abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48921804
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:58 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Aan Jaap ook niet hoor.... is alleen maar gevaarlijk voor hem.
Huub is toch nog wel zo stoer om het gevaar op te zoeken lijkt mij, dus Jaap erin houden.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:01:27 #202
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48921829
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:

[..]

Precies, Duidelijker kan het niet gezegd worden.
Waarom zouden ze zo'n pion dan in het spel houden ....
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48921866
Die blog van Brian valt dat niet onder laster ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:02:52 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48921876
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is het sterkte/grappigste op zijn weblog, maar zijn terror was na 1.5 dag alweer uitgeraasd want Jaap had geen nieuwe ideetjes meer.
Jaap is teruggefloten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_48921900
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Waarom zouden ze zo'n pion dan in het spel houden ....
Vanwege het trouwSPEKtakel ???
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:04:03 #206
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48921918
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Huub is toch nog wel zo stoer om het gevaar op te zoeken lijkt mij, dus Jaap erin houden.
Denk eerder dat hij gedwongen wordt om samen te werken met Jaap ...
En het is zo overduidelijk dat Jaap zo'n beetje vastgeroest zit aan Brian dat het nooit een echte alliantie zal worden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:04:55 #207
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48921940
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
Die blog van Brian valt dat niet onder laster ???
Ik dacht dat de FOK-juristen al bezig waren met het "Smaad en Laster Onderzoek"
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:05:03 #208
131703 pullup
smartie
pi_48921944
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:03 schreef petraa het volgende:

[..]

Vanwege het trouwSPEKtakel ???
Wie interesseert zich nou daarvoor ?? Die huwelijksnacht is het werkelijke kijkcijferkanon
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:05:30 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48921959
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Denk eerder dat hij gedwongen wordt om samen te werken met Jaap ...
En het is zo overduidelijk dat Jaap zo'n beetje vastgeroest zit aan Brian dat het nooit een echte alliantie zal worden.
Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.
pi_48921966
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Wie interesseert zich nou daarvoor ?? Die huwelijksnacht is het werkelijke kijkcijferkanon
pi_48921972
Nagelstyliste zijn, is volgens mij ook een roeping. Dat doe je niet geheel uit vrije wil. Dienstbaarheid ten top.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  Admin woensdag 2 mei 2007 @ 12:06:11 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48921992
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die hersenbloeding kwam niet uit de lucht vallen. Dat internaat ook niet, me dunkt.

Lekker geshopt?
ja, vakantie vrijdag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:06:27 #213
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48922004
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gooi dat idee toch eens overboord. Ze sturen wel bepaalde dingen, maar dwingen is er niet bij. Dat gaat dan later altijd uitkomen, dus zullen ze nooit doen.
Dus jij vond de eerste gesprekken tussen Huub en Jaap uiterst natuurlijk en vrijwillig overkomen ?
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 12:08:14 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48922072
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij is voornamelijk vervelend en kinderachtig.
Dat is zijn bedoeling ook.
En het werkt!
Sylvia, Natasia en Eric werden/worden helemaal gek van 'm.
Hij sloopt ze langzaam maar zeker.
Ook Brian heeft er moeite mee, hoewel Jaap aan "zijn kant" staat.
Alleen Huub en Nico lijken niet te raken door Jaap's streken.
En Amanda vindt het wel wat vervelend, maar kan er eigenlijk ook verrassend goed mee omgaan, ondanks Jaaps ranzige gegluur.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gert op 02-05-2007 12:14:01 ]
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:08:18 #215
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48922074
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Dus jij vond de eerste gesprekken tussen Huub en Jaap uiterst natuurlijk en vrijwillig overkomen ?
Jep... maar hier op fok vatten ze wel vaker dingen heel vreemd op. Zo zou Palma zich gisteren verluld hebben dat er die middag een nieuwe miljonair zou komen... enz enz enz. Het was juist zeer logisch dat Huub het opeens wel zag zitten om met Jaap samen te werken. Door die terror van Jaap zag hij dat hij bepaalde bewoners ook stapelgek kan maken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:09:11 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48922098
Brian wil Eric en Amanda eruit krijgen

Dat gaat dus nooit lukken.
pi_48922106
Het botst brian tegen het hart.
pi_48922107
brian: dit botst ook tegen mijn hart
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_48922126
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:

[..]

Precies, Duidelijker kan het niet gezegd worden.
Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :

- sociaal megaslecht
- communicatief ook niet goed want hij snapt de helft niet.
- Jaap is iemand die slim is omdat hij goed kan leren, dingen uit boekjes enzo, maar sociaal is hij het zwakste in het huis
-Probeert iets wat weer niet lukt en vervolgens roept Jaap een paar keer "fucking hell".
- Is ondankbaar voor wat hij krijgt in de kooi. Snauwt regelmatig de redactie af en gaat dan zitten dreigen
-Pest een (eikel van een) trainer weg. Is kinderachtig met de weddingplanner, ongeloofwaardig met Jantina Cora
- Ik geloof dat er niemand in Nederland is die in de verhaallijn van de redactie 'dikkertje valt af en wint de villa' gaat trappen, mensen hopen namelijk dat ie nog dikker wordt en dat zijn dieet mislukt
- Jaap heeft zijn dieet opgegeven
- Jaap zit alleen maar op kantoor dingetjes te typen voor een weblog
- Een kinderachtige vetklep die zelf het hardste moet lachen om zijn acties, die meestal toch wel overstemd worden door Huub.

Kortom..van mji mag Jaap oprotten, nog dikker worden, nog armer worden, Cora mag bij hem weg, zijn studie mag mislukken, zijn moeder mag hem uitkotsten, zijn vader mag hem onterfen..

Dan zit Jaap daar achter zijn PCtje te tikken "Ik ben KingJaap..." met een zak chips in zijn vette kleverige handjes rukkend op de naaktfoto's die hij stiekem van Amanda nam...en die keer dat hij dan naar de supermarkt gaat om zijn kar weer vol te laden met vette snacks en iedereen naar hem kijkt denkt Jaap "ik ben een ster" terwijl mensen naar hem kijken met het idee "Wie is dat vette gedrocht" aangezien niemand naar DGK kijkt.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48922132
Amanda komt binnen en ze stoppen met praten.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:10:49 #221
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48922149
Als Brian Jaap er morgenavond toch uitstemt hoop ik echt dat Huub Jaap loslaat, want hij moet toch ook zien dat Jaap meer richting Brian neigt dan naar hem.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:12:03 #222
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_48922178
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat de redactie in Jaap ziet. Ok ik kan me voorstellen dat Jaap zich makkelijk 'anders' voor doet en je dan imponeert. Hij is waarschijnljik met veel bombarie bij de screening gekomen, tel daar zijn enorme gestalte bij op en je hebt een 'sterkte speler'. Maar puntje bij paaltje is Jaap :

- sociaal megaslecht
- communicatief ook niet goed want hij snapt de helft niet.
- Jaap is iemand die slim is omdat hij goed kan leren, dingen uit boekjes enzo, maar sociaal is hij het zwakste in het huis
-Probeert iets wat weer niet lukt en vervolgens roept Jaap een paar keer "fucking hell".
- Is ondankbaar voor wat hij krijgt in de kooi. Snauwt regelmatig de redactie af en gaat dan zitten dreigen
-Pest een (eikel van een) trainer weg. Is kinderachtig met de weddingplanner, ongeloofwaardig met Jantina Cora
- Ik geloof dat er niemand in Nederland is die in de verhaallijn van de redactie 'dikkertje valt af en wint de villa' gaat trappen, mensen hopen namelijk dat ie nog dikker wordt en dat zijn dieet mislukt
- Jaap heeft zijn dieet opgegeven
- Jaap zit alleen maar op kantoor dingetjes te typen voor een weblog
- Een kinderachtige vetklep die zelf het hardste moet lachen om zijn acties, die meestal toch wel overstemd worden door Huub.

Kortom..van mji mag Jaap oprotten, nog dikker worden, nog armer worden, Cora mag bij hem weg, zijn studie mag mislukken, zijn moeder mag hem uitkotsten, zijn vader mag hem onterfen..

Dan zit Jaap daar achter zijn PCtje te tikken "Ik ben KingJaap..." met een zak chips in zijn vette kleverige handjes rukkend op de naaktfoto's die hij stiekem van Amanda nam...en die keer dat hij dan naar de supermarkt gaat om zijn kar weer vol te laden met vette snacks en iedereen naar hem kijkt denkt Jaap "ik ben een ster" terwijl mensen naar hem kijken met het idee "Wie is dat vette gedrocht" aangezien niemand naar DGK kijkt.
Het zit je wel dwars hè ?
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:12:28 #223
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48922190
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef Ashrak het volgende:
Als Brian Jaap er morgenavond toch uitstemt hoop ik echt dat Huub Jaap loslaat, want hij moet toch ook zien dat Jaap meer richting Brian neigt dan naar hem.
Hoop ik ook. En ik hoop ook dat Amanda echt Brian laat vallen. Dat Amanda nu, net als Nena destijds, zich aansluit bij Huub.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:13:20 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_48922214
Natasia: "Als mijn borsten gedaan zijn.... "

Ik vind dat zo belachelijk klinken
pi_48922219
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:12 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]