wil nemen op Brain en zn familie. Dat zou wel heel ernstig zijn. Aan de andere kant zal de Stichting Brain Kubatz wel wraak willen nemen ben ik bang. Vooral op Huub...Sportief zijn ze in ieder geval niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of de redactie wel nadenkt over de gevolgen van dit soort acties na afloop van het programma.
Mamma Brian plus familie was al diep gekwetst en vanavond zijn ze nog dieper beledigd.
Het lijkt wel alsof ze willen dat er doden gaan vallen.
iets over ranzige dingen op iemand uitsmeren en dat ie het op zich lekker warm had. (of iets heel anders, dat is wat ik er van maakte)quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:59 schreef STAP01 het volgende:
Wat zie die jaap?
Dat ze Huub er overduidelijk in willen houden wordt ook niet hard op gezegd. Dus denk maar niet dat ze moord en doodslag wel toe gaan geven..quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of de redactie wel nadenkt over de gevolgen van dit soort acties na afloop van het programma.
Mamma Brian plus familie was al diep gekwetst en vanavond zijn ze nog dieper beledigd.
Het lijkt wel alsof ze willen dat er doden gaan vallen.
...en hij was niet dronken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Nu heeft hij afstand genomen van amanda.
Hij heeft nu ook minder problemen met de amanda-huub situatie (behalve als huub weer misbruik van de situatie maakt).
Hij heeft al ingecalculeerd dat ze binnen zeer korte tijd seks heeft met huub of mitch omdat ze niet zonder kan.
Hij gaat daar niet meer door flippen.
Hij laat haar dus gaan, ook al is hij daardoor een backup kwijt, itt huub, want die slijmt zich alleen speltactisch in.
Ook dat, maar dat gaat zeker nog een vervolg krijgen. Amanda zal hem waarschijnlijk met haar domme kop verder gaan uitdagen en je moet niet aan Brian's moeder komen.quote:Of bedoelde je dat met die brief?
Dat kwam ter sprake maar het was huub zelf die daar niks over wou zeggen, terwijl excuses daarvoor mij wel op zijn plaats leken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:02 schreef Wopper1 het volgende:
Als Brian nou een echte vent was geweest dan had die de avond daarna, waar Huub iedereen bijeen had geroepen zijn mond open getrokken. Dan had die moeten aangeven dat hij zo gekwetst was door de uitlatingen van Huub.
Stuur wat rattengif naar Eemnes...quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Wat ik het ergst vind van de hele situatie is het feit dat die laffe fockingkutkop Amanda heeft voor dr hoofd heeft geslagen! Afgezien van het feit dat ze het zelf in de eerste instantie voor hem opnam. Hij moet weg! Die RAT! Loser is het!
Dat is wel een zwak punt van hem ja, dat gaan ze zeker nog uitmelken, tot nu toe gaat hij er erg goed mee om idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat gaat zeker nog een vervolg krijgen. Amanda zal hem waarschijnlijk met haar domme kop verder gaan uitdagen en je moet niet aan Brian's moeder komen.![]()
Als ze sportief zijn gaan ze de redactie 'taggen', die kunnen er blijkbaar voor zorgen dat Huubje nu braaf ligt te slapen en op een andere avond er voor zorgen dat hij Brian's bezit ligt te beffenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:59 schreef STAP01 het volgende:
Aan de andere kant zal de Stichting Brain Kubatz wel wraak willen nemen ben ik bang. Vooral op Huub...Sportief zijn ze in ieder geval niet.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat hij haar geslagen heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Wat ik het ergst vind van de hele situatie is het feit dat die laffe fockingkutkop Amanda voor dr hoofd heeft geslagen! Afgezien van het feit dat ze het zelf in de eerste instantie voor hem opnam. Hij moet weg! Die RAT! Loser is het!
Huub wilde niks zeggen over wat hij heeft meegemaakt met Amanda. Wat Brian dus nu dwars zit, is dat Huub ook nog eens racistisch was op diezelfde nacht. Dan zeg ik op mijn beurt, geef dat dan gelijk aan waar iedereen bij is en zeg wat je er van vind.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kwam ter sprake maar het was huub zelf die daar niks over wou zeggen, terwijl excuses daarvoor mij wel op zijn plaats leken.
Dus wie is er nou geen echte kerel?
En door welke uitspraken van huub is hij dan zo gekwetst
Er kunnen dingen tijdens de streamlock zijn gebeurd, misschien zien we daar morgen iets van in de uitzending, maar ik denk eerder dat Huub daar veel te ver is gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
Het is zeer onwaarschijnlijk dat hij haar geslagen heeft
Ja WAT nou! Amanda is niet de persoon die dit zou verzinnen! Brain zegt dat het een duw was. Natas beaamt het dat ze is geslagen....De beelden spreken voor zich by the way.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is zeer onwaarschijnlijk dat hij haar geslagen heeft
Dan kan dat niet een voorval zijn waar de moeder van Brian naar refereert.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Er kunnen dingen tijdens de streamlock zijn gebeurd, misschien zien we daar morgen iets van in de uitzending, maar ik denk eerder dat Huub daar veel te ver is gegaan.
blijkbaar volg je geen streams?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja WAT nou! Amanda is niet de persoon die dit zou verzinnen! Brain zegt dat het een duw was. Natas beaamt het dat ze is geslagen....De beelden spreken voor zich by the way.
Ik volg wel de streams en ik weet dat hij haar heeft geslagen! Ik zat ernaast!quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
blijkbaar volg je geen streams?
een blind paard kan zien dat ze wel degelijk een lel heeft gekregen....![]()
Ach, hij heeft de hele nacht en een groot deel van de morgen in een hotel gezeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:14 schreef Ifa het volgende:
Dan kan dat niet een voorval zijn waar de moeder van Brian naar refereert.
Ik zag hem spugen, niet slaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:14 schreef cindy10 het volgende:
een blind paard kan zien dat ze wel degelijk een lel heeft gekregen....![]()
Ik denk het niet. Toen Brain met CP zn broer en moeder beldde waren Netty en Ken net not amused........ah, what the fuck....het zal wel in scene zijn gezet....quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, hij heeft de hele nacht en een groot deel van de morgen in een hotel gezeten.
Het zou mij niet verbazen als er even contact met het thuisfront is geweest.
bekijk het dan op je gemakje maar nog eens...tis een fractie,maar wel degelijk een lel.quote:
Aan dat telefoontje tussen Brian en Nettie was dat niet te merken. Alleen dat de fam. Kubatz kontakt heeft gehad met de makers van het programma.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, hij heeft de hele nacht en een groot deel van de morgen in een hotel gezeten.
Het zou mij niet verbazen als er even contact met het thuisfront is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |