Touche .. 2-0 Ericquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
Eric: De enige die jou heeft genaaid is je moeder omdat ze zo'n brief heeft gestuurd.
Hij zou wel willen, maar hij komt dan iets te veel in de verleiding om hem een telefoon te verkopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Yes huub op de achtergrond..kom naar de voorgrond mijn jong!!!!!!
Jah eng he Gert die kop van Japio...tis net the Fatman van Jake and the Fatman...nu nog een dikke hond erbij een sigaar en klaar is Jaap.quote:
Daarmee kunnen ze wellicht nog iets van geloofwaardigheid terug winnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Meganog het volgende:
Hoe geloofwaardig is de redactie nog als ze Brian nu alsnog wegsturen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Desii het volgende:
Huub geeft voorzetjes en Eric kopt ze in......
Huub mag niet eens blazen naar Brian of hij ligt eruit... dus heel verstandig dat hij zich afzijdig houdt
Dat was wel duidelijk uit de berustende houding van hem al eerder jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Mika25 het volgende:
Wilt de redaktie de rol van Huub in het programma iets terugdringen ofzo? Tot nu toe draaiden alle verhaallijnen om hem (direct of indirect), maar nu houd hij zich volledig op de achtergrond. Huub kennende doet ie dat niet uit vrije wil
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat Brian erin, dan kan ik met goed fatsoen voor de streams gaan betalen. Het is gewoon spannend om te wachten tot hij flipt. Nooit meer naar bed olé olé
Nee ... Brian eruit ... dan pas kunnen we met goed fatsoen gaan betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat Brian erin, dan kan ik met goed fatsoen voor de streams gaan betalen. Het is gewoon spannend om te wachten tot hij flipt. Nooit meer naar bed olé olé
I rest my case!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarmee kunnen ze wellicht nog iets van geloofwaardigheid terug winnen.
Inderdaad, goddank.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Waar is Natasja, als Brainless haar nodig heeft. Praise the Lord voor oordopjes.
Brian eruitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat hem nog even zitten, tot ik zeker weet dat de hele wereld hem uitspuugd. Dat maakt zijn vertrek leukerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |