Huub mag niets meer richting Brian en hij heeft al moeite om zich in te houden.quote:
quote:
En huiselijk geweld, en dat is in feite nog veel verneukeratiever, want dat gebeurt altijd door een bekende.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Dit kutprogramma promoot gewoon zinloos geweld.
Zou het mooi vinden als Brainless' acties eindelijk eens op tv komen, maar ik betwijfel het. Als ze op TV vermelden dat ie een meisje geslagen heeft is z`n imago definitief kapot, en dan gaan kijkers zich afvragen waarom hij nog in dat huis zit terwijl Nena en Nl weg moesten...kortom, doofpot...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Makkelijk, half uur geleden ging het alleen maar om een 'brief' die Amanda terug wilde... werd geen woord gezegd over slaan of iets dergelijks...
Zo knap. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Brian Amanda nu ongelooflijk aan het denigreren...het lijkt haar totaal niet te raken
Gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke anderen, buiten Huub en Eric?
Achter?
Ja hij is echt neer gezet als eeuwige loser nuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Een homo die een stoere jongen voor nicht uitmaakt niet letterlijk maar opzeker wel figuurlijk whahahaa.....sukkel briannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nicolaas heeft echt nog helemaal niets noemenswaardigs laten zien helaas. Nu zou hij inderdaad vooraan moeten staan, tis duidelijk dat hij het heel goed zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef Ashrak het volgende:
Nicolaas mag nu ook wel een duit in het zakje doen ... hij wilde toch ook graag Brian opfokken.
Huub heeft moeite om zich in te houden ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef AnTjUh het volgende:
huub blijft opvallend op de achtergrond
Eric is niemand?quote:
Klopt en ik zie Netty er nog wel voor aan dat ze het expres heeft gedaan omdat ze wil dat hij eruit komtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
Volgens Eric schijnt Brian in zijn broek van angst omdat het nu door Netty's brief uitkomt.
Moet ie wel.......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef AnTjUh het volgende:
huub blijft opvallend op de achtergrond
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian moet heel snel dat huis uit, het wordt een onhoudbare situatie als hij nog langer blijft
Dat zou mooi zijn.... als achter dan ook even meewerkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt en ik zie Netty er nog wel voor aan dat ze het expres heeft gedaan omdat ze wil dat hij eruit komt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt en ik zie Netty er nog wel voor aan dat ze het expres heeft gedaan omdat ze wil dat hij eruit komt
Touche .... 1-0 Ericquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric:Zou je niet beter in een TBS kliniek kunnen gaan wonen?
Nee laat hem langs komen bij mij..moet namelijk schijten....kan ik effe in zijn bek schijten!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Mag die MOTHER FOCKING KUTSMOEL , uit de villa gezet worden??????
Bullseye.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric:Zou je niet beter in een TBS kliniek kunnen gaan wonen?
Filmpje op dumpert.nl zei die.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
Brian: Ik heb de beelden zelf kunnen zien.
Als het echt moeilijk wordt voor Brian haalt de Febo Natas er wel weer bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Eisenheim. het volgende:
Eric heeft Brian nu cornered.
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9Equote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou het mooi vinden als Brainless' acties eindelijk eens op tv komen, maar ik betwijfel het. Als ze op TV vermelden dat ie een meisje geslagen heeft is z`n imago definitief kapot, en dan gaan kijkers zich afvragen waarom hij nog in dat huis zit terwijl Nena en Nl weg moesten...kortom, doofpot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |