The Opposites-Slaapliedje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie kent dit liedje?
Slaaaaap lekker ding als jij ...
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap lekker ding als jij eens last krijgt..
is fantastico
of zoiets? hoor ik nu op de radio vind ik een geweldig nummer..gezongen door een vrouw
Ze kraakt dus het programma af..ondertussen zit die gore snol er zelf nog, te paffen, te zeiken, maar niet te werken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Iemand moet wel van de ratten besnuffeld zijn om hier nu nog als nieuwe milojonair binnen te komen"
Weer een opmerking die absoluut niet moet worden geaccepteerd.
Haar tijd komt nog wel , die wordt eerdaags afgeserveerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef SiRojK het volgende:
Palma is echt een domme snol.. Ze zit alleen maar te zeiken over het werk dat zij niet kan doen omdat die en die het niet goed doen of die en die er te veel rotzooi van maken... HOU JE BEK, GA AAN HET WERK!
Wat ik écht niet snap van Lieke is dat ze uberhaupt nog terug wil in de villa. Na haar vertrek en aanvaring met Palma koos iedereen de kant van Palma (behalve Huub).. en hebben haar volledig afgebrand.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Prosac het volgende:
owh god, Palma begint nu al over Lieke
"je hoort wel vaker dat beginnende actrices via de lakens hogerop proberen te komen"
Heeft ze wel een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Iemand moet wel van de ratten besnuffeld zijn om hier nu nog als nieuwe milojonair binnen te komen"
Weer een opmerking die absoluut niet moet worden geaccepteerd.
Huub was maar 1 keer immuun. Nicolaas twee keer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Amanda vandaag nog met Brian gesproken?
Is Nicolaas nog immuun? En Huub dus ook?
bloedmooi, razendslim, snel van denken, vlot van handelen, zeer humoristisch en aandoenlijk beschaafdquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk stoppen ze er een bloedmooie meid in. Krijg je weer lekker een Brian/Huub competitie.
Nee,ja en neequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Amanda vandaag nog met Brian gesproken?
Is Nicolaas nog immuun? En Huub dus ook?
Ja voor Eric en Jaap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef getl0st het volgende:
Voor zijn er nu ontslagrondes aangevraagd?
Eric..
Jaap?
Dus gaat er weer niemand uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja voor Eric en Jaap.
Brian laat Jaap nu niet gaan, alhoewel Brian wel baalt dat Nicolaas vanaf de volgende ontslagronde 6 keer immuniteit aan Jaap gaat geven
Hoezo heeft Nicolaas die macht?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian laat Jaap nu niet gaan, alhoewel Brian wel baalt dat Nicolaas vanaf de volgende ontslagronde 6 keer immuniteit aan Jaap gaat geven
...en toen werd je wakker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bloedmooi, razendslim, snel van denken, vlot van handelen, zeer humoristisch en aandoenlijk beschaafd
dat zou leuk zijn![]()
![]()
![]()
Nee hoor, want Nicolaas vliegt er de eerste keer meteen uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja voor Eric en Jaap.
Dat was een afspraak die Nicolaas met Jaap heeft gemaakt. Vanaf het moment dat Nicolaas niet meer immuun is zal hij Jaap dekken om te voorkomen dat hij er zelf ook uit moet gaan.quote:
.........en stond palma te zingen naast mijn bedquote:
Ook nicolaas wordt er niet uitgestemt als het erop aan komt.. Ik denk dat Huub hem er dan in laat..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor, want Nicolaas vliegt er de eerste keer meteen uit.
Met 'immuniteit' werd 'backup' bedoeld, maar Nicolaas wordt zodra het mogelijk is er al uit gestemd denk ik. Over ruim 2 weken dus.quote:
Huh? Hoezo 6 keer imummiteit?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja voor Eric en Jaap.
YESquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef getl0st het volgende:
Voor zijn er nu ontslagrondes aangevraagd?
Eric..
Jaap?
Hadden Nicolaas en Jaap eerder de deal niet al verbroken ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat was een afspraak die Nicolaas met Jaap heeft gemaakt. Vanaf het moment dat Nicolaas niet meer immuun is zal hij Jaap dekken om te voorkomen dat hij er zelf ook uit moet gaan.
Al sla je me dood..maar volgens mij hebben ze afgesproken dat Jaap dan tot na die zielige trouwerij mocht blijven. Maar ik kan het mis hebben aangezien ik graag een borreltje achterover sla als ik de streams kijkquote:
Je maakt een geintje? Huub heeft het er al lange tijd over dat Nicolaas als eerste eruit moet.... en dat meent hij ook wel omdat Nicolaas op dat moment de enige mogelijkheid is. En Huub heeft zelf ook helemaal niets aan Nicolaas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook nicolaas wordt er niet uitgestemt als het erop aan komt.. Ik denk dat Huub hem er dan in laat..
Hoevaak is er al niet gezegd dat iemand er absoluut uit moet.. en was 'iedereen het eens' en vervolgens blijft diegene?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje? Huub heeft het er al lange tijd over dat Nicolaas als eerste eruit moet.... en dat meent hij ook wel omdat Nicolaas op dat moment de enige mogelijkheid is. En Huub heeft zelf ook helemaal niets aan Nicolaas.
Aan Jaap ook niet hoor.... is alleen maar gevaarlijk voor hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje? Huub heeft het er al lange tijd over dat Nicolaas als eerste eruit moet.... en dat meent hij ook wel omdat Nicolaas op dat moment de enige mogelijkheid is. En Huub heeft zelf ook helemaal niets aan Nicolaas.
Dochter 1 had een hersenbloedingquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dochter 1 in elkaar gebeukt nu invalide
dochter 2 in net uit het strafkamp
dochter 3 werkeloos omdat de teaser dicht ging vanwege erotische nevenactiviteiten
Jaap bedenkt niet zoveel uit zichzelf:quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef Clank het volgende:
Heeft Jaap trouwens zelf bedacht om een ontslagronde voor Eric aan te vragen of was dit op 'advies' van Brian?
Die hersenbloeding kwam niet uit de lucht vallen. Dat internaat ook niet, me dunkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef yvonne het volgende:
Dochter 1 had een hersenbloeding
dochter 2 was moeilijk opvoedbaar>> internaat
Klinkt iets anders..
Precies, Duidelijker kan het niet gezegd worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap bedenkt niet zoveel uit zichzelf:
Paarden los laten gisteren (Volgens Jaap kwam dit van 'achter' , maar achter ontkende dit tegenover Huub en maakte een gebaar van 'Die Jaap spoort niet')
Het maken van de foto's van een zoenende Amanda en Huub op het gras, komt ook van achter
Heel die weblog mogen ze ook wel schrappen. Is voor tv kijkers totaal niet interessant en ook niet te volgen.
Jaap is het sterkte/grappigste op zijn weblog, maar zijn terror was na 1.5 dag alweer uitgeraasd want Jaap had geen nieuwe ideetjes meer.
Hij is voornamelijk vervelend en kinderachtig. Gisteren met het opvissen van de contactpunten uit de vijver (wat niet lukte) spetterde hij met water en rende snel weg. Hetzelfde gisteren bij de fitnessles. Van 400 meter afstand een meloen of sinasappel gooien en het dan uitgieren en maken dat ie wegkomt..triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |