Touche .. 2-0 Ericquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
Eric: De enige die jou heeft genaaid is je moeder omdat ze zo'n brief heeft gestuurd.
Hij zou wel willen, maar hij komt dan iets te veel in de verleiding om hem een telefoon te verkopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Yes huub op de achtergrond..kom naar de voorgrond mijn jong!!!!!!
Jah eng he Gert die kop van Japio...tis net the Fatman van Jake and the Fatman...nu nog een dikke hond erbij een sigaar en klaar is Jaap.quote:
Daarmee kunnen ze wellicht nog iets van geloofwaardigheid terug winnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Meganog het volgende:
Hoe geloofwaardig is de redactie nog als ze Brian nu alsnog wegsturen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Desii het volgende:
Huub geeft voorzetjes en Eric kopt ze in......
Huub mag niet eens blazen naar Brian of hij ligt eruit... dus heel verstandig dat hij zich afzijdig houdt
Dat was wel duidelijk uit de berustende houding van hem al eerder jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Mika25 het volgende:
Wilt de redaktie de rol van Huub in het programma iets terugdringen ofzo? Tot nu toe draaiden alle verhaallijnen om hem (direct of indirect), maar nu houd hij zich volledig op de achtergrond. Huub kennende doet ie dat niet uit vrije wil
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat Brian erin, dan kan ik met goed fatsoen voor de streams gaan betalen. Het is gewoon spannend om te wachten tot hij flipt. Nooit meer naar bed olé olé
Nee ... Brian eruit ... dan pas kunnen we met goed fatsoen gaan betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat Brian erin, dan kan ik met goed fatsoen voor de streams gaan betalen. Het is gewoon spannend om te wachten tot hij flipt. Nooit meer naar bed olé olé
I rest my case!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarmee kunnen ze wellicht nog iets van geloofwaardigheid terug winnen.
Inderdaad, goddank.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Waar is Natasja, als Brainless haar nodig heeft. Praise the Lord voor oordopjes.
Brian eruitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
Laat hem nog even zitten, tot ik zeker weet dat de hele wereld hem uitspuugd. Dat maakt zijn vertrek leukerquote:
Het is pas mooie tv als ze het uitzenden... en dit verhaal is niet zo positief voor Brian hèquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef farceman het volgende:
eindelijk ! dit is mooie tv eindelijk iemand die Brian eens durft aan te pakken, mooie tv zeg!
Ben niet zeker van de hele wereld, maar een groot deel van streamend Nederland wel hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Laat hem nog even zitten, tot ik zeker weet dat de hele wereld hem uitspuugd. Dat maakt zijn vertrek leuker
Fysiek geweld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Spartel het volgende:
Lol, eric gooit zn schoen tegen Brian `Dit is nu toch ook niet van jou?"
Oh oh.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Spartel het volgende:
Lol, eric gooit zn schoen tegen Brian `Dit is nu toch ook niet van jou?"
Nog steeds onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Waarom word ik niet gebeld"
Goeie vraag.
Die zal ook wel effe teruggefloten zijn, want ze bemoeit zich overal mee normaal (net als Huub)... Dit moet het tv momentje van Brainless, Amanda en Eric worden blijkbaar want die hebben eigenlijk weinig nuttigs gedaan in de afgelopen maanden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Waar is Natasja, als Brainless haar nodig heeft. Praise the Lord voor oordopjes.
Jah ouwe koek...daarin word amanda niet gemept..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13969/b2b863c8/index.html dit filmpje staat op dumpert.
OP de avond van het gevecht was duidelijk dat Amanda over 'iets' niet mocht praten na de streamlock..maar nu heeft ze het er toch al diverse malen uitgefloept.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef voyeur het volgende:
Grappig dat het slaan van Amanda door Brian gezien is door een aantal bewoners, maar pas na het zien van de brief er over tot dit spektakel leidt. Het is pas echt als het van buiten komt. Zelfde idee als dat ze nette kleren aantrekken 'voor de tv uitzending'. Life imitating art imitating life enzo.
IK ZIT DAAR AL EEN UUR OP TE WACHTENquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Waarom word ik niet gebeld"
Goeie vraag.
Hij bedoelt dat hij niet is teruggefloten over de brief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
IK ZIT DAAR AL EEN UUR OP TE WACHTEN![]()
nog effe en ik ga kappe
![]()
Dat wilde ze duidelijk zelf niet om Brian te beschermenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
OP de avond van het gevecht was duidelijk dat Amanda over 'iets' niet mocht praten na de streamlock..maar nu heeft ze het er toch al diverse malen uitgefloept.
Ik ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef MissSomebody het volgende:
Gaat niet wat gebeuren, Brain voelt aan dat het geen gevolgen heeft voor hem. Ja, misschien een officiële waarschuwing maar die strippenkaart is errugg lang dus daar gaan we niet meer koud of warm van worden.
verstandig van dr...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
Natasia schittert door afwezigheid.
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
She just nailed your ass baby.
Eric over Nettie.
Ze mag wel even langskomen, nog meer olie op het vuur....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Meganog het volgende:
Wederom weet hij de boel even wakker te schudden. Als Jaap zo door gaat ga ik hem nog leuk vinden!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef milk-shake het volgende:
geweldig alle prullenbakken worden door jaap overhoop getrokken
Stap 1 ... Gelukkig ... te laat, maar ok.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Achter per telefoon aan Nicolaas: Brian, die brief moet terug.
Hulde voor de snelheid van de ondernomen actie, redactie!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Achter per telefoon aan Nicolaas: Brian, die brief moet terug.
Hij is niet de slimste persoon op aarde, maar ook niet dom. Hij weet heus wel dat hij tot nu toe met alles weggekomen is, van fysiek geweld tegen Stephan en Huub (off-camera), aanranding van Nena en Amanda, diefstal, vernieling... etc etc... Dus hij voelt zich god...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Weet die engerd, dat hij gedekt wordt door DGK of zo?
Hij heeft ineens wel veel lef hoor!
Of beseft ie nu echt, dat zijn kop er af gaat!
What else is new?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
Brian wil Amanda alleen spreken.
Ik had het mis...(gelukkig!!!!quote:
Ze waren vroeg naar bed, en werden net wakker van de herriequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hulde voor de snelheid van de ondernomen actie, redactie!
Ik zie geen hol op die foto.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Even een kleine hulp voor de redactie
[afbeelding]
Zo zielig ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef tutjehola het volgende:
Ga alsjeblieft NU naar die Brian toe, hij legt weer de schuld bij Amanda
Je zou eigenlijk ook het gehuil van Amanda er bij moetne horen. Hijhad haar echt pijn gedaan, dat is niet bij alleen maar een duw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |