Het is pas mooie tv als ze het uitzenden... en dit verhaal is niet zo positief voor Brian hèquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef farceman het volgende:
eindelijk ! dit is mooie tv eindelijk iemand die Brian eens durft aan te pakken, mooie tv zeg!
Ben niet zeker van de hele wereld, maar een groot deel van streamend Nederland wel hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Laat hem nog even zitten, tot ik zeker weet dat de hele wereld hem uitspuugd. Dat maakt zijn vertrek leuker
Fysiek geweld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Spartel het volgende:
Lol, eric gooit zn schoen tegen Brian `Dit is nu toch ook niet van jou?"
Oh oh.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Spartel het volgende:
Lol, eric gooit zn schoen tegen Brian `Dit is nu toch ook niet van jou?"
Nog steeds onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Waarom word ik niet gebeld"
Goeie vraag.
Die zal ook wel effe teruggefloten zijn, want ze bemoeit zich overal mee normaal (net als Huub)... Dit moet het tv momentje van Brainless, Amanda en Eric worden blijkbaar want die hebben eigenlijk weinig nuttigs gedaan in de afgelopen maanden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Waar is Natasja, als Brainless haar nodig heeft. Praise the Lord voor oordopjes.
Jah ouwe koek...daarin word amanda niet gemept..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13969/b2b863c8/index.html dit filmpje staat op dumpert.
OP de avond van het gevecht was duidelijk dat Amanda over 'iets' niet mocht praten na de streamlock..maar nu heeft ze het er toch al diverse malen uitgefloept.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef voyeur het volgende:
Grappig dat het slaan van Amanda door Brian gezien is door een aantal bewoners, maar pas na het zien van de brief er over tot dit spektakel leidt. Het is pas echt als het van buiten komt. Zelfde idee als dat ze nette kleren aantrekken 'voor de tv uitzending'. Life imitating art imitating life enzo.
IK ZIT DAAR AL EEN UUR OP TE WACHTENquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Waarom word ik niet gebeld"
Goeie vraag.
Hij bedoelt dat hij niet is teruggefloten over de brief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
IK ZIT DAAR AL EEN UUR OP TE WACHTEN![]()
nog effe en ik ga kappe
![]()
Dat wilde ze duidelijk zelf niet om Brian te beschermenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
OP de avond van het gevecht was duidelijk dat Amanda over 'iets' niet mocht praten na de streamlock..maar nu heeft ze het er toch al diverse malen uitgefloept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |