Het is zo onrechtvaardig dushiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef SIRA het volgende:
belachelijk hoe Brian alles maar mag doen en er gewoon mee wegkomt..
wordt nu wel tijd dat ze ff een waarschuwing erin gooien ...
Dit is dus wel weer duidelijk.quote:
Gaat 'm niet worden ben ik bang.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef SIRA het volgende:
belachelijk hoe Brian alles maar mag doen en er gewoon mee wegkomt..
wordt nu wel tijd dat ze ff een waarschuwing erin gooien ...
Een week of 3 nu denk ik...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef LuNaTiC het volgende:
hoe lang is deze kleuterklas nou al aan de gang![]()
Hij bedoelde de brief van Netty aan Amanda, dat waren 3 kantjes. Maar ook dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio zegt de brief van Netty te hebben over getypt...11 kantjes![]()
misselijk!!!!!!!!!!!!!!quote:
Netty heeft besloten zich met het spel te bemoeien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Beetje goedkoop en hoort hier niet thuis toch? Wat heeft zijn moeder nou weer misgedaan...die handeld uit moederliefde toch?
Nee, want die brief ligt in de prullenbak nog steeds.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij bedoelde de brief van Netty aan Amanda, dat waren 3 kantjes. Maar ook dat geloof ik niet.
Wat ze heeft misdaan? Ze heeft dat stuk onkruid Brain op de wereld gezet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Beetje goedkoop en hoort hier niet thuis toch? Wat heeft zijn moeder nou weer misgedaan...die handeld uit moederliefde toch?
Brian vertelt van alles en nog wat over Huub en het staat op de site en nu wordt er iets gezegd over het kindje van God en er staat nietsquote:
Jij kent The Mother From Hell dus nog niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Beetje goedkoop en hoort hier niet thuis toch? Wat heeft zijn moeder nou weer misgedaan...die handeld uit moederliefde toch? Al heeft ze het falikant mis,...en heeft ze een stuk shit te wereld gezet maar jah toch..tis maar gewoon een moeder...
Sterker nog darling...ik ken haar persoonlijk...althans heb ook ooit toen ik 21 was op bonaire gewoond en heb...keertje of 10 met der aan de bar van Karels Beach Bar gezeten...(weggevaagd door orkaan Lenny hhaaah...)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kent The Mother From Hell dus nog niet.
2 brieven, Jaap mag ook mee...;-)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef Lipsch het volgende:
nou hop, brief op de mat, brian opkrassen
Oh, mag dat alsjeblieft waar zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef Lipsch het volgende:
nou hop, brief op de mat, brian opkrassen
Fijne kennissenkring.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sterker nog wijsneus...ik ken haar persoonlijk...nu jij weer !!
ja maar zo komt het ook over vindt ik en als ie er na vernietigd is moet ze niet gaa zeikenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Amanda de brief kwaad naar Brian heeft toegegooid en toen wegliep. . .De redactie denkt misschien dat ze vrijwillig afstand heeft gedaan van die brief.
Ik heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef PumaStreamer het volgende:
Sterker nog wijsneus...ik ken haar persoonlijk...nu jij weer !!
Dat gaat eigenlijk al sinds Bart in ongenade gevallen is bij de redaktie (hij was ooit zeer goed bevriend met ze). Brainless moet gewoon het programma gaan winnen, en de redaktie zal alles op alles zetten om dat voor elkaar te krijgen, dus negatieve dingen op de site over Brainless mogen niet. Want vrouwenmishandeling is gewoon niet echt goed voor z`n imagoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef Ashrak het volgende:
Brian vertelt van alles en nog wat over Huub en het staat op de site en nu wordt er iets gezegd over het kindje van God en er staat niets![]()
Oh mooi, zeg dan even tegen d'r dat ze een lelijke dikke hoer is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sterker nog wijsneus...ik ken haar persoonlijk...
Niet zo goed ... wel blij dat iemand voor Amanda opkomt, maar hij kan zich echt niets veroorloven.quote:
daar zou ik dan niet zo prat op gaan.... dat mens heeft net als haar worp een flinke error in het bolletje.quote:
Omdat ze steeds ongeloofwaardiger worden.Ik ben eigenlijk blij toe, ik begin het goed zat te worden datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef Larisje het volgende:
Goh toen Natasia die koffer van Ilona had verstopt kon de redactie wel snel reageren met een officiele waarschuwing. Waarom is dat nu zo moeilijk??
Sterk hoor van de programmamakers dat ze dat allemaal toestaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Huub: "Waarom sla je een meisje, Brian?"
Brian: "Een rondje van de zaak."
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef soylent het volgende:
Bwhahahahaha
Jaap
"Ga maar make up sex hebben
Huub maakt Amanda eerst effe warm
Dan trekt Eric Huub alvast klaar
en dan beginnen jullie"
Eerst even de aanleiding lezen... COSsen of updatequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef Prosac het volgende:
ik heb 5 dagen niet gekeken. wat een opluchting. Zit nu eens een keer weer te kijken, maar het niveau is nog altijd van het uitlokken van Brian? en Amanda doet daar nu aan mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |