Jaap is teruggefloten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is het sterkte/grappigste op zijn weblog, maar zijn terror was na 1.5 dag alweer uitgeraasd want Jaap had geen nieuwe ideetjes meer.
Vanwege het trouwSPEKtakel ???quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zo'n pion dan in het spel houden ....
Denk eerder dat hij gedwongen wordt om samen te werken met Jaap ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Huub is toch nog wel zo stoer om het gevaar op te zoeken lijkt mij, dus Jaap erin houden.
Ik dacht dat de FOK-juristen al bezig waren met het "Smaad en Laster Onderzoek"quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
Die blog van Brian valt dat niet onder laster ???
Wie interesseert zich nou daarvoor ?? Die huwelijksnacht is het werkelijke kijkcijferkanonquote:
Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij gedwongen wordt om samen te werken met Jaap ...
En het is zo overduidelijk dat Jaap zo'n beetje vastgeroest zit aan Brian dat het nooit een echte alliantie zal worden.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie interesseert zich nou daarvoor ?? Die huwelijksnacht is het werkelijke kijkcijferkanon![]()
ja, vakantie vrijdagquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hersenbloeding kwam niet uit de lucht vallen. Dat internaat ook niet, me dunkt.
Lekker geshopt?
Dus jij vond de eerste gesprekken tussen Huub en Jaap uiterst natuurlijk en vrijwillig overkomen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.
Dat is zijn bedoeling ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is voornamelijk vervelend en kinderachtig.
Jep... maar hier op fok vatten ze wel vaker dingen heel vreemd op. Zo zou Palma zich gisteren verluld hebben dat er die middag een nieuwe miljonair zou komen... enz enz enz. Het was juist zeer logisch dat Huub het opeens wel zag zitten om met Jaap samen te werken. Door die terror van Jaap zag hij dat hij bepaalde bewoners ook stapelgek kan maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dus jij vond de eerste gesprekken tussen Huub en Jaap uiterst natuurlijk en vrijwillig overkomen ?
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, Duidelijker kan het niet gezegd worden.![]()
Het zit je wel dwars hè ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :
- sociaal megaslecht
- communicatief ook niet goed want hij snapt de helft niet.
- Jaap is iemand die slim is omdat hij goed kan leren, dingen uit boekjes enzo, maar sociaal is hij het zwakste in het huis
-Probeert iets wat weer niet lukt en vervolgens roept Jaap een paar keer "fucking hell".
- Is ondankbaar voor wat hij krijgt in de kooi. Snauwt regelmatig de redactie af en gaat dan zitten dreigen
-Pest een (eikel van een) trainer weg. Is kinderachtig met de weddingplanner, ongeloofwaardig met Jantina Cora
- Ik geloof dat er niemand in Nederland is die in de verhaallijn van de redactie 'dikkertje valt af en wint de villa' gaat trappen, mensen hopen namelijk dat ie nog dikker wordt en dat zijn dieet mislukt
- Jaap heeft zijn dieet opgegeven
- Jaap zit alleen maar op kantoor dingetjes te typen voor een weblog
- Een kinderachtige vetklep die zelf het hardste moet lachen om zijn acties, die meestal toch wel overstemd worden door Huub.
Kortom..van mji mag Jaap oprotten, nog dikker worden, nog armer worden, Cora mag bij hem weg, zijn studie mag mislukken, zijn moeder mag hem uitkotsten, zijn vader mag hem onterfen..
Dan zit Jaap daar achter zijn PCtje te tikken "Ik ben KingJaap..." met een zak chips in zijn vette kleverige handjes rukkend op de naaktfoto's die hij stiekem van Amanda nam...en die keer dat hij dan naar de supermarkt gaat om zijn kar weer vol te laden met vette snacks en iedereen naar hem kijkt denkt Jaap "ik ben een ster" terwijl mensen naar hem kijken met het idee "Wie is dat vette gedrocht" aangezien niemand naar DGK kijkt.
Hoop ik ook. En ik hoop ook dat Amanda echt Brian laat vallen. Dat Amanda nu, net als Nena destijds, zich aansluit bij Huub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef Ashrak het volgende:
Als Brian Jaap er morgenavond toch uitstemt hoop ik echt dat Huub Jaap loslaat, want hij moet toch ook zien dat Jaap meer richting Brian neigt dan naar hem.
Ik hoop het ook, maar heb nog zo me twijfelsquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik ook. En ik hoop ook dat Amanda echt Brian laat vallen. Dat Amanda nu, net als Nena destijds, zich aansluit bij Huub.
Dat zal me goed doen, ik houd ervan als dingen op z'n plaats vallen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik ook. En ik hoop ook dat Amanda echt Brian laat vallen. Dat Amanda nu, net als Nena destijds, zich aansluit bij Huub.
Denk het niet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een naar scenario, maar verre van ondenkbaar, helaas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:15 schreef the_undertaker het volgende:
Voorspelling:
Vandaag lacht Amanda af en toe wat voorzichtig naar Brainless
Morgen worden de eerste gesprekken tussen Del en Brainless weer gevoerd
Overmorgen heeft ze ook wel weer een beetje begrip voor de brief van Netty ()
En de dag daarna hoppakee... weer konijnen... alles is dan weer bewerkstelligt
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :
- sociaal megaslecht
- Jaap is iemand die slim is omdat hij goed kan leren, dingen uit boekjes enzo, maar sociaal is hij het zwakste in het huis
-Probeert iets wat weer niet lukt en vervolgens roept Jaap een paar keer "fucking hell".
- Is ondankbaar voor wat hij krijgt in de kooi. Snauwt regelmatig de redactie af en gaat dan zitten dreigen
-Pest een (eikel van een) trainer weg. Is kinderachtig met de weddingplanner, ongeloofwaardig met Jantina Cora
- Ik geloof dat er niemand in Nederland is die in de verhaallijn van de redactie 'dikkertje valt af en wint de villa' gaat trappen, mensen hopen namelijk dat ie nog dikker wordt en dat zijn dieet mislukt
- Een kinderachtige vetklep die zelf het hardste moet lachen om zijn acties, die meestal toch wel overstemd worden door Huub.
Kortom..van mji mag Jaap oprotten, nog dikker worden, nog armer worden, Cora mag bij hem weg, zijn studie mag mislukken, zijn moeder mag hem uitkotsten, zijn vader mag hem onterfen..
Dan zit Jaap daar achter zijn PCtje te tikken "Ik ben KingJaap..." met een zak chips in zijn vette kleverige handjes rukkend op de naaktfoto's die hij stiekem van Amanda nam...en die keer dat hij dan naar de supermarkt gaat om zijn kar weer vol te laden met vette snacks en iedereen naar hem kijkt denkt Jaap "ik ben een ster" terwijl mensen naar hem kijken met het idee "Wie is dat vette gedrocht" aangezien niemand naar DGK kijkt.
http://goudenbrian.web-log.nl/quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand Brian's weblog nog?
Een stukje:quote:
Aanradingen hoe je dronken meisjes bewerkstelligt?quote:Als we Google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanradingen al op de vierde plek voorkomt.
Don Quichotequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.
En daar heeft hij gelijk inquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:19 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat Brian denkt dat er enorme ruzie komt door het stuk wat hij heeft geschreven en dat als Huub niet reageert hij nog het meeste succes heeft.
Brian heeft gisteren de hele avond over een stuk gedaan en Huub ratelt er nu binnen 10 minuten even zijn visie uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:21 schreef petraa het volgende:
Huub gaat aan zijn blog werken nu!!!!
Ze kan beter die levende dildo uit de kooi gebruikenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk als we een dildo naar Amanda sturen met de titel "Goed gedaan meid! Hier is je vervanging zodat je het nog kan uithouden"
ditoquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar heb nog zo me twijfels
Als het zonder reclames zijn dan zeker wel. Volgens mij gaat er nog heel wat gebeuren in de kooiquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef Reza-impreza het volgende:
ik heb hier echt wel 3,95 p/m voor over
Ik niet dus, principekwestie.. Ik vind niet dat een zender als Talpa ook nog geld moet verdienen aan het verkopen van ongebruikte beeldmaterialenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef Reza-impreza het volgende:
Yep, kki, kort-krachtig-informatief...en Brian uitgeluld (I wish...).quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef petraa het volgende:
Goeie reaktie op de blog van brian
Echt nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef Reza-impreza het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
- sociaal megaslecht
Idd, ze moeten Amanda wel in de gaten houden en haar met regelmaat wijzen op..... anders glijdt ze zo weer in Brians schoot. Bijtijds bijpraten en controleren of haar neus nog de goede kant op staat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef farceman het volgende:
Haha hoop dat Huub hem ook aan Amanda laat lezen!
Is wel goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
Huub gaat hem zo aan Amanda laten lezen en de blog van Brian ook
Of totdat het die stinkstal zag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Het veulentje liep mooi mee, totdat het Palam zag
[afbeelding]
Dat oedipuscomplex slaat volgens mij nergens op, maar voor de rest is het een mooi stukje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Snap dat jij zo met vrouwen omgaat, ik weet door wat voor vrouw je bent opgevoed, eentje die aan Amanda schrijft: "Het doet mij goed als moeder dat hij jou heeft gespuugd en een klap heeft gegeven"
Snap je Oedipuscomplex door een vader die je in de steek heeft gelaten en een overbeschermende, alles-door-de-vinger-ziende, mijn-zoon-doet-nooit-wat-verkeerds-het-ligt-altijd-aan-een-ander moeder Netty.
Is alleen maar gunstig als Brian denkt dat Jaap te vertrouwen is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaap vindt het antwoord van Huub 10x sterker. Tegen Brian zal hij straks wel iets anders zeggen. Hij begint Nicolaas-trekjes te krijgen
Zie jij geen enigszins erotische binding tussen Brian en Netty? Ik overduidelijk wel namelijk. Helemaal toen ze tijdens het eerste bezoek uren hand in hand zaten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat oedipuscomplex slaat volgens mij nergens op, maar voor de rest is het een mooi stukje.
Hij staat wat mij betreft volledig aan de kant van Brian en Natasia.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaap vindt het antwoord van Huub 10x sterker. Tegen Brian zal hij straks wel iets anders zeggen. Hij begint Nicolaas-trekjes te krijgen
De switch snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef farceman het volgende:
hey terug naar Huub en amanda!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij staat wat mij betreft volledig aan de kant van Brian en Natasia.
Precies, want Jaap heeft zwaar de pest aan Natasia.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vermoeden heb ik ook.... maar vooral aan de kant van Brian
Ik meen het ook te zien hoor. Die broer is een boer, Brian denkt dat hij een gevoelige jongen is: dat is de input van mama.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij geen enigszins erotische binding tussen Brian en Netty? Ik overduidelijk wel namelijk. Helemaal toen ze tijdens het eerste bezoek uren hand in hand zaten.
Met een sigaret??quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Hoe heeft hij het haar verbrand?
Sigaretje aansteken aan het fornuis vannacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Hij wou een sigaret aansteken bij het fornuis.. en stak zijn haar in de fikquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Sigaret aangestoken met gasfornuis geloof ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Ben benieuwd wanneer die het bed in duiken (lees 'neuken')quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, zie Brian en Natasia nu zitten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |