Poll: Wie maakt als eerste een fout?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef Little_Meanie het volgende:
Temptation Vette Plasser
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef staticdata het volgende:
en je topictitel is verkeer het had muhhuhueohoeoeoe moeten zijn
Niet waar, hij klopt!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef staticdata het volgende:
en je topictitel is verkeer het had muhhuhueohoeoeoe moeten zijn
Ze laten inderdaad alleen oude beelden zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef MissJ het volgende:
zo zie je maar weer he, hoe misleidend die beelden bij het kampvuur kunnen zijn!
Frederik heeft al laten weten dat hij verder wil met Veronique en dat hij haar onwijs mist, en nu krijg zij alleen maar die beelden te zien dat hij weinig vertrouwen meer in de relatie heeft.
Jaja that's TI![]()
Ben het compleet met je eens!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef Maeksy het volgende:
Serieus hè, die rachel is zo'n achterlijk wijf.
Die loopt echt te trippen om alles, gek. Wat een mens.
Dat ie daar niet al veel eerder gillend weggerend is!
Danny lijkt me echt wel een relaxte peer. Jammer dat ie met zo'n ubercontrolling koe gaat, echt zonde.quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef MissJ het volgende:
zo zie je maar weer he, hoe misleidend die beelden bij het kampvuur kunnen zijn!
Frederik heeft al laten weten dat hij verder wil met Veronique en dat hij haar onwijs mist, en nu krijg zij alleen maar die beelden te zien dat hij weinig vertrouwen meer in de relatie heeft.
Jaja that's TI![]()
Daarom is die knul een heel geduldige jongen met veel inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef Maeksy het volgende:
Serieus hè, die rachel is zo'n achterlijk wijf.
Die loopt echt te trippen om alles, gek. Wat een mens.
Dat ie daar niet al veel eerder gillend weggerend is!
Nope.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Vraag: mogen hier spoilers worden gepost?
Bianca is inconsequent, maar daar hebben er veel meer last van op dat eiland. Vooral 'the Grinch'.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:53 schreef RubberenRobbie het volgende:
Moet zeggen dat ik Bianca niet heel consequent vind: zelf geen last willen hebben van een jaloerse Roberto, maar ondertussen hem wel de les lezen wanneer hij iemand anders volblaft. Dat ie uit zijn nek heeft lopen lullen enzo...practice what you preach Bianca...
Hierachter bij mij op de lokale marktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
Weer enorm gelachen deze aflevering. En idd, die boxer van gringo: "It's not gonna suck itself". OMG, waar koop je dat soort foute kneuzenonderbroeken?.
En de mensen die dus NIET willen weten hoe het met de koppels gaat, kunnen beter de website van bv veronicatv en/of temptation island overslaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Alleen al om die reden zouden mensen er nooit aan mee moeten doen. Doel van de programmamakers is en blijft relaties om zeep helpen en daar slagen ze goed in.
Vraag: mogen hier spoilers worden gepost? [afbeelding]
Want ik ben erg benieuwd welke stellen nu nog samen zijn.![]()
3 maal raden wie op dream date gaat met Biancaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Komt die Jehro nou nog of hoe zit dat?
Die wil ik ook..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Awakie het volgende:
Die onderbroek van Gringo![]()
Het is echt een zielig hoopje man![]()
als je op nu.nl zoekt van een week of 2 geleden weet je ook hoe het met de twee belgische koppels is afgelopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef chatter het volgende:
[..]
En de mensen die dus NIET willen weten hoe het met de koppels gaat, kunnen beter de website van bv veronicatv en/of temptation island overslaan.
![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Gringo wil gaan scoren met Ellyn
Ik denk dat Ellyn niet wil
idd, wat een genante afknapperquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
Weer enorm gelachen deze aflevering. En idd, die boxer van gringo: "It's not gonna suck itself". OMG, waar koop je dat soort foute kneuzenonderbroeken?.
quote:
quote:© Hoehel kiekt in stief vele pohina's (meir of elvendertihoendertust-en-vuvenvihtig).
Dien pahina iere ku je tbest bekieken mè ruute ahtenegentich, moa iekspee is wok goe.
haha, hilarisch!quote:
Is er dan nog iemand die NIET weet hoe het met die twee koppels afloopt ondertussenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je op nu.nl zoekt van een week of 2 geleden weet je ook hoe het met de twee belgische koppels is afgelopen.
Ow cm'n, dat is gewoon lulligquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 maal raden wie op dream date gaat met Bianca
En dan krijgt een inhoudende Takis te zien wie bij haar is.
Geniaal. Ik wil hier graaaaaaaaag antwoord op hebben, ja! Hopelijk wordt het net zo mooi..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef single_queen het volgende:
En nu leugentest-vragen bedenken!
uuh:
voor Fredje: Is het Libidóóó of Libidòs?
Voor Danny: Vind je Rachel ECHT aantrekkelijk?
Voor Rachel: Denk je dat Dave je ECHT leuk vond?
Voor Ciska: Aaaah, kom op! Details! Hoe was het met die 2 mannen? was het een sandwich of de een oraal en de ander anaal, of weer anders?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef Robijnemijn het volgende:
elluuuuuuw
ben nieuw hier op fok en meng me maar gelijk even in het topic! wat is die rachel een zeikerd zeg!en schijnheilig: een beetje piepen dat Danny naar andere meiden kijkt, maar als Dave was gebleven was zij echt wel over de schreef gegaan! als Dave had gewild natuurlijk
![]()
En Gringo is echt BAH!
De enige local op het hele eiland heeft maar mooi een vette baan gekregen bij dit programma.quote:
De betrouwbaarheid van de leugendetector wordt geschat tussen de 60 en 70 procent. Dit verschilt per apparaat en per ondervraagde persoon. Sommige personen vertonen sterkere reacties dan anderen. Ook zijn er technieken om de meetresultaten te beïnvloedenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef Robijnemijn het volgende:
maarre ff een vraagje (vast al eerder langsgeweest, maar toch): Hoe betrouwbaar is een leugendetectortest nou eigenlijk? Dat vraag ik me nou al een tijdje af. Als die dude duim omhoog/ omlaag doet is dat dan per definitie passed/ failed?
Haha, hoe bedoel je zijn eigen verantwoordelijkheid afschuiven?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gringo "Ik kwam hier als een emotioneel zwak mannetje,"
"Ik ga hierweg als psychisch gestoord individu"
"En dat dank ik allemaal aan U"
![]()
![]()
![]()
Dat zit ik me ook de hele tijd af te vragen. En als ze direct die boxer ziet moet ze toch helemaal schreeuwend weg willen rennen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Michellee het volgende:
Denkt Grinkgo nu echt dat hij een kans maakt bij Elynn?
Dat wilde ik dus ook net zeggen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
Verdumme, waarom kiest niemand Nelleke, zo komt ze weer bijna niet in beeld.
Haar afkeer van Gringo is zo duidelijk als wat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Michellee het volgende:
Denkt Grinkgo nu echt dat hij een kans maakt bij Elynn?
Iedereen kan toch in één opslag zien dat hij geen kans maakt bij haar. Hij niet, dus ja dom en blindquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Haar afkeer van Gringo is zo duidelijk als wat.
Is hij nu echt zo dom en blind?
Tja, hij kan er ook niets aan doen. Het blijft nou eenmaal een Belg..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Michellee het volgende:
[..]
Iedereen kan toch in één opslag zien dat hij geen kans maakt bij haar. Hij niet, dus ja dom en blind
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, hij kan er ook niets aan doen. Het blijft nou eenmaal een Belg..
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Robijnemijn het volgende:
Dat hoofd van Elynn, kan me niet voorstellen dat ze het fijn vindt dat Gringo haar aanraakt, laat staan met hem in bed slapen, zoenen of seksen![]()
Jeeej! Patricia en Danny![]()
Ja inderdaad, ik heb medelijden met die gozerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ach die arme gast, zit 2 dagen met Ciska en haar onophoudelijke gebler over Gringo opgescheept
Maak hem maar beter niet wakker, want ik wil niet weten hoe hij zich DAN gedraagt (...)quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
WOW. Die heeft echt een betonnen plaat voor zijn kop.
Wie maakt die psychoot wakker uit zijn droom. Wat een Malloot
Da's niet waar, want Roberto had het al een keer eerder verziekt, helemaal aan het begin.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Scope het volgende:
Vraag me trouwens af of het die Jehro lukt om Bianca te heroveren... denk het niet, ze is zo te zien redelijk stellig erin. Roberto heeft het ook meteen verknald.
Ja je hebt gelijk, ze heeft Roberto (toen ie moest huilen) de eerste keer vergeven, maar later heeft ze hem opnieuw de zak gegeven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Da's niet waar, want Roberto had het al een keer eerder verziekt, helemaal aan het begin.
En toen draaide ze ook bij
[afbeelding] * bijdraai smilie *
Een trap in zijn zak, figuurlijk gezien, hoewel hij het letterlijk zo voeltquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ze heeft Roberto (toen ie moest huilen) de eerste keer vergeven, maar later heeft ze hem opnieuw de zak gegeven.![]()
Ja echt te stomquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Zij denkt gewoon voortdurend .... [afbeelding]
Je ziet gewoon het tekstwolkje boven haar hoofd
![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Kutje, ik sliep op de bank tijdens de uitzending. Gemist dus.
Wordt herhaald op de site?
quote:
Ooooh dat stukje met z;n allen aan tafel meezingend was echt tenenkrommend, het leek de EO jongerendag welquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
En nu die jankerd van een James Blunt op de achtergrond![]()
![]()
Dorienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef woeshie het volgende:
met wie is/gaat fredje op dreamdate??
wat zei ze dan? heb dat stuk gemistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:12 schreef Feya het volgende:
Whaha Veronique, waarom heb je voor Jeroen gekozen...................geweldig antwoord
![]()
Nou... inderdaad zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
Jeeeeeeeezus Gringo, kerel, wat een stakker
Nu werkt het wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:45 schreef MissX het volgende:
Ik heb op de site net de aflevering van donderdag gekeken zonder problemen.
Presentatrice: Heb je gekozen voor je grootste verleiding hier?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
wat zei ze dan? heb dat stuk gemist
Ik vind hem ook een beetje eng..quote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
Trouwens: briljant dat ze Bianca met Jehro op stap hebben gestuurd. Dat is uiteindelijk haar grootste verleiding, op het eiland had ze die eigenlijk niet meer. Na al haar gezever over die knakker had ik trouwens meer verwacht: vond het nogal een stil mannetje.
Euhm...zij ging meteen al de eerste date met Gringo naakt voor een Playboy-reportagequote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Hare het volgende:
Dat die Nelleke niet meer in beeld komt, komt volgens mij omdat dat meisje slimmer is dan ze zo met haar blonde kopje doet voorkomen.
Er zijn daar 4 mannen op het eiland die, afgezien van Danny, echt een stelletje stumperds zijn (in welk opzicht dan ook). Waarom zou ze daar in godsnaam mee op date willen? Zo'n slet is ze gewoon niet. Die wil gewoon echt een leuke jongen
En Danny heeft gewoon geen interesse in haar.
Dan houdt het op heMoet ik toch maar eens snel gaan stappen in Doetinchem weer
Ja, maar alleen om zichzelf in de picture te spelen. Ze heeft na die rapportage heel Nederland achter zich aanlopen, dus hoeft ze zichzelf niet meer zo in de picture te spelen zoals Elynn nu bijvoorbeeld doet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Euhm...zij ging meteen al de eerste date met Gringo naakt voor een Playboy-reportage.
Ik kan er ook niet bij hoe dom die gast is. Hij heeft het ook de hele tijd over een toekomst opbouwen etc etc... niet te gelovenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
OMG. Eindelijk de laatste uitzending op de site gezien. WAT een ONGELOFELIJK bord voor zijn kop heeft Gringo. Mijn god. Al is het Elynn zelf die schaapachtig blijft lachen en hem niet wijst op zijn lompheid en daarom komt de dwaas er nooit achter hoe afstotelijk hij is.
Ja idd, arme jongen.quote:En ook hilarisch: de date van Ciska die twee dagen haar ge-emmer over Gringo aan moet horen.
Ja, 't lijkt me dat Takis dan beter bij d'r past.. met z'n opmerkingenquote:Na al haar gezever over die knakker had ik trouwens meer verwacht: vond het nogal een stil mannetje.
'Gatverdaaaaamme man en ik sta nog voor lul ook, ze gaat met de lelijkste gozer van het kamp.'quote:Op maandag 7 mei 2007 08:08 schreef 3rdStrike het volgende:
Ja, 't lijkt me dat Takis dan beter bij d'r past.. met z'n opmerkingen![]()
Ik lig elke keer in de scheur om dat gilletje van Frederik onder die douchequote:Op maandag 7 mei 2007 09:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Gatverdaaaaamme man en ik sta nog voor lul ook, ze gaat met de lelijkste gozer van het kamp.'
Moet iedere keer weer lachen als ik dit in het het voorstukje hoor. Net zoals Fredje's 'Ik voel me bedrogen. Bedrogen in mijn liefde voor haar..'
Heerlijke televisie..
Ik verdenk Gringo ervan dat ie gewoon Sjefke heet en Gringo stoerder vond klinkenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:33 schreef So_Addictive het volgende:
Je kunt iedere aflevering weer de walging van Elynn's gezicht aflezenGringo
Dan moet je je als ouders je kind ook wel haten, om je kind 'Gringo' te noemen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:33 schreef So_Addictive het volgende:
Dan moet je je als ouders je kind ook wel haten, om je kind 'Gringo' te noemen![]()
Als ik het goed heb begrepen heeft zij het uitgemaakt nadat hij vreemd was gegaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Marty het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie de relatie heeft beeindigd tussen Bianca en Jehro?
Aangezien Bianca nog niet helemaal over die relatie heen was dacht ik dat hij dat had gedaan.
Maar in dat filmpje voor Takis zei dat hij hoopte Bianca mee naar huis te nemen.
Ah ok, thanks!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heeft zij het uitgemaakt nadat hij vreemd was gegaan.
Bianca heeft inderdaad in één van de afleveringen gezegd dat als Jehro niet vreemd gegaan zou zijn, ze waarschijnlijk nu nog wel samen zouden zijn...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heeft zij het uitgemaakt nadat hij vreemd was gegaan.
Gringo betekent volgens mij zoiets als blanke in het Mexicaans ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
Welke ouder zou z'n kind uberhaupt Gringo noemen?.
Ik zie een soort mengeling van de Tokkies en een maffiafamilie voor me.
Inderdaad, gringo betekent gewoon blanke (buitenlander) in Zuid-Amerika.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Gringo betekent volgens mij zoiets als blanke in het Mexicaans ofzo.
jaaa hahaha die is echt geweldig hequote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik lig elke keer in de scheur om dat gilletje van Frederik onder die douche
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef Little_Meanie het volgende:
Gringo is een term die in Spaans- en Portugeessprekende landen wordt gebruikt om een inwoner van de Verenigde Staten mee aan te duiden. Afhankelijk van de context kan het een negatieve connotatie hebben. De vrouwelijke versie van gringo is gringa en de Verenigde Staten als land worden in Latijns Amerika wel Gringolandia genoemd.
De precieze betekenis hangt van de plaats af. In Mexico en Centraal-Amerika wordt het vrijwel alleen gebruikt voor Amerikanen, terwijl in Brazilië en Argentinië alle buitenlanders gringo's genoemd worden.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gringo_(scheldwoord)
Zeikerd is hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
godver ze kan al niet eens wachten op kampvuren, ze begint nou al nachtmerries te krijgen over dingen die niet eens zijn gebeurt
Die heb ik in de loop der tijd verzameld en samengevoegd in 1 fotoalbum, die gewoon openbaar toegankelijk is:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom komen al die alternatieve smileys toch vandaan Pfeffertopf.
... als ze dat aan Bianca laten zien levert dat wel een spectaculaire reactie opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuu zeg, het leek BIJJJJJJJJNA of hij werd opgegeten door een krokodiiiiil hohohohohohohohooooo.
hahaha dat zou echt fantastisch zijn, opeens iemands dood in scene zetten en dat laten zijn bij het kampvuurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
... als ze dat aan Bianca laten zien levert dat wel een spectaculaire reactie op
[afbeelding] lol
Zou een John de Mol actie kunnen zijn, die zie ik dat nog wel doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
hahaha dat zou echt fantastisch zijn, opeens iemands dood in scene zetten en dat laten zijn bij het kampvuurwat goed
Je hebt gelijk, maar het ligt niet aan dat volle gezicht. Het komt doordat zn geen wenkbrauwen heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ik vind Rachel trouwens helemaal niet dik, in tegenstelling tot wat iedereen zegt.
Zag net een shot van haar in de zee, van haar achterkant en ze toont dan gewoon slank. Door haar volle gezicht lijkt ze ronder dan ze daadwerkelijk is.
Ik dacht juist Getver wat een dikke reetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Rachel trouwens helemaal niet dik, in tegenstelling tot wat iedereen zegt.
Zag net een shot van haar in de zee, van haar achterkant en ze toont dan gewoon slank. Door haar volle gezicht lijkt ze ronder dan ze daadwerkelijk is.
Daar zit wat in inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Scope het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het ligt niet aan dat volle gezicht. Het komt doordat zn geen wenkbrauwen heeft
inderdaad, wat een vadsige reet, vette bovenarmen en schouders, en een papperige buik alsof ze al vijf kinderen op de wereld heeft gezetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik dacht juist Getver wat een dikke reet
't Is me de aflevering wel zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef Scope het volgende:
Maar heerlijk weer:
Grinkgo wanhopig om die Elynn te neuken.
Patricia wanhopig om Danny te neuken (ja meid trek alles maar uit hoor, ik vind het prima)
Takis die alleen maar loopt te schelden op Bianca.
Bianca die alleen maar loopt te roepen hoe goed ze met Jehro kan opschieten... als normale vriend.
En arme Kevin (of hoe heet die gast) kan na afloop naar stichting correlatie vanwege het gringo-gezeik van die Ciska.
En arme Fredje... met hem heb ik echt medelijden.
nog éénquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
't Is me de aflevering wel zeg.
Ben echt benieuwd hoe dit alllemaal gaat aflopen. Hoeveel afleveringen volgen er nog? Weet iemand dat?
Mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Er komen nog 3 afleveringen volgens de site. Sowieso natuurlijk de kampvuur confronatie aflevering en dan een terugblik en dan nog eentje daartussen.
waarom laten ze danny nou niet extra beelden zien ... dan was al patricia's werk niet voor niets ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Schildpadje het volgende:
Twee tieten in z'n rug en Danny zegt de legendarische woorden: " hey, daar loopt een beestje."
zeker niet immuun volgens mij...maar echt de enige op dat eiland die z'n gevoelens onder controle heeft, in plaats van z'n gevoelens hem te laten controleren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Scope het volgende:
En respect voor Danny hoor, immuun voor de charmes, en het lijf van Patricia.
wanstaligquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Scope het volgende:
Hey... hier kan je het ondergoed van Gringo kopen
http://www.gorillatshirts.com/cgi-bin/bi10310/scan/fi=products/st=db/co=1/sf=category/se=underwear/op=rm/nu=0/ml=50/tf=times_ordered/to=nr.html?id=SrvydGbV&mv_pc=403
wat een rare combinatie van woorden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef El_Scroto het volgende:
rachel ... denk
Krijgen jullie het kampvuur vanavond nog niet te zien dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Er komen nog 3 afleveringen volgens de site. Sowieso natuurlijk de kampvuur confronatie aflevering en dan een terugblik en dan nog eentje daartussen.
Oh, wel dan hebben jullie in elk geval nog wel leuke stukken tegoedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee, wij hebben dus net de aflevering gezien waarin Tzatikas bijna opgegeten werd door een krokodil en Gringo niet verder kwam dan in het been van Elynn te bijten.![]()
Die terugblik splitsen ze altijd door 2-en als ik het me goed herinner..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Het is gewoon genant, zou hij nou echt iet in de gate hebben dat die Elynn(of hoe heet ze) echt walgt van hem?quote:
Nee, hij is ergerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Gringo is dus de "Jan" van dit jaar
Geweldig, ik heb me echt dood gelachenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef Schildpadje het volgende:
Haha die dobbelsteen is door haar op de goede plekken verzwaard, wedden?
Hierquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:09 schreef So_Addictive het volgende:
Waar haal je toch die afgrijselijke onderbroeken vandaan?!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Scope het volgende:
http://www.gorillatshirts.com/cgi-bin/bi10310/scan/fi=products/st=db/co=1/sf=category/se=underwear/op=rm/nu=0/ml=50/tf=times_ordered/to=nr.html?id=SrvydGbV&mv_pc=403
Haha, dat viel me gister ook al op.. Vreselijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Scope het volgende:
daar kan je geen volledige afleveringen bekijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb de aflevering van vanavond gemist, maar kan die nu al terugzien op http://www.vt4.be/temptationisland/
Waar dan? Als ik op afleveringen klik, dan zie ik alleen maar een beschrijving van die aflevering. Ik kan nergens op klikken waar ik de aflevering dan kan zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb de aflevering van vanavond gemist, maar kan die nu al terugzien op http://www.vt4.be/temptationisland/
gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef Cacao het volgende:
Veronica is vergeten de aflevering van gisteren online te zetten! Grrr...
In dat opzicht passen Ciska en Gringo perfect bij elkaar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:45 schreef Pro_Shifty het volgende:
die ciska is gewoon te dom te lelijk te achterlijk.
Haha, mijn eerste vriendje noemde me ook zoetjequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Anyway, bij Gringo leek het wel alsof hij de verleider was ipv dat meisje.. En dat "Oh Zoetje, kom toch dichterbij me liggen" de hele tijd..
Zoetje!!![]()
![]()
![]()
Ws wat laatste datebeelden en daarna kampvuur tussen de koppels.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef Franneh het volgende:
Komt er vanavond trouwens een terugblik, of krijgen we nu de confrontatie te zien enzo?
Misschien nog 2 afl. van als ze weer thuis zijn, net als vorig jaar met de onvergetelijke 'Goedverdoemn klottenwaif' Bjorn en Biancaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Nuna het volgende:
Volgens de site van Veronica komen er nog 3 (?) afleveringen.
Dat is toch wat je ook steeds al in de intro hoort? Ik dacht dat dat Ciska was, die Verdoemn roept en dan uithaalt naar Gringo. (Ik zou trouwens ook uithalen naar Gringo. Niet eens omdat hij vreemd gegaan is, maar gewoon, omdat het zo'n sukkel is. Maar dat terzijde)quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ws wat laatste datebeelden en daarna kampvuur tussen de koppels.
Dus Gringo die 'Verdoemn' roept als Ciska hem op zijn bek mept.
Whahaha! Dat vroeg ik me ook al af. En dan zitten ze samen als twee dooie muisjes op die boot, en zegt Bianca: "We kunnen gewoon goed met elkaar opschieten." Jaaahaahaa, dat zag er vet gezellig uit hoor!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef H2CO3 het volgende:
Gringo is een echte ster hier in vlaanderen
Ja dat is zo, alleen kom op, waarom zou je met Ciska op dreamdate willen...zit toch bijzonder weinig in dat mens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Robijnemijn het volgende:
Ik vind het echt superzielig voor die jongen die met Ciska op date is! De hele tijd dat geouwehoer om die domme Gringo! en dat terwijl ze ook met deze jongen leuk had kunnen doen. En hij is leuker dan die Kwalbertoooooo![]()
Nope, smetteloos beeld in Noord Hollandquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef nieky het volgende:
Grr het beeld stoort elke keer bij mij, niemand anders last van?
Elke keer valt het beeld zomaar 3 seconden weg!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef Michellee het volgende:
Hoe stom geil ben je als je denkt dat er geen cameras zijn?
Sowieso een kneus eerste klas.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef djenneke het volgende:
Ahhh, wel lief hoe dol die twee kneuzen op elkaar zijn
Jaaa...okeej, daar heb je ook wel weer een punt. Dus eigenlijk passen die twee (gringo en ciska) perfect bij elkaar. Allebei inhoudsloosquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja dat is zo, alleen kom op, waarom zou je met Ciska op dreamdate willen...zit toch bijzonder weinig in dat mens.
Behalve dan dat ze graag gedubbeldekt wordt
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef djenneke het volgende:
Ahhh, wel lief hoe dol die twee kneuzen op elkaar zijn
quote:
quote:
NU IS HET GENOEGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |