chirurg wenst zijn delicate ogen niet te verpesten aan de tieten van Natasiaquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom gaat de tiet operatie niet door?
Ze kijken eerst ff hoeveel streamers er blijven kijken na vrijdag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Zal ook zij tegen Amanda gaan zeggen dat Brian geen blaam treft?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef blomst het volgende:
Daar is onze altijd vrolijke Tilly.
uitgesteld tot volgende week, haar eerste afspraak, de operatie komt later.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Vakkie_W het volgende:
De operatie gaat door streamers betaald worden bedoel je? Damn, dan haak ik denk ik toch afquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kijken eerst ff hoeveel streamers er blijven kijken na vrijdag.
Ik kijk in ieder geval niet meer aangezien het niet echt boeiend is en ik over 8 daagjes lekker naar Amerika vliegquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze kijken eerst ff hoeveel streamers er blijven kijken na vrijdag.
Voor hetzelfde treden er complicaties op en ligt ze daar wat langerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De operatie gaat door streamers betaald worden bedoel je? Damn, dan haak ik denk ik toch af
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor hetzelfde treden er complicaties op en ligt ze daar wat langer
Ik ga ook zeker niet betalen om me te ergeren aan streams. Dan erger ik me wel via de verslagen van derden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef getl0st het volgende:
Ik kijk in ieder geval niet meer aangezien het niet echt boeiend is en ik over 8 daagjes lekker naar Amerika vlieg
Dat is ook weer waar. Toch maar blijven streamen dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor hetzelfde treden er complicaties op en ligt ze daar wat langer
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker niet betalen om me te ergeren aan streams. Dan erger ik me wel via de verslagen van derden.
Lekker vooruitzicht!!! (Dat én jouw trip)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, hij was even naar de fitness gegaan.
En daar heeft JdM later de beelden gemanipuleerd![]()
dochter 1 in elkaar gebeukt nu invalidequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit toch lekker in Spanje? Volgens mij heeft dat mens zich in haar leven amper om haar dochters bekommerd.
Trieste rekening die je dan als moeder kunt opmaken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:25 schreef ericahysterica het volgende:
dochter 1 in elkaar gebeukt nu invalide
dochter 2 in net uit het strafkamp
dochter 3 werkeloos omdat de teaser dicht ging vanwege erotische nevenactiviteiten
de chirurg is thans verwikkeld in een strafzaak mbt de liposuctie van een jonge meid waar het heel slecht mee afliepquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
chirurg wenst zijn delicate ogen niet te verpesten aan de tieten van Natasia
ja zeker...te triest voor woorden. Als ik wist dat mijn 24 jarige dochter mishandeld werd liet ik dat niet zomaar gebeuren. Je kind haar eigen fouten laten maken krijgt dan wel een wrange bijsmaakquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trieste rekening die je dan als moeder kunt opmaken.
volgens mij probeert Jaap eerder Huub erbij te lappen dan Brian..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Zegt Jaap nou dat hij Brian en Natasia niet weg zal stemmen?
Nou ja, zal wel onderdeel van het spel zijn om ze voor te liegen neem ik aan.
en terecht!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Brian zijn doodsbang voor de immuniteit van een van de twee.
Ik bedoelde ook niet dat hij Brian er wél uit gaat stemmen. Ik bedoelde dat hij een pesthekel heeft aan Natasia en haar er zeker uit zal stemmen. Maar hij zei net van niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
volgens mij probeert Jaap eerder Huub erbij te lappen dan Brian..
ja zo zei hij gisteravond tegen huup dat hij de brief echt niet had met een heel integere blikquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, want Jaap is onbetrouwbaar.
Dat was een 'toneelhaak'. Ze wisten al wie op de laatste twee plaatsen zouden eindigen en dat waren twee enorm saaie bewoners. Toen hebben ze dat extraatje bedacht omdat toch sowieso een van die twee eruit moest van JdM.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef Dark het volgende:
Hebben ze al niet eens eerder met de popoll gewerkt? Tussen de laatste 2 moet gekozen worden?
En niet alleen vrijdag, maar nog weken en weken en weken.................!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:39 schreef Prosac het volgende:
kortom.. ontslagronde voor Eric en voor Japio
en jawel, vrijdag zitten dezelfde mensen nog altijd in het huis
Palma past perfect in het plaatje van Brian en Natasia. Als je denkt dat het niet lager kan, doen ze er nog een schepje onderop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |