Zoals de godfather al zei: veel te softquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:38 schreef Ashrak het volgende:
En hoe ver zijn de FOK-juristen inmiddels met het "Smaad en Laster onderzoek" op het stuk van Brian ?
Lijkt mij toch wel op smaad, maar ik heb te weinig kennis om daar een goed oordeel over te vellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals de godfather al zei: veel te soft
Gaan jullie hier nu vallen over smaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel op smaad, maar ik heb te weinig kennis om daar een goed oordeel over te vellen.
En nu ga ik echt lekker slapen.
Goed verhaal jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:44 schreef Wopper1 het volgende:
Brian heeft weer een schitterend verhaal op ze blogGa maar lekker flippen Brian
![]()
Tuurlijk ... Onkruid moet je op alle tot je beschikking staande manieren bestrijdenquote:
Heb jij dan nog geen aangifte gedaan?quote:
Ik bied bij deze ook overal mijn excuses voor aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef Wopper1 het volgende:
In Brian ze brief begint die nu ook al dat Huub rasictisch is... Huub heeft overal zijn excuses voor aangeboden, kom na 1,5 week toch eens met wat nieuws.
Jaap plaatst het natuurlijk ook gelijk op kingjaap. Mijn gevoel geeft aan dat Jaap onzeker is.. Spreekt Huub wel echt de waarheid? Wil Huub mij wel in het spel houden?
Volgens mij heeft Huub op dit moment helemaal niets aan Jaap (ja, Lieke... Maar goed, Huub zit hier voor het geld, niet voor een meid waar die toevallig een oogje op heeft).
Jaap is kwetsbaar, hij weet het en gaat nu alles op alles zetten om Brian aan zijn kant te houden.
HEAR HEAR!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor het eerst sinds tijden eindelijk eens een gevoel van gerechtigheid ......
Met dank aan Netty, dit had ze werkelijk niet beter kunnen bewerkstelligen![]()
Bedankt DGK redactie voor een leuke stream avond.
Ach, dat kan weer leuke tv opleveren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:51 schreef robert2006 het volgende:
denk dat je met amanda in je groepje geen sterke speler hebt, zou me niets verbazen als ze binnen kortste keren weer gaat krikken met brian.
hoewel velen het hopen zal amanda, nuchter althans niet voor huub bezwijken, hij is gewoon sexueel haar type niet en helaas voor haar is brian dat wel
En helaas voor hem. Die brief is het startschot voor haar omslag, maar afgelopen dagen heeft ze regelmatig geprobeerd te bewekstelligen dat ze weer iets moois met hem kon gaan beleven. (Teasers eufemisme voor neuken). Ze gedraagt zich nu _ook_ als een afgewezen verwend nest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:51 schreef robert2006 het volgende:
denk dat je met amanda in je groepje geen sterke speler hebt, zou me niets verbazen als ze binnen kortste keren weer gaat krikken met brian.
hoewel velen het hopen zal amanda, nuchter althans niet voor huub bezwijken, hij is gewoon sexueel haar type niet en helaas voor haar is brian dat wel
Netty is nu ook para, doet geen oog meer dicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
HEAR HEAR!!!!!![]()
![]()
![]()
Ennuh, Netty:Je doet je zoontje meer kwaad dan goed! En Ken net ook!
En zoals Nicolaas al eerder deze avond aan gaf. Ieder ander kan Lieke ook aannemen als personal trainer. Dat hoeft niet perse door Jaap te gebeuren. Dus Japio, opzouten !quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef Wopper1 het volgende:
In Brian ze brief begint die nu ook al dat Huub rasictisch is... Huub heeft overal zijn excuses voor aangeboden, kom na 1,5 week toch eens met wat nieuws.
Jaap plaatst het natuurlijk ook gelijk op kingjaap. Mijn gevoel geeft aan dat Jaap onzeker is.. Spreekt Huub wel echt de waarheid? Wil Huub mij wel in het spel houden?
Volgens mij heeft Huub op dit moment helemaal niets aan Jaap (ja, Lieke... Maar goed, Huub zit hier voor het geld, niet voor een meid waar die toevallig een oogje op heeft).
Jaap is kwetsbaar, hij weet het en gaat nu alles op alles zetten om Brian aan zijn kant te houden.
Ik vraag mij soms af of de redactie wel nadenkt over de gevolgen van dit soort acties na afloop van het programma.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:52 schreef STAP01 het volgende:
Ennuh, Netty:Je doet je zoontje meer kwaad dan goed! En Ken net ook!
Zo moeder zo zooooooooooooontje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Netty is nu ook para, doet geen oog meer dicht.
Nu heeft hij afstand genomen van amanda.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:48 schreef APK het volgende:
Brian heeft zich toch weer keurig beheerst voor een psychopaat.![]()
Dat vraag ik me ook oprecht af! Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand wraak wil nemen op Brain en zn familie. Dat zou wel heel ernstig zijn. Aan de andere kant zal de Stichting Brain Kubatz wel wraak willen nemen ben ik bang. Vooral op Huub...Sportief zijn ze in ieder geval niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of de redactie wel nadenkt over de gevolgen van dit soort acties na afloop van het programma.
Mamma Brian plus familie was al diep gekwetst en vanavond zijn ze nog dieper beledigd.
Het lijkt wel alsof ze willen dat er doden gaan vallen.
iets over ranzige dingen op iemand uitsmeren en dat ie het op zich lekker warm had. (of iets heel anders, dat is wat ik er van maakte)quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:59 schreef STAP01 het volgende:
Wat zie die jaap?
Dat ze Huub er overduidelijk in willen houden wordt ook niet hard op gezegd. Dus denk maar niet dat ze moord en doodslag wel toe gaan geven..quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of de redactie wel nadenkt over de gevolgen van dit soort acties na afloop van het programma.
Mamma Brian plus familie was al diep gekwetst en vanavond zijn ze nog dieper beledigd.
Het lijkt wel alsof ze willen dat er doden gaan vallen.
...en hij was niet dronken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
Nu heeft hij afstand genomen van amanda.
Hij heeft nu ook minder problemen met de amanda-huub situatie (behalve als huub weer misbruik van de situatie maakt).
Hij heeft al ingecalculeerd dat ze binnen zeer korte tijd seks heeft met huub of mitch omdat ze niet zonder kan.
Hij gaat daar niet meer door flippen.
Hij laat haar dus gaan, ook al is hij daardoor een backup kwijt, itt huub, want die slijmt zich alleen speltactisch in.
Ook dat, maar dat gaat zeker nog een vervolg krijgen. Amanda zal hem waarschijnlijk met haar domme kop verder gaan uitdagen en je moet niet aan Brian's moeder komen.quote:Of bedoelde je dat met die brief?
Dat kwam ter sprake maar het was huub zelf die daar niks over wou zeggen, terwijl excuses daarvoor mij wel op zijn plaats leken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:02 schreef Wopper1 het volgende:
Als Brian nou een echte vent was geweest dan had die de avond daarna, waar Huub iedereen bijeen had geroepen zijn mond open getrokken. Dan had die moeten aangeven dat hij zo gekwetst was door de uitlatingen van Huub.
Stuur wat rattengif naar Eemnes...quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Wat ik het ergst vind van de hele situatie is het feit dat die laffe fockingkutkop Amanda heeft voor dr hoofd heeft geslagen! Afgezien van het feit dat ze het zelf in de eerste instantie voor hem opnam. Hij moet weg! Die RAT! Loser is het!
Dat is wel een zwak punt van hem ja, dat gaan ze zeker nog uitmelken, tot nu toe gaat hij er erg goed mee om idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat gaat zeker nog een vervolg krijgen. Amanda zal hem waarschijnlijk met haar domme kop verder gaan uitdagen en je moet niet aan Brian's moeder komen.![]()
Als ze sportief zijn gaan ze de redactie 'taggen', die kunnen er blijkbaar voor zorgen dat Huubje nu braaf ligt te slapen en op een andere avond er voor zorgen dat hij Brian's bezit ligt te beffenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:59 schreef STAP01 het volgende:
Aan de andere kant zal de Stichting Brain Kubatz wel wraak willen nemen ben ik bang. Vooral op Huub...Sportief zijn ze in ieder geval niet.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat hij haar geslagen heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Wat ik het ergst vind van de hele situatie is het feit dat die laffe fockingkutkop Amanda voor dr hoofd heeft geslagen! Afgezien van het feit dat ze het zelf in de eerste instantie voor hem opnam. Hij moet weg! Die RAT! Loser is het!
Huub wilde niks zeggen over wat hij heeft meegemaakt met Amanda. Wat Brian dus nu dwars zit, is dat Huub ook nog eens racistisch was op diezelfde nacht. Dan zeg ik op mijn beurt, geef dat dan gelijk aan waar iedereen bij is en zeg wat je er van vind.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kwam ter sprake maar het was huub zelf die daar niks over wou zeggen, terwijl excuses daarvoor mij wel op zijn plaats leken.
Dus wie is er nou geen echte kerel?
En door welke uitspraken van huub is hij dan zo gekwetst
Er kunnen dingen tijdens de streamlock zijn gebeurd, misschien zien we daar morgen iets van in de uitzending, maar ik denk eerder dat Huub daar veel te ver is gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
Het is zeer onwaarschijnlijk dat hij haar geslagen heeft
Ja WAT nou! Amanda is niet de persoon die dit zou verzinnen! Brain zegt dat het een duw was. Natas beaamt het dat ze is geslagen....De beelden spreken voor zich by the way.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is zeer onwaarschijnlijk dat hij haar geslagen heeft
Dan kan dat niet een voorval zijn waar de moeder van Brian naar refereert.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Er kunnen dingen tijdens de streamlock zijn gebeurd, misschien zien we daar morgen iets van in de uitzending, maar ik denk eerder dat Huub daar veel te ver is gegaan.
blijkbaar volg je geen streams?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja WAT nou! Amanda is niet de persoon die dit zou verzinnen! Brain zegt dat het een duw was. Natas beaamt het dat ze is geslagen....De beelden spreken voor zich by the way.
Ik volg wel de streams en ik weet dat hij haar heeft geslagen! Ik zat ernaast!quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
blijkbaar volg je geen streams?
een blind paard kan zien dat ze wel degelijk een lel heeft gekregen....![]()
Ach, hij heeft de hele nacht en een groot deel van de morgen in een hotel gezeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:14 schreef Ifa het volgende:
Dan kan dat niet een voorval zijn waar de moeder van Brian naar refereert.
Ik zag hem spugen, niet slaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:14 schreef cindy10 het volgende:
Ik denk het niet. Toen Brain met CP zn broer en moeder beldde waren Netty en Ken net not amused........ah, what the fuck....het zal wel in scene zijn gezet....quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, hij heeft de hele nacht en een groot deel van de morgen in een hotel gezeten.
Het zou mij niet verbazen als er even contact met het thuisfront is geweest.
bekijk het dan op je gemakje maar nog eens...tis een fractie,maar wel degelijk een lel.quote:
Aan dat telefoontje tussen Brian en Nettie was dat niet te merken. Alleen dat de fam. Kubatz kontakt heeft gehad met de makers van het programma.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, hij heeft de hele nacht en een groot deel van de morgen in een hotel gezeten.
Je had het toch over zijn stuk op de weblogquote:Op woensdag 2 mei 2007 03:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Huub wilde niks zeggen over wat hij heeft meegemaakt met Amanda. Wat Brian dus nu dwars zit, is dat Huub ook nog eens racistisch was op diezelfde nacht. Dan zeg ik op mijn beurt, geef dat dan gelijk aan waar iedereen bij is en zeg wat je er van vind.
Ik zag Brain zn arm en een Amanda die met dr handen in dr gezicht naar de grond dook! Zegt mij meer dan genoeg.quote:
Bekijk het zelf nog een keer, het zou zo Natasia's elleboog kunnen zijn terwijl ze probeert in te grijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:20 schreef cindy10 het volgende:
bekijk het dan op je gemakje maar nog eens...tis een fractie,maar wel degelijk een lel.
vlak voor ze in elkaar duikt.![]()
Dat denk ik ook, dan is het van brian nog knapper dan ik al dacht, om zich zo in te houden en niet te slaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Er kunnen dingen tijdens de streamlock zijn gebeurd, misschien zien we daar morgen iets van in de uitzending, maar ik denk eerder dat Huub daar veel te ver is gegaan.
Das waar ook. Heeft iemand zich eigenlijk bedreigd gevoeld toen die-levensgevaarlijke-TBS-er DGK-er Brian op proefverlof was?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jaap kreunt: "Echt gevaarlijk die jongen"quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zag Brain zn arm en een Amanda die met dr handen in dr gezicht naar de grond dook! Zegt mij meer dan genoeg.
OT: Jaap kreunt weer wat.
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een hoek, ik denk trouwens dat als brian een hoek uitdeelt aan een klein meisje zoals amanda ze wel onmiddelijk knock out zal gaan en meer schade heeft dan een wondje in haar mond en er op zijn minst een blauwe plek achtergelaten zou moeten hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja WAT nou! Amanda is niet de persoon die dit zou verzinnen! Brain zegt dat het een duw was. Natas beaamt het dat ze is geslagen....De beelden spreken voor zich by the way.
Huub beweert dat hij niet heeft geslagen. Brain idem dito. Netty daarentegen zegt dat Brain Amanda heeft geslagen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dan is het van brian nog knapper dan ik al dacht, om zich zo in te houden en niet te slaan
Nee ik kijk geen streams, dat is alleen voor groupiesquote:Op woensdag 2 mei 2007 03:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
blijkbaar volg je geen streams?
bedoeld voor pc eend,foutjeee bedankt!
Zo heb ik het ook waargenomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bekijk het zelf nog een keer, het zou zo Natasia's elleboog kunnen zijn terwijl ze probeert in te grijpen.
Enquote:Op woensdag 2 mei 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub beweert dat hij niet heeft geslagen. Brain idem dito. Netty daarentegen zegt dat Brain Amanda heeft geslagen.
Ok, eindresultaat: Het was Juicy! Juicy heeft Amanda gebeten! Het loeder!quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een hoek, ik denk trouwens dat als brian een hoek uitdeelt aan een klein meisje zoals amanda ze wel onmiddelijk knock out zal gaan en meer schade heeft dan een wondje in haar mond en er op zijn minst een blauwe plek achtergelaten zou moeten hebben.
Ik denk dat hij haar weg duwde en dat daarbij misschien haar tanden haar wang raakte en daarbij een wondje veroorzaakte en dat ze daarom even pijn had.
Netty is een hoer ole ole! HIEPHOI Netty is een hoer ole ole, HIEP HOI, Netty is een hoer, Netty is een hoer, OLE OLE!quote:
Gedaan, beeldje voor beeldje. Brian steekt zijn arm uit richting Amanda, Natasia komt ervoor bedekt de arm. Natasia´s rechter arm zit achter het hoofd van Amanda op het moment dat je haar naar achter ziet gaan. Op het moment dat het hoofd van Natasia wat naar links gaat zie je nog de vuist van Brian verschijnen. (amanda is dan al aan het terugdeinzen/klapt naar achteren).quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bekijk het zelf nog een keer, het zou zo Natasia's elleboog kunnen zijn terwijl ze probeert in te grijpen.
Wtf!?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Netty is een hoer ole ole! HIEPHOI Netty is een hoer ole ole, HIEP HOI, Netty is een hoer, Netty is een hoer, OLE OLE!![]()
Just a practical joke............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik liet me even gaan... Zo bedoelde ik het niet...quote:
ook een valiumpje nodig??quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Netty is een hoer ole ole! HIEPHOI Netty is een hoer ole ole, HIEP HOI, Netty is een hoer, Netty is een hoer, OLE OLE!![]()
Just a practical joke............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel Brian IPV Netty...quote:
Jaja, wat jij nu schrijft zou ook dan voor Brian moeten gelden. Die had een klap van Huub op z,n fucking oog gekregen zoals ie steeds zei. Heb jij Brian daarna met een rood oog gezien?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een hoek, ik denk trouwens dat als brian een hoek uitdeelt aan een klein meisje zoals amanda ze wel onmiddelijk knock out zal gaan en meer schade heeft dan een wondje in haar mond en er op zijn minst een blauwe plek achtergelaten zou moeten hebben.
Ik denk dat hij haar weg duwde en dat daarbij misschien haar tanden haar wang raakte en daarbij een wondje veroorzaakte en dat ze daarom even pijn had.
Jajaja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:48 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Jaja, wat jij nu schrijft zou ook dan voor Brian moeten gelden. Die had een klap van Huub op z,n fucking oog gekregen zoals ie steeds zei. Heb jij Brian daarna met een rood oog gezien?
Goedemorgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GOEIESMORGENS ALLEMAAL![]()
ik heb heerlijk geslapen vannacht en had een verrukkelijke droom;
de twee die onderaan de popi poll staan op het moment van stemming
daarvan moest er één vvan worden weggestemd, dit hoefde niet unaniem
maar met meerderheid van stemmen.
onderaan stonden ; NATASIA EN BRIAN![]()
en de winnaar was; BRIAN![]()
of verliezer natuurlijk in ieder geval hij moest eruit![]()
nou da's toch een leuke gedachte om de dag mee te beginnen hé
en
misschien een tip voor de redaktie om die TBSér er eerder uit te krijgen
effe koppie koffie en dan naar mijn werk
![]()
hij heeft (met dank aan Nettie) nu zelf op camera toegegeven dat ie amanda
geslagen én bespuugd heeft, dus wat willen ze meer..........
lijkt mij meer andersom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:09 schreef pullup het volgende:
Brian lijkt nu Natasia te bewerkstelligen
Het lijkt mij ook een gelijke situatie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:58 schreef elcastel het volgende:
Goh, wat doet het hele verhaal me denken aan de situatie dat Huub zich liet ontvallen dat hij Natanael had geschopt en dat hij dat tegen Brian zei, die er gelijk werk van maakte. Alleen is het nu dan vice versa en weer terug en is het vooral Netty die de fout in gaat, maar daardoor wél Amanda wakker schudt.
Volgens mij zit de redactie net zo fout als toen en hebben ze hetgewoon weer verkeerd ingeschat omdat Amanda eerst zei dat het slechts een duw was.
- ontopic - Ze slapen nog.
Het zal mij ook benieuwen hoe zij gaat reageren op de komst van Lieke vanavond.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:13 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda haar keukendienst nog gedaan?
Of krijgen we straks een boze Palma op het werk omdat haar werk nog nioet gedaan is??
Bitchfightquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het zal mij ook benieuwen hoe zij gaat reageren op de komst van Lieke vanavond.
Alhoewel ze elkaar wel niet letterlijk tegen het lijf gaan lopen verwacht ik toch wel een stevige mening van Palma.
Afgelopen week had ze het nog over 3 mei?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:33 schreef petraa het volgende:
Natas zou naar kliniek gaan, maar dat ging niet door.
Natuurlijk gaat dat niet door.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Afgelopen week had ze het nog over 3 mei?
Misschien heeft ze haar in de datum vergist.
Door de zooi van Huub ???? Dat is 3 weken geleden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:53 schreef blomst het volgende:
Palma zegt dat ze nog steeds achterlopen met het schoonmaken van het huis door de rotzooi die Huub had gemaakt.
Ze vat het plan op om buiten te gaan schoonmaken, want ze kan niet alles tegelijk doen .
Ze wil dus niets doen.
aan de ene kant vrij logisch, eric en huub zitten wel bij haar te slijmen, maar stemmen haar er wel snel uit, als ze hun kant kiezen, dus kwestie van overlevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
Ze heeft het moeilijk door de situatie van Brian en Amanda, de brief van mama Hetty en de andere bewoners snappen niet dat ze achter brian blijft staan omdat hij amanda heeft geslagen.
Kan niet wachten tot Palma en Lieke elkaar weer treffenquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:55 schreef petraa het volgende:
Had ze trouwens Lieke maar niet moeten ontslaan.
Waar kan ik soliciteren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:53 schreef blomst het volgende:
Palma zegt dat ze nog steeds achterlopen met het schoonmaken van het huis door de rotzooi die Huub had gemaakt.
Ze vat het plan op om buiten te gaan schoonmaken, want ze kan niet alles tegelijk doen .
Ze wil dus niets doen.
We zien zoals gewoonlijk alleen Palma in de ochtendquote:
In haar eigen bed, met Eric ernaast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:06 schreef Kinga het volgende:
Waar heeft Amanda geslapen?
Als King Jaap klaar is om zich aan Haar te onderwerpen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe laat komt die goregeilegymsnol ?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Nu?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ze is gisteravond al geweestquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Meganog het volgende:
Ik dacht dat de afspraak met Lieke voor 9 uur vanavond was gepland.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:16 schreef blomst het volgende:
Yogales dus vandaag.
Dus dan wordt er niet gereld onder het ontbijt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:16 schreef blomst het volgende:
Yogales dus vandaag.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dus dan wordt er niet gereld onder het ontbijt...![]()
Oktober 2007quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:20 schreef shmoopy het volgende:
Wanneer gaat Natasia nou naar de tietenboer, over een maand?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:23 schreef demins het volgende:
Waar is Sylvia toch? Die kan net zo goed naar huis...
Onbegrijpelijk dat werkelijk elk personeelslid die zakrat openlijk steunt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:24 schreef getl0st het volgende:
Pffff.. nou gaat die yogatrut brian ook nog zielig vinden
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef ericahysterica het volgende:
ze laat zijn hand nooit meer los!
Orders van achter, waarschijnlijk. Zou mij in ieder geval niets verbazen met die corrupte, vrouwen-slaan-goedkeurende kliek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:26 schreef Meganog het volgende:
Onbegrijpelijk dat werkelijk elk personeelslid die zakrat openlijk steunt.
Ze bestudeert aura en chakra's van de Rat! Ze is verstijfd van schrik! Dat ze een spirituele beroerte moge krijgen!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef ericahysterica het volgende:
ze laat zijn hand nooit meer los!
Brian kruipt heerlijk in die rol en ik denk dat ze wel moeten, anders is hij ook zo wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:27 schreef farceman het volgende:
Ja hoor gaat iedereen nu weer Brian in bescherming nemeen?
waarom toch altijd? Laat hem maar boeten ! Altijd iedereen weer medelijden met Brian, belachelijk!
Het verbaasd me nog meer dat elke vrouw die daar het huis in komt Brian nog in zijn ogen aan kijkt.. en nog leuk doet tegen hem ook..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Orders van achter, waarschijnlijk. Zou mij in ieder geval niets verbazen met die corrupte, vrouwen-slaan-goedkeurende kliek.
Gaat ze die vergrotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Niet voordat haar borsten vergroot zijn natuurlijk.
Daar heb je toch een hart voor nodig?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:29 schreef demins het volgende:
Syl ging weg toen Natasja net in een open-hart-operatie zat!
heeft ze al een maagbandje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gaat ze die vergroten![]()
Kan ze niet een maagcorrectie laten doen?
Shit. Typo.quote:
Iedereen moet zijn gevoel volgen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:33 schreef ericahysterica het volgende:
de wierrookdame praat ook met alle winden mee .......lekker zweverig allemaal.
klopt en opzouten dus..........yogales in dgk dat lokt toch zeker geen betaalde streamersquote:
Ik heb wat moeite met je sigquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:32 schreef Prosac het volgende:
wat een fucking hekel heb ik aan het feit dat Natasia Brian in die slachtofferrol houdt en zichzelf als heldin wil neerzetten
quote:
Ik zou nu Marvin Gay willen citeren, maar er lezen kinderen mee...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Even aarden schat, voetjes op de grond en heel rusig ademen naar je buik
quote:
Nope.. evenals Huub en Eric.. Slapen wss nogquote:
could bequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef schizolientje het volgende:
Kan het zijn dat ze zo meelevend is omdat het een (ei) landgenote is?
Het zal uiteráárd wel aan mij liggen, maar het lijkt net alsof de redactie de 'twee groepen' gescheiden wil houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:40 schreef getl0st het volgende:
Nope.. evenals Huub en Eric.. Slapen wss nog
Zal nog wel even blijven ook.. nu yoga bullshit![]()
Als je het over de duvel hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal uiteráárd wel aan mij liggen, maar het lijkt net alsof de redactie de 'twee groepen' gescheiden wil houden.
Rare kronkel in mijn kop, zeker.
Vlechten ook sexy ?quote:
En over sexquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:42 schreef Prosac het volgende:
en Jaap begint direct weer over: "Je weet toch hoe het hier werkt"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Heeft Brian nog een OW gekregen (eigenlijk hele domme vraag denk ik zo)?
Ja. En ze heeft hem gisteravond voorgelezen aan de groep (zonder Natasia die in bed lag en zonder Brian die het hazenpad koos).quote:En is die brief al terug bij Amanda?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En ze heeft hem gisteravond voorgelezen aan de groep (zonder Natasia die in bed lag en zonder Brian die het hazenpad koos).
1: op zijn jaaps: "Je weet toch hoe het hier werkt?"quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Heeft Brian nog een OW gekregen (eigenlijk hele domme vraag denk ik zo)?
En is die brief al terug bij Amanda?
Belachelijk dat DGK het nog zo lang heeft laten doorgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
1: op zijn jaaps: "Je weet toch hoe het hier werkt?"
2: Toen de redactie zei: "die brief MOET terug" scheet Brian 7 kleuren stront en wist hij ineens de brief uit zijn onderbroek te toveren.
wel een goede onderbroek die van Brian, past veel in schijnbaar of er is gewoon genoeg ruimte over.![]()
De redactie hoort niet te zeggen dat die brief terug moet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
2: Toen de redactie zei: "die brief MOET terug" scheet Brian 7 kleuren stront en wist hij ineens de brief uit zijn onderbroek te toveren.
Ja, het is een beetje ongelijk he .... De Gouden Kooi-farm is al een tijd geleden ontstaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
De redactie hoort niet te zeggen dat die brief terug moet..![]()
was ook niet het geval met de koffer van Ilona.. toen kwam ook meteen een OW![]()
![]()
Wat een actie he .... heeft hij inderdaad echt lang over na moeten denken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef Meganog het volgende:
Jaap spettert de ontbijters nat...
Vindt je het gek als je ZO VEEL ontrecht wordt aangedaan...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef Ashrak het volgende:
Misschien houden ze Natasia wel in huis, omdat men ziet dat Brian nog steeds een rare blik heeft in zijn ogen.
Ja, echt erg .... ik kan het ook wel begrijpen ... NOTquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vindt je het gek als je ZO VEEL ontrecht wordt aangedaan...![]()
Hij heeft nooit gezegd dat hij Jaap zou laten gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef getl0st het volgende:
Brian zegt net dat Jaap weer blijft?
jep en daarna gaat het alleen om de nieuwe bewoner en eventuele backup.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef getl0st het volgende:
Brian zegt net dat Jaap weer blijft?
Als je niet betaald voor de streams.. is dat snel genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef Marelle het volgende:
ach toch, ach toch, wat heeft Natasja een zielig stemmetjeen Briam idem
vuile huichelaar pak jij je koffers maar
en verdwijn voorgoed uit ons leven![]()
![]()
De gedachte alleen al dat DGK met Jaap zo'n niveau bereikt ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef blomst het volgende:
Brian bepraat natasja om Jaap er in te houden.
Vooral nodig omdat ze nergens staan als jaap er uit is en een nieuwe een van hen imuum maakt.
de lafbek, maar goed dat wisten we al.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef blomst het volgende:
Brian bepraat natasja om Jaap er in te houden.
Vooral nodig omdat ze nergens staan als jaap er uit is en een nieuwe een van hen imuum maakt.
het zou ook sex kunnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef kleinzusje het volgende:
mmmm
true
mmmmm
is ook zo
mmmmmmmmm
true
mmmmmmmmmmmmm
ja
mmmm
Ja, dit hoeft voor mij ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef getl0st het volgende:
Kunnen die streams niet op wat anders dan dit gezanik?
ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je niet betaald voor de streams.. is dat snel genoeg
Als twee mensen schitterend kunnen Lijden zijn het Brian en Natasja wel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef getl0st het volgende:
Owwwww pffff.. waarom nou weer zielige Natasia en Brian..
het gezicht van rat staat erg gespannenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef Prosac het volgende:
Ik vraag me overigens af waarmee ze Brian elke ochtende inspuiten
Ja, de normen en waarden zijn nog maar weer eens gedaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
DGk heeft gisteren een statement gemaakt. Brian mag vrouwen gewoon slaan dus.
Niets aan de hand![]()
Het wordt toegegeven.. 4 personen hebben het gezien en uitgesproken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
DGk heeft gisteren een statement gemaakt. Brian mag vrouwen gewoon slaan dus.
Niets aan de hand![]()
Ik denk dat het feit dat Amanda achter hem aan bleef lopen en bleef smeken hem erg goed deed. Het is belangrijk dat Amanda dit volhoudt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het gezicht van rat staat erg gespannen
Tussenstand?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben de mmm's aan het tellen
het script is dat nastasia wint ..........dus moet rat erin blijven om haar tot op het laatst te kunnen backuppenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het wordt toegegeven.. 4 personen hebben het gezien en uitgesproken.
Toen Huub NL geschopt zou hebben.. Had alleen hij het toegegeven en was meteen vertrekken.
Zegt genoeg over de rol van de redactie in het verblijf van Brian
Ja, het programma is nog steeds zo geloofwaardig ......quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het wordt toegegeven.. 4 personen hebben het gezien en uitgesproken.
Toen Huub NL geschopt zou hebben.. Had alleen hij het toegegeven en was meteen vertrekken.
Zegt genoeg over de rol van de redactie in het verblijf van Brian
Het lijkt erop dat hij in hoog tempo aan het afvallen is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het gezicht van rat staat erg gespannen
Je zou er bijna een kaartenactie voor op touw willen zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef Meganog het volgende:
Het is belangrijk dat Amanda dit volhoudt.
Anders zou ze nog meer klappen vangenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het programma is nog steeds zo geloofwaardig ......
En nu Brian, Natasia en Jaap die alleen maar blijven hameren op het alcoholgebruik van gisteravond.
De streams blijven er ook nog gewoon op staan terwijl ze zichzelf (althans Brian) weer eens goed praten. Amanda had het eerder moeten melden en nu proberen ze mij alleen maar zwart te maken.
(en op de site ook natuurlijk geen verkeerd woord over het kindje van God)
Amanda heeft het alleen maar achterghouden vanuit angst ... Brian is toch ook niet voor niets even gaan slapen in een hotel.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
Nu gaat het me te snel, sorry
Vooral uit zeer misplaatste loyaliteit en medelijden met Brian. Want, als ze het zou vertellen, dan zou Huub Brian constant wifebeater noemen, en dat vond ze zielig voor Brian, zei ze gisteravond.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Ashrak het volgende:
Amanda heeft het alleen maar achterghouden vanuit angst ...
Nee joh, Brian is in een hotel gaan slapen omdat Huub hem anders helemaal kapot had geslagen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Amanda heeft het alleen maar achterghouden vanuit angst ... Brian is toch ook niet voor niets even gaan slapen in een hotel.
Ja, maar er zat ook wel angst in hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral uit zeer misplaatste loyaliteit en medelijden met Brian. Want, als ze het zou vertellen, dan zou Huub Brian constant wifebeater noemen, en dat vond ze zielig voor Brian, zei ze gisteravond.
Tuurlijk ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee joh, Brian is in een hotel gaan slapen omdat Huub hem anders helemaal kapot had geslagen.![]()
Dat is inderdaad waar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:10 schreef Ashrak het volgende:
Ja, maar er zat ook wel angst in hoor.
Ze was ook zo blij dat hij 's morgens nog niet terug was.
Hey, mijn waarheid is Brian's waarheid he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tuurlijk ...
Daarom zetten ze Brian in een hotel en Huub niet.
Tja ... je kunt er alleen zo snel gaatjes in prikkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hey, mijn waarheid is Brian's waarheid he.![]()
Die verhaallijn begint ook een beetje saai te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef ericahysterica het volgende:
palma is niet van plan de keukenzooi op te ruimen van gisteravond
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de tv-uitzendingen. Die zijn meestal wel heel gekleurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie Palma alleen maar zeiken over het huishouden (waar ze potdomme voor aangenomen is!!!) terwijl ze constant aan het koffie leuten en roken zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef ericahysterica het volgende:
oh dat weet palma dus ook dat de paarden losgelaten zijn gisteren.....ook van carlos etc en maar zeiken paffen en koffie drinken
delegeren ipv schoonmakenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:14 schreef ericahysterica het volgende:
hoofd huishouding hoeft zelf niet te werken zegt ze.........![]()
eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef Utrecht het volgende:
Ach ja met het vertrek van normen en waarden in de kooi, vertrekken ook structureel de kijkers.
Gisteren toevallig kleine opleving.
Ik zit liever buiten in de zon dan dat ik thuis blijf voor DGK, volgens mij hebben wel meer mensen dat.
Alle mensen met enig niveau zijn allang verdwenen uit de gouden kooi, de laatste is net vertrokken Sylvia.
Ook Huub schaar ik ondertussen tussen het asociale volk in de kooi.
De actie van Jaap om de paarden los te laten is nog zo'n actie waar DGK gelijk had moeten ingrijpen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef ericahysterica het volgende:
oh dat weet palma dus ook dat de paarden losgelaten zijn gisteren.....ook van carlos etc en maar zeiken paffen en koffie drinken
Jep, allemaal kaartjes voor Amanda dat ze goed bezig is nu. Dat ze eindelijk het licht heeft gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou er bijna een kaartenactie voor op touw willen zetten.
yep doen!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, allemaal kaartjes voor Amanda dat ze goed bezig is nu. Dat ze eindelijk het licht heeft gezien
ongewenste intimiteiten mogen klaarblijkelijk ook gewoonquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:20 schreef Ashrak het volgende:
Jaap heeft klaarblijkelijk vandaag aan Amanda gezeten.
dus eigenlijk hoef je dan alleen maar in een stoel te zitten met in de ene hand en glas champagne en met de andere had je onderdanen aan sturen?????quote:
moet je solliciteren in dgk heb je in ieder geval nog 2 maanden werk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Nebu het volgende:
[..]
dus eigenlijk hoef je dan alleen maar in een stoel te zitten met in de ene hand en glas champagne en met de andere had je onderdanen aan sturen?????![]()
heb ik toch het verkeerde beroep gekozen. van mij verwachten ze dat ik werk voor me geld.![]()
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten mogen klaarblijkelijk ook gewoon
Hoe durven ze!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Nebu het volgende:
[..]
dus eigenlijk hoef je dan alleen maar in een stoel te zitten met in de ene hand en glas champagne en met de andere had je onderdanen aan sturen?????![]()
heb ik toch het verkeerde beroep gekozen. van mij verwachten ze dat ik werk voor me geld.![]()
Ze is er inderdaad om aan te sturen en niet om schoon te maken, als ik Palma vanaf het begin goed heb begrepen. Zij coordineert. Maaaar Palma is de beroerdste niet, ze dekt ook wel een tafel, ruimt af en ruimt de vaatwasser in. . .maar hondendrollen opruimen, neh!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Nebu het volgende:
[..]
Ik zou jaap de schuld gevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:22 schreef Dark het volgende:
Eric:" Er schijnen 2 drollen ergens te liggen."
alles mag in DGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ongewenste intimiteiten mogen klaarblijkelijk ook gewoon
Tof!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
moet je solliciteren in dgk heb je in ieder geval nog 2 maanden werk!
de redactie wordt DGK-moequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Marelle het volgende:
[..]
alles mag in DGK2 of 3 dagen geleden werd er gezegd dat er heel streng opgetreden zou worden, dit is dus het resultaat, geweldig redactie ´TOP´
![]()
Goed he ....quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Marelle het volgende:
[..]
alles mag in DGK2 of 3 dagen geleden werd er gezegd dat er heel streng opgetreden zou worden, dit is dus het resultaat, geweldig redactie ´TOP´
![]()
Moeten ze eigenlijk doen, want volgens mij kun je Jaap echt pakken als je zegt dat hij liegt terwijl het niet zo is. De vorige was dat ook een behoorlijk trigger.quote:
Brian/Jaap Modus:quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
complete aanfluitingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |