Vooral met de winden van Brian en Natasia.quote:
Ze heet 150 punten liggen en de kinderen al uitgenodigd om te komen, ze wist alleen van achter nog niet wanneer ze kwamen, dus voortrekken is nu niet aan de orde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef farceman het volgende:
Wordt tijd dat die zwarte heks het huis verlaat.
Ze maakt helemaal geen tv meer en zit alleen maar alles te sussen.
Maar merk dat ze alweer voorgetrokken wordt dat haar kindjes " opeens " langskomen en waarschijnlijk ook nog voor een uur
Begrijp niet dat zeker een moeder Amanda toch niet heeft geholpen en helpt als je weet wat er is gebeurd. Wel zeggen dat je een goede moeder bent, maar de (re)acties laten heel wat anders zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral met de winden van Brian en Natasia.
die is straks hopeloos verliefdquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:45 schreef Dark het volgende:
Nico krijgt een gezichtsmassage van Nancy.
Ik snap niet dat de moeder van Amanda nog geen reaktie heeft gegeven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Begrijp niet dat zeker een moeder Amanda toch niet heeft geholpen en helpt als je weet wat er is gebeurd. Wel zeggen dat je een goede moeder bent, maar de (re)acties laten heel wat anders zien.
Ik heb het dan over: Natasia, Herma en Palma.
Heel goed plan ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
die is straks hopeloos verliefdmaar zal ook wel weer in 't script staan, ach alles wordt gestuurd door de Febo, 't is één grote nepshow
![]()
en ik ben ook nog zo dom om er naar te kijken, da's nog veel erger![]()
![]()
![]()
I rest my case......tijd voor senseo![]()
Straks krijgen we nog een group hug.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat meditatie gedoe is ook niet best. Straks is iedereen in sync met zichzelf en wordt het een en al lieve vrede is het huis.
Tien.quote:Palma, Herma en Natasia hebben het over Brian en Amanda. “Ik moet het ook niet merken als mijn kindjes met een ander het bed in duiken”, laat Natasia weten. Palma begrijpt haar helemaal: “Op een gegeven moment moet je stoppen, dan is het over” “Dat is ook zo”, reageert de diva. “Weet je wat het is? Het heeft ook gewoon impact op het hele huis”, voegt ze eraan toe. Tsja, liefde en vreemdgaan blijven altijd een vaag verhaal…
Misschien komt de reactie nog ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de moeder van Amanda nog geen reaktie heeft gegeven.
Die zit toch lekker in Spanje? Volgens mij heeft dat mens zich in haar leven amper om haar dochters bekommerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ik snap niet dat de moeder van Amanda nog geen reaktie heeft gegeven.
Vandaar dat er regelmatig bewoners worden teruggefloten omdat ze dingen doen die niet mogen en vandaar dat iemand als Sylvia al meerdere waarschuwingen had gehad dat ze te saai was. Dat is omdat ze allemaal een script volgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
die is straks hopeloos verliefdmaar zal ook wel weer in 't script staan, ach alles wordt gestuurd door de Febo, 't is één grote nepshow
![]()
Op de een of andere manier wordt dat inderdaad helemaal niet ter sprake gebracht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien.
Liefde en vreemdgaan blijven een vaag verhaal. Agressie richting vrouwen een onbesproken verhaal.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien.
Liefde en vreemdgaan blijven een vaag verhaal. Agressie richting vrouwen een onbesproken verhaal.
Zou het helpen ?quote:
Even bijtanken kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef scanman01 het volgende:
Die luitjes die met die meditatie meedoen, doen dat gewoon zodat ze nog even lekker kunnen slapen
Yairo zal vorige week wel even gebeld hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef blomst het volgende:
De kinderen van Natas zitten in doodsangst dat hun moeder het niet meer trekt, ze vinden het vast wel lekker rustig dat ma in de Kooi zit.
Ook de bueren zullen wel genieten van de afwezigheid van Buurvrouw Blank
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Yairo zal vorige week wel even gebeld hebben.
"Mevrouw Pannekoek, mogen wij misschien op visitie bij mevrouw Blank? we zien soms dat ze het moeilijk heeft, nu ze niet meer op ons kan schelden en mij elke dag duidelijk maken hoe pijn het doet mij op te moeten voeden. Mijn levertje begint zich net wat te herstellen en Ome Wilgo en Tante Switi zorgen goed voor ons. Mevrouw Blank kan nog wel even in de Kooi blijven, ook buurvrouw Annie zei al dat haar zoontje veel gelukkiger naar huis liep en zelfs weer voor het huis waar ik vroeger woonde langs durft te lopen.
Ook Jenne wil liever bij Oom Wilgo blijven, ze hoeft niet meer elke dag voor mij te zorgen en mijn eten klaar te maken omdat mama nog in bed ligt. Jenne doet nu samen met school een inzamelingsactie om de Gouden Kooi langer op tv te houden, we kijken nu met de hele school elke dag. Om de kijkcijfers wat op te krikken snapt u. We worden er op basisschool Ronny Brunswijck allemaal een beetje gelukkiger van, dat het de laatste maanden zo rustig is. Volgende week komt de cheque van Ome Wilgo, dan kunt u weer een weekje verder.
Owh, we willen het liefst de hele tijd bij de paardjes en direct weer naar huis als de tijd er op zit, want dan zijn we op tijd thuis voor Shownieuws."
[COS #1317] Brian wordt gepwnd wie unne n00bquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Staat de brief van Netty ergens en weet iemand waar?
Hij staat in een cos of 5 terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Vorige cos of die daarvoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Dark het volgende:
Thnx!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
[COS #1317] Brian wordt gepwnd wie unne n00b
Ik heb gisteren toevallig de uitzending gezien en aan het einde daarvan kwam een preview voor de aflevering van vandaag. Daarin zaten ook beelden die zijn gemaakt tijdens de streamlock, het is er ook toen nog behoorlijk hardhandig aan toe gegaan. Misschien dat we dus vanavond duidelijkheid krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt dat inderdaad helemaal niet ter sprake gebracht.
Waarom zou dat nou zijn en hoe zou het komen.
Vanavond dan toch maar eens een keertje naar de televisie-manipulatie kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig de uitzending gezien en aan het einde daarvan kwam een preview voor de aflevering van vandaag. Daarin zaten ook beelden die zijn gemaakt tijdens de streamlock, het is er ook toen nog behoorlijk hardhandig aan toe gegaan. Misschien dat we dus vanavond duidelijkheid krijgen.
Ja, het zal nog steeds gissen blijven hoe het er precies aan toe is gegaan want van de beelden tijdens een screamlock kun je natuurlijk alles maken. Maar dan weten we in elk geval íetsquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:59 schreef Copycat het volgende:
Vanavond dan toch maar eens een keertje naar de televisie-manipulatie kijken.
Ga even kijken ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig de uitzending gezien en aan het einde daarvan kwam een preview voor de aflevering van vandaag. Daarin zaten ook beelden die zijn gemaakt tijdens de streamlock, het is er ook toen nog behoorlijk hardhandig aan toe gegaan. Misschien dat we dus vanavond duidelijkheid krijgen.
De streamlock was, denk ik, voor het geval Huub of Brian te ver zou zijn gegaan. Dan hadden alle streamers het ook gezien en hadden ze een van de twee of beide er wel uit móeten zetten. Blijkbaar is dat niet gebeurd en laten ze het daarom zien. Of ze laten het 'te ver gaan' niet zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En ik begreep ook uit eerdere COSsen en streamverslagen dat Huub onder de striemen en blauwe plekken zat? Self-inflicted, zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian is hij non-stop geslagen. Dat was op de stream niet te zien, dus dat zullen we vanavond dan wel in beeld krijgen.
Ja, hij was even naar de fitness gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik begreep ook uit eerdere COSsen en streamverslagen dat Huub onder de striemen en blauwe plekken zat? Self-inflicted, zeker.
Huub vertelde vannacht dat hij de beelden heeft terug gezien, en hij had niet geslagen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian is hij non-stop geslagen. Dat was op de stream niet te zien, dus dat zullen we vanavond dan wel in beeld krijgen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Yairo zal vorige week wel even gebeld hebben.
"Mevrouw Pannekoek, mogen wij misschien op visitie bij mevrouw Blank? we zien soms dat ze het moeilijk heeft, nu ze niet meer op ons kan schelden en mij elke dag duidelijk maken hoe pijn het doet mij op te moeten voeden. Mijn levertje begint zich net wat te herstellen en Ome Wilgo en Tante Switi zorgen goed voor ons. Mevrouw Blank kan nog wel even in de Kooi blijven, ook buurvrouw Annie zei al dat haar zoontje veel gelukkiger naar huis liep en zelfs weer voor het huis waar ik vroeger woonde langs durft te lopen.
Ook Jenne wil liever bij Oom Wilgo blijven, ze hoeft niet meer elke dag voor mij te zorgen en mijn eten klaar te maken omdat mama nog in bed ligt. Jenne doet nu samen met school een inzamelingsactie om de Gouden Kooi langer op tv te houden, we kijken nu met de hele school elke dag. Om de kijkcijfers wat op te krikken snapt u. We worden er op basisschool Ronny Brunswijck allemaal een beetje gelukkiger van, dat het de laatste maanden zo rustig is. Volgende week komt de cheque van Ome Wilgo, dan kunt u weer een weekje verder.
Owh, we willen het liefst de hele tijd bij de paardjes en direct weer naar huis als de tijd er op zit, want dan zijn we op tijd thuis voor Shownieuws."
Ook de beelden van Brian?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Ning het volgende:
[..]
Huub vertelde vannacht dat hij de beelden heeft terug gezien, en hij had niet geslagen.
Hoe Brian het gister vertelde waarneer hij geslagen werd, was buiten de streamlock.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook de beelden van Brian?
Want dan moet hij wederom gezien hebben dat hij wel geslagen heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |