Die zijn gisteren naar huis gegaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Nebu het volgende:
wanneer gaan die hondjes weer naar huis?
ik wacht nog een paar dagen.... als ze dan nog anti-brian is... doe ik ook meequote:
is dat reukloze stront?? moet wel......quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef Nebu het volgende:
en nu vinden ze pas de laatste hopen stront??? ok.. tja je kan het maar druk hebben met..
Ja... 'fijn'......quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef Marrije het volgende:
Wat? De kindjes van Natas komen straks naar het veulen kijken.
Heel fijn want dat beurt haar weer een beetje op.
Nee, alleen de kindjes van Natasia mogen daar de deur platlopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Desii het volgende:
Mogen Huub zijn neefjes ook komen? (ps heb geen streams)
Huub nog niet over gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:35 schreef Desii het volgende:
Mogen Huub zijn neefjes ook komen? (ps heb geen streams)
Dat zij in DGK een operatie ondergaat vind ik te gek voor woorden...... laat haar dat thuis doen.... das toch geen tv maken... (hadden ze beter Syl kunnen houden en Natasja kunnen toneelhaken)quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
Kliniek word een week later, en de kindjes komen om half vier.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat zij in DGK een operatie ondergaat vind ik te gek voor woorden...... laat haar dat thuis doen.... das toch geen tv maken... (hadden ze beter Syl kunnen houden en Natasja kunnen toneelhaken)
Dacht ik al...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
Kliniek word een week later.
tas liegt alles aan elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:39 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop dat Wilgo ook meekomt ..
Wilgo heeft namelijk tegen Natasia gezegd aan de telefoon dat hij wil dat ze niet meer ertussen springt om Brian te redden. Op haar beurt heeft Natasia tegen Brian gezegd dat Wilgo het goed vond, dus ...
Inderdaad, zou mooi zijn als hij de druk wat op kan voeren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:39 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop dat Wilgo ook meekomt ..
Wilgo heeft namelijk tegen Natasia gezegd aan de telefoon dat hij wil dat ze niet meer ertussen springt om Brian te redden. Op haar beurt heeft Natasia tegen Brian gezegd dat Wilgo het goed vond, dus ...
ja wilgo zou haar weer eens goed onderhanden moeten nemen zodat zij haar plaats weer weetquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, zou mooi zijn als hij de druk wat op kan voeren.
Wilgo: Brian blijf bij mijn vrouw uit de buurt! Anders zal ik mijn handjes eens laten wapperen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, zou mooi zijn als hij de druk wat op kan voeren.
Ja, ik hoop dus ook dat het uitkomt...quote:
Alles om haar weer inderdaad weer op te vrolijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef farceman het volgende:
Wordt tijd dat die zwarte heks het huis verlaat.
Ze maakt helemaal geen tv meer en zit alleen maar alles te sussen.
Maar merk dat ze alweer voorgetrokken wordt dat haar kindjes " opeens " langskomen en waarschijnlijk ook nog voor een uur
Palma verbaasde zich er net ook al over toen Amanda het vertelde. "owh, stond dat er wel in.. mmm" en liep weg omdat ze ff niks wist, want vlak daarvoor zat ze het nog op te nemen voor Brian en zijn moeder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef Ashrak het volgende:
Gisteren zei ze ook keihard dat niet in de brief stond dat Brian Amanda had geslagen.
Het stond er alleen wel in....
ik heb zo te doen met die kids. Wat die allemaal niet te horen krijgen over hun ma....quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:42 schreef farceman het volgende:
Wordt tijd dat die zwarte heks het huis verlaat.
Ze maakt helemaal geen tv meer en zit alleen maar alles te sussen.
Maar merk dat ze alweer voorgetrokken wordt dat haar kindjes " opeens " langskomen en waarschijnlijk ook nog voor een uur
Herma wist het toch ook al veel langer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Palma verbaasde zich er net ook al over toen Amanda het vertelde. "owh, stond dat er wel in.. mmm" en liep weg omdat ze ff niks wist, want vlak daarvoor zat ze het nog op te nemen voor Brian en zijn moeder.
Palma waait met alle winden meequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Palma verbaasde zich er net ook al over toen Amanda het vertelde. "owh, stond dat er wel in.. mmm" en liep weg omdat ze ff niks wist, want vlak daarvoor zat ze het nog op te nemen voor Brian en zijn moeder.
die buren hebben inmiddels een vestingmuur om hun woning kunnen bouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef blomst het volgende:
De kinderen van Natas zitten in doodsangst dat hun moeder het niet meer trekt, ze vinden het vast wel lekker rustig dat ma in de Kooi zit.
Ook de bueren zullen wel genieten van de afwezigheid van Buurvrouw Blank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |