nu even correct:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Huub: "Waarom sla je een meisje, Brian?"
Brian: "Een rondje van de zaak."
Klopt ... er zijn eigenlijk geen goede woorden voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef kybe het volgende:
[..]
Omdat ze steeds ongeloofwaardiger worden.Ik ben eigenlijk blij toe, ik begin het goed zat te worden dat
die idoot alles maar mag.Tot een vrouw spugen en slaan aan toe echt walgelijk.
Voor deze verbale pwnage van Amanda richting Brian had ik wel een eurootje neergelegd hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt ... er zijn eigenlijk geen goede woorden voor.
En dan verwachten ze ook nog dat we voor de streams gaan betalen.
Nee dan wordt Nettie boos op hemquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Nog even proforma boos zijn en dan straks weer lekker krikken
Oh. Ik verstond het net zoals Amanda. Maar dat kan ook invulling zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Lipsch het volgende:
nu even correct:
Huub: "Waarom sla je een meisje, Brian?"
Brian:"Hou je van de zaak, of zoiets."
Amanda: "Hij zei, een rondje van de zaak."
Och, er zijn genoeg idioten die gaan betalen. Met kleine ruzietjes zoals nu tussen Brainless en Amanda maken ze je effe lekker maar morgen is alles weer vergeten, zo gaat dat al bijna 7 maanden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Ashrak het volgende:
Klopt ... er zijn eigenlijk geen goede woorden voor.
En dan verwachten ze ook nog dat we voor de streams gaan betalen.
Dat op zich wel, maar ik wil DGK niet steunen als zij zich zo verlagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Voor deze verbale pwnage van Amanda richting Brian had ik wel een eurootje neergelegd hoor
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef soylent het volgende:
Bwhahahahaha
Jaap
"Ga maar make up sex hebben
Huub maakt Amanda eerst effe warm
Dan trekt Eric Huub alvast klaar
en dan beginnen jullie"
Misschien ligt het aan mij maar geloof nooit dat ze dit geschreven heeft!?!?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Netjes hoor Netty!
Gepost op: 01/05, 22:45:14 Gepost door: Jaap
Check hoe cool de moeder van Brian is......
Beste Netty, (alias moeder van Brian)
Wat een mooie en zeker rechtvaardige brieven heb je aan Amanda en Brian geschreven. Ik heb ze allebei gelezen en ik moet zeggen dat ik helemaal dubbel lig om je uitspraken over Huub & Amanda.
Als jij Mister Bean niks vindt vergeleken met mij, dan vind ik Huub een kutkabouter en Amanda een stoephoer.
Huh? Die vergelijking slaat toch nergens op? Klopt, dat slaat ook nergens op. Of nee...nee ik zit te zwetsen. Ik zwets net zoveel als de onzin die Amanda uitkraamt. Ik ben net zo nep als de tieten van Amanda, pardon....de neptieten van Amanda. Jeetje zeg ik het weeeeer fout! Ik bedoel de enigeechteneptieten van Amanda de snollebol.
Ik kan heel goed je frustraties begrijpen die ik hier niet kan herhalen wat je vast wel kan begrijpen. Ik heb het allemaal met eigen ogen gezien en distantieer me net als jij van de dingen je verteld aan Brian. Don't worry sister! Ik ben er ook nog in deze Houten Kooi.
Genoeg gezegd over die nare rotnacht vol verraad en leugenachtige verhalen.....laat ik je eens een leuk verhaal vertellen net zoals je Brian leuke verhalen vertelt over de frastsen die ik hier uithaal.
Ik noem het verhaaltje: "Amanda kan tellen."
Nadat ik als een zeer nette jongen mijn haartjes aan het kammen was, terwijl Amanda naast me aan het douchen was...by the way....die neptieten zijn echt, dus echte neppe tieten....ik kan het weten....want ik stond ernaast, gluurde ernaar en zag duidelijk de snee van de borstvergroting nadrukkelijk naar me knipogen. Zo van ''Jaapje, Jaapje, ze zijn nep, bah bah, plastic, bah bah."
Amanda dreigt me te gaan slaan en om af te koelen begint ze tot 10 te tellen. 1, 2, 3, 4, 5.....zegt onze grotetietimitatrice. Ik antwoord daarop "goh Amanda kan tellen, terwijl ze geeneens basisschool heeft".
Amanda vervolgt haar telpoging....1, 2, 3, 4, 5, 6, 7....
Ik breek in en roep luidkeels; zeven?? WAAR IS BEREND BOTJE GEBLEVEN? HIj IS NIET HIER, HIJ IS NIET DAAR, HIJ IS NAAR AMERIKA!!!!
Amanda's neptieten kijken heel boos naar me. Amanda waagt nog een poging om tot 10 te tellen.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.....
Ik breek in en roep luidkeels: zeven?? WAAR ZIJN AMANDA'S ECHTE TIETEN GEBLEVEN? ZE ZIJN NIET HIER, ZE ZIJN NIET DAAR. NEE, HET ZIJN SILICONEN UIT AMERIKAAAAAAAAA!!!!!!!!
Netty, nog mijn excuses voor de boze uitspraken die ik naar je deed in de kooi. Vergeet niet dat er strategische belangen op het spel staan. Brian & ik hebben er allebei bij gewonnen. Klinkt raar, ik kan het ook niet uitspreken, want dan verpest ik een "snood" plan.
Doe iedereen de groeten van me, Kenneth, Tamara etc.....
Schrijf mij ook eens een briefje dan.![]()
Adios sister!
Jaapieoooooooo!!!!!!!!
De 'hoogtepunten' zoals ruzies verschijnen toch wel op YouTube of vergelijkbare sites, dus daar hoef je geen streams voor te kopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:09 schreef Ashrak het volgende:
Dat op zich wel, maar ik wil DGK niet steunen als zij zich zo verlagen.
Dat is Jaaps reactie op Netty.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar geloof nooit dat ze dit geschreven heeft!?!?
Heftig...als dit echt zo is..wil graag een filmpje zien....dan moet hij er uit....super mongool.quote:
Overduidelijk dusquote:
Schat, dit is van Japio.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet geschreven, dat is het blog van Jaap... meer niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
In het update topic vind je wat Youtube linkjes van afgelopen donderdag, het zit ook in de remixquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Heftig...als dit echt zo is..wil graag een filmpje zien....dan moet hij er uit....super mongool.
Die twee rochels kwamen daar vlak voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overduidelijk dus
Dat haar vliegt niet naar achteren door een rochel
Met ontzettende kleppen op ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
Brian geeft weer toe dat hij de beelden meerdere malen gezien heeft.
Komt alleen maar doordat Brian niet teruggefloten wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef Meganog het volgende:
Het gesprek wordt serieus...Amanda wordt zwakker.
Juist, deze zocht ik,quote:
De regels zijn vrij duidelijk, bij gebruik van fysiek geweld kan je verwijderd worden. Er is geen enkele regel die zegt dat je ook daadwerkelijk verwijderd gaat worden. Dus tot nu toe is Brainless met geweld, aanranding en vrouwenmishandeling weggekomen... Kortom de ideale winnaar van DGKquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef PumaStreamer het volgende:
Heftig...als dit echt zo is..wil graag een filmpje zien....dan moet hij er uit....super mongool.
Jaap heeft goed opgelet bij het college van de jurist. He walks the fine line.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Netjes hoor Netty!
Gepost op: 01/05, 22:45:14 Gepost door: Jaap
Check hoe cool de moeder van Brian is......
Beste Netty, (alias moeder van Brian)
Wat een mooie en zeker rechtvaardige brieven heb je aan Amanda en Brian geschreven. Ik heb ze allebei gelezen en ik moet zeggen dat ik helemaal dubbel lig om je uitspraken over Huub & Amanda.
Als jij Mister Bean niks vindt vergeleken met mij, dan vind ik Huub een kutkabouter en Amanda een stoephoer.
Huh? Die vergelijking slaat toch nergens op? Klopt, dat slaat ook nergens op. Of nee...nee ik zit te zwetsen. Ik zwets net zoveel als de onzin die Amanda uitkraamt. Ik ben net zo nep als de tieten van Amanda, pardon....de neptieten van Amanda. Jeetje zeg ik het weeeeer fout! Ik bedoel de enigeechteneptieten van Amanda de snollebol.
Ik kan heel goed je frustraties begrijpen die ik hier niet kan herhalen wat je vast wel kan begrijpen. Ik heb het allemaal met eigen ogen gezien en distantieer me net als jij van de dingen je verteld aan Brian. Don't worry sister! Ik ben er ook nog in deze Houten Kooi.
Genoeg gezegd over die nare rotnacht vol verraad en leugenachtige verhalen.....laat ik je eens een leuk verhaal vertellen net zoals je Brian leuke verhalen vertelt over de frastsen die ik hier uithaal.
Ik noem het verhaaltje: "Amanda kan tellen."
Nadat ik als een zeer nette jongen mijn haartjes aan het kammen was, terwijl Amanda naast me aan het douchen was...by the way....die neptieten zijn echt, dus echte neppe tieten....ik kan het weten....want ik stond ernaast, gluurde ernaar en zag duidelijk de snee van de borstvergroting nadrukkelijk naar me knipogen. Zo van ''Jaapje, Jaapje, ze zijn nep, bah bah, plastic, bah bah."
Amanda dreigt me te gaan slaan en om af te koelen begint ze tot 10 te tellen. 1, 2, 3, 4, 5.....zegt onze grotetietimitatrice. Ik antwoord daarop "goh Amanda kan tellen, terwijl ze geeneens basisschool heeft".
Amanda vervolgt haar telpoging....1, 2, 3, 4, 5, 6, 7....
Ik breek in en roep luidkeels; zeven?? WAAR IS BEREND BOTJE GEBLEVEN? HIj IS NIET HIER, HIJ IS NIET DAAR, HIJ IS NAAR AMERIKA!!!!
Amanda's neptieten kijken heel boos naar me. Amanda waagt nog een poging om tot 10 te tellen.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.....
Ik breek in en roep luidkeels: zeven?? WAAR ZIJN AMANDA'S ECHTE TIETEN GEBLEVEN? ZE ZIJN NIET HIER, ZE ZIJN NIET DAAR. NEE, HET ZIJN SILICONEN UIT AMERIKAAAAAAAAA!!!!!!!!
Netty, nog mijn excuses voor de boze uitspraken die ik naar je deed in de kooi. Vergeet niet dat er strategische belangen op het spel staan. Brian & ik hebben er allebei bij gewonnen. Klinkt raar, ik kan het ook niet uitspreken, want dan verpest ik een "snood" plan.
Doe iedereen de groeten van me, Kenneth, Tamara etc.....
Schrijf mij ook eens een briefje dan.![]()
Adios sister!
Jaapieoooooooo!!!!!!!!
Volgens mij niet meer, maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian schijt nu bagger
INDERDAADquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Marelle het volgende:
Brian wat ben je een ongelofelijke viezerik, zoooooooooo gemeen. En de redactie die dit allemaal goed vindt![]()
![]()
![]()
Aha, dat klinkt inderdaad aardig Brianiaans. En nog steeds fout. Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Spartel het volgende:
Het was "houdt je van de zaak" Als in: Houdt je van de straat:p
En toen zei Amanda "Hij zei rondje van de zaak". Ik geloof niet dat ze het spreekwoord eruit haalde. Maaar. doen de streams bij jullie het ook zo slecht? Wel geinig deze discussie trouwens:)
Thanx hun for the info...trouwens....weet je op Bonaire vergis je niet mensen...is nog minder te doen dan in de speeltuin..echt drugs kost niks daar....weed is duurder dan een gram cocaine...jeugd heeft geen toekomst op Bonaire...voor iemand die zo'n kansloos leven heeft gehad...of nog steeds heeft..valt brian nog mee.....en hoe die nu weer doet..echt als hij nog een vriendin in dit land kan krijgen.....zal ik aanstaande 10 mei de staatsloterij winnen dus mensen als ik vanaf 10 mei niet meer reageer heb ik gewonnen krijgt hij een wijf...en zit ik op een tropisch eiland..quote:
Loverboy profiel!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
De rollen zijn weer omgedraaid. Brian leidt en beschuldigt.
Waarom? Bij dat deel was Amanda er toch zelf bij. Of denk je dat ze er niet meer zeker van is door haar drankgebruik? Ze leek zich de volgende dag anders zeer bewust van de gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Meganog het volgende:
Brian heeft de beelden gezien, wat hem een enorme voorsprong op Amanda geeft.
Heerlijk die letterlijke engelse vertalingen van Brian...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:16 schreef Copycat het volgende:
"Je hebt de feiten niet recht."
Het zegt veel over hoe hij vrouwen ziet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian Amanda nu ongelooflijk aan het denigreren...het lijkt haar totaal niet te raken
Met andere woorden hij kan niks zelf...motherfoking stumperquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Het zegt veel over hoe hij vrouwen ziet...
Als hij aggressief wordt is het haar schuld...
Dat hij geil wordt is haar schuld...
etc...
Ach, dat aaitjequote:
Makkelijk, half uur geleden ging het alleen maar om een 'brief' die Amanda terug wilde... werd geen woord gezegd over slaan of iets dergelijks...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd wat ze hiervan op tv laten zien.
Het lijkt me haast onmogelijk om nog steeds Brian te beschermen.
Welke anderen, buiten Huub en Eric?quote:
Huub mag niets meer richting Brian en hij heeft al moeite om zich in te houden.quote:
quote:
En huiselijk geweld, en dat is in feite nog veel verneukeratiever, want dat gebeurt altijd door een bekende.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Dit kutprogramma promoot gewoon zinloos geweld.
Zou het mooi vinden als Brainless' acties eindelijk eens op tv komen, maar ik betwijfel het. Als ze op TV vermelden dat ie een meisje geslagen heeft is z`n imago definitief kapot, en dan gaan kijkers zich afvragen waarom hij nog in dat huis zit terwijl Nena en Nl weg moesten...kortom, doofpot...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Makkelijk, half uur geleden ging het alleen maar om een 'brief' die Amanda terug wilde... werd geen woord gezegd over slaan of iets dergelijks...
Zo knap. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian Amanda nu ongelooflijk aan het denigreren...het lijkt haar totaal niet te raken
Gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke anderen, buiten Huub en Eric?
Achter?
Ja hij is echt neer gezet als eeuwige loser nuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Een homo die een stoere jongen voor nicht uitmaakt niet letterlijk maar opzeker wel figuurlijk whahahaa.....sukkel briannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nicolaas heeft echt nog helemaal niets noemenswaardigs laten zien helaas. Nu zou hij inderdaad vooraan moeten staan, tis duidelijk dat hij het heel goed zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef Ashrak het volgende:
Nicolaas mag nu ook wel een duit in het zakje doen ... hij wilde toch ook graag Brian opfokken.
Huub heeft moeite om zich in te houden ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef AnTjUh het volgende:
huub blijft opvallend op de achtergrond
Eric is niemand?quote:
Klopt en ik zie Netty er nog wel voor aan dat ze het expres heeft gedaan omdat ze wil dat hij eruit komtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
Volgens Eric schijnt Brian in zijn broek van angst omdat het nu door Netty's brief uitkomt.
Moet ie wel.......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef AnTjUh het volgende:
huub blijft opvallend op de achtergrond
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian moet heel snel dat huis uit, het wordt een onhoudbare situatie als hij nog langer blijft
Dat zou mooi zijn.... als achter dan ook even meewerkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt en ik zie Netty er nog wel voor aan dat ze het expres heeft gedaan omdat ze wil dat hij eruit komt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt en ik zie Netty er nog wel voor aan dat ze het expres heeft gedaan omdat ze wil dat hij eruit komt
Touche .... 1-0 Ericquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric:Zou je niet beter in een TBS kliniek kunnen gaan wonen?
Nee laat hem langs komen bij mij..moet namelijk schijten....kan ik effe in zijn bek schijten!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Mag die MOTHER FOCKING KUTSMOEL , uit de villa gezet worden??????
Bullseye.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric:Zou je niet beter in een TBS kliniek kunnen gaan wonen?
Filmpje op dumpert.nl zei die.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik heb de beelden zelf kunnen zien.
Als het echt moeilijk wordt voor Brian haalt de Febo Natas er wel weer bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Eisenheim. het volgende:
Eric heeft Brian nu cornered.
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9Equote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou het mooi vinden als Brainless' acties eindelijk eens op tv komen, maar ik betwijfel het. Als ze op TV vermelden dat ie een meisje geslagen heeft is z`n imago definitief kapot, en dan gaan kijkers zich afvragen waarom hij nog in dat huis zit terwijl Nena en Nl weg moesten...kortom, doofpot...
Touche .. 2-0 Ericquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
Eric: De enige die jou heeft genaaid is je moeder omdat ze zo'n brief heeft gestuurd.
Hij zou wel willen, maar hij komt dan iets te veel in de verleiding om hem een telefoon te verkopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Yes huub op de achtergrond..kom naar de voorgrond mijn jong!!!!!!
Jah eng he Gert die kop van Japio...tis net the Fatman van Jake and the Fatman...nu nog een dikke hond erbij een sigaar en klaar is Jaap.quote:
Daarmee kunnen ze wellicht nog iets van geloofwaardigheid terug winnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Meganog het volgende:
Hoe geloofwaardig is de redactie nog als ze Brian nu alsnog wegsturen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Desii het volgende:
Huub geeft voorzetjes en Eric kopt ze in......
Huub mag niet eens blazen naar Brian of hij ligt eruit... dus heel verstandig dat hij zich afzijdig houdt
Dat was wel duidelijk uit de berustende houding van hem al eerder jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Mika25 het volgende:
Wilt de redaktie de rol van Huub in het programma iets terugdringen ofzo? Tot nu toe draaiden alle verhaallijnen om hem (direct of indirect), maar nu houd hij zich volledig op de achtergrond. Huub kennende doet ie dat niet uit vrije wil
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat Brian erin, dan kan ik met goed fatsoen voor de streams gaan betalen. Het is gewoon spannend om te wachten tot hij flipt. Nooit meer naar bed olé olé
Nee ... Brian eruit ... dan pas kunnen we met goed fatsoen gaan betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat Brian erin, dan kan ik met goed fatsoen voor de streams gaan betalen. Het is gewoon spannend om te wachten tot hij flipt. Nooit meer naar bed olé olé
I rest my case!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarmee kunnen ze wellicht nog iets van geloofwaardigheid terug winnen.
Inderdaad, goddank.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Waar is Natasja, als Brainless haar nodig heeft. Praise the Lord voor oordopjes.
Brian eruitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat hem nog even zitten, tot ik zeker weet dat de hele wereld hem uitspuugd. Dat maakt zijn vertrek leukerquote:
Het is pas mooie tv als ze het uitzenden... en dit verhaal is niet zo positief voor Brian hèquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef farceman het volgende:
eindelijk ! dit is mooie tv eindelijk iemand die Brian eens durft aan te pakken, mooie tv zeg!
Ben niet zeker van de hele wereld, maar een groot deel van streamend Nederland wel hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Laat hem nog even zitten, tot ik zeker weet dat de hele wereld hem uitspuugd. Dat maakt zijn vertrek leuker
Fysiek geweld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Spartel het volgende:
Lol, eric gooit zn schoen tegen Brian `Dit is nu toch ook niet van jou?"
Oh oh.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Spartel het volgende:
Lol, eric gooit zn schoen tegen Brian `Dit is nu toch ook niet van jou?"
Nog steeds onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Waarom word ik niet gebeld"
Goeie vraag.
Die zal ook wel effe teruggefloten zijn, want ze bemoeit zich overal mee normaal (net als Huub)... Dit moet het tv momentje van Brainless, Amanda en Eric worden blijkbaar want die hebben eigenlijk weinig nuttigs gedaan in de afgelopen maanden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Waar is Natasja, als Brainless haar nodig heeft. Praise the Lord voor oordopjes.
Jah ouwe koek...daarin word amanda niet gemept..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13969/b2b863c8/index.html dit filmpje staat op dumpert.
OP de avond van het gevecht was duidelijk dat Amanda over 'iets' niet mocht praten na de streamlock..maar nu heeft ze het er toch al diverse malen uitgefloept.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef voyeur het volgende:
Grappig dat het slaan van Amanda door Brian gezien is door een aantal bewoners, maar pas na het zien van de brief er over tot dit spektakel leidt. Het is pas echt als het van buiten komt. Zelfde idee als dat ze nette kleren aantrekken 'voor de tv uitzending'. Life imitating art imitating life enzo.
IK ZIT DAAR AL EEN UUR OP TE WACHTENquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Waarom word ik niet gebeld"
Goeie vraag.
Hij bedoelt dat hij niet is teruggefloten over de brief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
IK ZIT DAAR AL EEN UUR OP TE WACHTEN![]()
nog effe en ik ga kappe
![]()
Dat wilde ze duidelijk zelf niet om Brian te beschermenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
OP de avond van het gevecht was duidelijk dat Amanda over 'iets' niet mocht praten na de streamlock..maar nu heeft ze het er toch al diverse malen uitgefloept.
Ik ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef MissSomebody het volgende:
Gaat niet wat gebeuren, Brain voelt aan dat het geen gevolgen heeft voor hem. Ja, misschien een officiële waarschuwing maar die strippenkaart is errugg lang dus daar gaan we niet meer koud of warm van worden.
verstandig van dr...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
Natasia schittert door afwezigheid.
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
She just nailed your ass baby.
Eric over Nettie.
Ze mag wel even langskomen, nog meer olie op het vuur....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
Wederom weet hij de boel even wakker te schudden. Als Jaap zo door gaat ga ik hem nog leuk vinden!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef milk-shake het volgende:
geweldig alle prullenbakken worden door jaap overhoop getrokken
Stap 1 ... Gelukkig ... te laat, maar ok.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Achter per telefoon aan Nicolaas: Brian, die brief moet terug.
Hulde voor de snelheid van de ondernomen actie, redactie!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Achter per telefoon aan Nicolaas: Brian, die brief moet terug.
Hij is niet de slimste persoon op aarde, maar ook niet dom. Hij weet heus wel dat hij tot nu toe met alles weggekomen is, van fysiek geweld tegen Stephan en Huub (off-camera), aanranding van Nena en Amanda, diefstal, vernieling... etc etc... Dus hij voelt zich god...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Weet die engerd, dat hij gedekt wordt door DGK of zo?
Hij heeft ineens wel veel lef hoor!
Of beseft ie nu echt, dat zijn kop er af gaat!
What else is new?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
Brian wil Amanda alleen spreken.
Ik had het mis...(gelukkig!!!!quote:
Ze waren vroeg naar bed, en werden net wakker van de herriequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hulde voor de snelheid van de ondernomen actie, redactie!
Ik zie geen hol op die foto.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Even een kleine hulp voor de redactie
[afbeelding]
Zo zielig ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef tutjehola het volgende:
Ga alsjeblieft NU naar die Brian toe, hij legt weer de schuld bij Amanda
Je zou eigenlijk ook het gehuil van Amanda er bij moetne horen. Hijhad haar echt pijn gedaan, dat is niet bij alleen maar een duw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |