Ze bestudeert aura en chakra's van de Rat! Ze is verstijfd van schrik! Dat ze een spirituele beroerte moge krijgen!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef ericahysterica het volgende:
ze laat zijn hand nooit meer los!
Brian kruipt heerlijk in die rol en ik denk dat ze wel moeten, anders is hij ook zo wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:27 schreef farceman het volgende:
Ja hoor gaat iedereen nu weer Brian in bescherming nemeen?
waarom toch altijd? Laat hem maar boeten ! Altijd iedereen weer medelijden met Brian, belachelijk!
Het verbaasd me nog meer dat elke vrouw die daar het huis in komt Brian nog in zijn ogen aan kijkt.. en nog leuk doet tegen hem ook..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Orders van achter, waarschijnlijk. Zou mij in ieder geval niets verbazen met die corrupte, vrouwen-slaan-goedkeurende kliek.
Gaat ze die vergrotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Niet voordat haar borsten vergroot zijn natuurlijk.
Daar heb je toch een hart voor nodig?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:29 schreef demins het volgende:
Syl ging weg toen Natasja net in een open-hart-operatie zat!
heeft ze al een maagbandje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gaat ze die vergroten![]()
Kan ze niet een maagcorrectie laten doen?
Shit. Typo.quote:
Iedereen moet zijn gevoel volgen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:33 schreef ericahysterica het volgende:
de wierrookdame praat ook met alle winden mee .......lekker zweverig allemaal.
klopt en opzouten dus..........yogales in dgk dat lokt toch zeker geen betaalde streamersquote:
Ik heb wat moeite met je sigquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:32 schreef Prosac het volgende:
wat een fucking hekel heb ik aan het feit dat Natasia Brian in die slachtofferrol houdt en zichzelf als heldin wil neerzetten
quote:
Ik zou nu Marvin Gay willen citeren, maar er lezen kinderen mee...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Even aarden schat, voetjes op de grond en heel rusig ademen naar je buik
quote:
Nope.. evenals Huub en Eric.. Slapen wss nogquote:
could bequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef schizolientje het volgende:
Kan het zijn dat ze zo meelevend is omdat het een (ei) landgenote is?
Het zal uiteráárd wel aan mij liggen, maar het lijkt net alsof de redactie de 'twee groepen' gescheiden wil houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:40 schreef getl0st het volgende:
Nope.. evenals Huub en Eric.. Slapen wss nog
Zal nog wel even blijven ook.. nu yoga bullshit![]()
Als je het over de duvel hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal uiteráárd wel aan mij liggen, maar het lijkt net alsof de redactie de 'twee groepen' gescheiden wil houden.
Rare kronkel in mijn kop, zeker.
Vlechten ook sexy ?quote:
En over sexquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:42 schreef Prosac het volgende:
en Jaap begint direct weer over: "Je weet toch hoe het hier werkt"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Heeft Brian nog een OW gekregen (eigenlijk hele domme vraag denk ik zo)?
Ja. En ze heeft hem gisteravond voorgelezen aan de groep (zonder Natasia die in bed lag en zonder Brian die het hazenpad koos).quote:En is die brief al terug bij Amanda?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En ze heeft hem gisteravond voorgelezen aan de groep (zonder Natasia die in bed lag en zonder Brian die het hazenpad koos).
1: op zijn jaaps: "Je weet toch hoe het hier werkt?"quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Heeft Brian nog een OW gekregen (eigenlijk hele domme vraag denk ik zo)?
En is die brief al terug bij Amanda?
Belachelijk dat DGK het nog zo lang heeft laten doorgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
1: op zijn jaaps: "Je weet toch hoe het hier werkt?"
2: Toen de redactie zei: "die brief MOET terug" scheet Brian 7 kleuren stront en wist hij ineens de brief uit zijn onderbroek te toveren.
wel een goede onderbroek die van Brian, past veel in schijnbaar of er is gewoon genoeg ruimte over.![]()
De redactie hoort niet te zeggen dat die brief terug moet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
2: Toen de redactie zei: "die brief MOET terug" scheet Brian 7 kleuren stront en wist hij ineens de brief uit zijn onderbroek te toveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |