Ja, het is een beetje ongelijk he .... De Gouden Kooi-farm is al een tijd geleden ontstaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
De redactie hoort niet te zeggen dat die brief terug moet..![]()
was ook niet het geval met de koffer van Ilona.. toen kwam ook meteen een OW![]()
![]()
Wat een actie he .... heeft hij inderdaad echt lang over na moeten denken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef Meganog het volgende:
Jaap spettert de ontbijters nat...
Vindt je het gek als je ZO VEEL ontrecht wordt aangedaan...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef Ashrak het volgende:
Misschien houden ze Natasia wel in huis, omdat men ziet dat Brian nog steeds een rare blik heeft in zijn ogen.
Ja, echt erg .... ik kan het ook wel begrijpen ... NOTquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vindt je het gek als je ZO VEEL ontrecht wordt aangedaan...![]()
Hij heeft nooit gezegd dat hij Jaap zou laten gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef getl0st het volgende:
Brian zegt net dat Jaap weer blijft?
jep en daarna gaat het alleen om de nieuwe bewoner en eventuele backup.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef getl0st het volgende:
Brian zegt net dat Jaap weer blijft?
Als je niet betaald voor de streams.. is dat snel genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef Marelle het volgende:
ach toch, ach toch, wat heeft Natasja een zielig stemmetjeen Briam idem
vuile huichelaar pak jij je koffers maar
en verdwijn voorgoed uit ons leven![]()
![]()
De gedachte alleen al dat DGK met Jaap zo'n niveau bereikt ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef blomst het volgende:
Brian bepraat natasja om Jaap er in te houden.
Vooral nodig omdat ze nergens staan als jaap er uit is en een nieuwe een van hen imuum maakt.
de lafbek, maar goed dat wisten we al.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef blomst het volgende:
Brian bepraat natasja om Jaap er in te houden.
Vooral nodig omdat ze nergens staan als jaap er uit is en een nieuwe een van hen imuum maakt.
het zou ook sex kunnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef kleinzusje het volgende:
mmmm
true
mmmmm
is ook zo
mmmmmmmmm
true
mmmmmmmmmmmmm
ja
mmmm
Ja, dit hoeft voor mij ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef getl0st het volgende:
Kunnen die streams niet op wat anders dan dit gezanik?
ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je niet betaald voor de streams.. is dat snel genoeg
Als twee mensen schitterend kunnen Lijden zijn het Brian en Natasja wel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef getl0st het volgende:
Owwwww pffff.. waarom nou weer zielige Natasia en Brian..
het gezicht van rat staat erg gespannenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef Prosac het volgende:
Ik vraag me overigens af waarmee ze Brian elke ochtende inspuiten
Ja, de normen en waarden zijn nog maar weer eens gedaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
DGk heeft gisteren een statement gemaakt. Brian mag vrouwen gewoon slaan dus.
Niets aan de hand![]()
Het wordt toegegeven.. 4 personen hebben het gezien en uitgesproken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
DGk heeft gisteren een statement gemaakt. Brian mag vrouwen gewoon slaan dus.
Niets aan de hand![]()
Ik denk dat het feit dat Amanda achter hem aan bleef lopen en bleef smeken hem erg goed deed. Het is belangrijk dat Amanda dit volhoudt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het gezicht van rat staat erg gespannen
Tussenstand?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben de mmm's aan het tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |