Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:[..]
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :
- sociaal megaslecht
- communicatief ook niet goed want hij snapt de helft niet.
- Jaap is iemand die slim is omdat hij goed kan leren, dingen uit boekjes enzo, maar sociaal is hij het zwakste in het huis
-Probeert iets wat weer niet lukt en vervolgens roept Jaap een paar keer "fucking hell".
- Is ondankbaar voor wat hij krijgt in de kooi. Snauwt regelmatig de redactie af en gaat dan zitten dreigen
-Pest een (eikel van een) trainer weg. Is kinderachtig met de weddingplanner, ongeloofwaardig met
Jantina Cora
- Ik geloof dat er niemand in Nederland is die in de verhaallijn van de redactie 'dikkertje valt af en wint de villa' gaat trappen, mensen hopen namelijk dat ie nog dikker wordt en dat zijn dieet mislukt
- Jaap heeft zijn dieet opgegeven
- Jaap zit alleen maar op kantoor dingetjes te typen voor een weblog
- Een kinderachtige vetklep die zelf het hardste moet lachen om zijn acties, die meestal toch wel overstemd worden door Huub.
Kortom..van mji mag Jaap oprotten, nog dikker worden, nog armer worden, Cora mag bij hem weg, zijn studie mag mislukken, zijn moeder mag hem uitkotsten, zijn vader mag hem onterfen..
Dan zit Jaap daar achter zijn PCtje te tikken "Ik ben KingJaap..." met een zak chips in zijn vette kleverige handjes rukkend op de naaktfoto's die hij stiekem van Amanda nam...en die keer dat hij dan naar de supermarkt gaat om zijn kar weer vol te laden met vette snacks en iedereen naar hem kijkt denkt Jaap "ik ben een ster" terwijl mensen naar hem kijken met het idee "Wie is dat vette gedrocht" aangezien niemand naar DGK kijkt.